En nog 33 punten voor op nr 3quote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net iets meer dan de helft van het aantal punten van Verstappen. Gênant.
Hm. Van alles en nog wat denk ik.quote:
Ik denk niet dat Max zijn zoon dezelfde jeugd zou willen geven als hij heeft gehadquote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Toby56 het volgende:
Op het begin na, niet de meest opwindende race.
Maar potjandrie, dat Suzuka circuit is toch wel mooi. Lekker zonnetje erbij.
Max moet maar eens voor nageslacht gaan zorgen met meisje Piquet... kunnen we de komende decennia van het Wilhelmus blijven genieten. Tenzij de spruit het Braziliaanse paspoort prefereert natuurlijk...
Zondag is een werkdag daar.quote:Op zondag 24 september 2023 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zondag rijden ze ook in Qatar. Of mag je in dat gare kutland op zondag wel gewoon zuipen?
Simpel: Verwijder Perez uit alle wedstrijden en schuif de punten door naar de coureurs onder Perez en maak een nieuwe stand.quote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is jammer dat Checo er zo'n clowns show van maakt iedere keer, als die wat dichterbij zou zitten hadden we beter referentie materiaal.
Jos heeft nog erg jonge kinderen.quote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Toby56 het volgende:
Op het begin na, niet de meest opwindende race.
Maar potjandrie, dat Suzuka circuit is toch wel mooi. Lekker zonnetje erbij.
Max moet maar eens voor nageslacht gaan zorgen met meisje Piquet... kunnen we de komende decennia van het Wilhelmus blijven genieten. Tenzij de spruit het Braziliaanse paspoort prefereert natuurlijk...
quote:Op zondag 24 september 2023 08:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een clown die Perez. Verdomme zeg.
Wat deed/zei hij?quote:
Ligt aan wat Checo doet. Na de spritnrace zijn er nog maximaal 172 punten te halen en Max staat nu al 177 voor. Dus als Checo 4de wordt of lager in de sprint, hoeft Max helemaal geen punten te halen.quote:
25% Belgischquote:Op zondag 24 september 2023 09:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hm. Van alles en nog wat denk ik.
Laat ons sowieso de zuiderburen niet vergeten (mama Max).
Dat was niet mijn vraag.quote:
Lammers is 67, wanneer is hij begonnen met wippen?quote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lammers zi’n zoon komt er ook aan, als ik de verhalen zo hoor
Zondag is iets gristelijks.quote:Op zondag 24 september 2023 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zondag rijden ze ook in Qatar. Of mag je in dat gare kutland op zondag wel gewoon zuipen?
2021 ging niet normaal, 2022 ging niet normaal en dit jaar kampioen worden in de sprintracequote:
helemaal niet, daarom huren ze zalen af.quote:Op zondag 24 september 2023 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Tweede leg. Is Jan nog steeds moslim trouwens?quote:Op zondag 24 september 2023 09:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lammers is 67, wanneer is hij begonnen met wippen?
Je ziet vaak dat coureurs een paar tiende langzamer worden wanneer ze kinderen hebben. Aangezien Jan al niet de allersnelste was, wilde hij geen enkel risico nemen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lammers is 67, wanneer is hij begonnen met wippen?
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 24 september 2023 09:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zondag is iets gristelijks.
Vrijdag is de gebedsdag voor de Islam... ieder uur een gebed als ik me niet vergis.
Tsja, wat zou hij nog moeten toevoegen aan de eerdere verhalen?quote:
Wat heeft die gezopen en gesnovenquote:
Samengevat: het was een retorische vraag.quote:Op zondag 24 september 2023 09:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag.
Hij pakt de titel op zaterdag. Of op zondag. Je mag niet zuipen daar. Dus het is geen nadeel om op zaterdag te doen.
Tenzij je op zondag wel mag zuipen daar. Ik waag dat te betwijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |