Het internet is altijd een bron van vermaak als Verstappen de rest van het veld inclusief zijn teamgenoot totaal declasseert. Het ligt allemaal aan de auto, Checo is langzamer omdat de auto om Max gebouwd is of zijn auto zelfs moedwillig gesaboteerd wordt en ga zo maar door. Heel veel copium.quote:Op zondag 24 september 2023 08:49 schreef Nizno het volgende:
Ik zal het punt dat Trein wilde maken even aanpassen
Hoezo zou die auto dominantie zo extreem zijn?
-dan is er weer het commentaar dat de auto gebouwd is op Max.
Niemand die ziet dat Max gewoon zegt... Oke zo is de auto het beste? dan zorg IK dat ik die kan berijden.
En dat Checo zegt.. ja maar ik moet link rechts en onder aanpassing anders kan ik het niet rijden
RGB ledjes gelukkig. Kwestie van de settings aanpassen om de ledjes een andere kleur te laten tonen.quote:
Donkerblauwe kleurquote:
Hij is ook open aan de bovenkant. Als je er in klaarkomt speelt ie je volkslied.quote:Op zondag 24 september 2023 08:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet dat mét of zonder tong?
Ik sta nergens van te kijken bij die Japanners en hun speeltjes.
Klopt, dan speelt de beker een willekeurig nummer van een specifieke Spice girl.quote:
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
RGB ledjes gelukkig. Kwestie van de settings aanpassen om de ledjes een andere kleur te laten tonen.
Geen clean sweep van Red Bull, waardeloosquote:Op zondag 24 september 2023 08:52 schreef -XOR- het volgende:
Dominantie Djumbo Visma > dominantie RB
Nou shit Sherlock.quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
RGB ledjes gelukkig. Kwestie van de settings aanpassen om de ledjes een andere kleur te laten tonen.
quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Klopt, dan speelt de beker een willekeurig nummer van een specifieke Spice girl.
de oostenrijkse vlagquote:
En een wall mount met zuignap aan de onderkant?quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is ook open aan de bovenkant. Als je er in klaarkomt speelt ie je volkslied.
Hij durft niet meer.quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef Nizno het volgende:
je kreeg nu niet in beeld hoe norris zijn knal deed....
hij bleef lang wachten
Dit soort zure opmerkingen zijn altijd smullen.quote:Op zondag 24 september 2023 08:51 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Als Verstappen wint is het de coureur.
Als Verstappen verliest is het de auto.
goveerrrquote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Klopt, dan speelt de beker een willekeurig nummer van een specifieke Spice girl.
Het kampioenschap moet wel in Max Verstappen style worden binnengehaaldquote:Op zondag 24 september 2023 08:55 schreef StephanL het volgende:
Beter doet die niet zijn best tijdens de sprint race
volgens mij deed hij het uiteindelijk wel. maar ik heb het niet gezienquote:
Fapje gemaakt.quote:Op zondag 24 september 2023 08:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En een wall mount met zuignap aan de onderkant?
quote:Op zondag 24 september 2023 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Max haalt meer uit een auto dan wie dan ook. En als de auto dan ook nog eens goed is rijg je kampioenschappen aan elkaar met deze marges. Max was met een iets mindere auto ook kampioen geworden.quote:Op zondag 24 september 2023 08:49 schreef Nizno het volgende:
Ik zal het punt dat Trein wilde maken even aanpassen
Hoezo zou die auto dominantie zo extreem zijn?
-dan is er weer het commentaar dat de auto gebouwd is op Max.
Niemand die ziet dat Max gewoon zegt... Oke zo is de auto het beste? dan zorg IK dat ik die kan berijden.
En dat Checo zegt.. ja maar ik moet link rechts en onder aanpassing anders kan ik het niet rijden
Het erge nog is dat zelfs de auto aan de kant zetten geen zekerheid is dat het naar de hoofdrace gaat. Kutsprintquote:Op zondag 24 september 2023 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het kampioenschap moet wel in Max Verstappen style worden binnengehaald
Ja op zondagquote:Op zondag 24 september 2023 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het kampioenschap moet wel in Max Verstappen style worden binnengehaald
mee eensquote:Op zondag 24 september 2023 08:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Max haalt meer uit een auto dan wie dan ook. En als de auto dan ook nog eens goed is rijg je kampioenschappen aan elkaar met deze marges. Max was met een iets mindere auto ook kampioen geworden.
Het is jammer dat Checo er zo'n clowns show van maakt iedere keer, als die wat dichterbij zou zitten hadden we beter referentie materiaal.quote:Op zondag 24 september 2023 08:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Max haalt meer uit een auto dan wie dan ook. En als de auto dan ook nog eens goed is rijg je kampioenschappen aan elkaar met deze marges. Max was met een iets mindere auto ook kampioen geworden.
Neenee, volgens Checo is de auto rond Max gebouwd.quote:Op zondag 24 september 2023 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
mee eens
Max weet gewoon hoe hij het beste uit een auto kan krijgen
In Qatar wordt meer gezopen dan jij denktquote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Groot probleem: Als Max in de sprintrace in de top 6 eindigt, is hij al wereldkampioen. Dan kunnen ze niet drinken. Want Qatar.![]()
![]()
3quote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeveel punten moet Verstappen nu nog halen meer dan zijn concurrenten?
50% Nederlandse genen.quote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Toby56 het volgende:
Op het begin na, niet de meest opwindende race.
Maar potjandrie, dat Suzuka circuit is toch wel mooi. Lekker zonnetje erbij.
Max moet maar eens voor nageslacht gaan zorgen met meisje Piquet... kunnen we de komende decennia van het Wilhelmus blijven genieten. Tenzij de spruit het Braziliaanse paspoort prefereert natuurlijk...
Lammers zi’n zoon komt er ook aan, als ik de verhalen zo hoorquote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Toby56 het volgende:
Max moet maar eens voor nageslacht gaan zorgen met meisje Piquet... kunnen we de komende decennia van het Wilhelmus blijven genieten. Tenzij de spruit het Braziliaanse paspoort prefereert natuurlijk...
Op zondag rijden ze ook in Qatar. Of mag je in dat gare kutland op zondag wel gewoon zuipen?quote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Groot probleem: Als Max in de sprintrace in de top 6 eindigt, is hij al wereldkampioen. Dan kunnen ze niet drinken. Want Qatar.![]()
![]()
En nog 33 punten voor op nr 3quote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net iets meer dan de helft van het aantal punten van Verstappen. Gênant.
Hm. Van alles en nog wat denk ik.quote:
Ik denk niet dat Max zijn zoon dezelfde jeugd zou willen geven als hij heeft gehadquote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Toby56 het volgende:
Zondag is een werkdag daar.quote:Op zondag 24 september 2023 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zondag rijden ze ook in Qatar. Of mag je in dat gare kutland op zondag wel gewoon zuipen?
Simpel: Verwijder Perez uit alle wedstrijden en schuif de punten door naar de coureurs onder Perez en maak een nieuwe stand.quote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is jammer dat Checo er zo'n clowns show van maakt iedere keer, als die wat dichterbij zou zitten hadden we beter referentie materiaal.
Jos heeft nog erg jonge kinderen.quote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef Toby56 het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 08:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een clown die Perez. Verdomme zeg.
Wat deed/zei hij?quote:
Ligt aan wat Checo doet. Na de spritnrace zijn er nog maximaal 172 punten te halen en Max staat nu al 177 voor. Dus als Checo 4de wordt of lager in de sprint, hoeft Max helemaal geen punten te halen.quote:
25% Belgischquote:Op zondag 24 september 2023 09:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hm. Van alles en nog wat denk ik.
Laat ons sowieso de zuiderburen niet vergeten (mama Max).
Dat was niet mijn vraag.quote:
Lammers is 67, wanneer is hij begonnen met wippen?quote:Op zondag 24 september 2023 08:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lammers zi’n zoon komt er ook aan, als ik de verhalen zo hoor
Zondag is iets gristelijks.quote:Op zondag 24 september 2023 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zondag rijden ze ook in Qatar. Of mag je in dat gare kutland op zondag wel gewoon zuipen?
2021 ging niet normaal, 2022 ging niet normaal en dit jaar kampioen worden in de sprintracequote:
helemaal niet, daarom huren ze zalen af.quote:Op zondag 24 september 2023 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Tweede leg. Is Jan nog steeds moslim trouwens?quote:Op zondag 24 september 2023 09:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lammers is 67, wanneer is hij begonnen met wippen?
Je ziet vaak dat coureurs een paar tiende langzamer worden wanneer ze kinderen hebben. Aangezien Jan al niet de allersnelste was, wilde hij geen enkel risico nemen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lammers is 67, wanneer is hij begonnen met wippen?
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 24 september 2023 09:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zondag is iets gristelijks.
Vrijdag is de gebedsdag voor de Islam... ieder uur een gebed als ik me niet vergis.
Tsja, wat zou hij nog moeten toevoegen aan de eerdere verhalen?quote:
Wat heeft die gezopen en gesnovenquote:
Samengevat: het was een retorische vraag.quote:Op zondag 24 september 2023 09:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag.
Hij pakt de titel op zaterdag. Of op zondag. Je mag niet zuipen daar. Dus het is geen nadeel om op zaterdag te doen.
Tenzij je op zondag wel mag zuipen daar. Ik waag dat te betwijfelen.
Gewoon Perez erlangs latenquote:Op zondag 24 september 2023 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2021 ging niet normaal, 2022 ging niet normaal en dit jaar kampioen worden in de sprintrace
Zijn ze alquote:Op zondag 24 september 2023 08:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je wil dat RBR hier al kampioen wordt?
Zal Jos leuk vindenquote:
Je denkt dat die gek is?quote:
Als dat kan.quote:
Max vindt het prima dat die Perez naast zich heeft. Naast hem lijkt hij nog dominanterquote:Op zondag 24 september 2023 09:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In Mexico Perez laten winnen op de voorwaarde dat Perez daarna z’n afscheid aankondigt
Dat is inderdaad exact waarom Max vaak sneertjes ri. Perez maaktquote:Op zondag 24 september 2023 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max vindt het prima dat die Perez naast zich heeft. Naast hem lijkt hij nog dominanter
Alsof Max zich daar mee bezig houdt. Het is Lewis niet.quote:Op zondag 24 september 2023 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max vindt het prima dat die Perez naast zich heeft. Naast hem lijkt hij nog dominanter
Begrijpelijk, anders krijgt hij inderdaad weer die hele Zuid-Amerikaanse heethoofdenhorde over zich heen.quote:
Om echt nog aan status te winnen moet hij een topcoureur verslaan.quote:Op zondag 24 september 2023 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al moet ie er 5 langs latenquote:Op zondag 24 september 2023 09:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dat kan.
Hoe had hij dat vandaag bv moeten doen?
I see what you did therequote:Op zondag 24 september 2023 09:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om echt nog aan status te winnen moet hij een topcoureur verslaan.
Hij heeft Lewis niet verslagen ??quote:Op zondag 24 september 2023 09:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om echt nog aan status te winnen moet hij een topcoureur verslaan.
Klopt, Latifi heeft Lewis verslagenquote:Op zondag 24 september 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft Lewis niet verslagen ??
Wat een bs
Je mag elke dag van de week drinken in Qatar, maar bevestig vooral je eigen vooroordelen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag.
Hij pakt de titel op zaterdag. Of op zondag. Je mag niet zuipen daar. Dus het is geen nadeel om op zaterdag te doen.
Tenzij je op zondag wel mag zuipen daar. Ik waag dat te betwijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |