🤨quote:
Max denkt er ook het zijne vanquote:
Hmmm, goed punt....quote:Op zondag 24 september 2023 09:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om echt nog aan status te winnen moet hij een topcoureur verslaan.
Ach ach. Waar komt nou toch weer die afkeer en haat vandaanquote:Op zondag 24 september 2023 09:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, goed punt....
Iemand zoals Norris of Russell. Hij heeft Lewis natuurlijk wel verslagen, maar dat is een pannekoek.
Omdat jij een fan van hem bent.quote:Op zondag 24 september 2023 09:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ach. Waar komt nou toch weer die afkeer en haat vandaan
Jouw afkeer en haat tov Max, bedoel je?quote:Op zondag 24 september 2023 09:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FOK! >>> Redditquote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Aw, mijn Reddit account is suspended
Zal wel per ongeluk op een publieke wifi zijn ingelogd
quote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Aw, mijn Reddit account is suspended
Zal wel per ongeluk op een publieke wifi zijn ingelogd
Het is gewoon de bal terugslaan, omdat jij meegaat in het verhaal dat Max altijd mindere teamgenoten heeft, dat een paar weken geleden opeens door Mercedes gepusht werd.quote:Op zondag 24 september 2023 09:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En wat zijn jouw prestaties, dat je hem een pannenkoek kan noemen?quote:Op zondag 24 september 2023 09:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, goed punt....
Iemand zoals Norris of Russell. Hij heeft Lewis natuurlijk wel verslagen, maar dat is een pannekoek.
Ga ergens anders staan mauwen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:32 schreef Zoon_John het volgende:
En wat zijn jouw prestaties, dat je hem een pannenkoek kan noemen?
Dat is zo. Maar ik ga toch even onderzoeken wat hier in godsnaam gebeurd isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |