Trouble in paradise?quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Klaas otto zit al sowieso in de problemen linksom of rechtsom, vooral met zijn graciaatje....
quote:Op zondag 17 september 2023 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was 2020 niet het jaar waarin het Rox duidelijk werd dat Croquetta geen erfgenaam was, maar zich wel zo gedroeg?
Las zoiets in dat gedoe rond dat kort geding. Dat Rox het al zo lang wist en daarom niet nu ineens urgentie kon claimen.
Croquettaquote:Op zondag 17 september 2023 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was 2020 niet het jaar waarin het Rox duidelijk werd dat Croquetta geen erfgenaam was, maar zich wel zo gedroeg?
Las zoiets in dat gedoe rond dat kort geding. Dat Rox het al zo lang wist en daarom niet nu ineens urgentie kon claimen.
Dat klinkt echt als een naam voor de slechterik van het stuk.quote:Op zondag 17 september 2023 17:15 schreef Ole het volgende:
[..]
CroquettaWat een heerlijk forum is SHO toch
Eucoqreucalypta.quote:Op zondag 17 september 2023 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een naam voor de slechterik van het stuk.
Nou dat is ze tochquote:Op zondag 17 september 2023 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voor Yvonne het gebruikt?quote:Op zondag 17 september 2023 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pure intimidatiequote:Op donderdag 14 september 2023 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Maar buiten dat ...
Waarom zou je zo'n brief op je socials zetten?![]()
Ik denk het laatste: een doos met briefpapier en dat de brief getypt is door de zwarte weduwe kroket in eigen persoon, zo slecht als het geschreven is.quote:Op maandag 18 september 2023 07:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Pure intimidatie
Dus, ofwel die advocaat is onder druk gezet, ofwel Klaas heeft een doos met briefpapier van said advocaat.
Dit is de advocaat gewoon zelf geweest.quote:Op maandag 18 september 2023 07:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Pure intimidatie
1. Je kunt via een advocaat een rectificatie eisen bij de rechter. Een advocaat kan dat zelf niet afdwingen, een vonnis vellen of iets wat daar op lijkt. Een rechter moet namelijk vaststellen dat het om een rechtmatige uitlating gaat. Deze uitspraak is in een rechtszaak en onder Ede gedaan, elke advocaat weet dat deze brief volslagen onzin is.
2. Net als de advocaat geen vonnis op kan leggen in de vorm van een rectificatie, kan hij daar niet bij niet nakomen een sanctie aan verbinden. Dat weet ook elke advocaat.
Dus, ofwel die advocaat is onder druk gezet, ofwel Klaas heeft een doos met briefpapier van said advocaat.
Nou over klaas otto hoef ik toch niets toe te lichten lijkt mij? En Gracia ook niet, die heeft ookal een strafblad van hier tot ginder.quote:
Dat weet ik, maar ik dacht hun relatiequote:Op maandag 18 september 2023 08:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou over klaas otto hoef ik toch niets toe te lichten lijkt mij? En Gracia ook niet, die heeft ookal een strafblad van hier tot ginder.
Hoevaak hebben ze haar woning al niet geprobeerd op te blazen?
Nog niet haha, ze zijn vorig jaar getrouwd en hebben een kind nu samen.quote:Op maandag 18 september 2023 08:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik dacht hun relatie
Ja ik heb de verhalen gelezenquote:Op maandag 18 september 2023 09:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nog niet haha, ze zijn vorig jaar getrouwd en hebben een kind nu samen.
Maar door hun verleden e.d zullen hun altijd over hun schouder moeten blijven kijken.
Zij net zo goed, ze is hiervoor ookal getrouwd geweest met Faysal Lacheb een zware crimineel en heeft al menig aanslagen en kogels moeten ontwijken.
Dré Sr. Had ook een eenzame Kerst.quote:Op maandag 18 september 2023 09:44 schreef quirina het volgende:
Rachel is niet vies van bajesgajes. Marco Eijk bijv.
😂😂 Die vieze pedofielquote:Op maandag 18 september 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dré Sr. Had ook een eenzame Kerst.
Tot op heden nog niet,alleen Rachel wordt altijd finaal door de stront heen getrokken. Maar dat Hazes sr een vieze dikke oude vettige drankenorgel was die niet van kleine kinderen kon af blijven maakt allemaal niks uit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:56 schreef quirina het volgende:
[..]
En niemand zei er wat van, dat is nog het gekke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |