Antwee ook niet. Rox heeft tenminste nog wel een of twee oké nummertjes gemaakt. Dat kan ik van Antwee niet zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee kan ze ook niet.. Ze heeft niet het zangtalent van haar vader.
In z'n hoogtijdagen uitstekend. Maar het moest maar net je soort muziek zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar... die pa kon toch ook niet echt zingen?
Nee hij net zo goed ook niet nee, daarom zeg ik ook tijd van ze teren allemaal op hun eigen manier over de rug van hazes Sr.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Antwee ook niet. Rox heeft tenminste nog wel een of twee oké nummertjes gemaakt. Dat kan ik van Antwee niet zeggen.
Ze heeft het gewoon niet, geen stem, geen x factor, geen persoonlijkheid gewoon niets.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In z'n hoogtijdagen uitstekend. Maar het moest maar net je soort muziek zijn.
Ergens heeft Rox een vergelijkbaar donker timbre, in een vrouwelijke versie. Ze is alleen minder toonvast.
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee hij net zo goed ook niet nee, daarom zeg ik ook tijd van ze teren allemaal op hun eigen manier over de rug van hazes Sr.
Mwoah, ik vind Rox niet vreselijk en ook niet om te kotsen. Dat ze niet echt zangtalent, charisma of ‘x-factor’ heeft, maakt haar als persoon niet vreselijk, natuurlijk. Zij is de enige normale, en gaat graag jeus de boulen, en knuffelen met d’r gezin op de bank.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Vreselijke familie ook, ieder op zijn eigen manier 🤢🤢🤢🤢🤢
Maar Rasjel vult haar bankrekening ermee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee hij net zo goed ook niet nee, daarom zeg ik ook tijd van ze teren allemaal op hun eigen manier over de rug van hazes Sr.
Maar wel een carrière. Ja, ik bedoel, je mag het niks vinden, maar ze krijgt er wel brood mee op de plank dus kennelijk doet ze toch iets goed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon niet, geen stem, geen x factor, geen persoonlijkheid gewoon niets.
Jordy Cruijff speelde bij Barcelona en Manchester United. Werd zelfs international.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar wel een carrière. Ja, ik bedoel, je mag het niks vinden, maar ze krijgt er wel brood mee op de plank dus kennelijk doet ze toch iets goed.
Nee het komt enkel omdat ze de naam Hazes draagt daardoor krijgt ze rood op de plank, muzikaal is het allemaal kut wat ze doet. En links en rechts bij schnabbelen door liedjes van haar pa te zingen.Hetgene wat ervoor zorgt dat brood op de plank komt is de nalatenschap van haar vader dat zal 95% haar inkomen uit bestaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar wel een carrière. Ja, ik bedoel, je mag het niks vinden, maar ze krijgt er wel brood mee op de plank dus kennelijk doet ze toch iets goed.
Ze heeft wat mij betreft wel de gunfactor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon niet, geen stem, geen x factor, geen persoonlijkheid gewoon niets.
Nog 3 minuten!!quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef quirina het volgende:
https://www.vakantieveili(...)ahoy-rotterdam/48227
Voor wie wel wil gaan.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef quirina het volgende:
Geen zorgen nieuwe veiling is alweer gestart.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef quirina het volgende:
Vakantieveilingen is de enige manier waarop Dreetje nog zijn verlies dragelijk kan maken.
Vakantieveilingen wil namelijk ook een stukje winst.
En vergeet de nep bieders niet op die site om de prijs lekker op te drijven.
Je zou maar de volle mep betaald hebbenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef quirina het volgende:
Ooooooooh Ahoy kaartjes André Hazes op vakantieveilingen voor een koopje!
BIEDEN NU!
( mwah nee eigenlijk..)
Die mensen balen nu.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je zou maar de volle mep betaald hebben
Ach welnee, ze wordt gedraaid op platforms die hun neus ophaalden voor Andreen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee het komt enkel omdat ze de naam Hazes draagt daardoor krijgt ze rood op de plank, muzikaal is het allemaal kut wat ze doet. En links en rechts bij schnabbelen door liedjes van haar pa te zingen.Hetgene wat ervoor zorgt dat brood op de plank komt is de nalatenschap van haar vader dat zal 95% haar inkomen uit bestaan.
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Die mensen balen nu.
Las bij Yvonne dat er ook veel gratis kaarten bij bedrijven zijn uitgedeeld,
Eentje had al 600 medewerkers. Nou dat tikt al lekker aan.
Hoeveel gaan er richting marktplaats 😬quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?
En hoeveel zouden er daar nog verkocht wordenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er richting marktplaats 😬
Laat ik het zo zeggen: ik hoop niet dat ik ze in mijn kerstpakket vindquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er werkelijk gebruik van maken?
Nee iddquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoop niet dat ik ze in mijn kerstpakket vind
Of Andre Kuipersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:45 schreef quirina het volgende:
https://www.marktplaats.nl/q/kaartjes+andré+hazes+ahoy+/
Valt ook tegen .
Dan toch maar zanger JoJo inhuren. Meer lol voor je geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |