quote:Op zondag 24 september 2023 16:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, ik denk vooral dat t karakter door de poriën naar buiten sijpelt
Waren dat niet de tranen vanwege Andre ?quote:Op zondag 24 september 2023 16:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, ik denk vooral dat t karakter door de poriën naar buiten sijpelt
Nee joh, das de rottigheid die eruit komt 🤣🤣quote:Op zondag 24 september 2023 18:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Waren dat niet de tranen vanwege Andre ?
quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Deze mensen kunnen nog niet eens zelf een plant in hun huis neerzetten.![]()
Zit je niet in het verkeerde topic?quote:Op maandag 25 september 2023 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
Ik dacht even dat Paul de Leeuw het weer zou kunnen, taboes doorbreken met een satirisch programma. Maar dit was zo tenenkrommend slecht dat ik dacht, hoe hebben ze ooit gedacht dat dit leuk zou zijn? 'Kopspijkers' met imitaties, niet te harden hoe slecht, wie bedacht die teksten?
En dan die twee gasten, Rachel en die linksrechtspaljas en de grappen over kroketten en vreemdgaan, zo ongelooflijk achterlijk verzonnen.
Vaak vind ik Angela de Jong een kort door de bocht muts, maar in deze gaf ik haar groot gelijk. Wat een mislukt concept.
Heb je stiekem meer rimpels gefotoshopt?quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:22 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rachel Hazes was bewust tijdje niet in media: ‘Waken voor overkill’![]()
Rachel Hazes is plotseling weer volop in de media: ze geeft interviews aan ieder roddelblad, staat weer voor de camera van Shownieuws én dook op bij Paul de Leeuw. “Waar ik was?”
https://www.mediacourant.(...)waken-voor-overkill/
Huh? Ze is er altijd geweest, alleen toen ze in opgenomen was even niet. Toen ze eenmaal IG ontdekt had ging ze helemaal los en dat is ook alweer jaren bezig, nog erger als voorheen en toen was het al erg! Dus hoezo waken voor overkill?![]()
[ afbeelding ]
Hahaha!! Nee.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je stiekem meer rimpels gefotoshopt?
Als je een beetje inzoomt lijkt het wel een geboetseerd hoofdquote:Op dinsdag 26 september 2023 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je stiekem meer rimpels gefotoshopt?
Moest wel gniffelen bij de poll,quote:Het gaat niet lekker met de carrière van André Hazes jr. Hij hoopte een soort legendarische status te krijgen door zijn lange afkickvakantie. Dat hij zó lang weg was, dat mensen er daarna helemaal bovenop zouden springen. Hij spiegelde zich volgens insiders aan Adele, die ook op die manier te werk gaat.
Geen succes
Niets is minder waar: André’s comebackconcert is na een halfjaar nog steeds niet uitverkocht en ook zijn nieuwe muziek wordt nauwelijks gestreamd. RTL Boulevard heeft daar hele items over gemaakt.
Vindt hij dat vervelend? André in de LINDA: “Niet echt, want het is gewoon waar. Die muziek wordt nog niet top beluisterd en de concerten zijn niet meer binnen een minuut uitverkocht. Ik heb de keuze gemaakt om een ander soort muziek maken en dan kan ik moeilijk van mijn fans verwachten dat ze dat meteen een goed idee vinden.”
Realitycheck
Het is wat het is, aldus André. “Ik ben er twee jaar uit geweest en moet weer van onderaan beginnen. Die realitycheck is wel goed voor me, nadat ik toch eventjes naast mijn schoenen ben gaan lopen en dacht dat ik helemaal het mannetje was. Ik heb er nu bewust voor gekozen om dit jaar maar drie shows in Nederland te doen.”
Veel meer animo lijkt er ook niet te zijn. “Het liefst had ik er meteen veertig gepland, maar ik wil eerst zien hoe het gaat”, aldus de volkszanger.
Drank en drugs
Overigens sluit André ook niet uit dat hij alsnog stopt met zingen. “Als optreden ervoor zorgt dat ik weer in de verleiding kom om drank en drugs te gebruiken, stop ik er meteen mee – en voor altijd. Hopelijk is dat niet zo en blijf ik nog heel lang muziek maken.”
Hij besluit: “Ik geloof erin dat mensen mijn nieuwe nummers ook mooi gaan vinden.”
Songfestival?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:55 schreef tong80 het volgende:
Net weer item in RTL-Boulevard. Over dat-ie niet aan het songfestival zal deelnemen wegens de te grote druk, en dat er vrijdag een nieuwe plaat uitkomt.Aan z'n management en geld zal het niet liggen qua publiciteit.
the Netherlands.. zero pointsquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Songfestival?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had nog niet gelachen vandaag, waarvoor dank![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |