abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker dinsdag 26 september 2023 @ 16:23:02 #101
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210759283
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:22 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rachel Hazes was bewust tijdje niet in media: ‘Waken voor overkill’ :')

Rachel Hazes is plotseling weer volop in de media: ze geeft interviews aan ieder roddelblad, staat weer voor de camera van Shownieuws én dook op bij Paul de Leeuw. “Waar ik was?”
https://www.mediacourant.(...)waken-voor-overkill/

Huh? Ze is er altijd geweest, alleen toen ze in opgenomen was even niet. Toen ze eenmaal IG ontdekt had ging ze helemaal los en dat is ook alweer jaren bezig, nog erger als voorheen en toen was het al erg! Dus hoezo waken voor overkill? :')

[ afbeelding ]
Heb je stiekem meer rimpels gefotoshopt? :wtf:
pi_210759309
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:23 schreef maily het volgende:

[..]
Hahaha!! Nee. _O-
pi_210763597
Rookplooien.
pi_210794749
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:23 schreef maily het volgende:

[..]
Als je een beetje inzoomt lijkt het wel een geboetseerd hoofd _O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 30 september 2023 @ 16:56:13 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210795966
Ik zat bovenstaand artikel op MC even te checken en zag ineens deze waarin Antwee eindelijk eens een beetje normaal doet:

https://www.mediacourant.(...)rd-ze-hebben-gelijk/

quote:
Het gaat niet lekker met de carrière van André Hazes jr. Hij hoopte een soort legendarische status te krijgen door zijn lange afkickvakantie. Dat hij zó lang weg was, dat mensen er daarna helemaal bovenop zouden springen. Hij spiegelde zich volgens insiders aan Adele, die ook op die manier te werk gaat.

Geen succes

Niets is minder waar: André’s comebackconcert is na een halfjaar nog steeds niet uitverkocht en ook zijn nieuwe muziek wordt nauwelijks gestreamd. RTL Boulevard heeft daar hele items over gemaakt.

Vindt hij dat vervelend? André in de LINDA: “Niet echt, want het is gewoon waar. Die muziek wordt nog niet top beluisterd en de concerten zijn niet meer binnen een minuut uitverkocht. Ik heb de keuze gemaakt om een ander soort muziek maken en dan kan ik moeilijk van mijn fans verwachten dat ze dat meteen een goed idee vinden.”

Realitycheck

Het is wat het is, aldus André. “Ik ben er twee jaar uit geweest en moet weer van onderaan beginnen. Die realitycheck is wel goed voor me, nadat ik toch eventjes naast mijn schoenen ben gaan lopen en dacht dat ik helemaal het mannetje was. Ik heb er nu bewust voor gekozen om dit jaar maar drie shows in Nederland te doen.”

Veel meer animo lijkt er ook niet te zijn. “Het liefst had ik er meteen veertig gepland, maar ik wil eerst zien hoe het gaat”, aldus de volkszanger.

Drank en drugs

Overigens sluit André ook niet uit dat hij alsnog stopt met zingen. “Als optreden ervoor zorgt dat ik weer in de verleiding kom om drank en drugs te gebruiken, stop ik er meteen mee – en voor altijd. Hopelijk is dat niet zo en blijf ik nog heel lang muziek maken.”

Hij besluit: “Ik geloof erin dat mensen mijn nieuwe nummers ook mooi gaan vinden.”
Moest wel gniffelen bij de poll, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210803569
Nou dat heeft hiermee niks te maken
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 11:15:50 #108
184769 crew  Deisyy
pi_210803573
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:14 schreef quirina het volgende:
Dat weten we niet zeker O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zondag 1 oktober 2023 @ 11:22:25 #109
197773 crew  maily
pi_210803611
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:35 schreef -Spring het volgende:
Ik moest hierbij gniffelen :')

:{w
pi_210803636
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:14 schreef quirina het volgende:
dit soort stukjes worden verzonnen. En zo niet dan moet het wel Frans Bauer zijn
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210819828
Ik zou Rachel wel geven
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:55:17 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_210820083
Net weer item in RTL-Boulevard. Over dat-ie niet aan het songfestival zal deelnemen wegens de te grote druk, en dat er vrijdag een nieuwe plaat uitkomt. :D Aan z'n management en geld zal het niet liggen qua publiciteit. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210825087
Ik doe ook niet mee aan Wimbledon vanwege de te grote druk.

Wat een mooie manier van zeggen om ergens onderuit te komen :')
Alius aliud dicit
  Spellchecker dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:34:20 #114
197773 crew  maily
pi_210825267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 08:55 schreef tong80 het volgende:
Net weer item in RTL-Boulevard. Over dat-ie niet aan het songfestival zal deelnemen wegens de te grote druk, en dat er vrijdag een nieuwe plaat uitkomt. :D Aan z'n management en geld zal het niet liggen qua publiciteit. :{

:T
Songfestival? _O- _O- _O- _O- _O-

Ik had nog niet gelachen vandaag, waarvoor dank :*
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:05:28 #115
22592 crew  Ole
pi_210826293
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 19:34 schreef maily het volgende:

[..]
Songfestival? _O- _O- _O- _O- _O-

Ik had nog niet gelachen vandaag, waarvoor dank :*
the Netherlands.. zero points
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_210826314
Ja man, daarom ga ik ook niet naar het Songfestival.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210829580
Die jongen heeft dat niet nodig.. songfestival is leuk , maar geeft ontzettend veel stress natuurlijk voor iemand die een drank en drugsverslaving en dan ook daarnaast een burn-out overwonnen heeft!
Binnenkort Ahoy, daar verdient hij ook meer geld mee en dat zal ook wel het nodige aan stress geven.
pi_210829584
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 08:06 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik zou Rachel wel geven
Weet wel dat je dan ook wat mee moet brengen hè.
pi_210829589
Als je op Google intikt André Hazes Ahoy niet uitverkocht lees je meteen deze tekst.

“ Niet meer hot
Nu dat concert na tweeënhalve maand nóg niet is uitverkocht, heeft André maar een filmpje opgenomen waarin hij roept dat hij tijdens dat concert toch ook nog volksliedjes gaat zingen. Maar hoe geloofwaardig is dat als hij zijn oude repertoire op televisie 'oudelullenmuziek' heeft genoemd?”

Oei…
pi_210829593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 08:06 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik zou Rachel wel geven
Eerder Monique
pi_210829769
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 07:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Eerder Monique
Trio Monique en Rachel hmmmmmm
  Miss 200.000.000! woensdag 4 oktober 2023 @ 08:15:25 #122
367000 roos94
pi_210829886
Ik vind die story van Monique wel hilarisch.

Ze deelt een story waarin iemand punten opnoemt van introvert zijn. En dat zij heeeelemaal overeenkomt daarmee. O.a.

Je vermijdt plekken waarin smalltalk voorkomt of waar je moet neplachen

Je vermijdt grote groepen of plekken met veel mensen

Je wil niet in het middelpunt van de belangstelling staan

Klinkt echt totaal als Monique. Ze plaatst ook niet 200 selfies en stories van zichzelf per dag , zoekt continue de aandacht op en gaat totaal niet naar festivals concerten media events, dit is helemaal correct :')
pi_210838217
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 08:15 schreef roos94 het volgende:
Ik vind die story van Monique wel hilarisch.

Ze deelt een story waarin iemand punten opnoemt van introvert zijn. En dat zij heeeelemaal overeenkomt daarmee. O.a.

Je vermijdt plekken waarin smalltalk voorkomt of waar je moet neplachen

Je vermijdt grote groepen of plekken met veel mensen

Je wil niet in het middelpunt van de belangstelling staan

Klinkt echt totaal als Monique. Ze plaatst ook niet 200 selfies en stories van zichzelf per dag , zoekt continue de aandacht op en gaat totaal niet naar festivals concerten media events, dit is helemaal correct :')
Op Dutch valley lachte ze aardig nep, stond ze met een grote groep vriendinnen bij een groot publiek, trokken ze aandacht door grappig hun middelvingers op te steken . Tuurlijk Mo… Sure zo introvert.
pi_210839917
Vandaag komt een podcast online waarin Rachel onthult dat senior ook soms cocaïne gebruikte. Ik vind het best wel apart dat ze dit nu opeens moet onthullen 20 jaar later, daarnaast heeft senior in 2004 juist expliciet gezegd dat die niet van de drugs is, maar wel alle sterke dranken drinkt zoals whiskey als hij zich klote voelde. Waarom zou hij de ene verslaving op biechtte en de andere ontkennen?

vanaf 2:36
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')