Niets. Maar dat neemt niet weg dat het voor de omgeving soms wel behoorlijk irritant kan zijnquote:
Het internet is altijd een bron van vermaak als Verstappen de rest van het veld inclusief zijn teamgenoot totaal declasseert. Het ligt allemaal aan de auto, Checo is langzamer omdat de auto om Max gebouwd is of zijn auto zelfs moedwillig gesaboteerd wordt en ga zo maar door. Heel veel copium.quote:Op zondag 24 september 2023 08:49 schreef Nizno het volgende:
Ik zal het punt dat Trein wilde maken even aanpassen
Hoezo zou die auto dominantie zo extreem zijn?
-dan is er weer het commentaar dat de auto gebouwd is op Max.
Niemand die ziet dat Max gewoon zegt... Oke zo is de auto het beste? dan zorg IK dat ik die kan berijden.
En dat Checo zegt.. ja maar ik moet link rechts en onder aanpassing anders kan ik het niet rijden
RGB ledjes gelukkig. Kwestie van de settings aanpassen om de ledjes een andere kleur te laten tonen.quote:
Donkerblauwe kleurquote:
Hij is ook open aan de bovenkant. Als je er in klaarkomt speelt ie je volkslied.quote:Op zondag 24 september 2023 08:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet dat mét of zonder tong?
Ik sta nergens van te kijken bij die Japanners en hun speeltjes.
Klopt, dan speelt de beker een willekeurig nummer van een specifieke Spice girl.quote:
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
RGB ledjes gelukkig. Kwestie van de settings aanpassen om de ledjes een andere kleur te laten tonen.
Geen clean sweep van Red Bull, waardeloosquote:Op zondag 24 september 2023 08:52 schreef -XOR- het volgende:
Dominantie Djumbo Visma > dominantie RB
Nou shit Sherlock.quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
RGB ledjes gelukkig. Kwestie van de settings aanpassen om de ledjes een andere kleur te laten tonen.
quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Klopt, dan speelt de beker een willekeurig nummer van een specifieke Spice girl.
de oostenrijkse vlagquote:
En een wall mount met zuignap aan de onderkant?quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is ook open aan de bovenkant. Als je er in klaarkomt speelt ie je volkslied.
Hij durft niet meer.quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef Nizno het volgende:
je kreeg nu niet in beeld hoe norris zijn knal deed....
hij bleef lang wachten
Dit soort zure opmerkingen zijn altijd smullen.quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Als Verstappen wint is het de coureur.
Als Verstappen verliest is het de auto.
goveerrrquote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Klopt, dan speelt de beker een willekeurig nummer van een specifieke Spice girl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |