🤨quote:
Max denkt er ook het zijne vanquote:
Hmmm, goed punt....quote:Op zondag 24 september 2023 09:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om echt nog aan status te winnen moet hij een topcoureur verslaan.
Ach ach. Waar komt nou toch weer die afkeer en haat vandaanquote:Op zondag 24 september 2023 09:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, goed punt....
Iemand zoals Norris of Russell. Hij heeft Lewis natuurlijk wel verslagen, maar dat is een pannekoek.
Omdat jij een fan van hem bent.quote:Op zondag 24 september 2023 09:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ach. Waar komt nou toch weer die afkeer en haat vandaan
Jouw afkeer en haat tov Max, bedoel je?quote:Op zondag 24 september 2023 09:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FOK! >>> Redditquote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Aw, mijn Reddit account is suspended
Zal wel per ongeluk op een publieke wifi zijn ingelogd
quote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Aw, mijn Reddit account is suspended
Zal wel per ongeluk op een publieke wifi zijn ingelogd
Het is gewoon de bal terugslaan, omdat jij meegaat in het verhaal dat Max altijd mindere teamgenoten heeft, dat een paar weken geleden opeens door Mercedes gepusht werd.quote:Op zondag 24 september 2023 09:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En wat zijn jouw prestaties, dat je hem een pannenkoek kan noemen?quote:Op zondag 24 september 2023 09:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, goed punt....
Iemand zoals Norris of Russell. Hij heeft Lewis natuurlijk wel verslagen, maar dat is een pannekoek.
Ga ergens anders staan mauwen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:32 schreef Zoon_John het volgende:
En wat zijn jouw prestaties, dat je hem een pannenkoek kan noemen?
Dat is zo. Maar ik ga toch even onderzoeken wat hier in godsnaam gebeurd isquote:
12 dacht ik.quote:Op zondag 24 september 2023 09:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hoeveel strafpunten mag je maximaal hebben voor je in de problemen komt?
12quote:Op zondag 24 september 2023 09:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
12?quote:Op zondag 24 september 2023 09:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
12 strafpunten = racebanquote:Op zondag 24 september 2023 09:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
standaard reddit onzin. Ik moest laatst ook mijn account verifyen terwijl ik er al lang niet meer geweest ben. Als je dat dan nalaat word je na zoveel tijd automatisch geblockt.quote:Op zondag 24 september 2023 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar ik ga toch even onderzoeken wat hier in godsnaam gebeurd is
Ik mag toch hopen dat het nu wel heel duidelijk is dat Perez helemaal niks presteert en zo onprofessioneel is dat we hem niet een coureur van topkaliber kunnen verklarenquote:Op zondag 24 september 2023 09:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is gewoon de bal terugslaan, omdat jij meegaat in het verhaal dat Max altijd mindere teamgenoten heeft, dat een paar weken geleden opeens door Mercedes gepusht werd.
Als je op 11 staat kom je met alles weg.quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn dat die racebans die toch nooit worden doorgevoerd?
quote:
quote:
VOOR je in de problemen komt vroeg hij. Dus 11quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het nu wel heel duidelijk is dat Perez helemaal niks presteert en zo onprofessioneel is dat we hem niet een coureur van topkaliber kunnen verklaren
Bottas wel natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het nu wel heel duidelijk is dat Perez helemaal niks presteert en zo onprofessioneel is dat we hem niet een coureur van topkaliber kunnen verklaren
Troepquote:Op zondag 24 september 2023 09:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
standaard reddit onzin. Ik moest laatst ook mijn account verifyen terwijl ik er al lang niet meer geweest ben. Als je dat dan nalaat word je na zoveel tijd automatisch geblockt.
Beter in ieder geval dan Checo.quote:
niemand die wikipedia leestquote:
Dat was al eerder duidelijk, toch?quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt Perez is absoluut geen topcoureur. Het is alleen onzin om dat te gebruiken om Max' prestaties af te zwakken, terwijl hij keer op keer het hele veld op een hoop rijdt.quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand die wikipedia leest
ow wacht het staat op twitter
Hoe het eind is is niet zo heel boeiend, er zijn ook veel meer GP's dan bijvoorbeeld 10 jaar geleden.quote:
Selfiesquote:Op zondag 24 september 2023 09:39 schreef Mano_ het volgende:
Die selfie-kutjes die tegen iedereen aanlopen
Vind dat wel mooi. Moeten ze ook harder werkenquote:Op zondag 24 september 2023 09:42 schreef Tijn het volgende:
Leuk voor McLaren dat ze er nu echt structureel bij lijken te zitten. Ze laten hiermee ook zien dat zowel Ferrari als Metcedes echt hebben liggen slapen.
Grappig hoe records drie jaar geleden nog enoooorm belangrijk waren en nu ineens niet meer. Alleen voor wikipedia.quote:Op zondag 24 september 2023 09:42 schreef PS. het volgende:
Hoe het eind is is niet zo heel boeiend, er zijn ook veel meer GP's dan bijvoorbeeld 10 jaar geleden.
Daarbij zegt dit record sowieso al niet zoveel, want 20 jaar geleden waren er maar 16 GP's, en dit is al de 17e
Als ze er nou voor zorgen dat ze vanaf race 1 erbij zitten ipv halverwege.quote:Op zondag 24 september 2023 09:42 schreef Tijn het volgende:
Leuk voor McLaren dat ze er nu echt structureel bij lijken te zitten. Ze laten hiermee ook zien dat zowel Ferrari als Mercedes echt hebben liggen slapen.
Verstandig, kruimels in bed zijn niet fijn.quote:Op zondag 24 september 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik m'n bed maar uit ga voor een ontbijtje
Hij is ook de enige die de auto handeling precies krijgt waar die wil.quote:Op zondag 24 september 2023 09:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Klopt Perez is absoluut geen topcoureur. Het is alleen onzin om dat te gebruiken om Max' prestaties af te zwakken, terwijl hij keer op keer het hele veld op een hoop rijdt.
Katten eten toch wel kruimels opquote:Op zondag 24 september 2023 09:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Verstandig, kruimels in bed zijn niet fijn.
Wat ze hebben gedaan dit seizoen is beginnen met een kutauto terwijl een totaal nieuw concept nog ontwikkeld werd. Waarom tijd steken in een concept die je toch gaat opgeven immers.quote:Op zondag 24 september 2023 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ze er nou voor zorgen dat ze vanaf race 1 erbij zitten ipv halverwege.
Zeker. En een half uur later kan je de kots opruimen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Katten eten toch wel kruimels op
Die van mij eten het niet als het niet van een beest af komtquote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Katten eten toch wel kruimels op
Record an sich zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar als het om punten gaat kun je het niet vergelijkenquote:Op zondag 24 september 2023 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Grappig hoe records drie jaar geleden nog enoooorm belangrijk waren en nu ineens niet meer. Alleen voor wikipedia.
Dat geldt ook voor het aantal poles en overwinningen. Dat soort dingen kan je alleen in relatieve vorm beoordelen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Record an sich zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar als het om punten gaat kun je het niet vergelijken
Vroeger kreeg de winnaar 10 punten, waren minder GP's, geen sprintraces.
Daar is gewoonweg geen vergelijking op te maken.
Ach, Max pakt daar de wereldtitel en dan heeft het een gouden randje.quote:Op zondag 24 september 2023 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog niet echt zin in het altijd walgelijke Qatar.
Dat is waar een topcoureur zich onderscheidt. Hij haalt altijd het maximale uit het beschikbare materiaal. Je zou Max bijvoorbeeld ook een badkuip met een hele sterke motor kunnen geven. Dan zou hij nog kampioen worden.quote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die de auto handeling precies krijgt waar die wil.
Singapore is het daar niet mee eensquote:Op zondag 24 september 2023 09:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is waar een topcoureur zich onderscheidt. Hij haalt altijd het maximale uit het beschikbare materiaal. Je zou Max bijvoorbeeld ook een badkuip met een hele sterke motor kunnen geven. Dan zou hij nog kampioen worden.
Toen Hamilton altijd won, was het nog: hij heeft een betere auto dan Max.quote:Op zondag 24 september 2023 09:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is waar een topcoureur zich onderscheidt. Hij haalt altijd het maximale uit het beschikbare materiaal. Je zou Max bijvoorbeeld ook een badkuip met een hele sterke motor kunnen geven. Dan zou hij nog kampioen worden.
Volgend jaar zou dat zo kunnen zijn bij McLaren. Ze hebben nu eindelijk een goed platform waar ze op verder kunnen bouwen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vermoeiende act.quote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lang het ontwikkelen duurt, dit concept zijn ze in september vorig jaar zo'n beetje mee begonnen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De auto van Mercedes was ook beter. De van RB was toen beduidend minder. En toen al zag je hoe dicht Max in de buurt kwam. Als Hamilton echt talent heeft, zou hij deze mindere auto ook consistent in de top 5 moeten kunnen rijden.quote:Op zondag 24 september 2023 09:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Toen Hamilton altijd won, was het nog: hij heeft een betere auto dan Max.
Captain Mark Rutte.
Nou is het natuurlijk wel zo dat de Merc een stuk dominanter was dan de RBR nu. Regelmatig werden puntenrijders op een ronde gezet toen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Captain Mark Rutte.
Wel met Vettel en Hamilton. Die zijn allebei meerdere malen kampioen geworden sinds het nieuwe puntensysteem.quote:Op zondag 24 september 2023 09:47 schreef PS. het volgende:
Record an sich zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar als het om punten gaat kun je het niet vergelijken
2024 ergensquote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgend jaar zou dat zo kunnen zijn bij McLaren. Ze hebben nu eindelijk een goed platform waar ze op verder kunnen bouwen.
Ferrari en Mercedes daarentegen moeten een grote stap zetten, dus het is maar weer de vraag hoe dat gaat lopen.
Dit weerquote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, met minder races, en geen sprintraces. Dus nee, dat is ook totaal niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 24 september 2023 09:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wel met Vettel en Hamilton. Die zijn allebei meerdere malen kampioen geworden sinds het nieuwe puntensysteem.
In welke seizoen van de F1 is de titel weggegeven na 1 race?quote:Op zondag 24 september 2023 09:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Singapore is het daar niet mee eens
2009quote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
In welke seizoen van de F1 is de titel weggegeven na 1 race?
@klaasweetalles, ben jij dit?quote:Op zondag 24 september 2023 09:50 schreef Zoon_John het volgende:
2021quote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
2021.quote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmm, nope. Heb wiki gechecked. 22 races in 2021.quote:
Hamilton heeft natuurlijk echt wel talent, een 7 voudig kampioen afdoen als een pannenkoek is ook weer zwaar overdreven, al heeft het ook wel wat met leeftijd en honger te maken.quote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De auto van Mercedes was ook beter. De van RB was toen beduidend minder. En toen al zag je hoe dicht Max in de buurt kwam. Als Hamilton echt talent heeft, zou hij deze mindere auto ook consistent in de top 5 moeten kunnen rijden.
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 24 september 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamilton heeft natuurlijk echt wel talent, een 7 voudig kampioen afdoen als een pannenkoek is ook weer zwaar overdreven, al heeft het ook wel wat met leeftijd en honger te maken.
Is het een verrijking voor mijn leven om die analogie niet te missen? Ik denk het niet.quote:Op zondag 24 september 2023 09:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
@:klaasweetalles, ben jij dit?![]()
Grappig dat jij de 'badkuip met hele sterke motor'-analogie mist.
hij mag blij zijn dat hij DNF is, want als hij nog verder had gereden was hij ge-DSQ'd en dat is al eerder gebeurd na de race ook hier in Japanquote:
Het zou wel aangeven dat je meer verstand hebt van F1 dan je reacties op dit moment doen suggereren.quote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Zoon_John het volgende:
Is het een verrijking voor mijn leven om die analogie niet te missen?
Bij McLaren doet een update precies wat ze hadden verwacht en is het elke keer hosanna. Elke update is een schot in de roos. McLaren is hard op weg om volgend jaar de grootste uitdager van RBR te zijnquote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgend jaar zou dat zo kunnen zijn bij McLaren. Ze hebben nu eindelijk een goed platform waar ze op verder kunnen bouwen.
Ferrari en Mercedes daarentegen moeten een grote stap zetten, dus het is maar weer de vraag hoe dat gaat lopen.
Ik gebruik gewoon logische deductie.quote:Op zondag 24 september 2023 10:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het zou wel aangeven dat je meer verstand hebt van F1 dan je reacties op dit moment doen suggereren.
Misschien moet je de reactie lezen waar ik op reageer om het sarcasme te zien.quote:Op zondag 24 september 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
Hamilton heeft natuurlijk echt wel talent, een 7 voudig kampioen afdoen als een pannenkoek is ook weer zwaar overdreven, al heeft het ook wel wat met leeftijd en honger te maken.
Hij schijnt wel een goeie advocaat te hebben dus het stoeltje voor 2024 vooralsnog gegarandeerd.quote:
Dat zou wel gaaf zijnquote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij McLaren doet een update precies wat ze hadden verwacht en is het elke keer hosanna. Elke update is een schot in de roos. McLaren is hard op weg om volgend jaar de grootste uitdager van RBR te zijn
Het was geen reactie op jou toch?quote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Misschien moet je de reactie lezen waar ik op reageer om het sarcasme te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |