SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.
@totebel bedacht de, inmiddels fameuze naam Gecremeerde Kroket
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar.......
Mijn opa en oma hebben mij van mijn geboorte af aan genegeerd en mij ooms en tantes ook, omdat ze mijn moeder niet mochten. Een kind mag je nooit de inzet laten zijn van een ruzie, niet als grootouders en niet als ouders. Het kind is daar geen partij in.
Ik ben nu bijna 50. Mijn grootouders leven niet meer, maar ik heb het ze wel altijd kwalijk genomen. Mijn ooms en tantes hebben geen kinderen en zijn op een leeftijd dat ze mantelzorg nodig gaan hebben. Nu hebben ze opeens wel interesse in me, maar dat is wel te laat.
On topic: als Raggel oprecht zou zijn, zou de zit niet via de media uit vechten en had ze sowieso vanaf t begin eens een keer gedaan wat ze nu beweert: anderen respecteren.
Want, als het waar zou zijn wat ze zegt, dan zou ik dat erg onverstandig vinden van Monique, hoewel wel heel begrijpelijk.
Maar die gecremeerde kroket liegt sowieo: hartepijn...terwijl iedereen weet dat ze een zwart gat heeft zitten op de plek waar bij ieder ander een hart zit
Laatste nieuws: Andre Hazes over gloednieuwe realitysoap met vriendin Noa![]()
Andre Hazes over gloednieuwe realitysoap met vriendin Noaquote:Dan zal je zien dan het echt een leuk wijf is![]()
![]()
![]()
Kan Dré weer lekker piemels gaan kleien.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neen want het plant zich voort als konijnen![]()
![]()
[ Bericht 81% gewijzigd door casita op 27-12-2025 14:15:58 ]Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.![]()
Dan maar ditquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:58 schreef quirina het volgende:
Straks is het een meisje, dan is piemels kleien wel een beetje raar.![]()
![]()
Met een bebloede tampon er ook nog eens bij. En kut-je-smakelijk? Erg idioot dit. Maar Dré kennende zou hij dit nog voor zijn zus gaan boekenquote:![]()
![]()
Kijkers hard over André Hazes in concert: ‘Aan de helium’quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:44 schreef quirina het volgende:
Dreetje zingt echt slecht.
Heel nasaal.
Vreselijk !
AVRO TROS nu.
De feestdagen staan traditiegetrouw in het teken van muziek, maar niet elke kerstuitzending blijkt een schot in de roos. Op Tweede Kerstdag werd Sterren in concert: André Hazes uitgezonden, een registratie van de theatershow waarmee André de afgelopen maanden langs zalen in Nederland en Vlaanderen trok. Op televisie viel het optreden echter duidelijk niet bij iedereen in de smaak.
Hoewel de liveshows van Hazes junior eerder nog konden rekenen op overwegend positieve recensies, was de online kritiek na de tv-uitzending niet mals. Op sociale media lieten kijkers massaal van zich horen, en dat gebeurde bepaald niet juichend.
Oei oei oei
Met name het zanggeluid moest het ontgelden. Meerdere kijkers vroegen zich hardop af of het aan de techniek lag, of toch aan Andrés stem zelf. Op Instagram schreef iemand: ‘De sfeer is top, maar het zingen… oei oei oei.’ Een ander concludeerde kort maar krachtig: ‘Dit is niet best.’
Sommige kijkers vermoeden dat Hazes zijn stem bewust probeert te vervormen om meer te klinken als zijn beroemde vader. Dat viel niet bij iedereen goed. ‘Ben ik de enige die het niet aan te horen vindt? Zo die senior na willen doen met diverse nummers… maar het klinkt best slecht. Hou je eigen stemgeluid aan,’ klinkt het onder een fragment van het concert.
Ook het nasale geluid viel op. ‘Het lijkt wel of hij aan de helium zit als hij zingt’, schrijft een kijker. ‘Klinkt enorm nasaal, zeker als hij de hoogte in gaat. De eerste liedjes vond ik echt niet om aan te horen. Voorheen klonk het veel mooier en warmer.’ Wel wordt daarbij opgemerkt dat de sfeer in de zaal goed was.
Tegenvaller
Kortom: waar de theatershow eerder nog warme reacties opriep, blijkt de tv-registratie voor veel kijkers een flinke tegenvaller. André Hazes hoopte met zijn eerbetoon aan zijn vader waarschijnlijk op een nostalgisch kerstmoment, maar kreeg in plaats daarvan vooral online kritiek cadeau.
Korte video
https://www.instagram.com(...)utm_campaign=loading
Mijn hemel.![]()
![]()
![]()
![]()
Die zit aan de coke.
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me![]()
Ja, dat ziet er niet best uitquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:25 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kijkers hard over André Hazes in concert: ‘Aan de helium’
De feestdagen staan traditiegetrouw in het teken van muziek, maar niet elke kerstuitzending blijkt een schot in de roos. Op Tweede Kerstdag werd Sterren in concert: André Hazes uitgezonden, een registratie van de theatershow waarmee André de afgelopen maanden langs zalen in Nederland en Vlaanderen trok. Op televisie viel het optreden echter duidelijk niet bij iedereen in de smaak.
Hoewel de liveshows van Hazes junior eerder nog konden rekenen op overwegend positieve recensies, was de online kritiek na de tv-uitzending niet mals. Op sociale media lieten kijkers massaal van zich horen, en dat gebeurde bepaald niet juichend.
Oei oei oei
Met name het zanggeluid moest het ontgelden. Meerdere kijkers vroegen zich hardop af of het aan de techniek lag, of toch aan Andrés stem zelf. Op Instagram schreef iemand: ‘De sfeer is top, maar het zingen… oei oei oei.’ Een ander concludeerde kort maar krachtig: ‘Dit is niet best.’
Sommige kijkers vermoeden dat Hazes zijn stem bewust probeert te vervormen om meer te klinken als zijn beroemde vader. Dat viel niet bij iedereen goed. ‘Ben ik de enige die het niet aan te horen vindt? Zo die senior na willen doen met diverse nummers… maar het klinkt best slecht. Hou je eigen stemgeluid aan,’ klinkt het onder een fragment van het concert.
Ook het nasale geluid viel op. ‘Het lijkt wel of hij aan de helium zit als hij zingt’, schrijft een kijker. ‘Klinkt enorm nasaal, zeker als hij de hoogte in gaat. De eerste liedjes vond ik echt niet om aan te horen. Voorheen klonk het veel mooier en warmer.’ Wel wordt daarbij opgemerkt dat de sfeer in de zaal goed was.
Tegenvaller
Kortom: waar de theatershow eerder nog warme reacties opriep, blijkt de tv-registratie voor veel kijkers een flinke tegenvaller. André Hazes hoopte met zijn eerbetoon aan zijn vader waarschijnlijk op een nostalgisch kerstmoment, maar kreeg in plaats daarvan vooral online kritiek cadeau.
Korte video
https://www.instagram.com(...)utm_campaign=loading
Mijn hemel.![]()
![]()
![]()
![]()
Die zit aan de coke.![]()
![]()
Het is inderdaad niet om aan te horen
Er komen diverse filmpjes voorbij, maar hij knijpt zijn stem af, probeert een stuk lager te zingen en zingt halve zinnen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
omdat "iedereen" het erover heeft, even de link van @Kim-Holland aangekliktquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Het is inderdaad niet om aan te horen
Er komen diverse filmpjes voorbij, maar hij knijpt zijn stem af, probeert een stuk lager te zingen en zingt halve zinnen.
wat afgrijselijk en sneu ....![]()
Zo’n lieve moeder:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Hij kijkt een beetje gabber uit zijn oogjes, maar afgaande op de critici hierboven had ik slechtere zang verwacht.
Uit lang geleden opgedane ervaring in Karaokebars weet ik dat het niet makkelijk is om dit soort volksliederen overtuigend te communiceren.
En dan had ik niet 2300 zwetende en gillende Tante Annies in mijn aura.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Fillers/filters, ze is bijna onherkenbaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rachel een beetje uitgeschoten met de filters, tering
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
anti-kraakquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rachel een beetje uitgeschoten met de filters, tering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij beroepszanger?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:57 schreef APK het volgende:
Hij kijkt een beetje gabber uit zijn oogjes, maar afgaande op de critici hierboven had ik slechtere zang verwacht.
Uit lang geleden opgedane ervaring in Karaokebars weet ik dat het niet makkelijk is om dit soort volksliederen overtuigend te communiceren.
En dan had ik niet 2300 zwetende en gillende Tante Annies in mijn aura.![]()
Dan heb je niet de goede slechte filmpjes gezien, ik zag net een filmpje waarop hij 6 jaar geleden een liedje zong en nu weer hetzelfde. WERELD van verschil, er gebeuren rare dingen met zijn stem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:57 schreef APK het volgende:
En dan had ik niet 2300 zwetende en gillende Tante Annies in mijn aura.
Als er weer zoiets langskomt post ik het hier.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Euh nee, na de lang geleden opgedane ervaring in karaokebars leek het mij beter de bakens te verzetten naar een carrière in de IT.quote:
En jij, ben jij beroepscriticus?Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:09 schreef APK het volgende:
[..]
Euh nee, na de lang geleden opgedane ervaring in karaokebars leek het mij beter de bakens te verzetten naar een carrière in de IT.
En jij, ben jij beroepscriticus?![]()
![]()
Yes, graag!quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je niet de goede slechte filmpjes gezien, ik zag net een filmpje waarop hij 6 jaar geleden een liedje zong en nu weer hetzelfde. WERELD van verschil, er gebeuren rare dingen met zijn stem.
Als er weer zoiets langskomt post ik het hier.
Dit vind ik echt wel meevallen, heb het net ook aan iemand die niet echt in de materie ingevoerd is laten zien en die zag 'iemand met een beetje coke op die probeerde zijn vader trots te maken'.
'I think his father would have given him A for effort'.
Ik zeg niet dat het brilliant is hè.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Ik schatte je niet in als fanboyquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef APK het volgende:
[..]
Yes, graag!
Dit vind ik echt wel meevallen, heb het net ook aan iemand die niet echt in de materie ingevoerd is laten zien en die zag 'iemand met een beetje coke op die probeerde zijn vader trots te maken'.
'I think his father would have given him A for effort'.
Ik zeg niet dat het brilliant is hè.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Je herkende zijn stem bijna niet en hij klonk echt slecht, ook zie je en tijdens het optreden en een interview dat zijn ogen strak open staan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je niet de goede slechte filmpjes gezien, ik zag net een filmpje waarop hij 6 jaar geleden een liedje zong en nu weer hetzelfde. WERELD van verschil, er gebeuren rare dingen met zijn stem.
Als er weer zoiets langskomt post ik het hier.![]()
En hij zit echt constant aan zijn oortje te duwen en trekken.quote:Op zondag 28 december 2025 16:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Je herkende zijn stem bijna niet en hij klonk echt slecht, ook zie je en tijdens het optreden en een interview dat zijn ogen strak open staan.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
En nu heeft hij nog een schrale kont ook:
https://www.telegraaf.nl/(...)riend/120339150.html
André Hazes door ziekte niet in staat om op te treden: ’De wc is mijn beste vriend’
André Hazes heeft naar eigen zeggen een stevige ’buikloop’ te pakken. De 31-jarige zanger is daardoor niet in staat op te treden en moest een geplande show afzeggen.
Hazes deelde het nieuws over zijn medische perikelen in een bericht op sociale media.
De afgelopen week kreeg zowat iedereen om me heen last van wat ik netjes ’buikloop’ noem. Ik was er heilig van overtuigd dat het mij bespaard zou blijven en ik de dans zou ontspringen. Tot vannacht”, schrijft Hazes op Instagram.
„De wc is mijn beste vriend op dit moment en dus moet ik helaas met een lege maag en een schrale kont mijn optreden bij Encore vandaag afzeggen.” De gemiste show wordt op 8 februari ingehaald en André laat weten er dan een ’bizar leuk feestje’ van te gaan maken.
Het gemiste optreden volgt na een golf van kritiek toen op tweede kerstdag een registratie van zijn recente theatershow werd uitgezonden. Kijkers van Sterren in concert: André Hazes verbaasden zich over de vocale kwaliteit van de volkszanger. Hazes klonk in veel nummers nasaal en leek zijn stem te verdraaien. In een verklaring liet het management van de artiest weten dat André tijdens de tv-opnames ook ziek was.![]()
Jezus wat slecht!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef -river- het volgende:
André Hazes door ziekte niet in staat om op te treden: ’De wc is mijn beste vriend’
André Hazes heeft naar eigen zeggen een stevige ’buikloop’ te pakken. De 31-jarige zanger is daardoor niet in staat op te treden en moest een geplande show afzeggen.
Hazes deelde het nieuws over zijn medische perikelen in een bericht op sociale media.
De afgelopen week kreeg zowat iedereen om me heen last van wat ik netjes ’buikloop’ noem. Ik was er heilig van overtuigd dat het mij bespaard zou blijven en ik de dans zou ontspringen. Tot vannacht”, schrijft Hazes op Instagram.
„De wc is mijn beste vriend op dit moment en dus moet ik helaas met een lege maag en een schrale kont mijn optreden bij Encore vandaag afzeggen.” De gemiste show wordt op 8 februari ingehaald en André laat weten er dan een ’bizar leuk feestje’ van te gaan maken.
Het gemiste optreden volgt na een golf van kritiek toen op tweede kerstdag een registratie van zijn recente theatershow werd uitgezonden. Kijkers van Sterren in concert: André Hazes verbaasden zich over de vocale kwaliteit van de volkszanger. Hazes klonk in veel nummers nasaal en leek zijn stem te verdraaien. In een verklaring liet het management van de artiest weten dat André tijdens de tv-opnames ook ziek was.![]()
![]()
Smeerlapquote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef -river- het volgende:
Klinkt als norovirus.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
2026 begint goed bij de familie Hazes;
Rachel Hazes: ‘Mijn zoon is leugenaar, hij heeft iets heftigs gedaan’You wanna be this Queen B, but you can't be
Waarom blijft iedereen deze krokante voetschimmel in menselijk gedaante nog aandacht geven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Rachel Hazes: ‘Mijn zoon is leugenaar, hij heeft iets heftigs gedaan’
Die party, story en juice kanalen moeten haar gewoon doodzwijgen.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen deze krokante voetschimmel in menselijk gedaante nog aandacht geven.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Sterren,quote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef -river- het volgende:
Het gemiste optreden volgt na een golf van kritiek toen op tweede kerstdag een registratie van zijn recente theatershow werd uitgezonden. Kijkers van Sterren in concert: André Hazes verbaasden zich over de vocale kwaliteit van de volkszanger..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Is dit een recente foto van la kroketta?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Rachel Hazes: ‘Mijn zoon is leugenaar, hij heeft iets heftigs gedaan’
En "professioneel weduwe"![]()
En Sarah komt in het boek ook weer in de aandacht.
Sleaze en dirt![]()
![]()
Nee toch? Heb deze wel vaker voorbij zien komen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:38 schreef maily het volgende:
[..]
Is dit een recente foto van la kroketta?You wanna be this Queen B, but you can't be
Ja maar vorige week zag ze er heel anders uitquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee toch? Heb deze wel vaker voorbij zien komen.![]()
Een showfull 2026 gewenst Kimmie![]()
![]()
![]()
Dankje wel, lieverd. Jij [en iedereen] ook een heerlijk roddeljaar gewenst.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar vorige week zag ze er heel anders uit![]()
Een showfull 2026 gewenst Kimmie![]()
![]()
Waar doelt die kroket nu weer op?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dankje wel, lieverd. Jij [en iedereen] ook een heerlijk roddeljaar gewenst.![]()
[ afbeelding ]![]()
Er is iets gebeurd toen Antwee met Sara verkering had. Ten nadele van Sara. Door Antwee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar doelt die kroket nu weer op?
Dat gaat ze in haar boek bekend maken.![]()
Met d’r moeder gekust ofzo?quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Er is iets gebeurd toen Antwee met Sara verkering had. Ten nadele van Sara. Door Antwee.
Maar die Sarah (van Soelen) uit Rotterdam was toch niet de Sarah Salah waar Rachel het over heeft?quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Er is iets gebeurd toen Antwee met Sara verkering had. Ten nadele van Sara. Door Antwee.
Nee dat was Sarah van Zoelen, ik dacht ook even dat ze een schrijffout maakten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die Sarah uit Rotterdam was toch niet de Sarah Salah waar Rachel het over heeft?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Okay, dus Rachel gaat even een boekje open doen over een vriendinnetje dat niemand zich meer herinnert, omdat het amper een paar weken duurde?quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat was Sarah van Zoelen, ik dacht ook even dat ze een schrijffout maakten.
Overigens: zou Noa de reden zijn dat er een breuk tussen Antwee en Djarno is?
Dat Djarno iets gezegd heeft over de jongere versie van Monique dat niet lekker viel ofzo?![]()
nee ik zie het nu ook, Sarah Salah is een andere ....quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die Sarah (van Soelen) uit Rotterdam was toch niet de Sarah Salah waar Rachel het over heeft?
sorry voor het misverstand![]()
Is deze reactie van Rachel niet (een beetje een late) reactie op dat verhaal van vorige maand, dat hij zo goed opgevoed was en er iig nooit een MeToo over hem zou kunnen zijn?Hoewel ik wel twijfel aan het waarheidsgehalte van dat verhaal, want het stond in de Story, en gezien Rachels BFF Guido de kar daar trekt zou het me serieus verbazen als Antwee überhaupt met de Story zou praten, maar goed.... het kan idd ook een "interview" zijn geweest in plaats van een zelfverzonnen verhaal van de Story-redactie.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:41 schreef funkyfabulous het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ijdend-gedrag-metoo/
Hij heeft een fucking goede opvoeding gehad. Ja daarom ben je ook zo stabiel. Gast
Of zit Guido niet meer bij de Story?![]()
Ik vind haar hier ineens op Jan Uriot lijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee toch? Heb deze wel vaker voorbij zien komen.![]()
![]()
![]()
Ik kan me het kind helemaal niet herinneren en Antwee waarschijnlijk ook niet, dus dan is het wel fijn dat zijn moeder er in haar boek over gaat vertellen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dus Rachel gaat even een boekje open doen over een vriendinnetje dat niemand zich meer herinnert, omdat het amper een paar weken duurde?
Overigens: zou Noa de reden zijn dat er een breuk tussen Antwee en Djarno is?
Dat Djarno iets gezegd heeft over de jongere versie van Monique dat niet lekker viel ofzo?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
November 2022
Sarah Salah doet boekje open over exlief André Hazes; hij had opeens een egoquote:Ze werd begin oktober nog geout als z’n nieuwe vriendin, maar amper een maand later is het sprookje tussen Sarah Salah en André Hazes alweer voorbij. “We waren heel verliefd, maar na de première van z’n docu veranderde hij plots”, klinkt het.
Isabelle Deridder
15 november 2022, 11:47
Laatste update: 15 november 2022, 11:51
Sarah - die Marokkaanse en Egyptische roots heeft - en André leerden elkaar naar verluidt in augustus kennen, in de chique ‘Harbour Club’ in Vinkeveen. Het klikte, en niet veel later werden de twee een koppel. In oktober werd ze met André gespot op het vliegtuig naar Dubai. Aan het Nederlandse Shownieuws bevestigt Sarah nu dat ze toen inderdaad een relatie had met de zanger, én dat ze niet goed wist hoe bekend hij was. “Ik werk voornamelijk in Egypte, en ben daardoor bijna niet in Nederland”, klinkt het. “Ik wist daardoor niet zo goed waar ik in terecht kwam, toen ik verliefd werd op André... We waren heel verliefd.”
Het koppel was zelfs zo in love, dat trouwen al snel ter sprake kwam. Sarah vertelde André dat ze graag in december ten huwelijk gevraagd wilde worden. “Waarop hij mijn moeder belde, om te zeggen dat hij naar haar toe zou komen om mijn hand te vragen.” En daar bleef het niet bij, zo blijkt. “We waren al samen naar huizen aan het kijken. Het pand dat hij nu kocht in Wilnis, had hij ook naar mij doorgestuurd als optie.”
Stress als artiest
Toen de documentaire over André midden oktober uitkwam, leerde Sarah een heel andere kant van haar partner kennen. “Na de première draaide hij 180 graden”, zegt ze. “Hij had opeens een ego. André zei dat het artiestenleven nu weer zou beginnen en dat dit stress met zich meebrengt.”
“Op een gegeven moment belde hij me om te zeggen dat het mentaal niet goed met hem ging. Hij zei even niet te weten wat hij wil.” Waarop Sarah en André samen beslisten om de relatie te verbreken. Sindsdien hebben de twee geen contact meer. Volgens juicekanaal ‘Life of Yvonne’ is André allesbehalve te spreken over het interview van z’n ex. Zo ontvolgde hij haar gisterenavond op Instagram, vlak nadat het interview uitgezonden werd.
Sarah onderhoudt - net als eerdere exen Sarah van Soelen en Bridget Maasland - wel nog een goede band met Rachel, de moeder van André.![]()
Klink alsof Rachel ernaast heeft gezeten en het sprookjesverhaal heeft ingefluisterd en dan vooral het zinnetje dat ze uitgerekend in december ten huwelijk gevraagd wilde worden. En dat terwijl ze hem amper kende en wellicht zijn teennagels nog niet eens heeft mogen knippen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:41 schreef maily het volgende:
November 2022
Sarah Salah doet boekje open over exlief André Hazes; hij had opeens een ego
[..]![]()
Het gaat een prachtig Hazes-jaar worden, ik voel het.
Okay, in augustus 2022 leren kennen, in oktober 2022 samen op vakantie en "betrapt" in het vliegtuig (goh.... wie zou Guido gebeld hebben?) en midden oktober 2022 komt zijn documentaire uit en "verandert" hij compleet.
Vervolgens doet ze 15 november 2022 een boekje over hem open....
En ruim 3 jaar later moet Rachel nog een keer sneren over haar zoon richting een verkering van een paar weken?
Ben benieuwd of ze nog zo goed met Sarah van Soelen is, als ze deze oude koe nu uit de sloot moet halen.![]()
Het zou me niets verbazen als Rachel haar idd ingefluisterd heeft dat ze een decemberaanzoek moest wensen..... ze kon nog net niet voor 12 december pushen, maar het was hoe dan ook om Monique te stangen, want whatever Antwee doet, als Rachel Monique kan stangen zal ze het niet laten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Klink alsof Rachel ernaast heeft gezeten en het sprookjesverhaal heeft ingefluisterd en dan vooral het zinnetje dat ze uitgerekend in december ten huwelijk gevraagd wilde worden. En dat terwijl ze hem amper kende en wellicht zijn teennagels nog niet eens heeft mogen knippen.![]()
Het gaat een prachtig Hazes-jaar worden, ik voel het.![]()
Nou, dat dus.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Rachel haar idd ingefluisterd heeft dat ze een decemberaanzoek moest wensen..... ze kon nog net niet voor 12 december pushen, maar het was hoe dan ook om Monique te stangen, want whatever Antwee doet, als Rachel Monique kan stangen zal ze het niet laten.You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
Forum Opties Forumhop: Hop naar: