abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker donderdag 1 januari 2026 @ 16:35:37 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219713385
quote:
6s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:39 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Nee toch? Heb deze wel vaker voorbij zien komen.
Ik vind haar hier ineens op Jan Uriot lijken :D :D
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 16:39:42 #52
184769 crew  Deisyy
pi_219713403
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Okay, dus Rachel gaat even een boekje open doen over een vriendinnetje dat niemand zich meer herinnert, omdat het amper een paar weken duurde?

Overigens: zou Noa de reden zijn dat er een breuk tussen Antwee en Djarno is?
Dat Djarno iets gezegd heeft over de jongere versie van Monique dat niet lekker viel ofzo?
Ik kan me het kind helemaal niet herinneren en Antwee waarschijnlijk ook niet, dus dan is het wel fijn dat zijn moeder er in haar boek over gaat vertellen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker donderdag 1 januari 2026 @ 16:41:22 #53
197773 crew  maily
pi_219713417
November 2022

Sarah Salah doet boekje open over exlief André Hazes; hij had opeens een ego
quote:
Ze werd begin oktober nog geout als z’n nieuwe vriendin, maar amper een maand later is het sprookje tussen Sarah Salah en André Hazes alweer voorbij. “We waren heel verliefd, maar na de première van z’n docu veranderde hij plots”, klinkt het.

Isabelle Deridder
15 november 2022, 11:47
Laatste update: 15 november 2022, 11:51
Sarah - die Marokkaanse en Egyptische roots heeft - en André leerden elkaar naar verluidt in augustus kennen, in de chique ‘Harbour Club’ in Vinkeveen. Het klikte, en niet veel later werden de twee een koppel. In oktober werd ze met André gespot op het vliegtuig naar Dubai. Aan het Nederlandse Shownieuws bevestigt Sarah nu dat ze toen inderdaad een relatie had met de zanger, én dat ze niet goed wist hoe bekend hij was. “Ik werk voornamelijk in Egypte, en ben daardoor bijna niet in Nederland”, klinkt het. “Ik wist daardoor niet zo goed waar ik in terecht kwam, toen ik verliefd werd op André... We waren heel verliefd.”

Het koppel was zelfs zo in love, dat trouwen al snel ter sprake kwam. Sarah vertelde André dat ze graag in december ten huwelijk gevraagd wilde worden. “Waarop hij mijn moeder belde, om te zeggen dat hij naar haar toe zou komen om mijn hand te vragen.” En daar bleef het niet bij, zo blijkt. “We waren al samen naar huizen aan het kijken. Het pand dat hij nu kocht in Wilnis, had hij ook naar mij doorgestuurd als optie.”

Stress als artiest
Toen de documentaire over André midden oktober uitkwam, leerde Sarah een heel andere kant van haar partner kennen. “Na de première draaide hij 180 graden”, zegt ze. “Hij had opeens een ego. André zei dat het artiestenleven nu weer zou beginnen en dat dit stress met zich meebrengt.”

“Op een gegeven moment belde hij me om te zeggen dat het mentaal niet goed met hem ging. Hij zei even niet te weten wat hij wil.” Waarop Sarah en André samen beslisten om de relatie te verbreken. Sindsdien hebben de twee geen contact meer. Volgens juicekanaal ‘Life of Yvonne’ is André allesbehalve te spreken over het interview van z’n ex. Zo ontvolgde hij haar gisterenavond op Instagram, vlak nadat het interview uitgezonden werd.

Sarah onderhoudt - net als eerdere exen Sarah van Soelen en Bridget Maasland - wel nog een goede band met Rachel, de moeder van André.
pi_219713494
quote:
Klink alsof Rachel ernaast heeft gezeten en het sprookjesverhaal heeft ingefluisterd en dan vooral het zinnetje dat ze uitgerekend in december ten huwelijk gevraagd wilde worden. En dat terwijl ze hem amper kende en wellicht zijn teennagels nog niet eens heeft mogen knippen. :')

Het gaat een prachtig Hazes-jaar worden, ik voel het. _O_
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  donderdag 1 januari 2026 @ 16:53:41 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219713498
Okay, in augustus 2022 leren kennen, in oktober 2022 samen op vakantie en "betrapt" in het vliegtuig (goh.... wie zou Guido gebeld hebben?) en midden oktober 2022 komt zijn documentaire uit en "verandert" hij compleet.
Vervolgens doet ze 15 november 2022 een boekje over hem open....
En ruim 3 jaar later moet Rachel nog een keer sneren over haar zoon richting een verkering van een paar weken? :')

Ben benieuwd of ze nog zo goed met Sarah van Soelen is, als ze deze oude koe nu uit de sloot moet halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker donderdag 1 januari 2026 @ 16:54:55 #56
197773 crew  maily
pi_219713505
Alle juice is hier in deze topicreeks ook terug te vinden volgens mij _O_ _O-
  donderdag 1 januari 2026 @ 16:55:24 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219713509
quote:
10s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Klink alsof Rachel ernaast heeft gezeten en het sprookjesverhaal heeft ingefluisterd en dan vooral het zinnetje dat ze uitgerekend in december ten huwelijk gevraagd wilde worden. En dat terwijl ze hem amper kende en wellicht zijn teennagels nog niet eens heeft mogen knippen. :')

Het gaat een prachtig Hazes-jaar worden, ik voel het. _O_
Het zou me niets verbazen als Rachel haar idd ingefluisterd heeft dat ze een decemberaanzoek moest wensen..... ze kon nog net niet voor 12 december pushen, maar het was hoe dan ook om Monique te stangen, want whatever Antwee doet, als Rachel Monique kan stangen zal ze het niet laten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219713512
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het zou me niets verbazen als Rachel haar idd ingefluisterd heeft dat ze een decemberaanzoek moest wensen..... ze kon nog net niet voor 12 december pushen, maar het was hoe dan ook om Monique te stangen, want whatever Antwee doet, als Rachel Monique kan stangen zal ze het niet laten.
Nou, dat dus.
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')