Aha. Dat heb ik niet (gezien). Dank je!quote:Op donderdag 13 november 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Op zijn insta staat er een filmpje van, dan zie je duidelijk dat het een spiegel is.
quote:Op donderdag 13 november 2025 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd wat Monique van zijn "kerstdecoratie" vindt
Ik ben benieuwd of Mo Noa met haar kind in huis haalt als A2 weer de volgende echte enige echte nu dan echt de echte enigste echte grote liefde tegenkomt want A2 kan denk ik geen extra villa betalen.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd wat Monique van zijn "kerstdecoratie" vindt
Gezellig alle exen en kinderen in één huisquote:Op donderdag 13 november 2025 15:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Mo Noa met haar kind in huis haalt als A2 weer de volgende echte enige echte nu dan echt de echte enigste echte grote liefde tegenkomt want A2 kan denk ik geen extra villa betalen.
quote:Op donderdag 13 november 2025 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig alle exen en kinderen in één huis
Mijn gebeden worden razendsnel verhoord zo blijkt maar weer. Ik wens ons allen veel plezier, verbazing en leedvermaak.quote:Op donderdag 13 november 2025 06:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kijk eens wat ze bij Reality FBi uit An2 zijn kerstboom filmpje hebben gespot:
[ afbeelding ]
Edit: Heb net een screenshot van An2 met boom gemaakt:
[ afbeelding ]
![]()
Eg wel!quote:Op donderdag 13 november 2025 19:58 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Mijn gebeden worden razendsnel verhoord zo blijkt maar weer. Ik wens ons allen veel plezier, verbazing en leedvermaak.![]()
Genieton jonguh!
Wat een narcist. Ikke is geweldig en goed.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:41 schreef funkyfabulous het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ijdend-gedrag-metoo/
Hij heeft een fucking goede opvoeding gehad. Ja daarom ben je ook zo stabiel. Gast
Ik zie hem niet zeggen dat hij zichzelf geweldig en goed vindt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een narcist. Ikke is geweldig en goed.
Of zit ie weer coke te snuiven?
Alleen maar de loftrompet over zichzelf, hij zegt natuurlijk niet letterlijk dat hij geweldig is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zeggen dat hij zichzelf geweldig en goed vindt.
Wel moest ik lachen om die opmerking over zijn opvoeding![]()
Volgens mij heeft hij daar ook weleens andere verhalen over verteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |