quote:Op zondag 24 september 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat Gasly het niet er niet mee eens was dat hij moest switchen met Ocon op het einde
In de kwalificatie zitten ze er beter hij, dus de auto is echt wel verbeterd sinds de zomerstop.quote:Op zondag 24 september 2023 10:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar Tsunoda finisht niet hoger. We hebben het nog steeds over de F1, toch? Waar de punten verdeeld worden aan het eind van de race?
Uwhm, nee hoor. Waarom zou Lawson het nu wél regelmatig van Tsunoda winnen en zou dat ah begin vh seizoen anders geweest zijn?quote:Op zondag 24 september 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderwerp van gesprek was De Vries ipv Lawson aan het begin van het seizoen. En dat is dusdanig appels met peren vergelijken dat er gewoon niets over te zeggen is.
Je doet een Chevy, laat dat lekker aan hem over.quote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
AT heeft hele grote updates naar Zandvoort gebracht en sinds Zandvoort kwalificeren beide ATs zich op eens dicht bij of in de top 10. En jij schijnt tevens te zijn vergeten dat Tsunoda in Monza en Singapore nooit voorbij de eerste ronde is gekomen.
Ja, klopt. Maar dat heeft niks te maken met de verhoudingen TSU - LAWquote:Op zondag 24 september 2023 10:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In de kwalificatie zitten ze er beter hij, dus de auto is echt wel verbeterd sinds de zomerstop.
Die wilde eerder naar de karaokebarquote:
In minder races zit Lawson er dichter bij en soms voor, dus ik denk dat Lawson dat dan ook geweest zou zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderwerp van gesprek was De Vries ipv Lawson aan het begin van het seizoen. En dat is dusdanig appels met peren vergelijken dat er gewoon niets over te zeggen is.
Lawson is een talent, De Vries was dat nooit.quote:Op zondag 24 september 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Exactquote:Op zondag 24 september 2023 10:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In minder races zit Lawson er dichter bij en soms voor, dus ik denk dat Lawson dat dan ook geweest zou zijn.
als hij zuipt voor de race, rijdt hij lekker relaxedquote:Op zondag 24 september 2023 10:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wilde eerder naar de karaokebar
Omdat instappen in een makkelijke auto makkelijker is dan instappen in een moeilijke auto? Dat Lawson echt een potje kan sturen hoef je me niet van te overtuigen, maar zelfs jij als Lawson no1 fangirl moet toegeven dat de kans niet 0 is dat ie het heel zwaar had gekregen aan het begin van dit seizoen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uwhm, nee hoor. Waarom zou Lawson het nu wél regelmatig van Tsunoda winnen en zou dat ah begin vh seizoen anders geweest zijn?
Net als Kimi toentertijdquote:Op zondag 24 september 2023 10:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als hij zuipt voor de race, rijdt hij lekker relaxed
Ik had het dus over een prestatie beding in een contract en die zijn over het algemeen zo geschreven dat je aan bepaalde milestones moet voldoen en op die wijze bezien doet Perez het fantastisch.quote:Op zondag 24 september 2023 10:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet afgelopen, toch?
[..]
Daar hebben ze Checo niet voor nodig. Op dit moment heeft Max meer punten in zijn eentje dan welk ander team dan ook.
En trouwens, Marko heeft zo zijn eigen criteria. Als hij van Checo af wil, dan gaat dat gewoon gebeuren.
quote:Op zondag 24 september 2023 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je doet een Chevy, laat dat lekker aan hem over.
Tsunoda heeft eerder in het seizoen ook Q3 gehaald.quote:Op zondag 24 september 2023 10:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In de kwalificatie zitten ze er beter hij, dus de auto is echt wel verbeterd sinds de zomerstop.
Dat had Tsunoda ook. En voor Tsunoda was het ook een nieuwe wagen. Dus ik zie niet hoe dat verschil gemaakt zou hebben voor de onderlinge verhoudingen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat instappen in een makkelijke auto makkelijker is dan instappen in een moeilijke auto? Dat Lawson echt een potje kan sturen hoef je me niet van te overtuigen, maar zelfs jij als Lawson no1 fangirl moet toegeven dat de kans niet 0 is dat ie het heel zwaar had gekregen aan het begin van dit seizoen.
Achtste in de openingsrace zijn beste resultaat. En nog 2 tiende plaatsen. Dat is inderdaad vrij beroerd.quote:Op zondag 24 september 2023 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bottas heeft nog geen enkele leuke race gehad dit seizoen, geloof ik.
In Monaco. En als er één baan op de kalender is waar je geen enkele conclusie aan moet binden is dat Monaco. Verder vloog ie er voor Zandvoort vaker wel dan niet uit in Q1, nu halen beide ATs het redelijk eenvoudig.quote:Op zondag 24 september 2023 10:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tsunoda heeft eerder in het seizoen ook Q3 gehaald.
Eh, nee, Tsunoda zat vorig jaar ook al bij AT.quote:Op zondag 24 september 2023 10:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had Tsunoda ook. En voor Tsunoda was het ook een nieuwe wagen. Dus ik zie niet hoe dat verschil gemaakt zou hebben voor de onderlinge verhoudingen.
Alfa Romeo doekt zichzelf volgend jaar opquote:Op zondag 24 september 2023 10:57 schreef DKUp het volgende:
Alfa Romeo en Sargeant mogen opgedoekt worden in de F1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |