hij gaat mee donuts makenquote:Op zondag 24 september 2023 08:36 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe zal dit feestje voelen voor Perez?
"2024 wordt mijn jaar."quote:Op zondag 24 september 2023 08:36 schreef PzKpfw het volgende:
Zeker. Overweldigend.quote:
Vooral Checo.quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef -XOR- het volgende:
Wij feliciteren Checo, Max en de crew met de WCC.
De sport is meer dan P1quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Weer helemaal uit hun dak op de radio. Man man man, knap allemaal, maar wat zuigt dit de lol uit de sport
Omdat ze dominant zijn ?quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Weer helemaal uit hun dak op de radio. Man man man, knap allemaal, maar wat zuigt dit de lol uit de sport
welke lol?quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Zolang er zelfs nog maar 1 record op een Mercedes naam staat heb ik hier bijzonder veel lol in.quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Wie?quote:Op zondag 24 september 2023 08:36 schreef PzKpfw het volgende:
lewis ??? wie is dat ?quote:Op zondag 24 september 2023 08:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max prijst zijn team. Een beetje hoe Lewis dat altijd deed. Leuk om te zien.
Waarom, die heeft er ook gewoon aan mee gewerkt met 1/3e van de puntenquote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Haal Perez maar van dat plaatje weg
heerlijkquote:
quote:
Voor de drankjesquote:
Iemand die ooit met hulp vooraan reed en nu slechts in het middenveldquote:
Achtervleugel.quote:
Dat was een sprinter die ook heel goed kon verspringen.quote:
Dat is wel heel teleurstellendquote:Op zondag 24 september 2023 08:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom, die heeft er ook gewoon aan mee gewerkt met 1/3e van de punten
Gewoon in Mexico vervangenquote:Op zondag 24 september 2023 08:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk wordt Perez vanaf Mexico vervangen.
Omdat er bijna nooit strijd is om de winst, en het na afloop weer zo'n afstreepdingetje is waarbij ze nog even moeten doen alsof ze enthousiast zijn, nota bene na een zege.quote:
Ik gun het de andere teams idd dat zij hun auto's eens beter gaan makenquote:Op zondag 24 september 2023 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar een spannender kampioenschap dan.
Die hele DOTD is allemaal onzin zonder meerwaarde. Beetje crowd pleasing.quote:Op zondag 24 september 2023 08:39 schreef PzKpfw het volgende:
Driver of the Day Piastri slaat natuurlijk nergens op. Norris heeft hem op race pace verslagen
Doet denken aan de periode dat Senna ene Jonny Dumfries als teamgenoot hadquote:
Doet er nu weinig toequote:
Helmut kruipt zelf achter het stuur.quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef THEFXR het volgende:
Ik zie een Evil plan van Helmut, hij gooit checo eruit en zat Lawson naast Max
Ik zie hem het ook nog doenquote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef THEFXR het volgende:
Ze mogen niet blij zijn met het kampioenschapquote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Je hebt Perez vandaag zien rijden?quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
Maar even. Dat gelul over dominantie, Checo finisht zo ongeveer wekelijks buiten de punten. Hoezo zou die dominantie zo extreem zijn?
Max is dominant inderdaadquote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
Maar even. Dat gelul over dominantie, Checo finisht zo ongeveer wekelijks buiten de punten. Hoezo zou die dominantie zo extreem zijn?
dan is er weer het commentaar dat de auto gebouwd is op Max.quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
Ik zeg doenquote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef THEFXR het volgende:
Doettie wel vaker hoorquote:
Dat ie nog kijkt is knap, is de afgelopen jaren (op 2021 na) niet anders geweest.quote:Op zondag 24 september 2023 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze mogen niet blij zijn met het kampioenschap
Dátquote:Op zondag 24 september 2023 08:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is er weer het commentaar dat de auto gebouwd is op Max.
Niemand die ziet dat Max gewoon zegt... Oke zo is de auto het beste? dan zorg IK dat ik die kan berijden.
En dat Checo zegt.. ja maar ik moet link rechts en onder aanpassing anders kan ik het niet rijden
Dat is echt onzinquote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri is echt de nieuwe Kimi
Perez heeft zijn stoeltje wel op de tocht gezet vandaagquote:
Wel blije ei kopquote:Op zondag 24 september 2023 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri is echt de nieuwe Kimi
Nee gewoon dat weekend vervangenquote:Op zondag 24 september 2023 08:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel na de race in Mexico bekend maken
geeft niet, zitten rare liggies op. als je hem kust komt de NL vlag er opquote:Op zondag 24 september 2023 08:43 schreef _UserName_ het volgende:
Even goed op de trofee letten, die gaat het eind van de ceremonie niet redden
Ja dit. Na 6 jaren dominantie werd dat soort commentaar weggewuifd en nu rbr 2 seizoenen wint is het gezeik. Kijk dan nietquote:Op zondag 24 september 2023 08:43 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat ie nog kijkt is knap, is de afgelopen jaren (op 2021 na) niet anders geweest.
Checo weet het al, daarom deze depressiequote:Op zondag 24 september 2023 08:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel na de race in Mexico bekend maken
Dan hebben ze wel heeeeel veel bodyguards nodigquote:
Ik doel ook met name op dominantie van de coureur, niet de autoquote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
Maxu isu Maxu.quote:
Max is een machinequote:Op zondag 24 september 2023 08:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Vraag me wel af.. is Max Max eigenlijk wel?
Sterke analysequote:
Vergeleken met Max valt dit tegenquote:Op zondag 24 september 2023 08:45 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n beetje elk weekend buiten de punten.... @:trein2000 ?
Maxchine.quote:Op zondag 24 september 2023 08:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Vraag me wel af.. is Max Max eigenlijk wel?
ja maar dat was niet wat trein zeiquote:Op zondag 24 september 2023 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeleken met Max valt dit tegen
Dat klopt, maar hij moet geen onzin gaan verkondigen.quote:Op zondag 24 september 2023 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeleken met Max valt dit tegen
Geen dominantie PSquote:Op zondag 24 september 2023 08:45 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat was niet wat Trein beweerdequote:
Ondersteunt wel het punt wat @Trein200 0 wil makenquote:
Nee, hij zegt letterlijkquote:
quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
, Checo finisht zo ongeveer wekelijks buiten de punten.
Eén DRS-zone langerquote:Op zondag 24 september 2023 08:46 schreef -XOR- het volgende:
Als Singapore 1 bocht langer was geweest was VER nu kampioen.
16 wedstrijden, 8 podia. In de winnende auto.quote:Op zondag 24 september 2023 08:45 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zondag 24 september 2023 08:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dat was niet wat Trein beweerde
dan moet trein dat punt maken met de juiste opmerkingquote:Op zondag 24 september 2023 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ondersteunt wel het punt wat @:Trein200 0 wil maken
Manmanman. Hopelijk zet ie hem gewoon expres naast de baan voor een donut aan het einde van de sprint.quote:Op zondag 24 september 2023 08:46 schreef -XOR- het volgende:
Als Singapore 1 bocht langer was geweest was VER nu kampioen.
en als je eroveheen pist het NL volksliedquote:Op zondag 24 september 2023 08:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft niet, zitten rare liggies op. als je hem kust komt de NL vlag er op
Kan niet eens.quote:Op zondag 24 september 2023 08:47 schreef Starflyer het volgende:
De volgende race Verstappen en Lawson maar even wisselen
[ twitter ]
Daar ben ik het ook niet mee oneens, wel met de statistieken, maarja, dit is wel van wikipedia...quote:Op zondag 24 september 2023 08:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
16 wedstrijden, 8 podia. In de winnende auto.
Zelfde statistiek als vorig jaar. Het ligt niet aan de auto.
Ah, vandaar dat hij tweede staat in het klassement.quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
dat laten we buiten beschouwingquote:Op zondag 24 september 2023 08:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan niet eens.
AT heeft namelijk al 4 verschillende coureurs in gezet
Jammer!quote:Op zondag 24 september 2023 08:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan niet eens.
Trein moet helemaal niets. De strekking van mijn opmerking was volkomen helder en staat nog fier overeind.quote:Op zondag 24 september 2023 08:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet trein dat punt maken met de juiste opmerking
quote:Op zondag 24 september 2023 08:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Trein moet helemaal niets. De strekking van mijn opmerking was volkomen helder en staat nog fier overeind.
Ik zit hier voor mijn lol wat te freewheelen op een discussieforum. Geen polemiek te voeren in een academisch tijdschrift.
quote:Op zondag 24 september 2023 08:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan niet eens.
Nee, hij dronk meteen z'n drankje opquote:Op zondag 24 september 2023 08:49 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Zei die niet Jesus bij de eerste herhaling?
Nee, hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Ja leuk, hopelijk volgen er nog vele.quote:Op zondag 24 september 2023 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri 1e keer cooldownroom!
Eensquote:Op zondag 24 september 2023 08:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja leuk, hopelijk volgen er nog vele.
Omdat Checo laat zien geen professional te zijn en omdat Max 19 los rijdt.quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
ik zet mijn handtekening er wel onder, met de voorwaarde dat Lawson er in komtquote:Op zondag 24 september 2023 08:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik durf m wel aan. Checo is dat zitje kwijt komend seizoen.
Lawson?quote:Op zondag 24 september 2023 08:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik durf m wel aan. Checo is dat zitje kwijt komend seizoen.
Ga slapen, johquote:Op zondag 24 september 2023 08:50 schreef Nattekat het volgende:
Is het niet veel te vroeg om zo irritant autistisch te doen?
Ja, doe ik het alsnog, maar jullie zijn vervelend.
Het was natuurlijk ook gewoon een schandalige actie. Maar goed, Perez rijdt ook eigenlijk boven zijn niveau. Ja hij heeft incidenteel eens een leuke race en doet het doorgaans aardig op stratencircuits, maar hij wordt gewoon volkomen gedeclasseerd door Verstappen.quote:
Hij keek weg toen Lando zei “interesting” op de actie van Perez bij Magnussenquote:
Reactie Norris: interestingquote:
Dan branden de LEDjes in de kleuren van de Nederlandse vlag.quote:
Als Verstappen wint is het de coureur.quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Nizno het volgende:
Hadden ze checo de teambeker niet kunnen laten ophalen ipv Horner?
quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Als Verstappen wint is het de coureur.
Als Verstappen verliest is het de auto.
quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Nizno het volgende:
heel slim van Max. Die reactie zegt allesquote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reactie Norris: interesting
Max daarna: *neemt slok van z'n drinken*
Wat is er mis met autisme?quote:Op zondag 24 september 2023 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Is niet netjes om te zeggen dat iemand niet zo autistisch moet doen, maar inhouden wordt wel heel moeilijk zo.
De technologie in de bekers zijn kwetsbaarquote:
quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij keek weg toen Lando zei “interesting” op de actie van Perez bij Magnussen
Thanksquote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reactie Norris: interesting
Max daarna: *neemt slok van z'n drinken*
kap daarmeequote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Nizno het volgende:
Niets. Maar dat neemt niet weg dat het voor de omgeving soms wel behoorlijk irritant kan zijnquote:
Het internet is altijd een bron van vermaak als Verstappen de rest van het veld inclusief zijn teamgenoot totaal declasseert. Het ligt allemaal aan de auto, Checo is langzamer omdat de auto om Max gebouwd is of zijn auto zelfs moedwillig gesaboteerd wordt en ga zo maar door. Heel veel copium.quote:Op zondag 24 september 2023 08:49 schreef Nizno het volgende:
Ik zal het punt dat Trein wilde maken even aanpassen
Hoezo zou die auto dominantie zo extreem zijn?
-dan is er weer het commentaar dat de auto gebouwd is op Max.
Niemand die ziet dat Max gewoon zegt... Oke zo is de auto het beste? dan zorg IK dat ik die kan berijden.
En dat Checo zegt.. ja maar ik moet link rechts en onder aanpassing anders kan ik het niet rijden
RGB ledjes gelukkig. Kwestie van de settings aanpassen om de ledjes een andere kleur te laten tonen.quote:
Donkerblauwe kleurquote:
Hij is ook open aan de bovenkant. Als je er in klaarkomt speelt ie je volkslied.quote:Op zondag 24 september 2023 08:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet dat mét of zonder tong?
Ik sta nergens van te kijken bij die Japanners en hun speeltjes.
Klopt, dan speelt de beker een willekeurig nummer van een specifieke Spice girl.quote:
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
RGB ledjes gelukkig. Kwestie van de settings aanpassen om de ledjes een andere kleur te laten tonen.
Geen clean sweep van Red Bull, waardeloosquote:Op zondag 24 september 2023 08:52 schreef -XOR- het volgende:
Dominantie Djumbo Visma > dominantie RB
Nou shit Sherlock.quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
RGB ledjes gelukkig. Kwestie van de settings aanpassen om de ledjes een andere kleur te laten tonen.
quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Klopt, dan speelt de beker een willekeurig nummer van een specifieke Spice girl.
de oostenrijkse vlagquote:
En een wall mount met zuignap aan de onderkant?quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is ook open aan de bovenkant. Als je er in klaarkomt speelt ie je volkslied.
Hij durft niet meer.quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef Nizno het volgende:
je kreeg nu niet in beeld hoe norris zijn knal deed....
hij bleef lang wachten
Dit soort zure opmerkingen zijn altijd smullen.quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Als Verstappen wint is het de coureur.
Als Verstappen verliest is het de auto.
goveerrrquote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Klopt, dan speelt de beker een willekeurig nummer van een specifieke Spice girl.
Het kampioenschap moet wel in Max Verstappen style worden binnengehaaldquote:Op zondag 24 september 2023 08:55 schreef StephanL het volgende:
Beter doet die niet zijn best tijdens de sprint race
volgens mij deed hij het uiteindelijk wel. maar ik heb het niet gezienquote:
Fapje gemaakt.quote:Op zondag 24 september 2023 08:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En een wall mount met zuignap aan de onderkant?
quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Max haalt meer uit een auto dan wie dan ook. En als de auto dan ook nog eens goed is rijg je kampioenschappen aan elkaar met deze marges. Max was met een iets mindere auto ook kampioen geworden.quote:Op zondag 24 september 2023 08:49 schreef Nizno het volgende:
Ik zal het punt dat Trein wilde maken even aanpassen
Hoezo zou die auto dominantie zo extreem zijn?
-dan is er weer het commentaar dat de auto gebouwd is op Max.
Het erge nog is dat zelfs de auto aan de kant zetten geen zekerheid is dat het naar de hoofdrace gaat. Kutsprintquote:Op zondag 24 september 2023 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het kampioenschap moet wel in Max Verstappen style worden binnengehaald
Ja op zondagquote:Op zondag 24 september 2023 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het kampioenschap moet wel in Max Verstappen style worden binnengehaald
mee eensquote:Op zondag 24 september 2023 08:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Max haalt meer uit een auto dan wie dan ook. En als de auto dan ook nog eens goed is rijg je kampioenschappen aan elkaar met deze marges. Max was met een iets mindere auto ook kampioen geworden.
Het is jammer dat Checo er zo'n clowns show van maakt iedere keer, als die wat dichterbij zou zitten hadden we beter referentie materiaal.quote:Op zondag 24 september 2023 08:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Max haalt meer uit een auto dan wie dan ook. En als de auto dan ook nog eens goed is rijg je kampioenschappen aan elkaar met deze marges. Max was met een iets mindere auto ook kampioen geworden.
Neenee, volgens Checo is de auto rond Max gebouwd.quote:Op zondag 24 september 2023 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
mee eens
Max weet gewoon hoe hij het beste uit een auto kan krijgen
In Qatar wordt meer gezopen dan jij denktquote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Groot probleem: Als Max in de sprintrace in de top 6 eindigt, is hij al wereldkampioen. Dan kunnen ze niet drinken. Want Qatar.![]()
![]()
3quote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeveel punten moet Verstappen nu nog halen meer dan zijn concurrenten?
50% Nederlandse genen.quote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Toby56 het volgende:
Op het begin na, niet de meest opwindende race.
Maar potjandrie, dat Suzuka circuit is toch wel mooi. Lekker zonnetje erbij.
Max moet maar eens voor nageslacht gaan zorgen met meisje Piquet... kunnen we de komende decennia van het Wilhelmus blijven genieten. Tenzij de spruit het Braziliaanse paspoort prefereert natuurlijk...
Lammers zi’n zoon komt er ook aan, als ik de verhalen zo hoorquote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Toby56 het volgende:
Max moet maar eens voor nageslacht gaan zorgen met meisje Piquet... kunnen we de komende decennia van het Wilhelmus blijven genieten. Tenzij de spruit het Braziliaanse paspoort prefereert natuurlijk...
Op zondag rijden ze ook in Qatar. Of mag je in dat gare kutland op zondag wel gewoon zuipen?quote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Groot probleem: Als Max in de sprintrace in de top 6 eindigt, is hij al wereldkampioen. Dan kunnen ze niet drinken. Want Qatar.![]()
![]()
En nog 33 punten voor op nr 3quote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net iets meer dan de helft van het aantal punten van Verstappen. Gênant.
Hm. Van alles en nog wat denk ik.quote:
Ik denk niet dat Max zijn zoon dezelfde jeugd zou willen geven als hij heeft gehadquote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Toby56 het volgende:
Zondag is een werkdag daar.quote:Op zondag 24 september 2023 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zondag rijden ze ook in Qatar. Of mag je in dat gare kutland op zondag wel gewoon zuipen?
Simpel: Verwijder Perez uit alle wedstrijden en schuif de punten door naar de coureurs onder Perez en maak een nieuwe stand.quote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is jammer dat Checo er zo'n clowns show van maakt iedere keer, als die wat dichterbij zou zitten hadden we beter referentie materiaal.
Jos heeft nog erg jonge kinderen.quote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Toby56 het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 08:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een clown die Perez. Verdomme zeg.
Wat deed/zei hij?quote:
Ligt aan wat Checo doet. Na de spritnrace zijn er nog maximaal 172 punten te halen en Max staat nu al 177 voor. Dus als Checo 4de wordt of lager in de sprint, hoeft Max helemaal geen punten te halen.quote:
25% Belgischquote:Op zondag 24 september 2023 09:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hm. Van alles en nog wat denk ik.
Laat ons sowieso de zuiderburen niet vergeten (mama Max).
Dat was niet mijn vraag.quote:
Lammers is 67, wanneer is hij begonnen met wippen?quote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lammers zi’n zoon komt er ook aan, als ik de verhalen zo hoor
Zondag is iets gristelijks.quote:Op zondag 24 september 2023 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zondag rijden ze ook in Qatar. Of mag je in dat gare kutland op zondag wel gewoon zuipen?
2021 ging niet normaal, 2022 ging niet normaal en dit jaar kampioen worden in de sprintracequote:
helemaal niet, daarom huren ze zalen af.quote:Op zondag 24 september 2023 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Tweede leg. Is Jan nog steeds moslim trouwens?quote:Op zondag 24 september 2023 09:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lammers is 67, wanneer is hij begonnen met wippen?
Je ziet vaak dat coureurs een paar tiende langzamer worden wanneer ze kinderen hebben. Aangezien Jan al niet de allersnelste was, wilde hij geen enkel risico nemen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lammers is 67, wanneer is hij begonnen met wippen?
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 24 september 2023 09:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zondag is iets gristelijks.
Vrijdag is de gebedsdag voor de Islam... ieder uur een gebed als ik me niet vergis.
Tsja, wat zou hij nog moeten toevoegen aan de eerdere verhalen?quote:
Wat heeft die gezopen en gesnovenquote:
Samengevat: het was een retorische vraag.quote:Op zondag 24 september 2023 09:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag.
Hij pakt de titel op zaterdag. Of op zondag. Je mag niet zuipen daar. Dus het is geen nadeel om op zaterdag te doen.
Tenzij je op zondag wel mag zuipen daar. Ik waag dat te betwijfelen.
Gewoon Perez erlangs latenquote:Op zondag 24 september 2023 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2021 ging niet normaal, 2022 ging niet normaal en dit jaar kampioen worden in de sprintrace
Zijn ze alquote:Op zondag 24 september 2023 08:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je wil dat RBR hier al kampioen wordt?
Zal Jos leuk vindenquote:
Je denkt dat die gek is?quote:
Als dat kan.quote:
Max vindt het prima dat die Perez naast zich heeft. Naast hem lijkt hij nog dominanterquote:Op zondag 24 september 2023 09:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In Mexico Perez laten winnen op de voorwaarde dat Perez daarna z’n afscheid aankondigt
Dat is inderdaad exact waarom Max vaak sneertjes ri. Perez maaktquote:Op zondag 24 september 2023 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max vindt het prima dat die Perez naast zich heeft. Naast hem lijkt hij nog dominanter
Alsof Max zich daar mee bezig houdt. Het is Lewis niet.quote:Op zondag 24 september 2023 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max vindt het prima dat die Perez naast zich heeft. Naast hem lijkt hij nog dominanter
Begrijpelijk, anders krijgt hij inderdaad weer die hele Zuid-Amerikaanse heethoofdenhorde over zich heen.quote:
Om echt nog aan status te winnen moet hij een topcoureur verslaan.quote:Op zondag 24 september 2023 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al moet ie er 5 langs latenquote:Op zondag 24 september 2023 09:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dat kan.
Hoe had hij dat vandaag bv moeten doen?
I see what you did therequote:Op zondag 24 september 2023 09:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om echt nog aan status te winnen moet hij een topcoureur verslaan.
Hij heeft Lewis niet verslagen ??quote:Op zondag 24 september 2023 09:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om echt nog aan status te winnen moet hij een topcoureur verslaan.
Klopt, Latifi heeft Lewis verslagenquote:Op zondag 24 september 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft Lewis niet verslagen ??
Wat een bs
Je mag elke dag van de week drinken in Qatar, maar bevestig vooral je eigen vooroordelen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag.
Hij pakt de titel op zaterdag. Of op zondag. Je mag niet zuipen daar. Dus het is geen nadeel om op zaterdag te doen.
Tenzij je op zondag wel mag zuipen daar. Ik waag dat te betwijfelen.
Oh daarom wilde die niet op het podium in Singapore xDquote:
Op het podium geen alcohol rozenwaterquote:Op zondag 24 september 2023 09:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je mag elke dag van de week drinken in Qatar, maar bevestig vooral je eigen vooroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |