SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De covers eerste weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.
[ afbeelding ]
@totebel bedacht de, inmiddels fameuze naam Gecremeerde Kroket
Uitspraak is donderdag toch? Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar.......
Mijn opa en oma hebben mij van mijn geboorte af aan genegeerd en mij ooms en tantes ook, omdat ze mijn moeder niet mochten. Een kind mag je nooit de inzet laten zijn van een ruzie, niet als grootouders en niet als ouders. Het kind is daar geen partij in.
Ik ben nu bijna 50. Mijn grootouders leven niet meer, maar ik heb het ze wel altijd kwalijk genomen. Mijn ooms en tantes hebben geen kinderen en zijn op een leeftijd dat ze mantelzorg nodig gaan hebben. Nu hebben ze opeens wel interesse in me, maar dat is wel te laat.
On topic: als Raggel oprecht zou zijn, zou de zit niet via de media uit vechten en had ze sowieso vanaf t begin eens een keer gedaan wat ze nu beweert: anderen respecteren.
Want, als het waar zou zijn wat ze zegt, dan zou ik dat erg onverstandig vinden van Monique, hoewel wel heel begrijpelijk.
Maar die gecremeerde kroket liegt sowieo: hartepijn...terwijl iedereen weet dat ze een zwart gat heeft zitten op de plek waar bij ieder ander een hart zit![]()
![]()
Die rechtbankbrief. Waarom praten die mensen zo raar:?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Waarom schrijft de secretaresse "verwikkelt" ipv "verwikkeld"quote:Op donderdag 14 september 2023 12:10 schreef tong80 het volgende:
Die rechtbankbrief. Waarom praten die mensen zo raar:?![]()
![]()
Ik denk dat Klaas daar niet zo blij mee is gezien de brief waarin staat dat hij zoiezo al in november een zaak heeft staan over witwassen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:04 schreef ikbent het volgende:
Hoe blij zou een type als Klaas zijn met verhalen die nu in de rechtbank naar buiten komen over envelopjes met (zijn) contante geld?![]()
Maar buiten dat ...quote:Op donderdag 14 september 2023 12:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaas daar niet zo blij mee is gezien de brief waarin staat dat hij zoiezo al in november een zaak heeft staan over witwassen.
Waarom zou je zo'n brief op je socials zetten?![]()
![]()
![]()
Welkom in de gedachtenwereld van een doorgewinterde crimineel. Hij is echt wel betrokken bij de zaak van die aangebrande snackbarsnack, anders zou hij er niet zo'n heisa om maken.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Maar buiten dat ...
![]()
Rachel haalt Roxeanne door het slijk: ‘Ze is respectloos’
Waar Rachel Hazes eerder niets liever wilde dan de band met haar dochter Roxeanne te herstellen, wordt ze steeds bozer. In een interview met weekblad Party haalt ze keihard uit naar haar dochter. ,,Wat Roxeanne deed was respectloos.”
Het is langer dan drie jaar geleden dat Rachel en Roxeanne elkaar voor het laatst hebben gezien. De enige plek waar moeder en dochter elkaar konden treffen was in de rechtbank, maar Roxeanne koos ervoor om niet aanwezig te zijn. Rachel is niet te spreken over het feit dat haar dochter niet kwam opdagen. In gesprek met weekblad Party spuwt ze haar gal.
‘Respectloos’
,,Dat vind ik heel bijzonder. Eigenlijk vind ik het ook een beetje respectloos. Niet alleen naar mij, maar ook naar de rechter”, zegt Rachel. ,,Ik was er wél geweest. Het wordt nu makkelijk afgedaan doordat er een verklaring werd voorgelezen van Rox. Ze hadden er blijkbaar moeite mee om zelf te komen. Maar ze had er geen moeite mee om heel lelijke dingen over haar vader en mij te zeggen bij Beste Zangers.”![]()
Beste Zangers
Het zit Rachel nog altijd behoorlijk dwars wat Roxeanne tijdens de opnames van Beste Zangers heeft gezegd. ,,Ik had haar wel weer eens goed in de ogen willen aankijken. Want ik weet zeker dat Roxie weet hoe ik als moeder en als vrouw in het leven sta. Mensen kunnen veel over mij zeggen, maar niet dat ik een slechte moeder ben of dat je geen zaken met mij kunt doen. Vraag maar aan Klaas Otto. ”![]()
https://www.ditjesendatje(...)jk-ze-is-respectloos
Deze vrouw, echt.____!
![]()
![]()
Man, man, man.... en maar blijven doen alsof je zo graag de band met je kinderen zou willen herstellen.
Ik vind het stuitend zoals die vrouw is, ze heeft de kinderen die haar man had niet alleen afgedankt en aan de kant geschoven zodra ze in beeld kwam, maar ze schuift haar eigen (klein) kinderen ook zo aan de kant als het niet gaat zoals zij wil.
Want dat is waar dat hele gezeik met Roxeanne om begon hè, toen ze Erik leerde kennen kreeg Rachel hetzelfde probleem als toen Antwee een relatie met Monique kreeg: Rachel raakte haar invloed kwijt, want die knul die Roxeanne daarvoor had die deed precies wat Rachel wilde, en gaat nog steeds met Rachel om.....![]()
De rechtszaak waar het nu om gaat is toch door Rachel aangespannen?
Hoezo dan respectloos van Roxeanne dat ze niet op komt dagen?
Rachel denkt af te kunnen dwingen Roxeanne voor de rechter te laten verschijnen, maar zo werkt dat niet natuurlijk.![]()
Ik denk nog steeds dat het gespeelde boosheid is, die brief, maar dat het doel is om die Marieke te intimideren en de mond te snoeren. Dat bedrag gaat voor hen nergens over, een fooitje.
Dat zwarte kroketje wist natuurlijk al een lange tijd dat dit eraan zat te komen en ik denk dat zij het met Klaas heeft besproken wat ze ermee zouden doen als het bekend zou worden. Want als Marieke een slecht geschreven brief krijgt zou Rochel hem ook moeten krijgen lijkt mij.
Ik ben benieuwd of zij gaat knielen voor Rochel [via Otto] of dat ze haar poot stijf houdt.![]()
Roxeanne is nooit respectloos geweest, heeft enkel iets verteld over haar ervaring als kind.
André jr heeft meer losgelaten over zowel Rochel als zijn vader maar daar zegt zijn moeder dan niks over.
The golden child & the scapegoat is hier wel pijnlijk zichtbaar.![]()
Als ik Marieke was, zou ik de rectificatie plaatsen. Ze verliest er niks mee en ze kan er alleen maar veiligheid mee winnen. Voor haar is het hoogstens een leugentje om bestwil; hier hangen toch verder helemaal geen juridische consequenties aan vast? De rechter hecht m.i. aan wat er onder ede verklaard is en niet wat er via een matig briefje afgedwongen wordt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Laat maar. Gaat niet om Nick. Gelukkig.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:59 schreef Leandra het volgende:
gaat nog steeds met Rachel om.....== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Ik denk echt dat deze vrouw zo emotieloos cool is als ze in de docu van Hazes sr overkomt. Ik vond het toen vreemd om te zien. De expressieloze blik. Het totale niets in de ogen. Dat samen met een IQ van 85. En wat er op volgde. Zo'n Roxanne en André sporen niet. Zijn wel oprecht van zichzelf volgevreten obesitas, megalomanen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik zat ook al te denken wat voor haar zwaarder weegt, haar veiligheid of haar gelijk? Ik begrijp dat ze iets aanhaalt om haar gelijk te halen maar als je zo'n figuur als Klaas achter je aan krijgt zou ik toch al snel inbinden. Wel zonde want Marieke wordt nu afgeschilderd als leugenachtig terwijl elke weldenkende nederlander echt wel weet wie hier de problemen maakt. Je moet je echt nooit inlaten met figuren als Rachel.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:23 schreef Andromache het volgende:
Als ik Marieke was, zou ik de rectificatie plaatsen. Ze verliest er niks mee en ze kan er alleen maar veiligheid mee winnen. Voor haar is het hoogstens een leugentje om bestwil; hier hangen toch verder helemaal geen juridische consequenties aan vast? De rechter hecht m.i. aan wat er onder ede verklaard is en niet wat er via een matig briefje afgedwongen wordt.With love :*![]()
Ik snap niet dat Marieke überhaupt nog in die hut wil zitten want het blijft hoe dan ook het huis van Rachel. Ik zou nooit van mijn leven in een huis willen blijven van zo' n gedrocht en was allang vertrokken.![]()
Ik zie nog nergens dat Marieke de keutel heeft ingetrokken. Zou vandaag moeten gebeuren bij het AD, Telegraaf of RTL.![]()
Blijft een lastige, of bedreigd worden door Klaas Otto (al dan niet via zijn advocaat), of een aanklacht voor meineed aan je broek omdat je voor de rechtbank gelogen zou hebben...
Want reken maar dan Rachel op meineed (en vervolging op die grond) aanstuurt als ze ergens in de media rectificeert.![]()
Klaas Otto kan zelf nog wel eens in de problemen komen.
Als je kijkt naar het verleden van hem en waar ze hem op willen pakken enzo..![]()
Klaas otto zit al sowieso in de problemen linksom of rechtsom, vooral met zijn graciaatje....quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:12 schreef quirina het volgende:
Klaas Otto kan zelf nog wel eens in de problemen komen.
Als je kijkt naar het verleden van hem en waar ze hem op willen pakken enzo..![]()
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Klaas otto zit al sowieso in de problemen linksom of rechtsom, vooral met zijn graciaatje....![]()
Trouble in paradise?quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Klaas otto zit al sowieso in de problemen linksom of rechtsom, vooral met zijn graciaatje....![]()
Rochel mocht haar plasje weer doen bij schoothondje Guido.
‘Mijn kleinzoon Dré heb ik de afgelopen zes jaar anderhalf uur gezien...’
Rachel Hazes (53) zag de laatste tijd wel erg vaak een rechtbank van binnen. Maar buiten al het zakelijke gesteggel is het drama op het persoonlijke vlak natuurlijk het grootst. Rachel staat lijnrecht tegenover haar bloedeigen dochter Roxeanne.
Drama op persoonlijk vlak
Wat is er nu eigenlijk gebeurd dat zoveel vijandigheid bij Roxeanne heeft opgewekt? ‘Uit de grond van mijn hart: ik weet het tot op de dag van vandaag niet en ik vind het verschrikkelijk. Ik heb gezegd dat wat mij betreft de deur voor mijn kinderen altijd op een kier staat. Voor Roxeanne is dat wel een kiertje op dit moment. Wat ze bij De Beste Zangers heeft gezegd, is nogal wat. Dat er wordt gezegd dat ik na het overlijden van André mijn dochter negen maanden lang zou hebben verwaarloosd, terwijl ik er altijd voor mijn kinderen ben geweest.'
'Ze zei ook dat ze tien jaar lang huilend het repertoire van haar vader heeft gezongen. Daar komt toch een beetje het beeld uit naar voren dat ik haar zou hebben gepusht om dat te doen, wat absoluut niet zo is. Laat duidelijk zijn dat ik altijd van mijn kinderen zal blijven houden. Maar voor ik de deur voor Rox weer helemaal opengooi, zullen we eerst een aantal goede gesprekken moeten voeren.’
Contact met kleinkinderen
Naast uit dat van Roxeanne is Rachel ook uit het leven van haar kleinkinderen verwijderd. Tot ongeveer drie jaar terug paste Rachel zelfs nog vaste dagen in de week op Roxeanne’s zoontje Fender (5). Hartverscheurend is een gebeurtenis die Rachel eerder in Story beschreef. Ze woonde nog boven Roxeanne, zag de kleine in de tuin staan en legde contact. Toen zijn ouders dat zagen, werd Fender voor Rachels ogen weggerukt en naar binnen gebracht. ‘En daar was echt niets aan voorafgegaan, wat ik weet. Dat mijn contact met Fender ineens ophield heeft me mij echt wel even beroerd laten voelen. Juist omdat ik hem zoveel bij me had.’
Dan is er natuurlijk nog Rachels zoon André en zijn zoon, haar kleinzoon, André (6). ‘Hem heb ik in de afgelopen zes jaar misschien anderhalf uur gezien. De buurtkinderen zie ik vaker. Dat vind ik heel pijnlijk, maar ik wil het me niet te veel laten raken.'
Lees het hele uitgekauwde zwetsverhaal in Story.![]()
Was 2020 niet het jaar waarin het Rox duidelijk werd dat Croquetta geen erfgenaam was, maar zich wel zo gedroeg?
Las zoiets in dat gedoe rond dat kort geding. Dat Rox het al zo lang wist en daarom niet nu ineens urgentie kon claimen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
quote:Op zondag 17 september 2023 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was 2020 niet het jaar waarin het Rox duidelijk werd dat Croquetta geen erfgenaam was, maar zich wel zo gedroeg?
Las zoiets in dat gedoe rond dat kort geding. Dat Rox het al zo lang wist en daarom niet nu ineens urgentie kon claimen.![]()
https://www.rechtspraak.n(...)echt-op-erfenis.aspx![]()
Goh. Je zou je bijna afvragen dat beide kinderen een heel legitieme reden hebben om de kleinkinderen bij Rachel weg te laten.![]()
![]()
Croquettaquote:Op zondag 17 september 2023 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Las zoiets in dat gedoe rond dat kort geding. Dat Rox het al zo lang wist en daarom niet nu ineens urgentie kon claimen.Wat een heerlijk forum is SHO toch
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Dat klinkt echt als een naam voor de slechterik van het stuk.quote:Op zondag 17 september 2023 17:15 schreef Ole het volgende:
[..]
CroquettaWat een heerlijk forum is SHO toch
![]()
![]()
Eucoqreucalypta.quote:Op zondag 17 september 2023 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een naam voor de slechterik van het stuk.
Nou dat is ze tochquote:Op zondag 17 september 2023 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een naam voor de slechterik van het stuk.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Hoelang duurt het voor Yvonne het gebruikt?quote:Op zondag 17 september 2023 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een naam voor de slechterik van het stuk.
Het zou zomaar kunnen dat ze daar juridisch wel mee wegkomt.![]()
Volgens mij komtie van Yvonne
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Pure intimidatiequote:Op donderdag 14 september 2023 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Maar buiten dat ...
1. Je kunt via een advocaat een rectificatie eisen bij de rechter. Een advocaat kan dat zelf niet afdwingen, een vonnis vellen of iets wat daar op lijkt. Een rechter moet namelijk vaststellen dat het om een rechtmatige uitlating gaat. Deze uitspraak is in een rechtszaak en onder Ede gedaan, elke advocaat weet dat deze brief volslagen onzin is.
2. Net als de advocaat geen vonnis op kan leggen in de vorm van een rectificatie, kan hij daar niet bij niet nakomen een sanctie aan verbinden. Dat weet ook elke advocaat.
Dus, ofwel die advocaat is onder druk gezet, ofwel Klaas heeft een doos met briefpapier van said advocaat.![]()
Ik denk het laatste: een doos met briefpapier en dat de brief getypt is door de zwarte weduwe kroket in eigen persoon, zo slecht als het geschreven is.quote:Op maandag 18 september 2023 07:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Pure intimidatie
Dus, ofwel die advocaat is onder druk gezet, ofwel Klaas heeft een doos met briefpapier van said advocaat.![]()
![]()
Dit is de advocaat gewoon zelf geweest.quote:Op maandag 18 september 2023 07:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Pure intimidatie
1. Je kunt via een advocaat een rectificatie eisen bij de rechter. Een advocaat kan dat zelf niet afdwingen, een vonnis vellen of iets wat daar op lijkt. Een rechter moet namelijk vaststellen dat het om een rechtmatige uitlating gaat. Deze uitspraak is in een rechtszaak en onder Ede gedaan, elke advocaat weet dat deze brief volslagen onzin is.
2. Net als de advocaat geen vonnis op kan leggen in de vorm van een rectificatie, kan hij daar niet bij niet nakomen een sanctie aan verbinden. Dat weet ook elke advocaat.
Dus, ofwel die advocaat is onder druk gezet, ofwel Klaas heeft een doos met briefpapier van said advocaat.
https://www.instagram.com/p/CxJRe0xozbO/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dat is in alles duidelijk.![]()
Nou over klaas otto hoef ik toch niets toe te lichten lijkt mij? En Gracia ook niet, die heeft ookal een strafblad van hier tot ginder.quote:
Hoevaak hebben ze haar woning al niet geprobeerd op te blazen?![]()
Dat weet ik, maar ik dacht hun relatiequote:Op maandag 18 september 2023 08:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou over klaas otto hoef ik toch niets toe te lichten lijkt mij? En Gracia ook niet, die heeft ookal een strafblad van hier tot ginder.
Hoevaak hebben ze haar woning al niet geprobeerd op te blazen?![]()
![]()
Nog niet haha, ze zijn vorig jaar getrouwd en hebben een kind nu samen.quote:Op maandag 18 september 2023 08:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik dacht hun relatie
Maar door hun verleden e.d zullen hun altijd over hun schouder moeten blijven kijken.
Zij net zo goed, ze is hiervoor ookal getrouwd geweest met Faysal Lacheb een zware crimineel en heeft al menig aanslagen en kogels moeten ontwijken.![]()
Ja ik heb de verhalen gelezenquote:Op maandag 18 september 2023 09:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nog niet haha, ze zijn vorig jaar getrouwd en hebben een kind nu samen.
Maar door hun verleden e.d zullen hun altijd over hun schouder moeten blijven kijken.
Zij net zo goed, ze is hiervoor ookal getrouwd geweest met Faysal Lacheb een zware crimineel en heeft al menig aanslagen en kogels moeten ontwijken.![]()
![]()
Dré Sr. Had ook een eenzame Kerst.quote:Op maandag 18 september 2023 09:44 schreef quirina het volgende:
Rachel is niet vies van bajesgajes. Marco Eijk bijv.
😂😂 Die vieze pedofielquote:Op maandag 18 september 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dré Sr. Had ook een eenzame Kerst.![]()
Tot op heden nog niet,alleen Rachel wordt altijd finaal door de stront heen getrokken. Maar dat Hazes sr een vieze dikke oude vettige drankenorgel was die niet van kleine kinderen kon af blijven maakt allemaal niks uit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:56 schreef quirina het volgende:
[..]
En niemand zei er wat van, dat is nog het gekke![]()
Sterker nog, er staat weer een nieuwe HZH op stapel en dit keer doet Fransje Bauer ook mee.
Ik begrijp hier echt niks van, dat mensen nog steeds in de rij staan om die lijkenzeulert te spekken.
- en natuurlijk dat André gewoon een kinderneukert was. Punt.![]()
Maakt toch allemaal niks uit, daarom zeggen ze toch ook Nederland het pedoland!quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Sterker nog, er staat weer een nieuwe HZH op stapel en dit keer doet Fransje Bauer ook mee.
Ik begrijp hier echt niks van, dat mensen nog steeds in de rij staan om die lijkenzeulert te spekken.
- en natuurlijk dat André gewoon een kinderneukert was. Punt.![]()
Andre Hazes jr. gebasht: ‘Carrière zit klem en dat interieur? Lelijk!’
https://www.mediacourant.(...)at-interieur-lelijk/
Ik krijg tegenwoordig hoofdpijn van de artikelen van Mediacourant, al die bijrollen voor nobody' s met een mening [het lijkt FOK! wel] en het leest alsof Yvonne C ook deze site helemaal naar haar hand heeft gezet. Erg vervelend.
Maar goed, mij is ook al opgevallen dat niemand nog een neuk om Dreetje geeft, hoe hard hij en zijn deurmat ook hun best doen om hem aandacht te geven in de media. [ ziek op de bank, komt er wel of geen tweede kind, wel of geen verzoening met ma en zus, twee jaar clean met taart![]()
]
Nu dat huis weer. Zwaar gesponsord, dat was maanden geleden al duidelijk en het ziet er inderdaad weinig origineel uit. Precies zoals je in elk woonprogramma kunt voorspellen.
Maar het meest sneue is dat mensen met geld zo aan hun spullen kunnen komen.![]()
Dit zijn dan ook echt de zeldzame momenten dat ik het jammer vind en een beetje jaloers dat ik zelf geen bekende bedelaar influencer ben want meubels zijn gewoon fokking duur.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bep-Vetklep op 19-09-2023 12:50:34 ]![]()
Oh ik dacht dat zijn zooi bij driehoek meubelen vandaan kwam?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Andre Hazes jr. gebasht: ‘Carrière zit klem en dat interieur? Lelijk!’
https://www.mediacourant.(...)at-interieur-lelijk/
Ik krijg tegenwoordig hoofdpijn van de artikelen van Mediacourant, al die bijrollen voor nobody' s met een mening [het lijkt FOK! wel] en het leest alsof Yvonne C ook deze site helemaal naar haar hand heeft gezet. Erg vervelend.
Maar goed, mij is ook al opgevallen dat niemand nog een neuk om Dreetje geeft, hoe hard hij en zijn deurmat ook hun best doen om hem aandacht te geven in de media. [ ziek op de bank, komt er wel of geen tweede kind, wel of geen verzoening met ma en zus, twee jaar clean met taart![]()
]
Nu dat huis weer. Zwaar gesponsord, dat was maanden geleden al duidelijk en het ziet er inderdaad weinig origineel uit. Precies zoals je in elk woonprogramma kunt voorspellen.
Maar het meest sneue is dat mensen met geld zo aan hun spullen kunnen komen.![]()
Dit zijn dan ook echt de zeldzame momenten dat ik het jammer vind en een beetje jaloers dat ik zelf geen bekende bedelaar influencer ben want meubels zijn gewoon fokking duur.
Driehoek verkoopt meubelen die bij kampers in de smaak vallen. Veel tierlantijnen Versace marmer en bling en andere wansmaak.![]()
https://driehoekmeubelen.(...)EEAAYASAAEgKhePD_BwE
Zat vroeger in Noord, nou in Mijdrecht.. oh dat is voor de hazesjes lekker dichtbij shoppen!![]()
Lol. Dat spul staat al in Berkel, inclusief die lelijke kitchige steen om zieltjes te helen.quote:Op woensdag 20 september 2023 07:22 schreef quirina het volgende:
https://driehoekmeubelen.(...)EEAAYASAAEgKhePD_BwE
Zat vroeger in Noord, nou in Mijdrecht.. oh dat is voor de hazesjes lekker dichtbij shoppen!
Voor de fans staat er stukjes interview met Dré in de Linda. Uiteraard weer het eeuwige gezwets over hetzelfde.![]()
![]()
Versace? Zouden ze willen.quote:Op woensdag 20 september 2023 07:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zijn zooi bij driehoek meubelen vandaan kwam?
Driehoek verkoopt meubelen die bij kampers in de smaak vallen. Veel tierlantijnen Versace marmer en bling en andere wansmaak.
Is allemaal imitatie versace stijl made in Turkey 😂😂😂
Met die goedkope bling troep.![]()
Die poll van Mediacourant ook.
"Zien we André Hazes jr. binnen nu en drie maanden reclame maken voor HelloFresh?"
Monique pleurt al kroppen sla van de hellofresh op instagram met enige regelmaat, dus die zal wel al een samenwerking hebben.![]()
Helaas.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:31 schreef quirina het volgende:
Die poll van Mediacourant ook.
"Zien we André Hazes jr. binnen nu en drie maanden reclame maken voor HelloFresh?"
Monique pleurt al kroppen sla van de hellofresh op instagram met enige regelmaat, dus die zal wel al een samenwerking hebben.
Maar iedereen begint Hazes moe te worden... dat constante gezeik. Bij elkaar, uit elkaar, kind wel of niet, moeder weer een rechtzaak begonnen... wat een armoe. Wat een sneuheid.![]()
Als wij dat maar weten he!quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:46 schreef Samhain het volgende:
Lijkt me toch niet heel goed om iemand na 19 jaar iedere dag steeds meer te missen.![]()
Zolang het lijk nog geld oplevert zal ze hem missen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:46 schreef Samhain het volgende:
Lijkt me toch niet heel goed om iemand na 19 jaar iedere dag steeds meer te missen.![]()
Alleen maar ik ik ik in dit stuk en over zijn fans. Hij zal trots zijn daarboven hoe goed ze het doet met zijn kinderen en kleinkinderen.quote:![]()
Levend had hij inmiddels misschien niet meer zoveel opgeleverd.quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:31 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Zolang het lijk nog geld oplevert zal ze hem missen.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:13 schreef Samhain het volgende:
[..]
Levend had hij inmiddels misschien niet meer zoveel opgeleverd.![]()
![]()
Unox en Heineken?quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:54 schreef Leandra het volgende:
Zij neemt er 1 of 2 met zijn dierbaren hier beneden? Ik ben benieuwd wie zij dan als zijn dierbaren beschouwt, want ik acht de kans klein dat ze met een van zijn kinderen een drankje gaat doen.
Zowel zijn als haar familie lijkt me ook erg onwaarschijnlijk.![]()
Het zal je moeder maar wezen: Rachel Hazes. Ze moest gisterenavond in de nieuwe show van Paul de Leeuw hard lachen om een venijnige grap over haar bloedeigen dochter Roxeanne.
Paul de Leeuw heeft een flinke blunder begaan. Hij trapte zijn tv-show Hotel Hollandia gisterenavond af met twee van de minst geliefde BN’ers van dit moment: schuinsmarcheerder Rob Kemps en meedogenloze mama Rachel Hazes.
De aandachtshonger van Rachel is kennelijk zó groot dat zelfs de sterfdag van André geen reden was om thuis te blijven. Ze liep zelfs zó snel het podium op dat het begeleidende muziekje veel te lang duurde. “Je bent sneller dan een vuurpijl eigenlijk”, grapt Paul, wijzend op het feit dat André’s as met tien vuurpijlen de lucht in is geschoten.
Hoe gaat Rachel om met zo’n dag? “Je staat er natuurlijk wel extra bij stil. Je bent eigenlijk altijd wel met Dré bezig, maar op een dag als vandaag sta je er extra bij stil. Ik ben dan altijd met een heel fijn clubje mensen.”
Niet geappt
Paul vraagt vervolgens of ze haar kinderen wel even heeft geappt in verband met de sterfdag van hun vader. “Heb je dan contact wel met de kinderen of app je even? Wat doen zij? Weet je dat?”
Rachel: “We hebben vandaag niks naar elkaar gestuurd.”
Paul: “Ik begreep dat André bijna niet optreedt op de dag van het overlijden van z’n vader. Dat begreep ik. Rachel moest volgens mij wel nu optreden.”
Rachel: “Roxeanne, bedoel jij.”
Grap over Rox
Dan maakt Paul een behoorlijk pittige grap: “Sorry, wat zei ik nou? Ja, sorry, Roxeanne! Dat je de naam nog weet! Heel goed! Hahaha.”
Rachel, die overhoop ligt met haar beide kinderen, kan er hartelijk om lachen: “Komt door de rechtszaken! Hahahaha.”
Met zoon André jr. heeft Rachel ook al geen contact. Hij komt ter sprake als Rachel vertelt dat ze haar hele uitvaart al heeft voorbereid, inclusief rouwkaarten. Wat daarop staat? “Ja, dat wordt een beetje ingewikkeld. Nee, dat ga ik niet vertellen. Ik laat hem je dadelijk zien!”
Hoezo ingewikkeld dan? “Nou, er komt iedere keer een andere naam bij! Voor m’n zoon! Qua partner!”
https://www.mediacourant.(...)je-dr-naam-nog-kent/![]()
Ja, daar vind ik wel wat vanquote:Op zondag 24 september 2023 09:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik zag dat André tegenwoordig ook met ontbloot bovenlijf zijn optreden doet.#echterocker
Ik zat de hh te kijken van Paul, die huid van Rachel lijkt wel perkament.![]()
Lijkt (hihi lijk) wel?quote:Op zondag 24 september 2023 11:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik wel wat van#echterocker
![]()
Ja, het ziet er echt niet uit, ook al is hij in shape.quote:Op zondag 24 september 2023 11:20 schreef praadje het volgende:
[..]
In mijn ogen kom je er ook alleen maar mee weg als je werkelijk een rocker bent op het Pinkpop podium ofzo, niet één of andere hoempa-pa zanger die te hard probeert een rocker te zijn in een of ander kienzaaltje.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2023 11:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ja, het ziet er echt niet uit, ook al is hij in shape.![]()
In mijn ogen kom je er ook alleen maar mee weg als je werkelijk een rocker bent op het Pinkpop podium ofzo, niet één of andere hoempa-pa zanger die te hard probeert een rocker te zijn in een of ander kienzaaltje.![]()
![]()
Stukje uit Verslaafd aan de roem: BN'ers en hun mislukte comeback
https://panorama.nl/artik(...)un-mislukte-comeback
Dat André Hazes jr. een comeback moest maken is minder verrassend, hij stopte namelijk zelf – dat is zelden slim – bijna twee jaar lang met optreden. Officieel vanwege een burn-out. Tijdens zijn ‘rustperiode’ trad hij echter dikwijls op de voorgrond. Onder andere om te vertellen dat hij zijn oude volksrepertoire en dat van zijn vader niet meer wilde zingen. Voortaan moesten we het gaan doen met zijn nieuwe hippe muziek. Nou, daar zit niemand op te wachten, zo is gebleken.
Zijn comeback had de laatste maanden plaats moeten vinden, maar al zijn drie nieuwe singles hoorde je floppen. Of beter, je hoorde ze niet, want geen radio-dj die de pulp draaide. Komt het nog goed met, zoals Hazes zelf zegt, ‘de grootste entertainer van Nederland’? Zijn komende concert in Ahoy is nog steeds nog lang niet uitverkocht.![]()
Volgens mij is het nationale Hazesdag in de media.
Andre Hazes jr. laat nú al kerstboom plaatsen, huurt flower artist in
https://www.mediacourant.(...)rt-flower-artist-in/
Deze mensen kunnen nog niet eens zelf een plant in hun huis neerzetten.![]()
Angela de Jong vond er ook wat van.
de grimeur van dienst was losgegaan met ralkleur 8016 (mahoniebruin)
https://www.mediacourant.(...)ul-rob-en-rachel-af/
En om het af te sluiten een zweterige foto uit respect voor de legendarische volkspedo, André.![]()
![]()
Dat Rachel daar onder heeft willen liggenquote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Volgens mij is het nationale Hazesdag in de media.
Andre Hazes jr. laat nú al kerstboom plaatsen, huurt flower artist in
https://www.mediacourant.(...)rt-flower-artist-in/
Angela de Jong vond er ook wat van.
de grimeur van dienst was losgegaan met ralkleur 8016 (mahoniebruin)
https://www.mediacourant.(...)ul-rob-en-rachel-af/
En om het af te sluiten een zweterige foto uit respect voor de legendarische volkspedo, André.
[ afbeelding ]
Dan wil je de rest van je leven nooit meer neuken toch?![]()
Craquelé meer.quote:Op zondag 24 september 2023 11:20 schreef praadje het volgende:
[..]
"Lie down and think of England"quote:Op zondag 24 september 2023 14:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat Rachel daar onder heeft willen liggen![]()
quote:Op zondag 24 september 2023 14:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegenwoordig aan de Romeinen moest denken.![]()
![]()
SarahSoe plaatste ook nog even een foto van een middelvinger opstekende Hazes sr. met een tekst in de trant van hero's nogwat maar legends never die. Zeker met goedkeuring van de kroket nog even uitmelken waar we haar ook alweer van kenden, mocht iemand het vergeten zijn
En Rachel blijft maar doen alsof ze zo'n topstel waren terwijl voor het gerecht inmiddels bewezen is dat ze niet eens rechtmatige erfgename was. Nu hoop ik al helemaal dat Rox uiteindelijk wint en de downfall van de kroket begint. Die vrouw is echt niet te doen joh.With love :*![]()
Nou... dat geldt andersom ook wel lijkt me...als je 'm als vent daar in moet duwen hangen de vellen erbijquote:Op zondag 24 september 2023 14:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat Rachel daar onder heeft willen liggen
Dan wil je de rest van je leven nooit meer neuken toch?![]()
Ze is wel HET BEWIJS dat je van roken en zon er slecht uit gaat zien. Die rookplooien schrok ik wel van.![]()
Nou, ik denk vooral dat t karakter door de poriën naar buiten sijpeltquote:Op zondag 24 september 2023 16:06 schreef quirina het volgende:
Ze is wel HET BEWIJS dat je van roken en zon er slecht uit gaat zien. Die rookplooien schrok ik wel van.![]()
quote:Op zondag 24 september 2023 16:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, ik denk vooral dat t karakter door de poriën naar buiten sijpelt
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Waren dat niet de tranen vanwege Andre ?quote:Op zondag 24 september 2023 16:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, ik denk vooral dat t karakter door de poriën naar buiten sijpelt![]()
![]()
Nee joh, das de rottigheid die eruit komt 🤣🤣quote:Op zondag 24 september 2023 18:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Waren dat niet de tranen vanwege Andre ?![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
![]()
.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Klaas Otto klaagt ex-medewerker van Rachel Hazes aan
Klaas Otto klaagt Marieke van Beek aan na de uitspraken die zij over hem deed in een zaak tussen Van Beek en Rachel Hazes. Dit bevestigt een woordvoerder van de rechtbank Midden-Nederland nadat een bericht hierover kort online stond op het Instagram-kanaal van Otto. Het kort geding dient op maandagochtend 30 oktober in Utrecht.
https://www.ditjesendatje(...)van-rachel-hazes-aan![]()
Ik dacht even dat Paul de Leeuw het weer zou kunnen, taboes doorbreken met een satirisch programma. Maar dit was zo tenenkrommend slecht dat ik dacht, hoe hebben ze ooit gedacht dat dit leuk zou zijn? 'Kopspijkers' met imitaties, niet te harden hoe slecht, wie bedacht die teksten?
En dan die twee gasten, Rachel en die linksrechtspaljas en de grappen over kroketten en vreemdgaan, zo ongelooflijk achterlijk verzonnen.
Vaak vind ik Angela de Jong een kort door de bocht muts, maar in deze gaf ik haar groot gelijk. Wat een mislukt concept.![]()
Paul de Leeuw was vroeger veel harder in zijn programma’s. Daar kunnen die softe woke types van tegenwoordig niet zo goed tegen.![]()
Zit je niet in het verkeerde topic?quote:Op maandag 25 september 2023 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
Ik dacht even dat Paul de Leeuw het weer zou kunnen, taboes doorbreken met een satirisch programma. Maar dit was zo tenenkrommend slecht dat ik dacht, hoe hebben ze ooit gedacht dat dit leuk zou zijn? 'Kopspijkers' met imitaties, niet te harden hoe slecht, wie bedacht die teksten?
En dan die twee gasten, Rachel en die linksrechtspaljas en de grappen over kroketten en vreemdgaan, zo ongelooflijk achterlijk verzonnen.
Vaak vind ik Angela de Jong een kort door de bocht muts, maar in deze gaf ik haar groot gelijk. Wat een mislukt concept.
TV / [NPO1] Hotel Hollandia (vanaf 23 september)![]()
Rachel Hazes was bewust tijdje niet in media: ‘Waken voor overkill’![]()
Rachel Hazes is plotseling weer volop in de media: ze geeft interviews aan ieder roddelblad, staat weer voor de camera van Shownieuws én dook op bij Paul de Leeuw. “Waar ik was?”
https://www.mediacourant.(...)waken-voor-overkill/
Huh? Ze is er altijd geweest, alleen toen ze in opgenomen was even niet. Toen ze eenmaal IG ontdekt had ging ze helemaal los en dat is ook alweer jaren bezig, nog erger als voorheen en toen was het al erg! Dus hoezo waken voor overkill?![]()
![]()
![]()
Heb je stiekem meer rimpels gefotoshopt?quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:22 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rachel Hazes was bewust tijdje niet in media: ‘Waken voor overkill’![]()
Rachel Hazes is plotseling weer volop in de media: ze geeft interviews aan ieder roddelblad, staat weer voor de camera van Shownieuws én dook op bij Paul de Leeuw. “Waar ik was?”
https://www.mediacourant.(...)waken-voor-overkill/
Huh? Ze is er altijd geweest, alleen toen ze in opgenomen was even niet. Toen ze eenmaal IG ontdekt had ging ze helemaal los en dat is ook alweer jaren bezig, nog erger als voorheen en toen was het al erg! Dus hoezo waken voor overkill?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahaha!! Nee.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je stiekem meer rimpels gefotoshopt?![]()
![]()
Als je een beetje inzoomt lijkt het wel een geboetseerd hoofdquote:Op dinsdag 26 september 2023 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je stiekem meer rimpels gefotoshopt?![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik zat bovenstaand artikel op MC even te checken en zag ineens deze waarin Antwee eindelijk eens een beetje normaal doet:
https://www.mediacourant.(...)rd-ze-hebben-gelijk/Moest wel gniffelen bij de poll,quote:Het gaat niet lekker met de carrière van André Hazes jr. Hij hoopte een soort legendarische status te krijgen door zijn lange afkickvakantie. Dat hij zó lang weg was, dat mensen er daarna helemaal bovenop zouden springen. Hij spiegelde zich volgens insiders aan Adele, die ook op die manier te werk gaat.
Geen succes
Niets is minder waar: André’s comebackconcert is na een halfjaar nog steeds niet uitverkocht en ook zijn nieuwe muziek wordt nauwelijks gestreamd. RTL Boulevard heeft daar hele items over gemaakt.
Vindt hij dat vervelend? André in de LINDA: “Niet echt, want het is gewoon waar. Die muziek wordt nog niet top beluisterd en de concerten zijn niet meer binnen een minuut uitverkocht. Ik heb de keuze gemaakt om een ander soort muziek maken en dan kan ik moeilijk van mijn fans verwachten dat ze dat meteen een goed idee vinden.”
Realitycheck
Het is wat het is, aldus André. “Ik ben er twee jaar uit geweest en moet weer van onderaan beginnen. Die realitycheck is wel goed voor me, nadat ik toch eventjes naast mijn schoenen ben gaan lopen en dacht dat ik helemaal het mannetje was. Ik heb er nu bewust voor gekozen om dit jaar maar drie shows in Nederland te doen.”
Veel meer animo lijkt er ook niet te zijn. “Het liefst had ik er meteen veertig gepland, maar ik wil eerst zien hoe het gaat”, aldus de volkszanger.
Drank en drugs
Overigens sluit André ook niet uit dat hij alsnog stopt met zingen. “Als optreden ervoor zorgt dat ik weer in de verleiding kom om drank en drugs te gebruiken, stop ik er meteen mee – en voor altijd. Hopelijk is dat niet zo en blijf ik nog heel lang muziek maken.”
Hij besluit: “Ik geloof erin dat mensen mijn nieuwe nummers ook mooi gaan vinden.”.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Net weer item in RTL-Boulevard. Over dat-ie niet aan het songfestival zal deelnemen wegens de te grote druk, en dat er vrijdag een nieuwe plaat uitkomt.Aan z'n management en geld zal het niet liggen qua publiciteit.
Ik doe ook niet mee aan Wimbledon vanwege de te grote druk.
Wat een mooie manier van zeggen om ergens onderuit te komen
Alius aliud dicit![]()
Songfestival?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:55 schreef tong80 het volgende:
Net weer item in RTL-Boulevard. Over dat-ie niet aan het songfestival zal deelnemen wegens de te grote druk, en dat er vrijdag een nieuwe plaat uitkomt.Aan z'n management en geld zal het niet liggen qua publiciteit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had nog niet gelachen vandaag, waarvoor dank![]()
![]()
the Netherlands.. zero pointsquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Songfestival?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had nog niet gelachen vandaag, waarvoor dank
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Ja man, daarom ga ik ook niet naar het Songfestival.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Die jongen heeft dat niet nodig.. songfestival is leuk , maar geeft ontzettend veel stress natuurlijk voor iemand die een drank en drugsverslaving en dan ook daarnaast een burn-out overwonnen heeft!
Binnenkort Ahoy, daar verdient hij ook meer geld mee en dat zal ook wel het nodige aan stress geven.![]()
Als je op Google intikt André Hazes Ahoy niet uitverkocht lees je meteen deze tekst.
“ Niet meer hot
Nu dat concert na tweeënhalve maand nóg niet is uitverkocht, heeft André maar een filmpje opgenomen waarin hij roept dat hij tijdens dat concert toch ook nog volksliedjes gaat zingen. Maar hoe geloofwaardig is dat als hij zijn oude repertoire op televisie 'oudelullenmuziek' heeft genoemd?”
Oei…![]()
Ik vind die story van Monique wel hilarisch.
Ze deelt een story waarin iemand punten opnoemt van introvert zijn. En dat zij heeeelemaal overeenkomt daarmee. O.a.
Je vermijdt plekken waarin smalltalk voorkomt of waar je moet neplachen
Je vermijdt grote groepen of plekken met veel mensen
Je wil niet in het middelpunt van de belangstelling staan
Klinkt echt totaal als Monique. Ze plaatst ook niet 200 selfies en stories van zichzelf per dag , zoekt continue de aandacht op en gaat totaal niet naar festivals concerten media events, dit is helemaal correct![]()
![]()
Op Dutch valley lachte ze aardig nep, stond ze met een grote groep vriendinnen bij een groot publiek, trokken ze aandacht door grappig hun middelvingers op te steken . Tuurlijk Mo… Sure zo introvert.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:15 schreef roos94 het volgende:
Ik vind die story van Monique wel hilarisch.
Ze deelt een story waarin iemand punten opnoemt van introvert zijn. En dat zij heeeelemaal overeenkomt daarmee. O.a.
Je vermijdt plekken waarin smalltalk voorkomt of waar je moet neplachen
Je vermijdt grote groepen of plekken met veel mensen
Je wil niet in het middelpunt van de belangstelling staan
Klinkt echt totaal als Monique. Ze plaatst ook niet 200 selfies en stories van zichzelf per dag , zoekt continue de aandacht op en gaat totaal niet naar festivals concerten media events, dit is helemaal correct![]()
Vandaag komt een podcast online waarin Rachel onthult dat senior ook soms cocaïne gebruikte. Ik vind het best wel apart dat ze dit nu opeens moet onthullen 20 jaar later, daarnaast heeft senior in 2004 juist expliciet gezegd dat die niet van de drugs is, maar wel alle sterke dranken drinkt zoals whiskey als hij zich klote voelde. Waarom zou hij de ene verslaving op biechtte en de andere ontkennen?
vanaf 2:36![]()
Omdat je ook iets kunt gebruiken zonder er verslaafd aan te zijn?
Veel verslaafden stoppen volgens mij wel met alles, want "op drugs x, vergeet ik dat ik een probleem met drugs y heb"
Terwijl ze dan niet die ziekelijke verslaving hebben aan drugs x.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ze moet het lijk wel blijven uitmelken natuurlijk. Onteren boeit haar niet. Ze heeft ook al gedeeld dat ze dol was op zijn knakworst toen ze zelf nog een tiener was.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:46 schreef JOO het volgende:
Vandaag komt een podcast online waarin Rachel onthult dat senior ook soms cocaïne gebruikte. Ik vind het best wel apart dat ze dit nu opeens moet onthullen 20 jaar later, daarnaast heeft senior in 2004 juist expliciet gezegd dat die niet van de drugs is, maar wel alle sterke dranken drinkt zoals whiskey als hij zich klote voelde. Waarom zou hij de ene verslaving op biechtte en de andere ontkennen?
Omdat alcohol en Hazes van begin af aan 1 waren, dat was al min of meer geaccepteerd door het publiek.... Mensen wisten niet beter en bovendien cocaïne in die tijd werd je toch wel zwaar aangerekend, waarschijnlijk had dat ook wel zijn imago schade toegebracht. Nu in deze tijd ben je sneller verbaasd wanneer een artiest geen cocaïne gebruikt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:46 schreef JOO het volgende:
Om te benadrukken hoe zwaar het voor haar als echtgenote was. En dat ze hem toch bleef steunen, door dik en dun. Voor ons. Ze is nog net niet voor ons gestorven aan zijn kruis.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:46 schreef JOO het volgende:
vanaf 2:36
Waarmee ze maar wil zeggen dat ze alle lof (geld) verdient. Heb meelij met deze vrouw en alles wat zij heeft gedaan voor onze grootste volkzanger!! Zonder haar geen André!!! Zonder haar geen Eenzame Kerst!Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Smerige streken iddquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Om te benadrukken hoe zwaar het voor haar als echtgenote was. En dat ze hem toch bleef steunen, door dik en dun. Voor ons. Ze is nog net niet voor ons gestorven aan zijn kruis.
Waarmee ze maar wil zeggen dat ze alle lof (geld) verdient. Heb meelij met deze vrouw en alles wat zij heeft gedaan voor onze grootste volkzanger!! Zonder haar geen André!!! Zonder haar geen Eenzame Kerst!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hazes was eigenlijk in alles wel zelfvernietigend. Hij hielp ook zijn gehoor naar de knoppen door zijn eigen demo's veel te hard op headphones te luisteren, waardoor hij langzaam doof werd.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat je ook iets kunt gebruiken zonder er verslaafd aan te zijn?
Veel verslaafden stoppen volgens mij wel met alles, want "op drugs x, vergeet ik dat ik een probleem met drugs y heb"
Terwijl ze dan niet die ziekelijke verslaving hebben aan drugs x.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Hihihi, hier zit een grap in,quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Om te benadrukken hoe zwaar het voor haar als echtgenote was. En dat ze hem toch bleef steunen, door dik en dun. Voor ons. Ze is nog net niet voor ons gestorven aan zijn kruis.
Waarmee ze maar wil zeggen dat ze alle lof (geld) verdient. Heb meelij met deze vrouw en alles wat zij heeft gedaan voor onze grootste volkzanger!! Zonder haar geen André!!! Zonder haar geen Eenzame Kerst!.
Omgquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihihi, hier zit een grap in,.
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Gebbetje.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihihi, hier zit een grap in,.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Nou ja, dat hij alcohol verslaafd was, was natuurlijk bekend. Op het gebruik van drugs stond en staat gewoon een taboe. Dat lijkt toch iets schokkender.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:46 schreef JOO het volgende:
vanaf 2:36
Dat André ontkent wil niet zeggen dat Rachel liegt.
Rachel is een heks maar ze heeft tig jaar met die man geleefd. Het is naïef te zeggen dat letterlijk alles wat ze zegt gelogen/verzonnen is.![]()
In dat boek over André Hazes geschreven door Jos van Zoelen stond ook dat Senior niet vies was van een snuif.
Dus schokkend nieuws is het niet.![]()
Dat dus, ik dacht al dat ik dat al eerder gehoord had.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:44 schreef quirina het volgende:
In dat boek over André Hazes geschreven door Jos van Zoelen stond ook dat Senior niet vies was van een snuif.
Dus schokkend nieuws is het niet.
Maar had Rachel destijds niet geprobeerd de publicatie tegen te houden, onder andere omdat er dat soort dingen in stonden?
Edit: 2014...
https://www.nu.nl/weekend(...)van-andre-hazes.html
[ Bericht 6% gewijzigd door Leandra op 05-10-2023 20:00:13 ]![]()
Heel triest, maar Monique is nog dommer/geiler op aandacht en geld dan ik al dacht.quote:André Hazes hielp droom van tweede kindje zelf om zeep: ‘Heel verkeerd aangepakt’
André Hazes verliet Monique Westenberg voor een andere vrouw vlak nadat zij een miskraam had gehad. Ze verwachtten enkele jaren geleden een tweede kindje, vertelt de 29-zanger in een aflevering van Casa di Beau op Videoland.
Hazes vertelt aan Beau van Erven Dorens dat hij niet trots is op die periode. ,,Ik heb dat heel verkeerd aangepakt", stelt de zanger in de uitzending die donderdagavond op RTL 4 te zien is. ,,Monique kan niet op natuurlijke wijze zwanger worden, daarvoor moesten we langs de dokters. Het is toen gelukt, maar ze kreeg een miskraam en kort daarop werd ik verliefd op een andere vrouw.”
Droom om zeep
Over wie het gaat - Hazes had relaties met Bridget Maasland en Sarah van Soelen - maakt de zanger niet duidelijk. In 2016 werden Hazes en Westenberg (45) ouders van zoontje Dré. Ze hadden graag een tweede kind gewild, zegt Hazes, die dus tijdelijk wegging bij zijn partner. ,,Daardoor is onze droom wel om zeep geholpen", zegt hij schuldbewust.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik mis denk ik even het verband met het door je gequote artikel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel triest, maar Monique is nog dommer/geiler op aandacht en geld dan ik al dacht.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Dat Mo ondanks alles, incl. wat er er in dat artikel staat, hem toch steeds weer binnen laat.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik mis denk ik even het verband met het door je gequote artikel.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Tja. Vanaf de zijlijn is dat natuurlijk makkelijk zeggen maar deze mensen hebben hun eigen persoonlijke reis gemaakt naar heling en een nieuwe vorm voor hun relatie.
Dat moeten wij en alle Instagrammers respecteren.
#healing. #vorm. #rond.
[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 06-10-2023 01:44:26 ]![]()
#piemelskleien #maandagneukdag #madiworelatiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:38 schreef vencodark het volgende:
Tja. Van de zijlijn is dat natuurlijk makkelijk zeggen maar deze mensen hebben hun eigen persoonlijke reis gemaakt naar heling en een nieuwe vorm voor hun relatie.
Dat moeten wij en alle Instagrammers respecteren.
#healing. #vorm. #rond.![]()
Ongelofelijk dat die kneus nog steeds alles maar de media in gooit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel triest, maar Monique is nog dommer/geiler op aandacht en geld dan ik al dacht.
Die tijd dat hij zich terug trok en uit de media hield heeft die inmiddels dubbel en dwars weer in gehaald.
Die Monique is toch echt wel het toppunt van zielig.. Vernedering na vernedering en hem dan nog iedere keer terug nemen... Achja geld doet veel.. Die vila is natuurlijk vele malen aantrekkelijker dan die stacaravan voorheen.![]()
En nog steeds niet getrouwdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat die kneus nog steeds alles maar de media in gooit.
Die tijd dat hij zich terug trok en uit de media hield heeft die inmiddels dubbel en dwars weer in gehaald.
Die Monique is toch echt wel het toppunt van zielig.. Vernedering na vernedering en hem dan nog iedere keer terug nemen... Achja geld doet veel.. Die vila is natuurlijk vele malen aantrekkelijker dan die stacaravan voorheen.
Wel alle wifey duties
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik denk dat die Monique best gehaaid is.
Ze houd keurig altijd haar mond totdat André weer wat onthuld en het backfired.
En je kan meteen uitpuzzelen wat voor smerige streken er zijn geleverd. Noem even een Sara die zat te hinten op een zwangerschap op Mo te sarren met haar echo foto’s en prenatal en baby blue .Leuk als je net een miskraam gehad hebt.. maar Mo zei niets en nu komt het uit.
Maar al die vuile was die Dre en zijn moeder eruitgooien maakt ze alleen maar minder populair.![]()
Oh dat herinner ik me inderdaad ook.. echt geen Kamp Mo hier, maar dat was echt kansloos gedrag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:10 schreef quirina het volgende:
En je kan meteen uitpuzzelen wat voor smerige streken er zijn geleverd. Noem even een Sara die zat te hinten op een zwangerschap op Mo te sarren met haar echo foto’s en prenatal en baby blue .Leuk als je net een miskraam gehad hebt.. maar Mo zei niets en nu komt het uit.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Liever onbevlekt ontvangen ?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Mo ondanks alles, incl. wat er er in dat artikel staat, hem toch steeds weer binnen laat.
Wat ik vandaag weer allemaal voor mensonterende dingen ik lees over deze Tokkies op ons aller mediacourant.
Het kan altijd erger. Steeds. Maar. Weer.
![]()
![]()
Mediacourant nuquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:52 schreef Regilio_ het volgende:
Wat ik vandaag weer allemaal voor mensonterende dingen ik lees over deze Tokkies op ons aller mediacourant.
Het kan altijd erger. Steeds. Maar. Weer.
[ afbeelding ]
503 Scheduled Maintenance
Site currently unavailable due to scheduled maintenance. Please check back later.
Site currently unavailable due to scheduled maintenance. Please check back later.![]()
Vreemd. En deze directe link, werkt die?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Mediacourant nu
Site currently unavailable due to scheduled maintenance. Please check back later.
https://www.mediacourant.(...)ling-andre-hazes-jr/![]()
Die is zeker gehaaid en doortrapt net zoals de rest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:10 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat die Monique best gehaaid is.
Ze houd keurig altijd haar mond totdat André weer wat onthuld en het backfired.
En je kan meteen uitpuzzelen wat voor smerige streken er zijn geleverd. Noem even een Sara die zat te hinten op een zwangerschap op Mo te sarren met haar echo foto’s en prenatal en baby blue .Leuk als je net een miskraam gehad hebt.. maar Mo zei niets en nu komt het uit.
Maar al die vuile was die Dre en zijn moeder eruitgooien maakt ze alleen maar minder populair.
Het is een zielig gestoord clubje bij elkaar en allemaal achterbaks op hun eigen manier.![]()
Even een quote van Monique vandaag waar ik om moest gieren.
"Ik eindigde vorige week zonder stem en ging het weekend in met griep. Dat heb ik echt niet vaak. Kan met de volle maan te maken hebben die heel sterk was. "![]()
Ik voel me dus prima en goed bij stem. Met dank aan de sterke volle maan denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:21 schreef Leandra het volgende:
Oei, hoe is de maan nu want ik ben ook behoorlijk ziek geweest gisteren, vandaag weer de goeie kant op....![]()
Waarom zit er een vlinder op d'r tepel?quote:I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Wat voor ongelofelijk naar wijf ben je als je dit soort steken uitdeeld als iemand een miskraam heeft gehad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:10 schreef quirina het volgende:
En je kan meteen uitpuzzelen wat voor smerige streken er zijn geleverd. Noem even een Sara die zat te hinten op een zwangerschap op Mo te sarren met haar echo foto’s en prenatal en baby blue .Leuk als je net een miskraam gehad hebt.. maar Mo zei niets en nu komt het uit.![]()
Ik gok dat haar tepel zichtbaar was door haar shirt en Instagram heeft soms nogal rigide eisen qua wat zichtbaar mag zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom zit er een vlinder op d'r tepel?![]()
https://www.mediacourant.(...)apgeld-voor-cocaine/
quote:Eén ding staat als een paal boven water: André Hazes jr. en Roxeanne Hazes hebben een turbulente jeugd gehad. Met Rox is het allemaal redelijk goed afgelopen, maar André is totaal ontspoord: drank, drugs en een hele reeks minnaressen met de naam Sarah. Het allerergste? Dat-ie daar dan ook nog jarenlang mee loopt te koketteren in allerlei interviews.
15-jarige André
Waar is het zo ongelooflijk misgegaan met die jongen? Lange tijd was het een raadsel, maar nu schept Rachel Hazes duidelijkheid. Zij heeft namelijk min of meer zijn cocaïne gefinancierd toen hij nog maar 15 (!) jaar oud was. Anno 2023 kan André vrijelijk naar de geldautomaat lopen, maar toen hij tiener was, was dat natuurlijk heel anders.
Rachel vertelt in de podcast Wat Gaat Er Nou Gebeuren: "André ging best wel jong stappen, met 15 al. Dan geef je natuurlijk je zoon geld mee, omdat hij dan ook de taxi heen kreeg en hij bleef bij een vriend slapen, die was ook zeven jaar ouder, en ik dacht: die kwam ook uit een hele goede familie, dus ik dacht: nou, dat zit wel goed."
200 euro
Wat gaf ze André dan mee op zo’n stapavond? "Hij was dan 15 dat hij ging stappen en dan gaf ik 200 euro mee. En dan ging hij een week later weer en zei hij: 'Ja, maar ik moet wel meer geld hebben hoor, want met 200 red ik het niet.' En dan zei ik: 'Ja, maar wat doe jij dan?’ En dan zei hij: 'Ja ma, je bent met allemaal gasten, je doet even een rondje.'"
Wát?! In welk universum is het normaal om je 15-jarige kind honderden euro’s stapgeld toe te stoppen? Zelfs als je verdrinkt in de erfenismiljoenen, dan is het pedagogisch onverantwoord om je tienerzoon elke keer met zoveel geld op pad te sturen. "Dan dacht ik: ja, het is ook allemaal best wel duur voor die jeugd."
Coke is duur
Eh, ja, coke is duur. "Puntje bij paaltje, ja dan ging hij stappen, en ik ga nog niet eens zeggen wat ik meegaf. Maar dan zei ik wel eens tegen Dre: 'Ja, maar in principe is voor jou helemaal geen geld gemaakt.'"
Die 200 euro gaf ze dus mee in het begin. Later kreeg André nog veel meer in handen. Een maandsalaris? "Bij wij spreken wel ja. En dat had eigenlijk het sein voor mij moeten zijn om door te hebben dat hij natuurlijk gebruikte."
Cocaïne. 15 jaar. "Ja, daar ben ik allemaal later achter gekomen toen André natuurlijk in de kliniek zat. Achteraf bleek dat André vanaf zijn vijftiende al eens gingen gebruiken."
Schuldig
Ongelooflijk. Je minderjarige zoontje met honderden euro’s op stapavond sturen en dan denken dat-ie er Haribo-hartjes en limonade van gaat kopen. Dit is next level naïef. "Je trapt eigenlijk gewoon in de leugentjes van je zoon."
Voelt Rachel zich niet ongelooflijk schuldig vanwege dit falen? "Ja, ja. Toch qua opvoeding misschien toch te vrij geweest. En te makkelijk. Maar ja, aan de andere kant, dan moet je dat ook maar weer gelijk loslaten, want stel dat ik hem dan wel sterk had opgevoed, ja, dan was het misschien ook weer een heel stiekem kind geworden."
Bank overvallen
Ah, Rachel móest die cocaïne wel indirect financieren. Een strenge opvoeding had volgens Rachel niet gewerkt. "Had hij misschien wel een bank overvallen. Ja, ik zeg ook maar iets geks, maar... Dus ja, ik heb het mezelf wel heel erg kwalijk genomen."
Geestig. Er waren in de ogen van Rachel dus twee mogelijke afslagen voor André: links cocaïne, rechts een bankoverval. Kan iemand even die rookwolk voor haar ogen wegblazen? Ze is duidelijk de weg kwijt...![]()
Zo koekkoek. Die vrouw is echt niet goed. Hoop dat die rechter eens een verplicht psychisch onderzoek plus behandeling oplegt bij Rachel. Maarja, zij is er ook maar ingesleurd door haar ouders: hun enige maatstaaf van succes was hun dochter de vrouw van André laten worden en dat is waarschijnlijk waarom zij nog steeds zo met die naam loopt te leuren, bizarre uitspraken als deze doet en nog steeds alles uitmelkt ondanks dat het zelfs gerechtelijk is gebleken dat zij geen erfgenaam was: iets anders kent zij gewoon niet.With love :*![]()
Ik heb ook niet echt vaak griep zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:19 schreef roos94 het volgende:
Even een quote van Monique vandaag waar ik om moest gieren.
"Ik eindigde vorige week zonder stem en ging het weekend in met griep. Dat heb ik echt niet vaak. Kan met de volle maan te maken hebben die heel sterk was. "
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:19 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)apgeld-voor-cocaine/
[..]![]()
Moeten mannen ook een vlinder over hun kruis plaatsen als er een bobbel zichtbaar is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat haar tepel zichtbaar was door haar shirt en Instagram heeft soms nogal rigide eisen qua wat zichtbaar mag zijn.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Was het maar zo’n feest. Op Insta is in het verleden de #freethenipple-beweging zo’n beetje begonnen. Het slaat natuurlijk nergens op dat de vrouwentepel verborgen moet worden. Maar een van de dingen die meespeelt in USA: het is de USA.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moeten mannen ook een vlinder over hun kruis plaatsen als er een bobbel zichtbaar is?[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Moet je eens kijken naar deze ultra lange Wikipedia over een pleisterquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest. Op Insta is in het verleden de #freethenipple-beweging zo’n beetje begonnen. Het slaat natuurlijk nergens op dat de vrouwentepel verborgen moet worden. Maar een van de dingen die meespeelt in USA: het is de USA.
https://en.wikipedia.org/(...)ime_show_controversy
André Hazes jr.: ‘Ik ben te hard aangepakt, mag niet meer naar VS’
https://www.mediacourant.(...)g-niet-meer-naar-vs/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
"De volkszanger zat lekker te genieten van zijn burn-out-vakantie en Monique Westenberg doet sowieso al nooit wat, maar toch wilden ze buiten de gewone schoolvakantie op reis".
![]()
![]()
Monique heeft een luilekker leventje idd. Beetje hellofresh aanprijzen en andere dingen die ze gesponsord/gratis krijgt . André stuurt ze tikkies voor van alles. Ze woont in een lekkere grote villa. maandag hangt André em er effe in bij Monique en de rest van de week lekker rustig in zijn eigen huis.
Af en toe op tv wat familie afzeiken, domme uitspraken doen , dingen onthullen dat ie Mo met een miskraam verliet voor een ander. Maar life is good.. het is een vorm. Wel de lusten niet de lasten. Alleen omringen met mensen die je naar de mon… euh omringen met positieve mensen positieve energie weetjewel. Monique is een top wijf want die vind alles goed.![]()
Ook? Net als Dré zeker?quote:Rachel vertelt in de podcast Wat Gaat Er Nou Gebeuren: "André ging best wel jong stappen, met 15 al. Dan geef je natuurlijk je zoon geld mee, omdat hij dan ook de taxi heen kreeg en hij bleef bij een vriend slapen, die was ook zeven jaar ouder, en ik dacht: die kwam ook uit een hele goede familie, dus ik dacht: nou, dat zit wel goed."Spoilers!![]()
Andre Hazes Junior ging op zijn 15e naar de hoeren en je weet
“De hoer is doer!”
https://www.ad.nl/sterren(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Dus zeg dat ie ff ¤ 100 uitgaf aan de hoer
En ¤100 aan drankjes , ja dan heb je geen geld meer voor wat sossa.![]()
Ja zoals Dré altijd zegt een echte powervrouw 😂😂😂😂quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:08 schreef quirina het volgende:
Monique heeft een luilekker leventje idd. Beetje hellofresh aanprijzen en andere dingen die ze gesponsord/gratis krijgt . André stuurt ze tikkies voor van alles. Ze woont in een lekkere grote villa. maandag hangt André em er effe in bij Monique en de rest van de week lekker rustig in zijn eigen huis.
Af en toe op tv wat familie afzeiken, domme uitspraken doen , dingen onthullen dat ie Mo met een miskraam verliet voor een ander. Maar life is good.. het is een vorm. Wel de lusten niet de lasten. Alleen omringen met mensen die je naar de mon… euh omringen met positieve mensen positieve energie weetjewel. Monique is een top wijf want die vind alles goed.![]()
Nee hij noemt ze altijd wijven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja zoals Dré altijd zegt een echte powervrouw 😂😂😂😂
Een goed wijf. Top wijf. Leuk wijf.![]()
Oh dan weet ik niet waarom "power rouw" bij mij is blijven hangen... 🤣quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee hij noemt ze altijd wijven.
Een goed wijf. Top wijf. Leuk wijf.![]()
Zo noemen ze elkaar allemaal, die powervrouwen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
En ze vreten allemaal klei en schamen zich niet voor hun dikke reet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo noemen ze elkaar allemaal, die powervrouwen.
https://www.mediacourant.(...)odsbang-voor-rachel/
Tante André Hazes jr. verkoopt huis: ‘Ze is doodsbang voor Rachel’
Els Hofland, de tante van André Hazes jr., heeft haar woning in Vinkeveen te koop gezet voor vijfenhalve ton. De reden? “Ze is doodsbang voor Rachel Hazes en wil onafhankelijk zijn.”
https://www.funda.nl/koop/vinkeveen/huis-88723512-aetsveld-17/
Mocht je interesse hebben.
[ Bericht 19% gewijzigd door quirina op 11-10-2023 20:02:43 ]![]()
gezellig tuintjequote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:55 schreef quirina het volgende:
https://www.mediacourant.(...)odsbang-voor-rachel/
Tante André Hazes jr. verkoopt huis: ‘Ze is doodsbang voor Rachel’
Els Hofland, de tante van André Hazes jr., heeft haar woning in Vinkeveen te koop gezet voor vijfenhalve ton. De reden? “Ze is doodsbang voor Rachel Hazes en wil onafhankelijk zijn.”
https://www.funda.nl/koop/vinkeveen/huis-88723512-aetsveld-17/
Mocht je interesse hebben.![]()
![]()
Mooie buurt ook![]()
Ben in dat dorp opgegroeid...
Jaren 70/80 weinig groen en alleen maar drive-in woningen. Wel ruim de woningen.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Kunnen grote bankstellen inquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:37 schreef Ole het volgende:
Mooie buurt ook![]()
Ben in dat dorp opgegroeid...
Jaren 70/80 weinig groen en alleen maar drive-in woningen. Wel ruim de woningen.![]()
![]()
Tussenwoning gewoon.
Wel veel m² woonoppervlak voor een tussenwoning, maar dat zal vooral door de dakopbouw komen.
Ben je lekker mee, een hypotheek bij Rachel.
Vraag me af tegen welk percentage... de rente was heel laag in 2020.
Maar goed, verstandig dat ze verkoopt voor er (nog meer) gezeik van komt.
Mocht Rachel eigenlijk wel een hypotheek verstrekken vanuit de BV waar ze geen eigenaar (want geen erfgenaam) van is?![]()
Dat huis had Rachel al. Wie weet was dat het huis waar ze woonde toen ze van Senior wilde scheiden.
Geen idee.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Nou, zeg dat. Die hele familie heeft iets met grote bankstellen. Els ook dus, zoals te zien. En alsof de zooi bij Raggel ooit vol zit. Bijna niemand wil daar toch komen,quote:.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 12-10-2023 09:44:01 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
![]()
Net weer een Hazes promotie filmpje/item/reclame in Hart van Nederland. Alsof Rox Lady Ga Ga is.
Ik vind het een leuk stel , leuke vent ookquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik denk dat die post van Rochel een stille sneer was aan het adres van Roxanne. Want Roxanne had het net bij RTL ook over afscheid nemen.
Ja Roxanne heeft gelukkig een leuk gezinnetje en alles wel op de rit. Haar muziek is niet mijn smaak,maar fijn dat ze haar ei er in kwijt kan. Ze schrijft tenminste zelf, dat doet André Hazes Junior niet.
( ik noem hem expres André Hazes Junior omdat hij daar een pesthekel aan heeft)![]()
Is dat belangrijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een rare lange bank in dat huis. Met veel mensen zit je zowat aan de keukentafelMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Inderdaad. Nooit eerder van die mafkees gehoord. Dit is ook zo’n dom stuk:quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:12 schreef superniger het volgende:
Who the fuck is Piet Kousenband.
https://www.mediacourant.(...)iks-en-je-bent-niks/Alsof haar carrière de reden is dat Rox afstand nam en neemt van haar familie,quote:Rox ‘is net slim genoeg om in te zien dat ze uit een ziekelijke aandachtsgeile familie komt’, stelt hij. “Omdat ze zelf ook een carrière nastreeft, en doorheeft dat het carrièretechnisch niet handig is om over één kam geschoren te worden met haar familieleden, probeert zij zich te profileren als het verstandige alternatief. Minder dom en vooral minder labiel.”. Tuurlijk, Pietje.
Nee kan ze ook niet.. Ze heeft niet het zangtalent van haar vader.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:16 schreef roos94 het volgende:
Naja, ze kan ook niet echt zingen toch?![]()
Maar... die pa kon toch ook niet echt zingen?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Op het eind niet meer, maar in het begin zeker wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar... die pa kon toch ook niet echt zingen?![]()
Nou ja toch niet beter dan "lekker een dotje zingen"? Het was geen groot talent, hij had gewoon een aardige stem?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het eind niet meer, maar in het begin zeker wel.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Antwee ook niet. Rox heeft tenminste nog wel een of twee oké nummertjes gemaakt. Dat kan ik van Antwee niet zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee kan ze ook niet.. Ze heeft niet het zangtalent van haar vader.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
In z'n hoogtijdagen uitstekend. Maar het moest maar net je soort muziek zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar... die pa kon toch ook niet echt zingen?
Ergens heeft Rox een vergelijkbaar donker timbre, in een vrouwelijke versie. Ze is alleen minder toonvast.
[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 22-10-2023 19:27:47 ]![]()
Nee hij net zo goed ook niet nee, daarom zeg ik ook tijd van ze teren allemaal op hun eigen manier over de rug van hazes Sr.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Antwee ook niet. Rox heeft tenminste nog wel een of twee oké nummertjes gemaakt. Dat kan ik van Antwee niet zeggen.![]()
Ze heeft het gewoon niet, geen stem, geen x factor, geen persoonlijkheid gewoon niets.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In z'n hoogtijdagen uitstekend. Maar het moest maar net je soort muziek zijn.
Ergens heeft Rox een vergelijkbaar donker timbre, in een vrouwelijke versie. Ze is alleen minder toonvast.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee hij net zo goed ook niet nee, daarom zeg ik ook tijd van ze teren allemaal op hun eigen manier over de rug van hazes Sr.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Mwoah, ik vind Rox niet vreselijk en ook niet om te kotsen. Dat ze niet echt zangtalent, charisma of ‘x-factor’ heeft, maakt haar als persoon niet vreselijk, natuurlijk. Zij is de enige normale, en gaat graag jeus de boulen, en knuffelen met d’r gezin op de bank.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Vreselijke familie ook, ieder op zijn eigen manier 🤢🤢🤢🤢🤢[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Maar Rasjel vult haar bankrekening ermee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee hij net zo goed ook niet nee, daarom zeg ik ook tijd van ze teren allemaal op hun eigen manier over de rug van hazes Sr.
Rox en Junior mogen alles zelf verdienen, maar ook weer betalen aan Rasj als ze liedjes zingen van hun vader.![]()
Maar wel een carrière. Ja, ik bedoel, je mag het niks vinden, maar ze krijgt er wel brood mee op de plank dus kennelijk doet ze toch iets goed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon niet, geen stem, geen x factor, geen persoonlijkheid gewoon niets.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Jordy Cruijff speelde bij Barcelona en Manchester United. Werd zelfs international.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar wel een carrière. Ja, ik bedoel, je mag het niks vinden, maar ze krijgt er wel brood mee op de plank dus kennelijk doet ze toch iets goed.
Nee het komt enkel omdat ze de naam Hazes draagt daardoor krijgt ze rood op de plank, muzikaal is het allemaal kut wat ze doet. En links en rechts bij schnabbelen door liedjes van haar pa te zingen.Hetgene wat ervoor zorgt dat brood op de plank komt is de nalatenschap van haar vader dat zal 95% haar inkomen uit bestaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar wel een carrière. Ja, ik bedoel, je mag het niks vinden, maar ze krijgt er wel brood mee op de plank dus kennelijk doet ze toch iets goed.![]()
Ze heeft wat mij betreft wel de gunfactor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon niet, geen stem, geen x factor, geen persoonlijkheid gewoon niets.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ooooooooh Ahoy kaartjes André Hazes op vakantieveilingen voor een koopje!
BIEDEN NU!
( mwah nee eigenlijk..)![]()
Nog 3 minuten!!quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef quirina het volgende:
https://www.vakantieveili(...)ahoy-rotterdam/48227
Voor wie wel wil gaan.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef quirina het volgende:
Geen zorgen nieuwe veiling is alweer gestart.![]()
![]()
![]()
Vakantieveilingen is de enige manier waarop Dreetje nog zijn verlies dragelijk kan maken.
Vakantieveilingen wil namelijk ook een stukje winst.
En vergeet de nep bieders niet op die site om de prijs lekker op te drijven.![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef quirina het volgende:
Vakantieveilingen is de enige manier waarop Dreetje nog zijn verlies dragelijk kan maken.
Vakantieveilingen wil namelijk ook een stukje winst.
En vergeet de nep bieders niet op die site om de prijs lekker op te drijven.![]()
![]()
Je zou maar de volle mep betaald hebbenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef quirina het volgende:
BIEDEN NU!
( mwah nee eigenlijk..)
Die mensen balen nu.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je zou maar de volle mep betaald hebben
Las bij Yvonne dat er ook veel gratis kaarten bij bedrijven zijn uitgedeeld,
Eentje had al 600 medewerkers. Nou dat tikt al lekker aan.![]()
Ach welnee, ze wordt gedraaid op platforms die hun neus ophaalden voor Andreen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee het komt enkel omdat ze de naam Hazes draagt daardoor krijgt ze rood op de plank, muzikaal is het allemaal kut wat ze doet. En links en rechts bij schnabbelen door liedjes van haar pa te zingen.Hetgene wat ervoor zorgt dat brood op de plank komt is de nalatenschap van haar vader dat zal 95% haar inkomen uit bestaan.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Die mensen balen nu.
Eentje had al 600 medewerkers. Nou dat tikt al lekker aan.![]()
![]()
Hoeveel gaan er richting marktplaats 😬quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?![]()
En hoeveel zouden er daar nog verkocht wordenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er richting marktplaats 😬![]()
![]()
https://www.marktplaats.nl/q/kaartjes+andré+hazes+ahoy+/
Valt ook tegen .
Dan toch maar zanger JoJo inhuren. Meer lol voor je geld.![]()
Laat ik het zo zeggen: ik hoop niet dat ik ze in mijn kerstpakket vindquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?![]()
Nee iddquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoop niet dat ik ze in mijn kerstpakket vind![]()
![]()
![]()
Of Andre Kuipersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:45 schreef quirina het volgende:
https://www.marktplaats.nl/q/kaartjes+andré+hazes+ahoy+/
Valt ook tegen .
Dan toch maar zanger JoJo inhuren. Meer lol voor je geld.![]()
![]()
Onze plaatselijke beroemdheid is nog leuker...en die doet tenminste nog goed werk, elke week komt hij belangeloos zingen in het tehuis voor mensen met dementie en dat wordt door de bewoners heel erg gewaardeerdquote:![]()
Ben benieuwd na deze afgang hoelang het duurt voordat hij weer aan de snuif zit.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef quirina het volgende:
BIEDEN NU!
( mwah nee eigenlijk..)
Hij was de laatste jaren wel heel erg in zichzelf gaan geloven en nu de genadeloze klap gekregen dat niemand nog geïnteresseerd in hem is.![]()
Bij Actie van de Dag kunnen we intussen ook terecht, mocht het bieden te spannend worden:
https://www.actievandedag.nl/aanbieding/andre-hazes-live-in-ahoy
Alhoewel ik gisteren vrij laat de kaartjes bij vakantieveilingen voor 22,- euro zag weggaan (voor 2). Das wel echt een vriendenprijsje, daar moet hij toch verlies op draaien??
Edit: ik schrok vandaag heel even toen ik een email kreeg van de postcodeloterij, dat er een cadeau onderweg was naar ons. Zag al voor me dat we met 2 kaartjes voor die ellende zaten 😱. Gelukkig was het alleen maar de jaarlijkse 12,50 vegabon van de Appie.![]()
Niemand gaat in de toekomst voor de volle mep kaarten kopen dusquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Die mensen balen nu.
Eentje had al 600 medewerkers. Nou dat tikt al lekker aan.
Andre Hazes moet concertkaarten voor dumpprijzen verkopen; dit wordt hoe dan ook verliesquote:Hij heeft nog een maand de tijd, maar André Hazes ligt bepaald niet op koers voor een vol Ahoy. De zanger haalt kunstgrepen uit door kaarten voor zijn show aan de man te brengen via acties en goedkope websites. Terwijl de producent mooi weer speelt, kijken ingewijden in de muziekindustrie meewarig toe. ,,Dit is heel pijnlijk.”
André Hazes heeft een probleem. De zanger, die op 25 november voor de negende keer optreedt in Ahoy, krijgt de circa 16.000 beschikbare plaatsen in de Rotterdamse poptempel niet vol. Hoewel producent MediaLane laat weten tevreden te zijn met de kaartverkoop ‘voor het veld en de eerste ring’, blijkt uit een rondgang langs insiders in de muziekindustrie dat de werkelijkheid heel anders is; Hazes heeft kunstgrepen nodig om kaarten te verkopen.
De zanger maakt gebruik van sites als actievandedag.nl, kortingspret.nl en vakantieveilingen.nl om toegangsbewijzen tegen dumpprijzen te verkopen. ,,Elk ticket dat via Vakantieveilingen wordt verkocht, is een noodgreep", zegt een zeer ervaren concertorganisator. ,,De Toppers verkopen al jaren tickets voor de tweede ring, maar van hen is het algemeen bekend”, zegt een andere organisator, die eveneens beschikt over vele jaren ervaring. ,,Voor een artiest als André Hazes, die in het verleden Ahoy wel gemakkelijk gevuld kreeg, is dit uitzonderlijk. Je ziet dit weliswaar vaker gebeuren, maar dan met beginnende of uitgerangeerde artiesten.”
Niet eens halfvol
Op vakantieveilingen.nl worden tickets voor de tweede ring in Ahoy geveild, vaak voor minder dan de helft van de originele prijs. ,,En als je dan zelf het volle pond hebt betaald, ben je als bezoeker niet blij", zegt een van de ingewijden. ,,In de muziekwereld is het bekend dat deze show niet loopt, Ahoy is op dit moment nog niet eens halfvol. Natuurlijk kun je altijd kaartjes kwijtraken, er worden ook tickets vergeven via bijvoorbeeld bedrijfsverenigingen, maar dan is het wel de vraag hoeveel mensen er komen opdagen. De drempel om dan niet te komen als je bijvoorbeeld weinig zin hebt, is laag.
Producent MediaLane is verantwoordelijk voor de show in Ahoy. Het bedrijf wil in eerste instantie alleen per e-mail vragen beantwoorden, maar houdt het na het indienen van de vragen bij een algemene verklaring: ‘Wij zijn tevreden over de kaartverkoop voor het veld en de eerste ring. Om de tweede ring te optimaliseren zetten wij Vakantieveilingen in, dit gaat alleen om tweede ring en slechts om een beperkt aantal tickets. Dit is iets wat gebruikelijk is in de entertainmentwereld om de laatste tickets te verkopen.’
Een ingewijde: Zelfs als hij een nieuw album presenteert, gaan de krantenkoppen over hem en Monique. André Hazes is geen artiest meer, maar een BN’er
De concertorganisatoren zijn benieuwd hoe de producent de schade gaat beperken. ,,Dit wordt hoe dan ook een verlies", zegt een van hen. ,,Dit is een dure productie, om de kosten te drukken kun je ervoor kiezen om die wat uit te kleden. Maar dat gaat ten koste van de kwaliteit en de beleving.” Een andere insider in de muziekindustrie zou daarvoor kiezen. ,,Ik zou het wel weten, ik zou de show downsizen. Minder vuurwerk en video-effecten, alles om de financiële schade binnen de perken te houden."
Hazes trad in 2017 voor het eerst twee keer op in Ahoy, waar hij in 2018 (drie keer) en 2019 (ook drie keer) met succes terugkeerde. Over een maand gaat het om zijn comebackconcert na een lange afwezigheid. Na de coronapandemie raakte Hazes verstrikt in een alcoholverslaving, waarvan hij met succes afkickte. ,,André is een heel sympathieke gast. Maar het probleem met hem is dat het altijd gaat over zijn privézaken. Zelfs als hij een nieuw album presenteert, gaan de krantenkoppen over hem en Monique. André Hazes is geen artiest meer, maar een BN’er.”
Waar Hazes moeite heeft met de verkoop van zijn concerten, lopen de jaarlijkse Holland Zingt Hazes-shows in de Ziggo Dome nog wel goed. ,,Dat is meteen het ultieme bewijs dat het aan hem ligt, blijkbaar is hij veel fans kwijtgeraakt", zegt een van de concertveteranen. ,,Dit is heel pijnlijk, de producent zal niet blij zijn. Als ik MediaLane was geweest, had ik het gewoon toegegeven en had ik erbij gezegd: we hopen dat Ahoy zo vol mogelijk is, want de mensen die erbij zijn zullen een jaar later willen terugkomen. Dat is het namelijk wel: André Hazes geeft echt een prima show weg.”![]()
Rachel Hazes wint hoger beroep Roxeanne maar 'nog niet van elkaar af'
Rachel Hazes (53) kan een overwinning vieren, nu het gerechtshof van Amsterdam haar gelijk heeft gegeven in haar hoger beroep tegen twee voormalige zakenpartners en haar dochter Roxeanne Hazes (30). Dit betekent dat Roxeanne alsnog als getuige mag worden opgeroepen. Het lijkt erop dat Rachel's frequente bezoekjes aan de rechtbank voorlopig nog niet voorbij zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-niet-van-elkaar-af
We hebben Raggel nog als entertainment.
Lekker rollebolle door de rechtzaal met Raggel.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Als ‘comebackconcert’, mét een andere muziekstijl, had ik sowieso nooit voor Ahoy gekozen. Wat denk je wel niet? Ook als hij niet van stijl was veranderd, overigens. Persoonlijk had ik het kleiner gehouden, extra geld gestoken in showelementen en dat soort zooi. Beetje exclusiviteit gehouden met een kleinere zaal. Persoonlijker ook.
Echt een duidelijker voorbeeld van zelfoverschatting is er niet.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Sneu voor Rox. Hoe krijgt Raggel het ook elke keer weer voor elkaar om te winnen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:16 schreef quirina het volgende:
Rachel Hazes wint hoger beroep Roxeanne maar 'nog niet van elkaar af'
Rachel Hazes (53) kan een overwinning vieren, nu het gerechtshof van Amsterdam haar gelijk heeft gegeven in haar hoger beroep tegen twee voormalige zakenpartners en haar dochter Roxeanne Hazes (30). Dit betekent dat Roxeanne alsnog als getuige mag worden opgeroepen. Het lijkt erop dat Rachel's frequente bezoekjes aan de rechtbank voorlopig nog niet voorbij zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-niet-van-elkaar-af
We hebben Raggel nog als entertainment.
Lekker rollebolle door de rechtzaal met Raggel.
Hoe dan ook: Rox gaf in het verleden al aan dat ze niet wilde getuigen omdat ze dan nog meer afbreuk aan het karakter van haar moeder moest doen. Nou. Kom maar op dan.
Raggel: ik wil m’n kinderen terug
Ook Raggel: ik ga je dwingen iets te doen dat je niet wilt door een rechtszaak tegen je aan te spannen, zodat ík win en geld krijg. Maar ik houd van je en de deur staat open, lieffie.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
En over een tijdje is alles weer koek en uit en zitten ze rondom het kerstdiner om vervolgens in 2024 zich weer de koppen in te slaan..... Drama familiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sneu voor Rox. Hoe krijgt Raggel het ook elke keer weer voor elkaar om te winnen?
Hoe dan ook: Rox gaf in het verleden al aan dat ze niet wilde getuigen omdat ze dan nog meer afbreuk aan het karakter van haar moeder moest doen. Nou. Kom maar op dan.
Raggel: ik wil m’n kinderen terug
Ook Raggel: ik ga je dwingen iets te doen dat je niet wilt door een rechtszaak tegen je aan te spannen, zodat ík win en geld krijg. Maar ik houd van je en de deur staat open, lieffie.![]()
Nee denk het niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
En over een tijdje is alles weer koek en uit en zitten ze rondom het kerstdiner om vervolgens in 2024 zich weer de koppen in te slaan..... Drama familie![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Eens. Rox komt in elk geval niet meer terug. Sowieso niet voor de komende 10 jaar, minimaal. Antwee weet ik niet.quote:[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Het zou me niets verbazen als het toch straks zover komt dat ze vanwege de zaak misschien met mediation rondom de tafel gaan zitten kan er veel gebeuren,misschien ook vanwege de kleinkinderen... Van hun kun je alles verwachten en het kan alle kanten op gaan dus ik sluit niets uit...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. Rox komt in elk geval niet meer terug. Sowieso niet voor de komende 10 jaar, minimaal. Antwee weet ik niet.![]()
of gewoon één van de kleinere zalen van Ahoy genomen als je dan zo graag voor de naam in Ahoy wil staanquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Als ‘comebackconcert’, mét een andere muziekstijl, had ik sowieso nooit voor Ahoy gekozen. Wat denk je wel niet? Ook als hij niet van stijl was veranderd, overigens. Persoonlijk had ik het kleiner gehouden, extra geld gestoken in showelementen en dat soort zooi. Beetje exclusiviteit gehouden met een kleinere zaal. Persoonlijker ook.
Echt een duidelijker voorbeeld van zelfoverschatting is er niet.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Dit ja, hij had er ook voor de RTM Stage kunnen kiezen, maar grootheidswaan deed hem besluiten om voor de Arena te kiezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of gewoon één van de kleinere zalen van Ahoy genomen als je dan zo graag voor de naam in Ahoy wil staanIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
André Hazes stamkroeg in Vinkeveen gered van sloopquote:Hazes kwam elke dag wel langs voor een praatje en een drankje, weet de 58-jarige Van Roekel. ,,André stond meestal ’s middags op. Ging dan thuis in zijn Elvisstoel zitten. Daarnaast had hij een koelkastje staan. Dan dronk hij wat biertjes en kwam dan naar ons om ook nog wat te drinken. Hij bleef dan meestal tot een uur of zeven en nam de daghap mee naar huis. Wanneer hij er was, spatte de humor ervan af. Dat waren gouden tijden,” kijkt de voormalig exploitant met weemoed terug.
Dus Raggel zat elke avond alleen met de kinderen aan de andijviestamppot ....![]()
André's album ging in de album Top 100 van 4 naar 55 naar vervolgens helemaal nergens.
https://www.mediacourant.(...)m-nu-al-uit-top-100/
...misschien toch maar de schoolbanken in.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik kwam door bovenstaande post ineens dit artikel tegen,. Echt een Quinty en douchewaterverhaal.
https://www.mediacourant.(...)zes-jr-weet-hij-dit/[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kwam door bovenstaande post ineens dit artikel tegen,. Echt een Quinty en douchewaterverhaal.
https://www.mediacourant.(...)zes-jr-weet-hij-dit/
![]()
Net of dat Hotel Hollandia zoveel kijkers trekt.. Maar ik ben wel benieuwd naar de reactie van Raggel.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Niet gekeken maar gebaseerd op de thumbnail: hadden ze niet wat beter hun best kunnen doen met de grime/makeup? Lijkt toch helemaal niet op Hazes?
Denken dat een pruik het enige is dat nodig is voor zoiets,.
Klaas Otto door het slijk gehaald na uitspraken medewerker Rachel Hazesquote:Klaas Otto kreeg naar eigen zeggen ’een container vol stront’ over zich heen nadat Marieke van Beek, een oud-medewerker van Rachel Hazes, verklaarde dat hij bij haar bedrijf op de loonlijst stond in ruil voor een envelop van 25.000 euro.
De 56-jarige oud-leider van motorclub No Surrender eiste eerder al dat Van Beek haar uitspraken zou rectificeren. Toen ze dit naliet, spande hij een kort geding tegen haar aan dat vandaag diende in de rechtbank van Utrecht. Van Beek en Otto waren beiden aanwezig bij de zitting.
Otto’s advocaat hekelt de verdenkingen aan het adres van zijn cliënt omdat het zou suggereren dat hij betrokken is bij witwaspraktijken. „Je kan niet zomaar alles over iedereen zeggen”, aldus de raadsman.
Marieke van Beek en Rachel Hazes zijn verwikkeld in een zaak over huur die de eerste niet zou hebben betaald aan de tweede. Tijdens een verhoor over deze zaak, had Van Beek ook gezegd dat Otto, met wie Hazes kort een relatie had, „niet zo’n zuiver verleden heeft.”
Belastende verklaring
„Mijn cliënt wil eigenlijk ver van die zaak blijven”, zei Otto’s advocaat. „Maar de uitspraak van Van Beek is niet zomaar een losse opmerking, het gaat om een heel lelijke, belastende verklaring die onder ede in het bijzijn van een boel media is gedaan.”
„Als mij ernaar wordt gevraagd, dan verklaar ik daarover”, zei Van Beek. Haar advocaat zei dat er op geen enkele wijze kan worden aangetoond dat Otto’s reputatie is beschadigd. „Hij spreekt over trial by media, maar hij heeft zelf ook de media opgezocht. Otto is gepokt en gemazeld en mijn cliënt heeft de waarheid verklaard.”
De rechter doet over twee weken uitspraak in dit kort geding.![]()
Ik las bij Yvonne dat André Mo weer ten huwelijk gaat vragen in de Ahoy.
Nou dan moeten we wel even kaarten kopen hè?
( Not)![]()
De Speld?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:46 schreef quirina het volgende:
Ik las bij Yvonne dat André Mo weer ten huwelijk gaat vragen in de Ahoy.
Nou dan moeten we wel even kaarten kopen hè?
( Not)![]()
André Hazes jr. wordt boegbeeld van s*ksspeeltjes: ‘Dit is c*ckring!’
Houdt het dan nooit op? Nu zijn kaartverkoop zo dramatisch verloopt, heeft André Hazes jr. besloten om bij te schnabbelen als het gezicht van s*ksspeeltjesgigant EasyToys. “Hier, een c*ckring!
https://www.mediacourant.(...)tjes-dit-is-cckring/![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Drama. Die probeert zich wanhopig aan alles vast te klampen. Yv plaatste ook een filmpje met Andre die zegt dat het wel ‘een beetje rebels’ is en dat het daardoor wel ‘goed bij hem past’.
Ik vond dat wel zo cringe weer.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Het wordt een beetje zielig. Ik bedoel écht zielig.
Is die villa en dure sneakers dan zo belangrijk voor Monique.. Wat een leegte
Alius aliud dicit![]()
Vooral de vele reisjes naar Ibiza en Curacao waarschijnlijk. Ik zou ook wel zoveel op vakantie willen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:31 schreef Mrmime het volgende:
Het wordt een beetje zielig. Ik bedoel écht zielig.
Is die villa en dure sneakers dan zo belangrijk voor Monique.. Wat een leegte![]()
Met die grote kleuter zou ik niet op vakantie willen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vooral de vele reisjes naar Ibiza en Curacao waarschijnlijk. Ik zou ook wel zoveel op vakantie willen.Alius aliud dicit![]()
En dan de hele dag er op je best uitzien want zie mij eens genieten op alle foto'squote:Op vrijdag 3 november 2023 11:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vooral de vele reisjes naar Ibiza en Curacao waarschijnlijk. Ik zou ook wel zoveel op vakantie willen.![]()
![]()
Kunnen ze die kartonnen Andreetjes bij de Kruidvat weer uit de kelders halen en dan een ringsteekspelletje ervan makenquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:54 schreef roos94 het volgende:
André Hazes jr. wordt boegbeeld van s*ksspeeltjes: ‘Dit is c*ckring!’
Houdt het dan nooit op? Nu zijn kaartverkoop zo dramatisch verloopt, heeft André Hazes jr. besloten om bij te schnabbelen als het gezicht van s*ksspeeltjesgigant EasyToys. “Hier, een c*ckring!
https://www.mediacourant.(...)tjes-dit-is-cckring/![]()
![]()
![]()
![]()
"Nu gratis 2de kaartje bij aankoop van een André satisfyer".quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Kunnen ze die kartonnen Andreetjes bij de Kruidvat weer uit de kelders halen en dan een ringsteekspelletje ervan maken![]()
![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Was hier al gepost dat Yvonne meldde dat ze gehoord heeft dat André Mo ten huwelijk zou willen vragen in Ahoy? Terwijl ze niet eens samenwonen en ze elkaar ‘volgens mij’ (Yv dus) alleen zien op vakantie.
Ze ging ook helemaal stuk om het idee dat je dan ten huwelijk wordt gevraagd in een halfleeg Ahoy met die paar mensen die er zitten,.
#263quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Was hier al gepost dat Yvonne meldde dat ze gehoord heeft dat André Mo ten huwelijk zou willen vragen in Ahoy? Terwijl ze niet eens samenwonen en ze elkaar ‘volgens mij’ (Yv dus) alleen zien op vakantie.
Ze ging ook helemaal stuk om het idee dat je dan ten huwelijk wordt gevraagd in een halfleeg Ahoy met die paar mensen die er zitten,.
![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Mea culpa,quote:.
Awww, het is verder ook echt een lieve jongen natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:47 schreef maily het volgende:
Klaas Otto door het slijk gehaald na uitspraken medewerker Rachel Hazes
[..]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
Oh wauw jee, goh wat spontaan en oh wat toevallig dat het allemaal zijn vrienden en kennissen zijn die het etablissement opvullen.![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)over-klaas-otto-doen
Rechter: oud-medewerker Rachel Hazes mocht uitspraken over Klaas Otto doen
Marieke van Beek, een oud-medewerker van Rachel Hazes, hoeft van de rechter haar uitspraken over Klaas Otto (56), de ex-leider van motorclub No Surrender, niet terug te nemen. Van Beek verklaarde afgelopen september dat Hazes Otto op de loonlijst van haar bedrijf had gezet in ruil voor een envelop met 25.000 euro cash. Otto had in een kort geding om rectificatie gevraagd, maar de rechter wees zijn verzoek maandag af.
Hazes en Otto hadden kort een relatie. Van Beek en Hazes zijn verwikkeld in een zaak over huur die de eerste niet zou hebben betaald aan de tweede. Tijdens een verhoor over deze zaak had Van Beek ook gezegd dat Otto „niet zo’n zuiver verleden heeft.”
De rechter stelt dat Van Beek de uitlatingen niet op eigen initiatief publiekelijk heeft gedaan, maar onder ede in een rechtszaak. „In zo’n zaak hebben partijen grote ruimte om naar voren te brengen wat van belang is voor hun positie”, aldus de rechtbank.
De rechter wees Otto er ook op dat hij in het verleden voor meerdere strafbare feiten is veroordeeld en een publiek bekende persoon is over wie die feiten bekend zijn. „Vanwege zijn strafrechtelijke verleden, zijn leiderschap van No Surrender, zijn relatie met Hazes en alle publiciteit is Otto - mede door toedoen van hemzelf - in enige mate een publiek persoon geworden”, schreef de rechtbank in de toelichting op het vonnis.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel het mee of tegen ?quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:10 schreef Magica het volgende:
[..]
Haha best mee eigenlijk, ik vond haar er best goed uitzien![]()
![]()
Gelukkig, een zorg minder voor Marieke dat ze niet veroordeeld is.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Mijn hemel, die foto in de header:quote:Op woensdag 15 november 2023 07:15 schreef quirina het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)hel-hazes.html#nujij
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Het zullen de wenkbrauwen wel zijn:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Maar hoe zit dat nou met die envelop ✉️ met geld ?
https://www.telegraaf.nl/(...)as-otto-op-loonlijst![]()
André Hazes jr. breekt schrijfsessie af om Monique beurt te geven
Beseft Mo welke eer haar ten deel valt? DE Antwee Hazes die een schrijverskamp onderbreekt om kilometers naar huis te rijden en hem er even bij haar in te hangen. Terwijl hij er makkelijk voor zou kunnen kiezen om met de eerstvolgende Sarah een hotel in te duiken. Ze boft maar met zo'n vent!![]()
quote:Op maandag 20 november 2023 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
André Hazes jr. breekt schrijfsessie af om Monique beurt te geven
Beseft Mo welke eer haar ten deel valt? DE Antwee Hazes die een schrijverskamp onderbreekt om kilometers naar huis te rijden en hem er even bij haar in te hangen. Terwijl hij er makkelijk voor zou kunnen kiezen om met de eerstvolgende Sarah een hotel in te duiken. Ze boft maar met zo'n vent!quote:Maar nog steeds als ik haar zie, dan komt er iets in mij naar boven![]()
![]()
Dit vind ik veel erger: 'Deskundige Frits Huffnagel reageert cynisch na het zien van de beelden: “Ja, nou, interessant…”' Deskundige![]()
![]()
https://www.mediacourant.(...)ht-werk-andre-hazes/
Lekker doorgaan met lijkepikken nu het nog kan meid.![]()
Het is hem gelukt, hij heeft Ahoy uitverkocht
https://www.ad.nl/show/du(...)itverkocht~a25d3bd4/quote:Dumpprijzen sorteren effect: concert André Hazes in Ahoy is uitverkocht![]()
De tickets moesten weliswaar in de uitverkoop, maar André Hazes staat zaterdag toch in een uitverkocht Ahoy. Er zijn geen kaarten meer te koop voor het comeback-concert van de Leef-zanger. Nadat de verkoop in eerste instantie moeilijk ging, werd besloten de tickets in de uitverkoop te gooien.
De 29-jarige zanger maakte gebruik van sites als actievandedag.nl, kortingspret.nl en vakantieveilingen.nl om toegangsbewijzen, die normaal rond de 70 euro zijn, tegen dumpprijzen te verkopen. Hazes, die op 25 november voor de negende keer optreedt in Ahoy, kreeg de circa 16.000 beschikbare plaatsen in de Rotterdamse poptempel lastig vol. Op vakantieveilingen.nl werden tickets voor de tweede ring in Ahoy geveild, vaak voor minder dan de helft van de originele prijs.
Die truc sorteerde effect want op de website van Hazes pronkt nu de tekst ‘uitverkocht’ bij het optreden van zaterdag. Wie nog toegangskaarten wil, is dus te laat. Het moet een grote opluchting zijn voor de zoon van wijlen volkszanger André Hazes. In 2017 trad hij voor het eerst twee keer op in Ahoy, waar hij in 2018 (drie keer) en 2019 (ook drie keer) met succes terugkeerde. Nadat hij verstrikt raakte in een alcoholverslaving, waarvan hij met succes afkickte, veranderde hij van muziekgenre. Ook zijn privéleven was veelvuldig in het nieuws. Zijn nieuwe singles sloegen niet aan in de hitlijsten en ook de kaartverkoop ging dus langzaam.
Nu kan hij solo toch zijn rentree maken voor een uitverkocht Ahoy. Eerder maakte hij ook al zijn comeback tijdens de Holland Zingt Hazes-shows in de Ziggo Dome.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: