hij gaat mee donuts makenquote:Op zondag 24 september 2023 08:36 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe zal dit feestje voelen voor Perez?
"2024 wordt mijn jaar."quote:Op zondag 24 september 2023 08:36 schreef PzKpfw het volgende:
Zeker. Overweldigend.quote:
Vooral Checo.quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef -XOR- het volgende:
Wij feliciteren Checo, Max en de crew met de WCC.
De sport is meer dan P1quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Weer helemaal uit hun dak op de radio. Man man man, knap allemaal, maar wat zuigt dit de lol uit de sport
Omdat ze dominant zijn ?quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Weer helemaal uit hun dak op de radio. Man man man, knap allemaal, maar wat zuigt dit de lol uit de sport
welke lol?quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Zolang er zelfs nog maar 1 record op een Mercedes naam staat heb ik hier bijzonder veel lol in.quote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Wie?quote:Op zondag 24 september 2023 08:36 schreef PzKpfw het volgende:
lewis ??? wie is dat ?quote:Op zondag 24 september 2023 08:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max prijst zijn team. Een beetje hoe Lewis dat altijd deed. Leuk om te zien.
Waarom, die heeft er ook gewoon aan mee gewerkt met 1/3e van de puntenquote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Haal Perez maar van dat plaatje weg
heerlijkquote:
quote:
Voor de drankjesquote:
Iemand die ooit met hulp vooraan reed en nu slechts in het middenveldquote:
Achtervleugel.quote:
Dat was een sprinter die ook heel goed kon verspringen.quote:
Dat is wel heel teleurstellendquote:Op zondag 24 september 2023 08:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom, die heeft er ook gewoon aan mee gewerkt met 1/3e van de punten
Gewoon in Mexico vervangenquote:Op zondag 24 september 2023 08:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk wordt Perez vanaf Mexico vervangen.
Omdat er bijna nooit strijd is om de winst, en het na afloop weer zo'n afstreepdingetje is waarbij ze nog even moeten doen alsof ze enthousiast zijn, nota bene na een zege.quote:
Ik gun het de andere teams idd dat zij hun auto's eens beter gaan makenquote:Op zondag 24 september 2023 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar een spannender kampioenschap dan.
Die hele DOTD is allemaal onzin zonder meerwaarde. Beetje crowd pleasing.quote:Op zondag 24 september 2023 08:39 schreef PzKpfw het volgende:
Driver of the Day Piastri slaat natuurlijk nergens op. Norris heeft hem op race pace verslagen
Doet denken aan de periode dat Senna ene Jonny Dumfries als teamgenoot hadquote:
Doet er nu weinig toequote:
Helmut kruipt zelf achter het stuur.quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef THEFXR het volgende:
Ik zie een Evil plan van Helmut, hij gooit checo eruit en zat Lawson naast Max
Ik zie hem het ook nog doenquote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef THEFXR het volgende:
Ze mogen niet blij zijn met het kampioenschapquote:Op zondag 24 september 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Je hebt Perez vandaag zien rijden?quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
Maar even. Dat gelul over dominantie, Checo finisht zo ongeveer wekelijks buiten de punten. Hoezo zou die dominantie zo extreem zijn?
Max is dominant inderdaadquote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
Maar even. Dat gelul over dominantie, Checo finisht zo ongeveer wekelijks buiten de punten. Hoezo zou die dominantie zo extreem zijn?
dan is er weer het commentaar dat de auto gebouwd is op Max.quote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
Ik zeg doenquote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef THEFXR het volgende:
Doettie wel vaker hoorquote:
Dat ie nog kijkt is knap, is de afgelopen jaren (op 2021 na) niet anders geweest.quote:Op zondag 24 september 2023 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze mogen niet blij zijn met het kampioenschap
Dátquote:Op zondag 24 september 2023 08:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is er weer het commentaar dat de auto gebouwd is op Max.
Niemand die ziet dat Max gewoon zegt... Oke zo is de auto het beste? dan zorg IK dat ik die kan berijden.
En dat Checo zegt.. ja maar ik moet link rechts en onder aanpassing anders kan ik het niet rijden
Dat is echt onzinquote:Op zondag 24 september 2023 08:41 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri is echt de nieuwe Kimi
Perez heeft zijn stoeltje wel op de tocht gezet vandaagquote:
Wel blije ei kopquote:Op zondag 24 september 2023 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri is echt de nieuwe Kimi
Nee gewoon dat weekend vervangenquote:Op zondag 24 september 2023 08:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel na de race in Mexico bekend maken
geeft niet, zitten rare liggies op. als je hem kust komt de NL vlag er opquote:Op zondag 24 september 2023 08:43 schreef _UserName_ het volgende:
Even goed op de trofee letten, die gaat het eind van de ceremonie niet redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |