Dat was een sprinter die ook heel goed kon verspringen.quote:
Dat is wel heel teleurstellendquote:Op zondag 24 september 2023 08:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom, die heeft er ook gewoon aan mee gewerkt met 1/3e van de punten
Gewoon in Mexico vervangenquote:Op zondag 24 september 2023 08:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk wordt Perez vanaf Mexico vervangen.
Omdat er bijna nooit strijd is om de winst, en het na afloop weer zo'n afstreepdingetje is waarbij ze nog even moeten doen alsof ze enthousiast zijn, nota bene na een zege.quote:
Ik gun het de andere teams idd dat zij hun auto's eens beter gaan makenquote:Op zondag 24 september 2023 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar een spannender kampioenschap dan.
Die hele DOTD is allemaal onzin zonder meerwaarde. Beetje crowd pleasing.quote:Op zondag 24 september 2023 08:39 schreef PzKpfw het volgende:
Driver of the Day Piastri slaat natuurlijk nergens op. Norris heeft hem op race pace verslagen
Doet denken aan de periode dat Senna ene Jonny Dumfries als teamgenoot hadquote:
Doet er nu weinig toequote:
Helmut kruipt zelf achter het stuur.quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef THEFXR het volgende:
Ik zie een Evil plan van Helmut, hij gooit checo eruit en zat Lawson naast Max
Ik zie hem het ook nog doenquote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef THEFXR het volgende:
Ik zie een Evil plan van Helmut, hij gooit checo eruit en zat Lawson naast Max
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |