SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De covers eerste weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.
[ afbeelding ]
@totebel bedacht de, inmiddels fameuze naam Gecremeerde Kroket
Uitspraak is donderdag toch? Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar.......
Mijn opa en oma hebben mij van mijn geboorte af aan genegeerd en mij ooms en tantes ook, omdat ze mijn moeder niet mochten. Een kind mag je nooit de inzet laten zijn van een ruzie, niet als grootouders en niet als ouders. Het kind is daar geen partij in.
Ik ben nu bijna 50. Mijn grootouders leven niet meer, maar ik heb het ze wel altijd kwalijk genomen. Mijn ooms en tantes hebben geen kinderen en zijn op een leeftijd dat ze mantelzorg nodig gaan hebben. Nu hebben ze opeens wel interesse in me, maar dat is wel te laat.
On topic: als Raggel oprecht zou zijn, zou de zit niet via de media uit vechten en had ze sowieso vanaf t begin eens een keer gedaan wat ze nu beweert: anderen respecteren.
Want, als het waar zou zijn wat ze zegt, dan zou ik dat erg onverstandig vinden van Monique, hoewel wel heel begrijpelijk.
Maar die gecremeerde kroket liegt sowieo: hartepijn...terwijl iedereen weet dat ze een zwart gat heeft zitten op de plek waar bij ieder ander een hart zit![]()
![]()
TT.In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki![]()
Die rechtbankbrief. Waarom praten die mensen zo raar:?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Waarom schrijft de secretaresse "verwikkelt" ipv "verwikkeld"quote:Op donderdag 14 september 2023 12:10 schreef tong80 het volgende:
Die rechtbankbrief. Waarom praten die mensen zo raar:?![]()
![]()
Ik denk dat Klaas daar niet zo blij mee is gezien de brief waarin staat dat hij zoiezo al in november een zaak heeft staan over witwassen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:04 schreef ikbent het volgende:
Hoe blij zou een type als Klaas zijn met verhalen die nu in de rechtbank naar buiten komen over envelopjes met (zijn) contante geld?![]()
Maar buiten dat ...quote:Op donderdag 14 september 2023 12:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaas daar niet zo blij mee is gezien de brief waarin staat dat hij zoiezo al in november een zaak heeft staan over witwassen.
Waarom zou je zo'n brief op je socials zetten?![]()
![]()
![]()
Welkom in de gedachtenwereld van een doorgewinterde crimineel. Hij is echt wel betrokken bij de zaak van die aangebrande snackbarsnack, anders zou hij er niet zo'n heisa om maken.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Maar buiten dat ...
![]()
Rachel haalt Roxeanne door het slijk: ‘Ze is respectloos’
Waar Rachel Hazes eerder niets liever wilde dan de band met haar dochter Roxeanne te herstellen, wordt ze steeds bozer. In een interview met weekblad Party haalt ze keihard uit naar haar dochter. ,,Wat Roxeanne deed was respectloos.”
Het is langer dan drie jaar geleden dat Rachel en Roxeanne elkaar voor het laatst hebben gezien. De enige plek waar moeder en dochter elkaar konden treffen was in de rechtbank, maar Roxeanne koos ervoor om niet aanwezig te zijn. Rachel is niet te spreken over het feit dat haar dochter niet kwam opdagen. In gesprek met weekblad Party spuwt ze haar gal.
‘Respectloos’
,,Dat vind ik heel bijzonder. Eigenlijk vind ik het ook een beetje respectloos. Niet alleen naar mij, maar ook naar de rechter”, zegt Rachel. ,,Ik was er wél geweest. Het wordt nu makkelijk afgedaan doordat er een verklaring werd voorgelezen van Rox. Ze hadden er blijkbaar moeite mee om zelf te komen. Maar ze had er geen moeite mee om heel lelijke dingen over haar vader en mij te zeggen bij Beste Zangers.”![]()
Beste Zangers
Het zit Rachel nog altijd behoorlijk dwars wat Roxeanne tijdens de opnames van Beste Zangers heeft gezegd. ,,Ik had haar wel weer eens goed in de ogen willen aankijken. Want ik weet zeker dat Roxie weet hoe ik als moeder en als vrouw in het leven sta. Mensen kunnen veel over mij zeggen, maar niet dat ik een slechte moeder ben of dat je geen zaken met mij kunt doen. Vraag maar aan Klaas Otto. ”![]()
https://www.ditjesendatje(...)jk-ze-is-respectloos
Deze vrouw, echt.____!
![]()
![]()
Man, man, man.... en maar blijven doen alsof je zo graag de band met je kinderen zou willen herstellen.
Ik vind het stuitend zoals die vrouw is, ze heeft de kinderen die haar man had niet alleen afgedankt en aan de kant geschoven zodra ze in beeld kwam, maar ze schuift haar eigen (klein) kinderen ook zo aan de kant als het niet gaat zoals zij wil.
Want dat is waar dat hele gezeik met Roxeanne om begon hè, toen ze Erik leerde kennen kreeg Rachel hetzelfde probleem als toen Antwee een relatie met Monique kreeg: Rachel raakte haar invloed kwijt, want die knul die Roxeanne daarvoor had die deed precies wat Rachel wilde, en gaat nog steeds met Rachel om.....![]()
De rechtszaak waar het nu om gaat is toch door Rachel aangespannen?
Hoezo dan respectloos van Roxeanne dat ze niet op komt dagen?
Rachel denkt af te kunnen dwingen Roxeanne voor de rechter te laten verschijnen, maar zo werkt dat niet natuurlijk.![]()
Ik denk nog steeds dat het gespeelde boosheid is, die brief, maar dat het doel is om die Marieke te intimideren en de mond te snoeren. Dat bedrag gaat voor hen nergens over, een fooitje.
Dat zwarte kroketje wist natuurlijk al een lange tijd dat dit eraan zat te komen en ik denk dat zij het met Klaas heeft besproken wat ze ermee zouden doen als het bekend zou worden. Want als Marieke een slecht geschreven brief krijgt zou Rochel hem ook moeten krijgen lijkt mij.
Ik ben benieuwd of zij gaat knielen voor Rochel [via Otto] of dat ze haar poot stijf houdt.![]()
Roxeanne is nooit respectloos geweest, heeft enkel iets verteld over haar ervaring als kind.
André jr heeft meer losgelaten over zowel Rochel als zijn vader maar daar zegt zijn moeder dan niks over.
The golden child & the scapegoat is hier wel pijnlijk zichtbaar.![]()
Als ik Marieke was, zou ik de rectificatie plaatsen. Ze verliest er niks mee en ze kan er alleen maar veiligheid mee winnen. Voor haar is het hoogstens een leugentje om bestwil; hier hangen toch verder helemaal geen juridische consequenties aan vast? De rechter hecht m.i. aan wat er onder ede verklaard is en niet wat er via een matig briefje afgedwongen wordt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Laat maar. Gaat niet om Nick. Gelukkig.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:59 schreef Leandra het volgende:
gaat nog steeds met Rachel om.....== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Ik denk echt dat deze vrouw zo emotieloos cool is als ze in de docu van Hazes sr overkomt. Ik vond het toen vreemd om te zien. De expressieloze blik. Het totale niets in de ogen. Dat samen met een IQ van 85. En wat er op volgde. Zo'n Roxanne en André sporen niet. Zijn wel oprecht van zichzelf volgevreten obesitas, megalomanen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik zat ook al te denken wat voor haar zwaarder weegt, haar veiligheid of haar gelijk? Ik begrijp dat ze iets aanhaalt om haar gelijk te halen maar als je zo'n figuur als Klaas achter je aan krijgt zou ik toch al snel inbinden. Wel zonde want Marieke wordt nu afgeschilderd als leugenachtig terwijl elke weldenkende nederlander echt wel weet wie hier de problemen maakt. Je moet je echt nooit inlaten met figuren als Rachel.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:23 schreef Andromache het volgende:
Als ik Marieke was, zou ik de rectificatie plaatsen. Ze verliest er niks mee en ze kan er alleen maar veiligheid mee winnen. Voor haar is het hoogstens een leugentje om bestwil; hier hangen toch verder helemaal geen juridische consequenties aan vast? De rechter hecht m.i. aan wat er onder ede verklaard is en niet wat er via een matig briefje afgedwongen wordt.With love :*![]()
Ik snap niet dat Marieke überhaupt nog in die hut wil zitten want het blijft hoe dan ook het huis van Rachel. Ik zou nooit van mijn leven in een huis willen blijven van zo' n gedrocht en was allang vertrokken.![]()
Ik zie nog nergens dat Marieke de keutel heeft ingetrokken. Zou vandaag moeten gebeuren bij het AD, Telegraaf of RTL.![]()
Blijft een lastige, of bedreigd worden door Klaas Otto (al dan niet via zijn advocaat), of een aanklacht voor meineed aan je broek omdat je voor de rechtbank gelogen zou hebben...
Want reken maar dan Rachel op meineed (en vervolging op die grond) aanstuurt als ze ergens in de media rectificeert.![]()
Klaas Otto kan zelf nog wel eens in de problemen komen.
Als je kijkt naar het verleden van hem en waar ze hem op willen pakken enzo..![]()
Klaas otto zit al sowieso in de problemen linksom of rechtsom, vooral met zijn graciaatje....quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:12 schreef quirina het volgende:
Klaas Otto kan zelf nog wel eens in de problemen komen.
Als je kijkt naar het verleden van hem en waar ze hem op willen pakken enzo..![]()
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Klaas otto zit al sowieso in de problemen linksom of rechtsom, vooral met zijn graciaatje....![]()
Trouble in paradise?quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Klaas otto zit al sowieso in de problemen linksom of rechtsom, vooral met zijn graciaatje....![]()
Rochel mocht haar plasje weer doen bij schoothondje Guido.
‘Mijn kleinzoon Dré heb ik de afgelopen zes jaar anderhalf uur gezien...’
Rachel Hazes (53) zag de laatste tijd wel erg vaak een rechtbank van binnen. Maar buiten al het zakelijke gesteggel is het drama op het persoonlijke vlak natuurlijk het grootst. Rachel staat lijnrecht tegenover haar bloedeigen dochter Roxeanne.
Drama op persoonlijk vlak
Wat is er nu eigenlijk gebeurd dat zoveel vijandigheid bij Roxeanne heeft opgewekt? ‘Uit de grond van mijn hart: ik weet het tot op de dag van vandaag niet en ik vind het verschrikkelijk. Ik heb gezegd dat wat mij betreft de deur voor mijn kinderen altijd op een kier staat. Voor Roxeanne is dat wel een kiertje op dit moment. Wat ze bij De Beste Zangers heeft gezegd, is nogal wat. Dat er wordt gezegd dat ik na het overlijden van André mijn dochter negen maanden lang zou hebben verwaarloosd, terwijl ik er altijd voor mijn kinderen ben geweest.'
'Ze zei ook dat ze tien jaar lang huilend het repertoire van haar vader heeft gezongen. Daar komt toch een beetje het beeld uit naar voren dat ik haar zou hebben gepusht om dat te doen, wat absoluut niet zo is. Laat duidelijk zijn dat ik altijd van mijn kinderen zal blijven houden. Maar voor ik de deur voor Rox weer helemaal opengooi, zullen we eerst een aantal goede gesprekken moeten voeren.’
Contact met kleinkinderen
Naast uit dat van Roxeanne is Rachel ook uit het leven van haar kleinkinderen verwijderd. Tot ongeveer drie jaar terug paste Rachel zelfs nog vaste dagen in de week op Roxeanne’s zoontje Fender (5). Hartverscheurend is een gebeurtenis die Rachel eerder in Story beschreef. Ze woonde nog boven Roxeanne, zag de kleine in de tuin staan en legde contact. Toen zijn ouders dat zagen, werd Fender voor Rachels ogen weggerukt en naar binnen gebracht. ‘En daar was echt niets aan voorafgegaan, wat ik weet. Dat mijn contact met Fender ineens ophield heeft me mij echt wel even beroerd laten voelen. Juist omdat ik hem zoveel bij me had.’
Dan is er natuurlijk nog Rachels zoon André en zijn zoon, haar kleinzoon, André (6). ‘Hem heb ik in de afgelopen zes jaar misschien anderhalf uur gezien. De buurtkinderen zie ik vaker. Dat vind ik heel pijnlijk, maar ik wil het me niet te veel laten raken.'
Lees het hele uitgekauwde zwetsverhaal in Story.![]()
Was 2020 niet het jaar waarin het Rox duidelijk werd dat Croquetta geen erfgenaam was, maar zich wel zo gedroeg?
Las zoiets in dat gedoe rond dat kort geding. Dat Rox het al zo lang wist en daarom niet nu ineens urgentie kon claimen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
quote:Op zondag 17 september 2023 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was 2020 niet het jaar waarin het Rox duidelijk werd dat Croquetta geen erfgenaam was, maar zich wel zo gedroeg?
Las zoiets in dat gedoe rond dat kort geding. Dat Rox het al zo lang wist en daarom niet nu ineens urgentie kon claimen.![]()
https://www.rechtspraak.n(...)echt-op-erfenis.aspx![]()
Goh. Je zou je bijna afvragen dat beide kinderen een heel legitieme reden hebben om de kleinkinderen bij Rachel weg te laten.![]()
![]()
Croquettaquote:Op zondag 17 september 2023 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Las zoiets in dat gedoe rond dat kort geding. Dat Rox het al zo lang wist en daarom niet nu ineens urgentie kon claimen.Wat een heerlijk forum is SHO toch
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Dat klinkt echt als een naam voor de slechterik van het stuk.quote:Op zondag 17 september 2023 17:15 schreef Ole het volgende:
[..]
CroquettaWat een heerlijk forum is SHO toch
![]()
![]()
Eucoqreucalypta.quote:Op zondag 17 september 2023 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een naam voor de slechterik van het stuk.
Nou dat is ze tochquote:Op zondag 17 september 2023 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een naam voor de slechterik van het stuk.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Hoelang duurt het voor Yvonne het gebruikt?quote:Op zondag 17 september 2023 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een naam voor de slechterik van het stuk.
Het zou zomaar kunnen dat ze daar juridisch wel mee wegkomt.![]()
Volgens mij komtie van Yvonne
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Pure intimidatiequote:Op donderdag 14 september 2023 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Maar buiten dat ...
1. Je kunt via een advocaat een rectificatie eisen bij de rechter. Een advocaat kan dat zelf niet afdwingen, een vonnis vellen of iets wat daar op lijkt. Een rechter moet namelijk vaststellen dat het om een rechtmatige uitlating gaat. Deze uitspraak is in een rechtszaak en onder Ede gedaan, elke advocaat weet dat deze brief volslagen onzin is.
2. Net als de advocaat geen vonnis op kan leggen in de vorm van een rectificatie, kan hij daar niet bij niet nakomen een sanctie aan verbinden. Dat weet ook elke advocaat.
Dus, ofwel die advocaat is onder druk gezet, ofwel Klaas heeft een doos met briefpapier van said advocaat.![]()
Ik denk het laatste: een doos met briefpapier en dat de brief getypt is door de zwarte weduwe kroket in eigen persoon, zo slecht als het geschreven is.quote:Op maandag 18 september 2023 07:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Pure intimidatie
Dus, ofwel die advocaat is onder druk gezet, ofwel Klaas heeft een doos met briefpapier van said advocaat.![]()
![]()
Dit is de advocaat gewoon zelf geweest.quote:Op maandag 18 september 2023 07:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Pure intimidatie
1. Je kunt via een advocaat een rectificatie eisen bij de rechter. Een advocaat kan dat zelf niet afdwingen, een vonnis vellen of iets wat daar op lijkt. Een rechter moet namelijk vaststellen dat het om een rechtmatige uitlating gaat. Deze uitspraak is in een rechtszaak en onder Ede gedaan, elke advocaat weet dat deze brief volslagen onzin is.
2. Net als de advocaat geen vonnis op kan leggen in de vorm van een rectificatie, kan hij daar niet bij niet nakomen een sanctie aan verbinden. Dat weet ook elke advocaat.
Dus, ofwel die advocaat is onder druk gezet, ofwel Klaas heeft een doos met briefpapier van said advocaat.
https://www.instagram.com/p/CxJRe0xozbO/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dat is in alles duidelijk.![]()
Nou over klaas otto hoef ik toch niets toe te lichten lijkt mij? En Gracia ook niet, die heeft ookal een strafblad van hier tot ginder.quote:
Hoevaak hebben ze haar woning al niet geprobeerd op te blazen?![]()
Dat weet ik, maar ik dacht hun relatiequote:Op maandag 18 september 2023 08:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou over klaas otto hoef ik toch niets toe te lichten lijkt mij? En Gracia ook niet, die heeft ookal een strafblad van hier tot ginder.
Hoevaak hebben ze haar woning al niet geprobeerd op te blazen?![]()
![]()
Nog niet haha, ze zijn vorig jaar getrouwd en hebben een kind nu samen.quote:Op maandag 18 september 2023 08:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik dacht hun relatie
Maar door hun verleden e.d zullen hun altijd over hun schouder moeten blijven kijken.
Zij net zo goed, ze is hiervoor ookal getrouwd geweest met Faysal Lacheb een zware crimineel en heeft al menig aanslagen en kogels moeten ontwijken.![]()
Ja ik heb de verhalen gelezenquote:Op maandag 18 september 2023 09:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nog niet haha, ze zijn vorig jaar getrouwd en hebben een kind nu samen.
Maar door hun verleden e.d zullen hun altijd over hun schouder moeten blijven kijken.
Zij net zo goed, ze is hiervoor ookal getrouwd geweest met Faysal Lacheb een zware crimineel en heeft al menig aanslagen en kogels moeten ontwijken.![]()
![]()
Dré Sr. Had ook een eenzame Kerst.quote:Op maandag 18 september 2023 09:44 schreef quirina het volgende:
Rachel is niet vies van bajesgajes. Marco Eijk bijv.
😂😂 Die vieze pedofielquote:Op maandag 18 september 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dré Sr. Had ook een eenzame Kerst.![]()
Tot op heden nog niet,alleen Rachel wordt altijd finaal door de stront heen getrokken. Maar dat Hazes sr een vieze dikke oude vettige drankenorgel was die niet van kleine kinderen kon af blijven maakt allemaal niks uit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:56 schreef quirina het volgende:
[..]
En niemand zei er wat van, dat is nog het gekke![]()
Sterker nog, er staat weer een nieuwe HZH op stapel en dit keer doet Fransje Bauer ook mee.
Ik begrijp hier echt niks van, dat mensen nog steeds in de rij staan om die lijkenzeulert te spekken.
- en natuurlijk dat André gewoon een kinderneukert was. Punt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: