Omdat Checo laat zien geen professional te zijn en omdat Max 19 los rijdt.quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
Maar even. Dat gelul over dominantie, Checo finisht zo ongeveer wekelijks buiten de punten. Hoezo zou die dominantie zo extreem zijn?
ik zet mijn handtekening er wel onder, met de voorwaarde dat Lawson er in komtquote:Op zondag 24 september 2023 08:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik durf m wel aan. Checo is dat zitje kwijt komend seizoen.
Lawson?quote:Op zondag 24 september 2023 08:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik durf m wel aan. Checo is dat zitje kwijt komend seizoen.
Ga slapen, johquote:Op zondag 24 september 2023 08:50 schreef Nattekat het volgende:
Is het niet veel te vroeg om zo irritant autistisch te doen?
Ja, doe ik het alsnog, maar jullie zijn vervelend.
Het was natuurlijk ook gewoon een schandalige actie. Maar goed, Perez rijdt ook eigenlijk boven zijn niveau. Ja hij heeft incidenteel eens een leuke race en doet het doorgaans aardig op stratencircuits, maar hij wordt gewoon volkomen gedeclasseerd door Verstappen.quote:
Hij keek weg toen Lando zei “interesting” op de actie van Perez bij Magnussenquote:
Reactie Norris: interestingquote:
Dan branden de LEDjes in de kleuren van de Nederlandse vlag.quote:
Als Verstappen wint is het de coureur.quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
Maar even. Dat gelul over dominantie, Checo finisht zo ongeveer wekelijks buiten de punten. Hoezo zou die dominantie zo extreem zijn?
quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Nizno het volgende:
Hadden ze checo de teambeker niet kunnen laten ophalen ipv Horner?
quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Als Verstappen wint is het de coureur.
Als Verstappen verliest is het de auto.
quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Nizno het volgende:
heel slim van Max. Die reactie zegt allesquote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reactie Norris: interesting
Max daarna: *neemt slok van z'n drinken*
Wat is er mis met autisme?quote:Op zondag 24 september 2023 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Is niet netjes om te zeggen dat iemand niet zo autistisch moet doen, maar inhouden wordt wel heel moeilijk zo.
De technologie in de bekers zijn kwetsbaarquote:
quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij keek weg toen Lando zei “interesting” op de actie van Perez bij Magnussen
Thanksquote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reactie Norris: interesting
Max daarna: *neemt slok van z'n drinken*
kap daarmeequote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Nizno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |