Pa heeft nog nooit zo'n leuke schoonzoon gehadquote:Op woensdag 12 november 2025 17:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Komt er ook een bruiloft? ,,Ik zou het onvoorstelbaar leuk vinden”, antwoordde Denny. ,,Als dat op den duur in de toekomst zou gebeuren, dan zou ik daar heel trots op zijn.”
Dabedoelikquote:Op donderdag 13 november 2025 12:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Tsja, dat dacht deze ex-schoonpa ook.
[ afbeelding ]
Dat denken ze allemaal in het begin.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:48 schreef maily het volgende:
[..]
Pa heeft nog nooit zo'n leuke schoonzoon gehad
Lijkt er inderdaad op, alleen vraag ik me af waarom je je echofoto in de boom hangt. Heb ik serieus nog nooit iemand zien doenquote:Op donderdag 13 november 2025 09:07 schreef -Spring het volgende:
[..]
Er hangt een idd een echofoto in de boom
Zij doen altijd dingen die ik nog nooit iemand heb zien doen.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:56 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op, alleen vraag ik me af waarom je je echofoto in de boom hangt. Heb ik serieus nog nooit iemand zien doen
Wat een overdreven lelijke boom is dat.quote:Op donderdag 13 november 2025 06:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kijk eens wat ze bij Reality FBi uit An2 zijn kerstboom filmpje hebben gespot:
[ afbeelding ]
Edit: Heb net een screenshot van An2 met boom gemaakt:
[ afbeelding ]
![]()
Welke boom? Ik zie alleen versieringenquote:Op donderdag 13 november 2025 14:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat een overdreven lelijke boom is dat.
quote:Op donderdag 13 november 2025 14:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Arme Noa, staat ze straks hoogzwanger twee keer per week op straat vanwege An3 die van niks weet.
In de voortuin in een tentje tussen de afschuwelijke kerstversieringen.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Arme Noa, staat ze straks hoogzwanger twee keer per week op straat vanwege An3 die van niks weet.
Levende kerststalquote:Op donderdag 13 november 2025 14:47 schreef -river- het volgende:
[..]
In de voortuin in een tentje tussen de afschuwelijke kerstversieringen.
Bakske vol mee strooiquote:Op donderdag 13 november 2025 14:47 schreef -river- het volgende:
[..]
In de voortuin in een tentje tussen de afschuwelijke kerstversieringen.
Ondertussen wachtend op de 3 kroketten uit het Oosten Spanje..quote:Op donderdag 13 november 2025 14:54 schreef maily het volgende:
[..]
En de ezel zit piemels te kleien binnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2025 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke boom? Ik zie alleen versieringen
Een kerstboom mag wat mij betreft wel een beetje hysterisch zijn, maar dit is wel heel erg hysterisch.
quote:
Ik denk echt dat het een spiegel is, een getinte spiegel, waardoor de boom donkerder is. Antwee staat achter zichzelf, maar je ziet hetzelfde lampje en een strik zie je ook gespiegeld.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Andere boom. Donkerder aangekleed. Zonder lichtjes. En maar één Antwee.
quote:Op donderdag 13 november 2025 14:54 schreef maily het volgende:
[..]
En de ezel zit piemels te kleien binnen![]()
![]()
Ja, is een spiegel.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het een spiegel is, een getinte spiegel, waardoor de boom donkerder is. Antwee staat achter zichzelf, maar je ziet hetzelfde lampje en een strik zie je ook gespiegeld.
quote:Op donderdag 13 november 2025 14:45 schreef Kim-Holland het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2025 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het een spiegel is, een getinte spiegel, waardoor de boom donkerder is. Antwee staat achter zichzelf, maar je ziet hetzelfde lampje en een strik zie je ook gespiegeld.
Aha. Dat heb ik niet (gezien). Dank je!quote:Op donderdag 13 november 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Op zijn insta staat er een filmpje van, dan zie je duidelijk dat het een spiegel is.
quote:Op donderdag 13 november 2025 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd wat Monique van zijn "kerstdecoratie" vindt
Ik ben benieuwd of Mo Noa met haar kind in huis haalt als A2 weer de volgende echte enige echte nu dan echt de echte enigste echte grote liefde tegenkomt want A2 kan denk ik geen extra villa betalen.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd wat Monique van zijn "kerstdecoratie" vindt
Gezellig alle exen en kinderen in één huisquote:Op donderdag 13 november 2025 15:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Mo Noa met haar kind in huis haalt als A2 weer de volgende echte enige echte nu dan echt de echte enigste echte grote liefde tegenkomt want A2 kan denk ik geen extra villa betalen.
quote:Op donderdag 13 november 2025 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig alle exen en kinderen in één huis
Mijn gebeden worden razendsnel verhoord zo blijkt maar weer. Ik wens ons allen veel plezier, verbazing en leedvermaak.quote:Op donderdag 13 november 2025 06:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kijk eens wat ze bij Reality FBi uit An2 zijn kerstboom filmpje hebben gespot:
[ afbeelding ]
Edit: Heb net een screenshot van An2 met boom gemaakt:
[ afbeelding ]
![]()
Eg wel!quote:Op donderdag 13 november 2025 19:58 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Mijn gebeden worden razendsnel verhoord zo blijkt maar weer. Ik wens ons allen veel plezier, verbazing en leedvermaak.![]()
Genieton jonguh!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |