Maakt toch allemaal niks uit, daarom zeggen ze toch ook Nederland het pedoland!quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Sterker nog, er staat weer een nieuwe HZH op stapel en dit keer doet Fransje Bauer ook mee.
Ik begrijp hier echt niks van, dat mensen nog steeds in de rij staan om die lijkenzeulert te spekken.
- en natuurlijk dat André gewoon een kinderneukert was. Punt.
Oh ik dacht dat zijn zooi bij driehoek meubelen vandaan kwam?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Andre Hazes jr. gebasht: ‘Carrière zit klem en dat interieur? Lelijk!’
https://www.mediacourant.(...)at-interieur-lelijk/
Ik krijg tegenwoordig hoofdpijn van de artikelen van Mediacourant, al die bijrollen voor nobody' s met een mening [het lijkt FOK! wel] en het leest alsof Yvonne C ook deze site helemaal naar haar hand heeft gezet. Erg vervelend.
Maar goed, mij is ook al opgevallen dat niemand nog een neuk om Dreetje geeft, hoe hard hij en zijn deurmat ook hun best doen om hem aandacht te geven in de media. [ ziek op de bank, komt er wel of geen tweede kind, wel of geen verzoening met ma en zus, twee jaar clean met taart![]()
]
Nu dat huis weer. Zwaar gesponsord, dat was maanden geleden al duidelijk en het ziet er inderdaad weinig origineel uit. Precies zoals je in elk woonprogramma kunt voorspellen.
Maar het meest sneue is dat mensen met geld zo aan hun spullen kunnen komen.![]()
Dit zijn dan ook echt de zeldzame momenten dat ik het jammer vind en een beetje jaloers dat ik zelf geen bekende bedelaar influencer ben want meubels zijn gewoon fokking duur.
Lol. Dat spul staat al in Berkel, inclusief die lelijke kitchige steen om zieltjes te helen.quote:Op woensdag 20 september 2023 07:22 schreef quirina het volgende:
https://driehoekmeubelen.(...)EEAAYASAAEgKhePD_BwE
Zat vroeger in Noord, nou in Mijdrecht.. oh dat is voor de hazesjes lekker dichtbij shoppen!
Versace? Zouden ze willen.quote:Op woensdag 20 september 2023 07:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zijn zooi bij driehoek meubelen vandaan kwam?
Driehoek verkoopt meubelen die bij kampers in de smaak vallen. Veel tierlantijnen Versace marmer en bling en andere wansmaak.
Helaas.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:31 schreef quirina het volgende:
Die poll van Mediacourant ook.
"Zien we André Hazes jr. binnen nu en drie maanden reclame maken voor HelloFresh?"
Monique pleurt al kroppen sla van de hellofresh op instagram met enige regelmaat, dus die zal wel al een samenwerking hebben.
Als wij dat maar weten he!quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:46 schreef Samhain het volgende:
Lijkt me toch niet heel goed om iemand na 19 jaar iedere dag steeds meer te missen.
Zolang het lijk nog geld oplevert zal ze hem missen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:46 schreef Samhain het volgende:
Lijkt me toch niet heel goed om iemand na 19 jaar iedere dag steeds meer te missen.
Alleen maar ik ik ik in dit stuk en over zijn fans. Hij zal trots zijn daarboven hoe goed ze het doet met zijn kinderen en kleinkinderen.quote:
Levend had hij inmiddels misschien niet meer zoveel opgeleverd.quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:31 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Zolang het lijk nog geld oplevert zal ze hem missen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:13 schreef Samhain het volgende:
[..]
Levend had hij inmiddels misschien niet meer zoveel opgeleverd.
Unox en Heineken?quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:54 schreef Leandra het volgende:
Zij neemt er 1 of 2 met zijn dierbaren hier beneden? Ik ben benieuwd wie zij dan als zijn dierbaren beschouwt, want ik acht de kans klein dat ze met een van zijn kinderen een drankje gaat doen.
Ja, daar vind ik wel wat vanquote:Op zondag 24 september 2023 09:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik zag dat André tegenwoordig ook met ontbloot bovenlijf zijn optreden doet.
Lijkt (hihi lijk) wel?quote:Op zondag 24 september 2023 11:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik wel wat van#echterocker
Ik zat de hh te kijken van Paul, die huid van Rachel lijkt wel perkament.
Ja, het ziet er echt niet uit, ook al is hij in shape.quote:Op zondag 24 september 2023 11:20 schreef praadje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 11:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ja, het ziet er echt niet uit, ook al is hij in shape.![]()
In mijn ogen kom je er ook alleen maar mee weg als je werkelijk een rocker bent op het Pinkpop podium ofzo, niet één of andere hoempa-pa zanger die te hard probeert een rocker te zijn in een of ander kienzaaltje.
Dat Rachel daar onder heeft willen liggenquote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Volgens mij is het nationale Hazesdag in de media.
Andre Hazes jr. laat nú al kerstboom plaatsen, huurt flower artist in
https://www.mediacourant.(...)rt-flower-artist-in/
Deze mensen kunnen nog niet eens zelf een plant in hun huis neerzetten.![]()
Angela de Jong vond er ook wat van.
de grimeur van dienst was losgegaan met ralkleur 8016 (mahoniebruin)
https://www.mediacourant.(...)ul-rob-en-rachel-af/
En om het af te sluiten een zweterige foto uit respect voor de legendarische volkspedo, André.
[ afbeelding ]
Craquelé meer.quote:Op zondag 24 september 2023 11:20 schreef praadje het volgende:
[..]
"Lie down and think of England"quote:Op zondag 24 september 2023 14:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat Rachel daar onder heeft willen liggen
quote:Op zondag 24 september 2023 14:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegenwoordig aan de Romeinen moest denken.
Nou... dat geldt andersom ook wel lijkt me...als je 'm als vent daar in moet duwen hangen de vellen erbijquote:Op zondag 24 september 2023 14:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat Rachel daar onder heeft willen liggen
Dan wil je de rest van je leven nooit meer neuken toch?
Nou, ik denk vooral dat t karakter door de poriën naar buiten sijpeltquote:Op zondag 24 september 2023 16:06 schreef quirina het volgende:
Ze is wel HET BEWIJS dat je van roken en zon er slecht uit gaat zien. Die rookplooien schrok ik wel van.
quote:Op zondag 24 september 2023 16:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, ik denk vooral dat t karakter door de poriën naar buiten sijpelt
Waren dat niet de tranen vanwege Andre ?quote:Op zondag 24 september 2023 16:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, ik denk vooral dat t karakter door de poriën naar buiten sijpelt
Nee joh, das de rottigheid die eruit komt 🤣🤣quote:Op zondag 24 september 2023 18:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Waren dat niet de tranen vanwege Andre ?
quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Deze mensen kunnen nog niet eens zelf een plant in hun huis neerzetten.![]()
Zit je niet in het verkeerde topic?quote:Op maandag 25 september 2023 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
Ik dacht even dat Paul de Leeuw het weer zou kunnen, taboes doorbreken met een satirisch programma. Maar dit was zo tenenkrommend slecht dat ik dacht, hoe hebben ze ooit gedacht dat dit leuk zou zijn? 'Kopspijkers' met imitaties, niet te harden hoe slecht, wie bedacht die teksten?
En dan die twee gasten, Rachel en die linksrechtspaljas en de grappen over kroketten en vreemdgaan, zo ongelooflijk achterlijk verzonnen.
Vaak vind ik Angela de Jong een kort door de bocht muts, maar in deze gaf ik haar groot gelijk. Wat een mislukt concept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |