Waarom zit er een vlinder op d'r tepel?quote:
Wat voor ongelofelijk naar wijf ben je als je dit soort steken uitdeeld als iemand een miskraam heeft gehad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:10 schreef quirina het volgende:
En je kan meteen uitpuzzelen wat voor smerige streken er zijn geleverd. Noem even een Sara die zat te hinten op een zwangerschap op Mo te sarren met haar echo foto’s en prenatal en baby blue .Leuk als je net een miskraam gehad hebt.. maar Mo zei niets en nu komt het uit.
Ik gok dat haar tepel zichtbaar was door haar shirt en Instagram heeft soms nogal rigide eisen qua wat zichtbaar mag zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom zit er een vlinder op d'r tepel?
quote:En ding staat als een paal boven water: Andr Hazes jr. en Roxeanne Hazes hebben een turbulente jeugd gehad. Met Rox is het allemaal redelijk goed afgelopen, maar Andr is totaal ontspoord: drank, drugs en een hele reeks minnaressen met de naam Sarah. Het allerergste? Dat-ie daar dan ook nog jarenlang mee loopt te koketteren in allerlei interviews.
15-jarige Andr
Waar is het zo ongelooflijk misgegaan met die jongen? Lange tijd was het een raadsel, maar nu schept Rachel Hazes duidelijkheid. Zij heeft namelijk min of meer zijn cocane gefinancierd toen hij nog maar 15 (!) jaar oud was. Anno 2023 kan Andr vrijelijk naar de geldautomaat lopen, maar toen hij tiener was, was dat natuurlijk heel anders.
Rachel vertelt in de podcast Wat Gaat Er Nou Gebeuren: "Andr ging best wel jong stappen, met 15 al. Dan geef je natuurlijk je zoon geld mee, omdat hij dan ook de taxi heen kreeg en hij bleef bij een vriend slapen, die was ook zeven jaar ouder, en ik dacht: die kwam ook uit een hele goede familie, dus ik dacht: nou, dat zit wel goed."
200 euro
Wat gaf ze Andr dan mee op zo’n stapavond? "Hij was dan 15 dat hij ging stappen en dan gaf ik 200 euro mee. En dan ging hij een week later weer en zei hij: 'Ja, maar ik moet wel meer geld hebben hoor, want met 200 red ik het niet.' En dan zei ik: 'Ja, maar wat doe jij dan?’ En dan zei hij: 'Ja ma, je bent met allemaal gasten, je doet even een rondje.'"
Wt?! In welk universum is het normaal om je 15-jarige kind honderden euro’s stapgeld toe te stoppen? Zelfs als je verdrinkt in de erfenismiljoenen, dan is het pedagogisch onverantwoord om je tienerzoon elke keer met zoveel geld op pad te sturen. "Dan dacht ik: ja, het is ook allemaal best wel duur voor die jeugd."
Coke is duur
Eh, ja, coke is duur. "Puntje bij paaltje, ja dan ging hij stappen, en ik ga nog niet eens zeggen wat ik meegaf. Maar dan zei ik wel eens tegen Dre: 'Ja, maar in principe is voor jou helemaal geen geld gemaakt.'"
Die 200 euro gaf ze dus mee in het begin. Later kreeg Andr nog veel meer in handen. Een maandsalaris? "Bij wij spreken wel ja. En dat had eigenlijk het sein voor mij moeten zijn om door te hebben dat hij natuurlijk gebruikte."
Cocane. 15 jaar. "Ja, daar ben ik allemaal later achter gekomen toen Andr natuurlijk in de kliniek zat. Achteraf bleek dat Andr vanaf zijn vijftiende al eens gingen gebruiken."
Schuldig
Ongelooflijk. Je minderjarige zoontje met honderden euro’s op stapavond sturen en dan denken dat-ie er Haribo-hartjes en limonade van gaat kopen. Dit is next level naef. "Je trapt eigenlijk gewoon in de leugentjes van je zoon."
Voelt Rachel zich niet ongelooflijk schuldig vanwege dit falen? "Ja, ja. Toch qua opvoeding misschien toch te vrij geweest. En te makkelijk. Maar ja, aan de andere kant, dan moet je dat ook maar weer gelijk loslaten, want stel dat ik hem dan wel sterk had opgevoed, ja, dan was het misschien ook weer een heel stiekem kind geworden."
Bank overvallen
Ah, Rachel mest die cocane wel indirect financieren. Een strenge opvoeding had volgens Rachel niet gewerkt. "Had hij misschien wel een bank overvallen. Ja, ik zeg ook maar iets geks, maar... Dus ja, ik heb het mezelf wel heel erg kwalijk genomen."
Geestig. Er waren in de ogen van Rachel dus twee mogelijke afslagen voor Andr: links cocane, rechts een bankoverval. Kan iemand even die rookwolk voor haar ogen wegblazen? Ze is duidelijk de weg kwijt...
Ik heb ook niet echt vaak griep zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:19 schreef roos94 het volgende:
Even een quote van Monique vandaag waar ik om moest gieren.
"Ik eindigde vorige week zonder stem en ging het weekend in met griep. Dat heb ik echt niet vaak. Kan met de volle maan te maken hebben die heel sterk was. "
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:19 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)apgeld-voor-cocaine/
[..]
Moeten mannen ook een vlinder over hun kruis plaatsen als er een bobbel zichtbaar is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat haar tepel zichtbaar was door haar shirt en Instagram heeft soms nogal rigide eisen qua wat zichtbaar mag zijn.
Was het maar zo’n feest. Op Insta is in het verleden de #freethenipple-beweging zo’n beetje begonnen. Het slaat natuurlijk nergens op dat de vrouwentepel verborgen moet worden. Maar een van de dingen die meespeelt in USA: het is de USA.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moeten mannen ook een vlinder over hun kruis plaatsen als er een bobbel zichtbaar is?
Moet je eens kijken naar deze ultra lange Wikipedia over een pleisterquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest. Op Insta is in het verleden de #freethenipple-beweging zo’n beetje begonnen. Het slaat natuurlijk nergens op dat de vrouwentepel verborgen moet worden. Maar een van de dingen die meespeelt in USA: het is de USA.
Ook? Net als Dr zeker?quote:Rachel vertelt in de podcast Wat Gaat Er Nou Gebeuren: "Andr ging best wel jong stappen, met 15 al. Dan geef je natuurlijk je zoon geld mee, omdat hij dan ook de taxi heen kreeg en hij bleef bij een vriend slapen, die was ook zeven jaar ouder, en ik dacht: die kwam ook uit een hele goede familie, dus ik dacht: nou, dat zit wel goed."
Ja zoals Dr altijd zegt een echte powervrouw 😂😂😂😂quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:08 schreef quirina het volgende:
Monique heeft een luilekker leventje idd. Beetje hellofresh aanprijzen en andere dingen die ze gesponsord/gratis krijgt . Andr stuurt ze tikkies voor van alles. Ze woont in een lekkere grote villa. maandag hangt Andr em er effe in bij Monique en de rest van de week lekker rustig in zijn eigen huis.
Af en toe op tv wat familie afzeiken, domme uitspraken doen , dingen onthullen dat ie Mo met een miskraam verliet voor een ander. Maar life is good.. het is een vorm. Wel de lusten niet de lasten. Alleen omringen met mensen die je naar de mon… euh omringen met positieve mensen positieve energie weetjewel. Monique is een top wijf want die vind alles goed.
Nee hij noemt ze altijd wijven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja zoals Dr altijd zegt een echte powervrouw 😂😂😂😂
Oh dan weet ik niet waarom "power rouw" bij mij is blijven hangen... 🤣quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee hij noemt ze altijd wijven.
Een goed wijf. Top wijf. Leuk wijf.
En ze vreten allemaal klei en schamen zich niet voor hun dikke reet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo noemen ze elkaar allemaal, die powervrouwen.
gezellig tuintjequote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:55 schreef quirina het volgende:
https://www.mediacourant.(...)odsbang-voor-rachel/
Tante Andr Hazes jr. verkoopt huis: ‘Ze is doodsbang voor Rachel’
Els Hofland, de tante van Andr Hazes jr., heeft haar woning in Vinkeveen te koop gezet voor vijfenhalve ton. De reden? “Ze is doodsbang voor Rachel Hazes en wil onafhankelijk zijn.”
https://www.funda.nl/koop/vinkeveen/huis-88723512-aetsveld-17/
Mocht je interesse hebben.
Kunnen grote bankstellen inquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:37 schreef Ole het volgende:
Mooie buurt ook![]()
Ben in dat dorp opgegroeid...
Jaren 70/80 weinig groen en alleen maar drive-in woningen. Wel ruim de woningen.
Nou, zeg dat. Die hele familie heeft iets met grote bankstellen. Els ook dus, zoals te zien. En alsof de zooi bij Raggel ooit vol zit. Bijna niemand wil daar toch komen,quote:
Ik vind het een leuk stel , leuke vent ookquote:
Is dat belangrijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een rare lange bank in dat huis. Met veel mensen zit je zowat aan de keukentafel
Inderdaad. Nooit eerder van die mafkees gehoord. Dit is ook zo’n dom stuk:quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:12 schreef superniger het volgende:
Who the fuck is Piet Kousenband.
https://www.mediacourant.(...)iks-en-je-bent-niks/
Alsof haar carrire de reden is dat Rox afstand nam en neemt van haar familie,quote:Rox ‘is net slim genoeg om in te zien dat ze uit een ziekelijke aandachtsgeile familie komt’, stelt hij. “Omdat ze zelf ook een carrire nastreeft, en doorheeft dat het carriretechnisch niet handig is om over n kam geschoren te worden met haar familieleden, probeert zij zich te profileren als het verstandige alternatief. Minder dom en vooral minder labiel.”
Nee kan ze ook niet.. Ze heeft niet het zangtalent van haar vader.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:16 schreef roos94 het volgende:
Naja, ze kan ook niet echt zingen toch?
Op het eind niet meer, maar in het begin zeker wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar... die pa kon toch ook niet echt zingen?
Nou ja toch niet beter dan "lekker een dotje zingen"? Het was geen groot talent, hij had gewoon een aardige stem?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het eind niet meer, maar in het begin zeker wel.
Antwee ook niet. Rox heeft tenminste nog wel een of twee ok nummertjes gemaakt. Dat kan ik van Antwee niet zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee kan ze ook niet.. Ze heeft niet het zangtalent van haar vader.
In z'n hoogtijdagen uitstekend. Maar het moest maar net je soort muziek zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar... die pa kon toch ook niet echt zingen?
Nee hij net zo goed ook niet nee, daarom zeg ik ook tijd van ze teren allemaal op hun eigen manier over de rug van hazes Sr.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Antwee ook niet. Rox heeft tenminste nog wel een of twee ok nummertjes gemaakt. Dat kan ik van Antwee niet zeggen.
Ze heeft het gewoon niet, geen stem, geen x factor, geen persoonlijkheid gewoon niets.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In z'n hoogtijdagen uitstekend. Maar het moest maar net je soort muziek zijn.
Ergens heeft Rox een vergelijkbaar donker timbre, in een vrouwelijke versie. Ze is alleen minder toonvast.
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee hij net zo goed ook niet nee, daarom zeg ik ook tijd van ze teren allemaal op hun eigen manier over de rug van hazes Sr.
Mwoah, ik vind Rox niet vreselijk en ook niet om te kotsen. Dat ze niet echt zangtalent, charisma of ‘x-factor’ heeft, maakt haar als persoon niet vreselijk, natuurlijk. Zij is de enige normale, en gaat graag jeus de boulen, en knuffelen met d’r gezin op de bank.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Vreselijke familie ook, ieder op zijn eigen manier 🤢🤢🤢🤢🤢
Maar Rasjel vult haar bankrekening ermee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee hij net zo goed ook niet nee, daarom zeg ik ook tijd van ze teren allemaal op hun eigen manier over de rug van hazes Sr.
Maar wel een carrire. Ja, ik bedoel, je mag het niks vinden, maar ze krijgt er wel brood mee op de plank dus kennelijk doet ze toch iets goed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon niet, geen stem, geen x factor, geen persoonlijkheid gewoon niets.
Jordy Cruijff speelde bij Barcelona en Manchester United. Werd zelfs international.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar wel een carrire. Ja, ik bedoel, je mag het niks vinden, maar ze krijgt er wel brood mee op de plank dus kennelijk doet ze toch iets goed.
Nee het komt enkel omdat ze de naam Hazes draagt daardoor krijgt ze rood op de plank, muzikaal is het allemaal kut wat ze doet. En links en rechts bij schnabbelen door liedjes van haar pa te zingen.Hetgene wat ervoor zorgt dat brood op de plank komt is de nalatenschap van haar vader dat zal 95% haar inkomen uit bestaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar wel een carrire. Ja, ik bedoel, je mag het niks vinden, maar ze krijgt er wel brood mee op de plank dus kennelijk doet ze toch iets goed.
Ze heeft wat mij betreft wel de gunfactor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon niet, geen stem, geen x factor, geen persoonlijkheid gewoon niets.
Nog 3 minuten!!quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef quirina het volgende:
https://www.vakantieveili(...)ahoy-rotterdam/48227
Voor wie wel wil gaan.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef quirina het volgende:
Geen zorgen nieuwe veiling is alweer gestart.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef quirina het volgende:
Vakantieveilingen is de enige manier waarop Dreetje nog zijn verlies dragelijk kan maken.
Vakantieveilingen wil namelijk ook een stukje winst.
En vergeet de nep bieders niet op die site om de prijs lekker op te drijven.
Je zou maar de volle mep betaald hebbenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef quirina het volgende:
Ooooooooh Ahoy kaartjes Andr Hazes op vakantieveilingen voor een koopje!
BIEDEN NU!
( mwah nee eigenlijk..)
Die mensen balen nu.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je zou maar de volle mep betaald hebben
Ach welnee, ze wordt gedraaid op platforms die hun neus ophaalden voor Andreen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee het komt enkel omdat ze de naam Hazes draagt daardoor krijgt ze rood op de plank, muzikaal is het allemaal kut wat ze doet. En links en rechts bij schnabbelen door liedjes van haar pa te zingen.Hetgene wat ervoor zorgt dat brood op de plank komt is de nalatenschap van haar vader dat zal 95% haar inkomen uit bestaan.
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Die mensen balen nu.
Las bij Yvonne dat er ook veel gratis kaarten bij bedrijven zijn uitgedeeld,
Eentje had al 600 medewerkers. Nou dat tikt al lekker aan.
Hoeveel gaan er richting marktplaats 😬quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?
En hoeveel zouden er daar nog verkocht wordenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er richting marktplaats 😬
Laat ik het zo zeggen: ik hoop niet dat ik ze in mijn kerstpakket vindquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?
Nee iddquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoop niet dat ik ze in mijn kerstpakket vind
Of Andre Kuipersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:45 schreef quirina het volgende:
https://www.marktplaats.nl/q/kaartjes+andr+hazes+ahoy+/
Valt ook tegen .
Dan toch maar zanger JoJo inhuren. Meer lol voor je geld.
Onze plaatselijke beroemdheid is nog leuker...en die doet tenminste nog goed werk, elke week komt hij belangeloos zingen in het tehuis voor mensen met dementie en dat wordt door de bewoners heel erg gewaardeerdquote:
Ben benieuwd na deze afgang hoelang het duurt voordat hij weer aan de snuif zit.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef quirina het volgende:
Ooooooooh Ahoy kaartjes Andr Hazes op vakantieveilingen voor een koopje!
BIEDEN NU!
( mwah nee eigenlijk..)
Niemand gaat in de toekomst voor de volle mep kaarten kopen dusquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Die mensen balen nu.
Las bij Yvonne dat er ook veel gratis kaarten bij bedrijven zijn uitgedeeld,
Eentje had al 600 medewerkers. Nou dat tikt al lekker aan.
quote:Hij heeft nog een maand de tijd, maar Andr Hazes ligt bepaald niet op koers voor een vol Ahoy. De zanger haalt kunstgrepen uit door kaarten voor zijn show aan de man te brengen via acties en goedkope websites. Terwijl de producent mooi weer speelt, kijken ingewijden in de muziekindustrie meewarig toe. ,,Dit is heel pijnlijk.”
Andr Hazes heeft een probleem. De zanger, die op 25 november voor de negende keer optreedt in Ahoy, krijgt de circa 16.000 beschikbare plaatsen in de Rotterdamse poptempel niet vol. Hoewel producent MediaLane laat weten tevreden te zijn met de kaartverkoop ‘voor het veld en de eerste ring’, blijkt uit een rondgang langs insiders in de muziekindustrie dat de werkelijkheid heel anders is; Hazes heeft kunstgrepen nodig om kaarten te verkopen.
De zanger maakt gebruik van sites als actievandedag.nl, kortingspret.nl en vakantieveilingen.nl om toegangsbewijzen tegen dumpprijzen te verkopen. ,,Elk ticket dat via Vakantieveilingen wordt verkocht, is een noodgreep", zegt een zeer ervaren concertorganisator. ,,De Toppers verkopen al jaren tickets voor de tweede ring, maar van hen is het algemeen bekend”, zegt een andere organisator, die eveneens beschikt over vele jaren ervaring. ,,Voor een artiest als Andr Hazes, die in het verleden Ahoy wel gemakkelijk gevuld kreeg, is dit uitzonderlijk. Je ziet dit weliswaar vaker gebeuren, maar dan met beginnende of uitgerangeerde artiesten.”
Niet eens halfvol
Op vakantieveilingen.nl worden tickets voor de tweede ring in Ahoy geveild, vaak voor minder dan de helft van de originele prijs. ,,En als je dan zelf het volle pond hebt betaald, ben je als bezoeker niet blij", zegt een van de ingewijden. ,,In de muziekwereld is het bekend dat deze show niet loopt, Ahoy is op dit moment nog niet eens halfvol. Natuurlijk kun je altijd kaartjes kwijtraken, er worden ook tickets vergeven via bijvoorbeeld bedrijfsverenigingen, maar dan is het wel de vraag hoeveel mensen er komen opdagen. De drempel om dan niet te komen als je bijvoorbeeld weinig zin hebt, is laag.
Producent MediaLane is verantwoordelijk voor de show in Ahoy. Het bedrijf wil in eerste instantie alleen per e-mail vragen beantwoorden, maar houdt het na het indienen van de vragen bij een algemene verklaring: ‘Wij zijn tevreden over de kaartverkoop voor het veld en de eerste ring. Om de tweede ring te optimaliseren zetten wij Vakantieveilingen in, dit gaat alleen om tweede ring en slechts om een beperkt aantal tickets. Dit is iets wat gebruikelijk is in de entertainmentwereld om de laatste tickets te verkopen.’
Een ingewijde: Zelfs als hij een nieuw album presenteert, gaan de krantenkoppen over hem en Monique. Andr Hazes is geen artiest meer, maar een BN’er
De concertorganisatoren zijn benieuwd hoe de producent de schade gaat beperken. ,,Dit wordt hoe dan ook een verlies", zegt een van hen. ,,Dit is een dure productie, om de kosten te drukken kun je ervoor kiezen om die wat uit te kleden. Maar dat gaat ten koste van de kwaliteit en de beleving.” Een andere insider in de muziekindustrie zou daarvoor kiezen. ,,Ik zou het wel weten, ik zou de show downsizen. Minder vuurwerk en video-effecten, alles om de financile schade binnen de perken te houden."
Hazes trad in 2017 voor het eerst twee keer op in Ahoy, waar hij in 2018 (drie keer) en 2019 (ook drie keer) met succes terugkeerde. Over een maand gaat het om zijn comebackconcert na een lange afwezigheid. Na de coronapandemie raakte Hazes verstrikt in een alcoholverslaving, waarvan hij met succes afkickte. ,,Andr is een heel sympathieke gast. Maar het probleem met hem is dat het altijd gaat over zijn privzaken. Zelfs als hij een nieuw album presenteert, gaan de krantenkoppen over hem en Monique. Andr Hazes is geen artiest meer, maar een BN’er.”
Waar Hazes moeite heeft met de verkoop van zijn concerten, lopen de jaarlijkse Holland Zingt Hazes-shows in de Ziggo Dome nog wel goed. ,,Dat is meteen het ultieme bewijs dat het aan hem ligt, blijkbaar is hij veel fans kwijtgeraakt", zegt een van de concertveteranen. ,,Dit is heel pijnlijk, de producent zal niet blij zijn. Als ik MediaLane was geweest, had ik het gewoon toegegeven en had ik erbij gezegd: we hopen dat Ahoy zo vol mogelijk is, want de mensen die erbij zijn zullen een jaar later willen terugkomen. Dat is het namelijk wel: Andr Hazes geeft echt een prima show weg.”
Sneu voor Rox. Hoe krijgt Raggel het ook elke keer weer voor elkaar om te winnen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:16 schreef quirina het volgende:
Rachel Hazes wint hoger beroep Roxeanne maar 'nog niet van elkaar af'
Rachel Hazes (53) kan een overwinning vieren, nu het gerechtshof van Amsterdam haar gelijk heeft gegeven in haar hoger beroep tegen twee voormalige zakenpartners en haar dochter Roxeanne Hazes (30). Dit betekent dat Roxeanne alsnog als getuige mag worden opgeroepen. Het lijkt erop dat Rachel's frequente bezoekjes aan de rechtbank voorlopig nog niet voorbij zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-niet-van-elkaar-af
We hebben Raggel nog als entertainment.
Lekker rollebolle door de rechtzaal met Raggel.
En over een tijdje is alles weer koek en uit en zitten ze rondom het kerstdiner om vervolgens in 2024 zich weer de koppen in te slaan..... Drama familiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sneu voor Rox. Hoe krijgt Raggel het ook elke keer weer voor elkaar om te winnen?
Hoe dan ook: Rox gaf in het verleden al aan dat ze niet wilde getuigen omdat ze dan nog meer afbreuk aan het karakter van haar moeder moest doen. Nou. Kom maar op dan.
Raggel: ik wil m’n kinderen terug
Ook Raggel: ik ga je dwingen iets te doen dat je niet wilt door een rechtszaak tegen je aan te spannen, zodat k win en geld krijg. Maar ik houd van je en de deur staat open, lieffie.
Nee denk het niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
En over een tijdje is alles weer koek en uit en zitten ze rondom het kerstdiner om vervolgens in 2024 zich weer de koppen in te slaan..... Drama familie
Eens. Rox komt in elk geval niet meer terug. Sowieso niet voor de komende 10 jaar, minimaal. Antwee weet ik niet.quote:
Het zou me niets verbazen als het toch straks zover komt dat ze vanwege de zaak misschien met mediation rondom de tafel gaan zitten kan er veel gebeuren,misschien ook vanwege de kleinkinderen... Van hun kun je alles verwachten en het kan alle kanten op gaan dus ik sluit niets uit...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. Rox komt in elk geval niet meer terug. Sowieso niet voor de komende 10 jaar, minimaal. Antwee weet ik niet.
of gewoon n van de kleinere zalen van Ahoy genomen als je dan zo graag voor de naam in Ahoy wil staanquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Als ‘comebackconcert’, mt een andere muziekstijl, had ik sowieso nooit voor Ahoy gekozen. Wat denk je wel niet? Ook als hij niet van stijl was veranderd, overigens. Persoonlijk had ik het kleiner gehouden, extra geld gestoken in showelementen en dat soort zooi. Beetje exclusiviteit gehouden met een kleinere zaal. Persoonlijker ook.
Echt een duidelijker voorbeeld van zelfoverschatting is er niet.
Dit ja, hij had er ook voor de RTM Stage kunnen kiezen, maar grootheidswaan deed hem besluiten om voor de Arena te kiezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of gewoon n van de kleinere zalen van Ahoy genomen als je dan zo graag voor de naam in Ahoy wil staan
Andr Hazes stamkroeg in Vinkeveen gered van sloopquote:Hazes kwam elke dag wel langs voor een praatje en een drankje, weet de 58-jarige Van Roekel. ,,Andr stond meestal ’s middags op. Ging dan thuis in zijn Elvisstoel zitten. Daarnaast had hij een koelkastje staan. Dan dronk hij wat biertjes en kwam dan naar ons om ook nog wat te drinken. Hij bleef dan meestal tot een uur of zeven en nam de daghap mee naar huis. Wanneer hij er was, spatte de humor ervan af. Dat waren gouden tijden,” kijkt de voormalig exploitant met weemoed terug.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kwam door bovenstaande post ineens dit artikel tegen,. Echt een Quinty en douchewaterverhaal.
https://www.mediacourant.(...)zes-jr-weet-hij-dit/
quote:Klaas Otto kreeg naar eigen zeggen ’een container vol stront’ over zich heen nadat Marieke van Beek, een oud-medewerker van Rachel Hazes, verklaarde dat hij bij haar bedrijf op de loonlijst stond in ruil voor een envelop van 25.000 euro.
De 56-jarige oud-leider van motorclub No Surrender eiste eerder al dat Van Beek haar uitspraken zou rectificeren. Toen ze dit naliet, spande hij een kort geding tegen haar aan dat vandaag diende in de rechtbank van Utrecht. Van Beek en Otto waren beiden aanwezig bij de zitting.
Otto’s advocaat hekelt de verdenkingen aan het adres van zijn clint omdat het zou suggereren dat hij betrokken is bij witwaspraktijken. „Je kan niet zomaar alles over iedereen zeggen”, aldus de raadsman.
Marieke van Beek en Rachel Hazes zijn verwikkeld in een zaak over huur die de eerste niet zou hebben betaald aan de tweede. Tijdens een verhoor over deze zaak, had Van Beek ook gezegd dat Otto, met wie Hazes kort een relatie had, „niet zo’n zuiver verleden heeft.”
Belastende verklaring
„Mijn clint wil eigenlijk ver van die zaak blijven”, zei Otto’s advocaat. „Maar de uitspraak van Van Beek is niet zomaar een losse opmerking, het gaat om een heel lelijke, belastende verklaring die onder ede in het bijzijn van een boel media is gedaan.”
„Als mij ernaar wordt gevraagd, dan verklaar ik daarover”, zei Van Beek. Haar advocaat zei dat er op geen enkele wijze kan worden aangetoond dat Otto’s reputatie is beschadigd. „Hij spreekt over trial by media, maar hij heeft zelf ook de media opgezocht. Otto is gepokt en gemazeld en mijn clint heeft de waarheid verklaard.”
De rechter doet over twee weken uitspraak in dit kort geding.
De Speld?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:46 schreef quirina het volgende:
Ik las bij Yvonne dat Andr Mo weer ten huwelijk gaat vragen in de Ahoy.
Nou dan moeten we wel even kaarten kopen h?
( Not)
Vooral de vele reisjes naar Ibiza en Curacao waarschijnlijk. Ik zou ook wel zoveel op vakantie willen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:31 schreef Mrmime het volgende:
Het wordt een beetje zielig. Ik bedoel cht zielig.
Is die villa en dure sneakers dan zo belangrijk voor Monique.. Wat een leegte
Met die grote kleuter zou ik niet op vakantie willen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vooral de vele reisjes naar Ibiza en Curacao waarschijnlijk. Ik zou ook wel zoveel op vakantie willen.
En dan de hele dag er op je best uitzien want zie mij eens genieten op alle foto'squote:Op vrijdag 3 november 2023 11:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vooral de vele reisjes naar Ibiza en Curacao waarschijnlijk. Ik zou ook wel zoveel op vakantie willen.
Kunnen ze die kartonnen Andreetjes bij de Kruidvat weer uit de kelders halen en dan een ringsteekspelletje ervan makenquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:54 schreef roos94 het volgende:
Andr Hazes jr. wordt boegbeeld van s*ksspeeltjes: ‘Dit is c*ckring!’
Houdt het dan nooit op? Nu zijn kaartverkoop zo dramatisch verloopt, heeft Andr Hazes jr. besloten om bij te schnabbelen als het gezicht van s*ksspeeltjesgigant EasyToys. “Hier, een c*ckring!
https://www.mediacourant.(...)tjes-dit-is-cckring/
"Nu gratis 2de kaartje bij aankoop van een Andr satisfyer".quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Kunnen ze die kartonnen Andreetjes bij de Kruidvat weer uit de kelders halen en dan een ringsteekspelletje ervan maken![]()
![]()
#263quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Was hier al gepost dat Yvonne meldde dat ze gehoord heeft dat Andr Mo ten huwelijk zou willen vragen in Ahoy? Terwijl ze niet eens samenwonen en ze elkaar ‘volgens mij’ (Yv dus) alleen zien op vakantie.
Ze ging ook helemaal stuk om het idee dat je dan ten huwelijk wordt gevraagd in een halfleeg Ahoy met die paar mensen die er zitten,.
Mea culpa,quote:
Awww, het is verder ook echt een lieve jongen natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:47 schreef maily het volgende:
Klaas Otto door het slijk gehaald na uitspraken medewerker Rachel Hazes
[..]
Viel het mee of tegen ?quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:10 schreef Magica het volgende:
[..]
Haha best mee eigenlijk, ik vond haar er best goed uitzien
Mijn hemel, die foto in de header:quote:Op woensdag 15 november 2023 07:15 schreef quirina het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)hel-hazes.html#nujij
quote:Op maandag 20 november 2023 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
Andr Hazes jr. breekt schrijfsessie af om Monique beurt te geven
Beseft Mo welke eer haar ten deel valt? DE Antwee Hazes die een schrijverskamp onderbreekt om kilometers naar huis te rijden en hem er even bij haar in te hangen. Terwijl hij er makkelijk voor zou kunnen kiezen om met de eerstvolgende Sarah een hotel in te duiken. Ze boft maar met zo'n vent!
quote:Maar nog steeds als ik haar zie, dan komt er iets in mij naar boven
quote:Dumpprijzen sorteren effect: concert Andr Hazes in Ahoy is uitverkocht![]()
De tickets moesten weliswaar in de uitverkoop, maar Andr Hazes staat zaterdag toch in een uitverkocht Ahoy. Er zijn geen kaarten meer te koop voor het comeback-concert van de Leef-zanger. Nadat de verkoop in eerste instantie moeilijk ging, werd besloten de tickets in de uitverkoop te gooien.
De 29-jarige zanger maakte gebruik van sites als actievandedag.nl, kortingspret.nl en vakantieveilingen.nl om toegangsbewijzen, die normaal rond de 70 euro zijn, tegen dumpprijzen te verkopen. Hazes, die op 25 november voor de negende keer optreedt in Ahoy, kreeg de circa 16.000 beschikbare plaatsen in de Rotterdamse poptempel lastig vol. Op vakantieveilingen.nl werden tickets voor de tweede ring in Ahoy geveild, vaak voor minder dan de helft van de originele prijs.
Die truc sorteerde effect want op de website van Hazes pronkt nu de tekst ‘uitverkocht’ bij het optreden van zaterdag. Wie nog toegangskaarten wil, is dus te laat. Het moet een grote opluchting zijn voor de zoon van wijlen volkszanger Andr Hazes. In 2017 trad hij voor het eerst twee keer op in Ahoy, waar hij in 2018 (drie keer) en 2019 (ook drie keer) met succes terugkeerde. Nadat hij verstrikt raakte in een alcoholverslaving, waarvan hij met succes afkickte, veranderde hij van muziekgenre. Ook zijn privleven was veelvuldig in het nieuws. Zijn nieuwe singles sloegen niet aan in de hitlijsten en ook de kaartverkoop ging dus langzaam.
Nu kan hij solo toch zijn rentree maken voor een uitverkocht Ahoy. Eerder maakte hij ook al zijn comeback tijdens de Holland Zingt Hazes-shows in de Ziggo Dome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |