quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef quirina het volgende:
Geen zorgen nieuwe veiling is alweer gestart.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef quirina het volgende:
Vakantieveilingen is de enige manier waarop Dreetje nog zijn verlies dragelijk kan maken.
Vakantieveilingen wil namelijk ook een stukje winst.
En vergeet de nep bieders niet op die site om de prijs lekker op te drijven.
Je zou maar de volle mep betaald hebbenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef quirina het volgende:
Ooooooooh Ahoy kaartjes André Hazes op vakantieveilingen voor een koopje!
BIEDEN NU!
( mwah nee eigenlijk..)
Die mensen balen nu.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je zou maar de volle mep betaald hebben
Ach welnee, ze wordt gedraaid op platforms die hun neus ophaalden voor Andreen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee het komt enkel omdat ze de naam Hazes draagt daardoor krijgt ze rood op de plank, muzikaal is het allemaal kut wat ze doet. En links en rechts bij schnabbelen door liedjes van haar pa te zingen.Hetgene wat ervoor zorgt dat brood op de plank komt is de nalatenschap van haar vader dat zal 95% haar inkomen uit bestaan.
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Die mensen balen nu.
Las bij Yvonne dat er ook veel gratis kaarten bij bedrijven zijn uitgedeeld,
Eentje had al 600 medewerkers. Nou dat tikt al lekker aan.
Hoeveel gaan er richting marktplaats 😬quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?
En hoeveel zouden er daar nog verkocht wordenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er richting marktplaats 😬
Laat ik het zo zeggen: ik hoop niet dat ik ze in mijn kerstpakket vindquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?
Nee iddquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoop niet dat ik ze in mijn kerstpakket vind
Of Andre Kuipersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:45 schreef quirina het volgende:
https://www.marktplaats.nl/q/kaartjes+andré+hazes+ahoy+/
Valt ook tegen .
Dan toch maar zanger JoJo inhuren. Meer lol voor je geld.
Onze plaatselijke beroemdheid is nog leuker...en die doet tenminste nog goed werk, elke week komt hij belangeloos zingen in het tehuis voor mensen met dementie en dat wordt door de bewoners heel erg gewaardeerdquote:
Ben benieuwd na deze afgang hoelang het duurt voordat hij weer aan de snuif zit.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef quirina het volgende:
Ooooooooh Ahoy kaartjes André Hazes op vakantieveilingen voor een koopje!
BIEDEN NU!
( mwah nee eigenlijk..)
Niemand gaat in de toekomst voor de volle mep kaarten kopen dusquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Die mensen balen nu.
Las bij Yvonne dat er ook veel gratis kaarten bij bedrijven zijn uitgedeeld,
Eentje had al 600 medewerkers. Nou dat tikt al lekker aan.
quote:Hij heeft nog een maand de tijd, maar André Hazes ligt bepaald niet op koers voor een vol Ahoy. De zanger haalt kunstgrepen uit door kaarten voor zijn show aan de man te brengen via acties en goedkope websites. Terwijl de producent mooi weer speelt, kijken ingewijden in de muziekindustrie meewarig toe. ,,Dit is heel pijnlijk.”
André Hazes heeft een probleem. De zanger, die op 25 november voor de negende keer optreedt in Ahoy, krijgt de circa 16.000 beschikbare plaatsen in de Rotterdamse poptempel niet vol. Hoewel producent MediaLane laat weten tevreden te zijn met de kaartverkoop ‘voor het veld en de eerste ring’, blijkt uit een rondgang langs insiders in de muziekindustrie dat de werkelijkheid heel anders is; Hazes heeft kunstgrepen nodig om kaarten te verkopen.
De zanger maakt gebruik van sites als actievandedag.nl, kortingspret.nl en vakantieveilingen.nl om toegangsbewijzen tegen dumpprijzen te verkopen. ,,Elk ticket dat via Vakantieveilingen wordt verkocht, is een noodgreep", zegt een zeer ervaren concertorganisator. ,,De Toppers verkopen al jaren tickets voor de tweede ring, maar van hen is het algemeen bekend”, zegt een andere organisator, die eveneens beschikt over vele jaren ervaring. ,,Voor een artiest als André Hazes, die in het verleden Ahoy wel gemakkelijk gevuld kreeg, is dit uitzonderlijk. Je ziet dit weliswaar vaker gebeuren, maar dan met beginnende of uitgerangeerde artiesten.”
Niet eens halfvol
Op vakantieveilingen.nl worden tickets voor de tweede ring in Ahoy geveild, vaak voor minder dan de helft van de originele prijs. ,,En als je dan zelf het volle pond hebt betaald, ben je als bezoeker niet blij", zegt een van de ingewijden. ,,In de muziekwereld is het bekend dat deze show niet loopt, Ahoy is op dit moment nog niet eens halfvol. Natuurlijk kun je altijd kaartjes kwijtraken, er worden ook tickets vergeven via bijvoorbeeld bedrijfsverenigingen, maar dan is het wel de vraag hoeveel mensen er komen opdagen. De drempel om dan niet te komen als je bijvoorbeeld weinig zin hebt, is laag.
Producent MediaLane is verantwoordelijk voor de show in Ahoy. Het bedrijf wil in eerste instantie alleen per e-mail vragen beantwoorden, maar houdt het na het indienen van de vragen bij een algemene verklaring: ‘Wij zijn tevreden over de kaartverkoop voor het veld en de eerste ring. Om de tweede ring te optimaliseren zetten wij Vakantieveilingen in, dit gaat alleen om tweede ring en slechts om een beperkt aantal tickets. Dit is iets wat gebruikelijk is in de entertainmentwereld om de laatste tickets te verkopen.’
Een ingewijde: Zelfs als hij een nieuw album presenteert, gaan de krantenkoppen over hem en Monique. André Hazes is geen artiest meer, maar een BN’er
De concertorganisatoren zijn benieuwd hoe de producent de schade gaat beperken. ,,Dit wordt hoe dan ook een verlies", zegt een van hen. ,,Dit is een dure productie, om de kosten te drukken kun je ervoor kiezen om die wat uit te kleden. Maar dat gaat ten koste van de kwaliteit en de beleving.” Een andere insider in de muziekindustrie zou daarvoor kiezen. ,,Ik zou het wel weten, ik zou de show downsizen. Minder vuurwerk en video-effecten, alles om de financiële schade binnen de perken te houden."
Hazes trad in 2017 voor het eerst twee keer op in Ahoy, waar hij in 2018 (drie keer) en 2019 (ook drie keer) met succes terugkeerde. Over een maand gaat het om zijn comebackconcert na een lange afwezigheid. Na de coronapandemie raakte Hazes verstrikt in een alcoholverslaving, waarvan hij met succes afkickte. ,,André is een heel sympathieke gast. Maar het probleem met hem is dat het altijd gaat over zijn privézaken. Zelfs als hij een nieuw album presenteert, gaan de krantenkoppen over hem en Monique. André Hazes is geen artiest meer, maar een BN’er.”
Waar Hazes moeite heeft met de verkoop van zijn concerten, lopen de jaarlijkse Holland Zingt Hazes-shows in de Ziggo Dome nog wel goed. ,,Dat is meteen het ultieme bewijs dat het aan hem ligt, blijkbaar is hij veel fans kwijtgeraakt", zegt een van de concertveteranen. ,,Dit is heel pijnlijk, de producent zal niet blij zijn. Als ik MediaLane was geweest, had ik het gewoon toegegeven en had ik erbij gezegd: we hopen dat Ahoy zo vol mogelijk is, want de mensen die erbij zijn zullen een jaar later willen terugkomen. Dat is het namelijk wel: André Hazes geeft echt een prima show weg.”
Sneu voor Rox. Hoe krijgt Raggel het ook elke keer weer voor elkaar om te winnen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:16 schreef quirina het volgende:
Rachel Hazes wint hoger beroep Roxeanne maar 'nog niet van elkaar af'
Rachel Hazes (53) kan een overwinning vieren, nu het gerechtshof van Amsterdam haar gelijk heeft gegeven in haar hoger beroep tegen twee voormalige zakenpartners en haar dochter Roxeanne Hazes (30). Dit betekent dat Roxeanne alsnog als getuige mag worden opgeroepen. Het lijkt erop dat Rachel's frequente bezoekjes aan de rechtbank voorlopig nog niet voorbij zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-niet-van-elkaar-af
We hebben Raggel nog als entertainment.
Lekker rollebolle door de rechtzaal met Raggel.
En over een tijdje is alles weer koek en uit en zitten ze rondom het kerstdiner om vervolgens in 2024 zich weer de koppen in te slaan..... Drama familiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sneu voor Rox. Hoe krijgt Raggel het ook elke keer weer voor elkaar om te winnen?
Hoe dan ook: Rox gaf in het verleden al aan dat ze niet wilde getuigen omdat ze dan nog meer afbreuk aan het karakter van haar moeder moest doen. Nou. Kom maar op dan.
Raggel: ik wil m’n kinderen terug
Ook Raggel: ik ga je dwingen iets te doen dat je niet wilt door een rechtszaak tegen je aan te spannen, zodat ík win en geld krijg. Maar ik houd van je en de deur staat open, lieffie.
Nee denk het niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
En over een tijdje is alles weer koek en uit en zitten ze rondom het kerstdiner om vervolgens in 2024 zich weer de koppen in te slaan..... Drama familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |