Ik mag toch hopen dat dit de laatste verzoening was. Ik hoop dat die regressietherapeut haar ook vertelt dat ze minder over zich heen moet laten lopen...quote:Monique Westenberg worstelt met breuk met Hazes: 'Het is nog heel erg wennen'
29 aug 2025 om 08:31
Delen
Monique Westenberg praat open over haar recente breuk met André Hazes en de impact daarvan op hun gezin. Ze vertelt in het magazine Talkies over het verwerken van pijn, de nieuwe gezinssituatie en het vaderschap van Hazes.
"In maart liepen we nog naast elkaar en nu is er al een ander in zijn leven", zegt Westenberg over Hazes' nieuwe relatie met Noa Braaf. De snelle overgang hakt erin, zowel voor haar als voor hun zoon Dré. "Het is voor hem en mij nog heel erg wennen dat hij en ik gescheiden worden een paar dagen van de week."
Dré is twee dagen per week bij zijn vader. Westenberg benadrukt dat zij nog volop aan het wennen zijn. "André is al verder in het proces en Dré en ik moeten nog wennen." Voor haar voelt de breuk nog "vers". Ze weet daardoor nog niet wat de scheiding haar over zichzelf heeft geleerd.
Dit is niet de eerste keer dat het stel uit elkaar gaat. 4,5 jaar geleden liep hun relatie ook spaak, waarna Westenberg intensiever aan zichzelf ging werken. "Zónder hem. Daar ben ik voor in therapie gegaan. Ook ben ik nu in regressietherapie om te herleiden waar bepaalde patronen vandaan komen. Dat werkt helend en geeft veel rust."
De periode dat ze opnieuw samen waren, omschrijft Westenberg als liefdevol en rustig. Vooral voor hun zoon was die tijd waardevol. "Hij heeft nu in elk geval 2,5 jaar papa en mama samen op een liefdevolle manier meegemaakt."
Over de toekomst is Westenberg nuchter. Ze is tevreden over hoe de co-ouderschapssituatie verloopt, maar sluit een nieuwe liefde niet uit. "Ik heb zin in de toekomst en om een nieuwe partner te ontmoeten op termijn. De man moet wel van goede huizen komen om aan een hele wensenlijst te voldoen."
Ben er wel weer aan toe! Toch @yvonnequote:Op woensdag 12 november 2025 18:48 schreef Mrmime het volgende:
Ik voel binnen nu en 6 maand weer een hele dikke gate aankomen. Vast iets met een bruiloft, zwangerschap, maîtresse, la kroketta, Monique, wat dan ook.
Zin in.
Matching tattoesquote:Op woensdag 12 november 2025 18:48 schreef Mrmime het volgende:
Ik voel binnen nu en 6 maand weer een hele dikke gate aankomen. Vast iets met een bruiloft, zwangerschap, maîtresse, la kroketta, Monique, wat dan ook.
Zin in.
Ha heerlijk, een gatequote:Op woensdag 12 november 2025 20:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben er wel weer aan toe! Toch @:yvonne![]()
Echt! Enzo rond de feestdagen ook! Ben er klaar voorquote:
detail; zijn ex, Monique Westenberg is 26 december jarigquote:Op woensdag 12 november 2025 21:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Echt! Enzo rond de feestdagen ook! Ben er klaar voor![]()
Kijk eens wat ze bij Reality FBi uit An2 zijn kerstboom filmpje hebben gespot:quote:Op woensdag 12 november 2025 18:48 schreef Mrmime het volgende:
Zin in.
Ik kan wel meer dingen niet ontcijferen 🤓🍿quote:Op donderdag 13 november 2025 06:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kijk eens wat ze bij Reality FBi uit An2 zijn kerstboom filmpje hebben gespot:
[ afbeelding ]
Edit: Heb net een screenshot van An2 met boom gemaakt:
[ afbeelding ]
![]()
Echo..👶quote:Op donderdag 13 november 2025 06:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan wel meer dingen niet ontcijferen 🤓🍿
Sfeervol toch?quote:Op donderdag 13 november 2025 07:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Overdreven gedoe. Ook dit; 👇
[ afbeelding ]
Ja, ik heb er zelfs niets mee. Heb niks daarvan in huis zelfs geen kerstboomquote:
Dat is het ook als het allemaal niet zo overdreven is. Hij woont daar trouwens niet alleen en dan vind ik het ook nog eens aso om je hele straat te voorzien van zoveel wansmaak en zeker begin november.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zelfs niets mee. Heb niks daarvan in huis zelfs geen kerstboom
Maar op straat is het altijd wel leuk om te zien.
Daar lijkt het verdacht veel op, ja.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:07 schreef -Spring het volgende:
[..]
Er hangt een idd een echofoto in de boom
Geen boom of plant. Wat een vreselijke tuin sowieso.quote:Op donderdag 13 november 2025 07:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Overdreven gedoe. Ook dit; 👇
[ afbeelding ]
Waarom zou je trots zijn als je dochter trouwt?quote:Op woensdag 12 november 2025 17:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Komt er ook een bruiloft? ,,Ik zou het onvoorstelbaar leuk vinden”, antwoordde Denny. ,,Als dat op den duur in de toekomst zou gebeuren, dan zou ik daar heel trots op zijn.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |