Daar hebben ze AlphaTauri voor, toch?quote:Op zondag 24 september 2023 10:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Jongere coureurs een kans geven (let op: RIC is ouder dan Max)
Er wordt over geklaagd in het feedback over offtopic gaan over Reddit.quote:Op zondag 24 september 2023 10:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon on topic gaan?
plaatje?quote:Op zondag 24 september 2023 10:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iedereen van de vaste verfappen-clan is weer red hot van Reddit afgekomen en nu gaat het hier los
Aan de ene kant wel maar dat je die conctructeurs titel wint ondanks je 2e rijder ipv mede dankzij is toch wel schrijnend en zo'n makkelijk jaar als dit is hopelijk ook een uitzondering voor ons dan als kijker.quote:Op zondag 24 september 2023 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het daar ook om. Zolang RBR het constructeurskampioenschap wint en Checo z’n puntjes pakt, is er eigenlijk geen enkele reden om de boel op te schudden.
Kennelijk niet. Gezien het feit dat ze RIC een contract geven voor 2024quote:Op zondag 24 september 2023 10:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar hebben ze AlphaTauri voor, toch?
Ja, ik snap ook niks van die aanstelling van Ricciardo.quote:Op zondag 24 september 2023 10:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Gezien het feit dat ze RIC een contract geven voor 2024![]()
Al is AT tegenwoordig officieel een zusterteam i.p.v. een opleidingsteam.
Wie?quote:Op zondag 24 september 2023 10:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iedereen van de vaste verfappen-clan is weer red hot van Reddit afgekomen en nu gaat het hier los
er zit er maar 1 hier over reddit te mauwen dus ik vermoed dat het om die ene gaatquote:
die budgetcap die werkt nu (een soort van) tegen. Door de gelimiteerde mogelijkheden gaat geen enkel team voor 2026 de enorme achterstand goedmaken.quote:Op zondag 24 september 2023 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan nog op 20 seconden en dat nadat Verstappen van het gas afging na die FL, ze doen het wel goed maar een echte uitdager moet toch wel iets meer vinden dan dat.
Maar ga je als RB zijnde wachten totdat je door Perez de constructeurstitel mist of ga je op voorhand al acteren? Stel dat McLaren het voor elkaar krijgt om inderdaad aansluiting te vinden volgend jaar, is Perez dan sterk genoeg om Norris en Piastri van zich af te houden? Ik denk het niet.quote:Op zondag 24 september 2023 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het daar ook om. Zolang RBR het constructeurskampioenschap wint en Checo z’n puntjes pakt, is er eigenlijk geen enkele reden om de boel op te schudden.
Het zou natuurlijk kunnen dat ze Perez eruit gooien in de loop van volgend jaar en Ricciardo en Lawson doorschuiven.quote:Op zondag 24 september 2023 10:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niks van die aanstelling van Ricciardo.
Whehehehequote:Op zondag 24 september 2023 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Perez gaf Leclerc valse hoop
Was niet zo erg toch?quote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Aw, mijn Reddit account is suspended
Zal wel per ongeluk op een publieke wifi zijn ingelogd
Dat dacht ik ook ja. 'iedereen', 'het gaat los hier'quote:Op zondag 24 september 2023 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zit er maar 1 hier over reddit te mauwen dus ik vermoed dat het om die ene gaat
Nee, ik denk dat RBR sowieso een probleem heeft qua coureurs, want met Tsunoda of Ricciardo ga je de oorlog ook niet winnen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar ga je als RB zijnde wachten totdat je door Perez de constructeurstitel mist of ga je op voorhand al acteren? Stel dat McLaren het voor elkaar krijgt om inderdaad aansluiting te vinden volgend jaar, is Perez dan sterk genoeg om Norris en Piastri van zich af te houden? Ik denk het niet.
Ik geloof er niks van dat Ricciardo het per se beter gaat doen dan Perez, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 september 2023 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat ze Perez eruit gooien in de loop van volgend jaar en Ricciardo en Lawson doorschuiven.
En hij vroeg het team onderweg niet even om welke RB het ging?quote:Op zondag 24 september 2023 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 24 september 2023 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
"We are checking"quote:Op zondag 24 september 2023 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En hij vroeg het team onderweg niet even om welke RB het ging?
nope. Het scenario van Lawson in de RB is best wel plausibel te noemenquote:Op zondag 24 september 2023 10:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat Ricciardo het per we beter gaat doen dan Perez, eerlijk gezegd.
Kan dat?quote:Op zondag 24 september 2023 10:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik had zijn post ook niet moeten uitklappen, heb hem niet voor niets geblokkeerd
Daarom is Lawson geen F1-contract geven ook idioot. Grootste talent dat ze hebben (naast Max)quote:Op zondag 24 september 2023 10:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat RBR sowieso een probleem heeft qua coureurs, want met Tsunoda of Ricciardo ga je de oorlog ook niet winnen.
Als Max besluit er nu mee te stoppen, zakt RBR gelijk als een baksteen.
Veel slechter kan toch ook niet lijkt me.quote:Op zondag 24 september 2023 10:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat Ricciardo het per we beter gaat doen dan Perez, eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |