Je herkende zijn stem bijna niet en hij klonk echt slecht, ook zie je en tijdens het optreden en een interview dat zijn ogen strak open staan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je niet de goede slechte filmpjes gezien, ik zag net een filmpje waarop hij 6 jaar geleden een liedje zong en nu weer hetzelfde. WERELD van verschil, er gebeuren rare dingen met zijn stem.
Als er weer zoiets langskomt post ik het hier.
En hij zit echt constant aan zijn oortje te duwen en trekken.quote:Op zondag 28 december 2025 16:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Je herkende zijn stem bijna niet en hij klonk echt slecht, ook zie je en tijdens het optreden en een interview dat zijn ogen strak open staan.
quote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef -river- het volgende:
En nu heeft hij nog een schrale kont ook:
https://www.telegraaf.nl/(...)riend/120339150.html
André Hazes door ziekte niet in staat om op te treden: ’De wc is mijn beste vriend’
André Hazes heeft naar eigen zeggen een stevige ’buikloop’ te pakken. De 31-jarige zanger is daardoor niet in staat op te treden en moest een geplande show afzeggen.
Hazes deelde het nieuws over zijn medische perikelen in een bericht op sociale media.
De afgelopen week kreeg zowat iedereen om me heen last van wat ik netjes ’buikloop’ noem. Ik was er heilig van overtuigd dat het mij bespaard zou blijven en ik de dans zou ontspringen. Tot vannacht”, schrijft Hazes op Instagram.
„De wc is mijn beste vriend op dit moment en dus moet ik helaas met een lege maag en een schrale kont mijn optreden bij Encore vandaag afzeggen.” De gemiste show wordt op 8 februari ingehaald en André laat weten er dan een ’bizar leuk feestje’ van te gaan maken.
Het gemiste optreden volgt na een golf van kritiek toen op tweede kerstdag een registratie van zijn recente theatershow werd uitgezonden. Kijkers van Sterren in concert: André Hazes verbaasden zich over de vocale kwaliteit van de volkszanger. Hazes klonk in veel nummers nasaal en leek zijn stem te verdraaien. In een verklaring liet het management van de artiest weten dat André tijdens de tv-opnames ook ziek was.
Smeerlapquote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef -river- het volgende:
En nu heeft hij nog een schrale kont ook:
https://www.telegraaf.nl/(...)riend/120339150.html
André Hazes door ziekte niet in staat om op te treden: ’De wc is mijn beste vriend’
André Hazes heeft naar eigen zeggen een stevige ’buikloop’ te pakken. De 31-jarige zanger is daardoor niet in staat op te treden en moest een geplande show afzeggen.
Hazes deelde het nieuws over zijn medische perikelen in een bericht op sociale media.
De afgelopen week kreeg zowat iedereen om me heen last van wat ik netjes ’buikloop’ noem. Ik was er heilig van overtuigd dat het mij bespaard zou blijven en ik de dans zou ontspringen. Tot vannacht”, schrijft Hazes op Instagram.
„De wc is mijn beste vriend op dit moment en dus moet ik helaas met een lege maag en een schrale kont mijn optreden bij Encore vandaag afzeggen.” De gemiste show wordt op 8 februari ingehaald en André laat weten er dan een ’bizar leuk feestje’ van te gaan maken.
Het gemiste optreden volgt na een golf van kritiek toen op tweede kerstdag een registratie van zijn recente theatershow werd uitgezonden. Kijkers van Sterren in concert: André Hazes verbaasden zich over de vocale kwaliteit van de volkszanger. Hazes klonk in veel nummers nasaal en leek zijn stem te verdraaien. In een verklaring liet het management van de artiest weten dat André tijdens de tv-opnames ook ziek was.
Waarom blijft iedereen deze krokante voetschimmel in menselijk gedaante nog aandacht geven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:16 schreef Kim-Holland het volgende:
2026 begint goed bij de familie Hazes;
Rachel Hazes: ‘Mijn zoon is leugenaar, hij heeft iets heftigs gedaan’
quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen deze krokante voetschimmel in menselijk gedaante nog aandacht geven.
Sterren,quote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef -river- het volgende:
Het gemiste optreden volgt na een golf van kritiek toen op tweede kerstdag een registratie van zijn recente theatershow werd uitgezonden. Kijkers van Sterren in concert: André Hazes verbaasden zich over de vocale kwaliteit van de volkszanger.
Is dit een recente foto van la kroketta?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:16 schreef Kim-Holland het volgende:
2026 begint goed bij de familie Hazes;
Rachel Hazes: ‘Mijn zoon is leugenaar, hij heeft iets heftigs gedaan’
Nee toch? Heb deze wel vaker voorbij zien komen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:38 schreef maily het volgende:
[..]
Is dit een recente foto van la kroketta?
Ja maar vorige week zag ze er heel anders uitquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee toch? Heb deze wel vaker voorbij zien komen.
Dankje wel, lieverd. Jij [en iedereen] ook een heerlijk roddeljaar gewenst.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar vorige week zag ze er heel anders uit![]()
Een showfull 2026 gewenst Kimmie![]()
Waar doelt die kroket nu weer op?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dankje wel, lieverd. Jij [en iedereen] ook een heerlijk roddeljaar gewenst.![]()
[ afbeelding ]
Er is iets gebeurd toen Antwee met Sara verkering had. Ten nadele van Sara. Door Antwee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar doelt die kroket nu weer op?
Met d’r moeder gekust ofzo?quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Er is iets gebeurd toen Antwee met Sara verkering had. Ten nadele van Sara. Door Antwee.
Dat gaat ze in haar boek bekend maken.
Maar die Sarah (van Soelen) uit Rotterdam was toch niet de Sarah Salah waar Rachel het over heeft?quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Er is iets gebeurd toen Antwee met Sara verkering had. Ten nadele van Sara. Door Antwee.
Dat gaat ze in haar boek bekend maken.
Nee dat was Sarah van Zoelen, ik dacht ook even dat ze een schrijffout maakten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die Sarah uit Rotterdam was toch niet de Sarah Salah waar Rachel het over heeft?
Okay, dus Rachel gaat even een boekje open doen over een vriendinnetje dat niemand zich meer herinnert, omdat het amper een paar weken duurde?quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat was Sarah van Zoelen, ik dacht ook even dat ze een schrijffout maakten.
nee ik zie het nu ook, Sarah Salah is een andere ....quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die Sarah (van Soelen) uit Rotterdam was toch niet de Sarah Salah waar Rachel het over heeft?
Hoewel ik wel twijfel aan het waarheidsgehalte van dat verhaal, want het stond in de Story, en gezien Rachels BFF Guido de kar daar trekt zou het me serieus verbazen als Antwee überhaupt met de Story zou praten, maar goed.... het kan idd ook een "interview" zijn geweest in plaats van een zelfverzonnen verhaal van de Story-redactie.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:41 schreef funkyfabulous het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ijdend-gedrag-metoo/
Hij heeft een fucking goede opvoeding gehad. Ja daarom ben je ook zo stabiel. Gast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |