@Dr8gonOfLifequote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh echt? Vertel eens waar het dan beter toeven is, en waarom je nog in Nederland zit wanneer het hier blijkbaar allemaal zo dramatisch is.
In Zweden was er nooit een lockdown bijvoorbeeld.quote:
Maar wel een een vaccinatiebewijs (QR-CODE), vervroegde sluiting horeca, en een maximale groepsgrootte.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In Zweden was er nooit een lockdown bijvoorbeeld.
Waarom denk je dat vluchten de enige reactie of 'oplossing' zou (moeten) zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe dan ook: waarom zit je nog in Nederland als het hier zo verschrikkelijk is?
Zie jij TS een revolutie beginnen? Nee he. Dan kan je maar beter vluchten, want waarom zou je onder een totalitair schrikbewind willen leven wanneer het elders beter toeven is?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat vluchten de enige reactie of 'oplossing' zou (moeten) zijn?
Dit denken is natuurlijk precies waardoor zoveel shitholelanden shitholelanden blijven.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zie jij TS een revolutie beginnen? Nee he. Dan kan je maar beter vluchten, want waarom zou je onder een totalitair schrikbewind willen leven wanneer het elders beter toeven is?
In Zweden betaal je ook al snel meer dan 50% inkomstenbelasting, en kijken ze je al vies aan ongeveer als je door rood loopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om te vertrekken? Dat je in een ander land geen uitkering krijgt?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
We leven al in een totalitaire staat helaas.
Daar zijn ze achteraf op teruggekomen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Als je dagelijks zo ondraaglijk moet lijden door deze overheid, dan vertrek je toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat vluchten de enige reactie of 'oplossing' zou (moeten) zijn?
Ah, dus dat Zweden geen lockdown had accepteer je als feit, maar de gevolgen daarvan, te lezen in dat Volkskrant artikel zijn natuurlijk desinformatie en fake news.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Emigreren is niet voor iedereen weggelegd helaas.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar wel een een vaccinatiebewijs (QR-CODE), vervroegde sluiting horeca, en een maximale groepsgrootte.
En Zweden heeft een hoge vaccinatiegraad. Hoe dan ook: waarom zit je nog in Nederland als het hier zo verschrikkelijk is?
Harder werken, dan kan je elders wat kopen en er gaan wonen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Emigreren is niet voor iedereen weggelegd helaas.
Waarom niet? Maar het is mij inmiddels wel duidelijk. Vrij vertaald staat daar: ik heb het hier eigenlijk gewoon te goed om te vertrekken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Emigreren is niet voor iedereen weggelegd helaas.
Je hebt het over covid neem ik aan?quote:
Dat getuigt van een obsessie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt het over covid neem ik aan?
neequote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt het over covid neem ik aan?
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar het is mij inmiddels wel duidelijk. Vrij vertaald staat daar: ik heb het hier eigenlijk gewoon te goed om te vertrekken.
En dan te bedenken dat ie zijn hand ophoud bij de overheid die hij zo wantrouwtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om te vertrekken? Dat je in een ander land geen uitkering krijgt?
Als ik zijn psychiater was zou ik hem Clomipramine voorschrijven. Werkt (meestal) perfect om mijn obsessies te temmen...quote:
Je hebt een obsessie met Oekraïne. Zie ik aan je vlaggetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Als ik zijn psychiater was zou ik hem Clomipramine voorschrijven. Werkt (meestal) perfect om mijn obsessies te temmen...
Dan komt ie vast met topics over "The glorious country Russia"quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik mag toch goddomme hopen dat dit eindelijk de laatste oprisping van deze reeks onzintopics is. Elke claim is al 27 x weerlegd met echte wetenschap en toch maar doorjammeren.
Het was een van de laatste posts van het vorige topic, dus misschien gemist. Ik wacht nog steeds.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wetenschappelijk bewijs voor het niet werken van vaccins, of dat ze zorgen voor oversterfte, of zelfs maar ernstige bijwerkingen op lange termijn.
Ik wacht nog steeds @Jaeger85 @KlapMongeaul @Dr8gonOfLife
Linkjes naar wetenschappelijk gepubliceerde artikelen, geen links naar videos.
https://www.lareb.nl/bijwerkingen-coronavaccins#pfizerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het was een van de laatste posts van het vorige topic, dus misschien gemist. Ik wacht nog steeds.
Coronapandemie is de onzin. Vaccinatieschade is een daadwerkelijk bestaand ding.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik mag toch goddomme hopen dat dit eindelijk de laatste oprisping van deze reeks onzintopics is. Elke claim is al 27 x weerlegd met echte wetenschap en toch maar doorjammeren.
En de grap is dat de schade die het virus aanricht in het lichaam wordt ontkend, terwijl de schade die het vaccin aanricht wordt overdreven.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Coronapandemie is de onzin. Vaccinatieschade is een daadwerkelijk bestaand ding.
Jouw statement is incorrect. COVID-19 is te vergelijken met de influenza van 2018.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
En de grap is dat de schade die het virus aanricht in het lichaam wordt ontkend, terwijl de schade die het vaccin aanricht wordt overdreven.
Kun je uitleggen waarom je dat doet?
Hitchens's razor geldt ook voor jou.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Coronapandemie is de onzin. Vaccinatieschade is een daadwerkelijk bestaand ding.
Doe dat eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jouw statement is incorrect. COVID-19 is te vergelijken met de influenza van 2018.
Nou, als je die griepgolf over dezelfde periode uitspreidt als Covid, dan kom je op flinke cijfers uit...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jouw statement is incorrect. COVID-19 is te vergelijken met de influenza van 2018.
Dus er zijn nog steeds mensen met vermoeidheid, concentratie en geheugenproblemen, kortademigheid, hoofd- en spierpijn, overgevoeligheid, slaapproblemen, reukverlies, hartkloppingen, duizeligheid, angst- en stemmingsklachten door de influenza uit 2018?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wtf. Lekker selectief reageer jij op posts. Zoals ik eerder al zei lagen er in april 2020 meer dan 1400 mensen met corona op de IC. Ik ben heel benieuwd of jij een moment in 2018 kunt vinden waarop er op één moment 1400+ mensen op de IC lagen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat zijn geen wetenschappelijk gepubliceerde onderzoeken, maar overzichten van geregsitreerde bijwerkingen.quote:
Ja, die kunnen nog steeds niet accepteren dat ze ongelijk hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:23 schreef Papers_in_ashes het volgende:
zijn hier echt nog steeds mensen mee bezig met vaccinatieschade
Ja. Zoek eens ''post viraal syndroom'' op.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus er zijn nog steeds mensen met vermoeidheid, concentratie en geheugenproblemen, kortademigheid, hoofd- en spierpijn, overgevoeligheid, slaapproblemen, reukverlies, hartkloppingen, duizeligheid, angst- en stemmingsklachten door de influenza uit 2018?
Er waren meerdere coronagolven. Iedere golf had circa 8.000 doden. Het influenzaseizoen van 2018 had 9.400 doden en die van 2017 8.600 doden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, als je die griepgolf over dezelfde periode uitspreidt als Covid, dan kom je op flinke cijfers uit...
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36055877/quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat zijn geen wetenschappelijk gepubliceerde onderzoeken, maar overzichten van geregsitreerde bijwerkingen.
Zeldzame bijwerkingen, die binnen 1-2 weken optreden, en die ook nog eens zeer zelden dodelijk zijn, kunnen niet voor de 'onverklaarde' oversterfte leiden waarvan sommigen naar de vaccinaties als schuldige wijzen.
De tweede link gaat ook over meldingen. Er wordt iets dieper op ingegaan. Bij AZ zijn 3 gevallen bekend waar iemand vrijwel zeker is overleden aan een bijwerking van de vaccinatie (trombose + laag aantal bloedplaatjes), en 2 mogelijk. 3 mensen overleden na problemen aan het hart na een ontstoken hartzakje of hartspier, maar ook infecties en/of andere hartaandoeningen kunnen een rol gespeeld hebben (ander onderliggend lijden dus). 5-8 gevallen, van de hoeveel miljoen prikken?
En het is al vele malen genoemd, maar een melding wilt niet zeggen dat die melding ook terecht is. Dat staat ook op de site van Lareb zelf. Als je 1 miljoen mensen deze maand prikt, dan gaan sommige van die mensen binnen 4 weken dood, maar dat gebeurd ook als je 1 miljoen mensen deze maand zwoel in de ogen kijkt.
Maar ik vroeg om wetenschappelijk gepubliceerde artikelen, oftewel peer-review gepubliceerde artikelen. Artikelen die door experts die niet bij het onderzoek betrokken zijn beoordeeld zijn en goed zijn bevonden, het liefst op een dubbel-blinde manier. Niet iets dus wat een organisatie zonder dergelijke checks op hun eigen site kan zetten.
Oftewel: Probeer het nog eens.
Ik ken meerdere mensen met vaccinatieschade. Je bericht is daarmee al incorrect. Kijk daarnaast naar de oversterfte, onafhankelijke onderzoeken, overbelasting van crematoria en het onverwachts neervallen van kerngezonde mensen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die kunnen nog steeds niet accepteren dat ze ongelijk hebben.
Vaccinatieschade is een groot probleem in 2023.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:23 schreef Papers_in_ashes het volgende:
zijn hier echt nog steeds mensen mee bezig met vaccinatieschade
Een groot probleem onder wappies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een groot probleem in 2023.
Al die doden door turbokanker.. je weet toch..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:20 schreef dop het volgende:
en dan de mensen met vaccinatie schade, ik ben heel benieuwd? liggen die in het ziekenhuis?
liggen ze op de IC? wat is de schade wat hebben ze precies? waar uit blijkt dat het vaccinatie schade is?
De ziekenhuis bezetting en ic bezetting is nu namelijk normaal, dus waar zijn al die vaccinatie schade gevallen?
https://sciencebasedmedic(...)-antivax-propaganda/quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36055877/
In duitsland zijn ze nu bezig met zowel meerdere wetenschappelijke onderzoeken naar mensen met vaccinatie-schade alswel zijn er meerdere rechtzaken wegens mensen met vacinatie-schade.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:20 schreef dop het volgende:
en dan de mensen met vaccinatie schade, ik ben heel benieuwd? liggen die in het ziekenhuis?
liggen ze op de IC? wat is de schade wat hebben ze precies? waar uit blijkt dat het vaccinatie schade is?
De ziekenhuis bezetting en ic bezetting is nu namelijk normaal, dus waar zijn al die vaccinatie schade gevallen?
In het hoofd van wappies ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Thx, goede post.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
In duitsland zijn ze nu bezig met zowel meerdere wetenschappelijke onderzoeken naar mensen met vaccinatie-schade alswel zijn er meerdere rechtzaken wegens mensen met vacinatie-schade.
Ook zonder direkt in de 'complot-theorieen' af te dalen is dat an sich erg goed dat daarnaar goed onderzoek gedaan wordt, naar exacte vaststelling van het 'Post Vac Syndrome'..
voorlopig lijkt het in veel gevallen vooral vergelijkbaar met 'Long Covid'-achtige klachten, met als verschil dat het aantal meldingen van mensen met symptomen duidelijk lager ligt dan het aantal mensen dat dit na een gewone covid-infectie meld...
wel hebben mensen met Post-Vac-syndrome ig in duitsland het voordeel dat zij in aanmerking komen voor en schadevergoeding, mits een rechter in een individuele zaak het verband van hun klachten met een vaccinatie kan overtuigd worden.
(de schadevergoeding wordt dan betaald door de Overheid, die de aanspakelijkheid van de vaccin-fabrikanten overgenomen heeft)
Voorlopig lijken de meeste toegekende schadevergoedingen te komen van AstraZeneca, en zijn het daar vooral jonge vrouwen die met trombose-gerelateerde klachten direkt na een vaccinatie met Vaxxeria kregen.
https://www.dw.com/de/pos(...)%A4digten/a-65027513
Persoonlijk vind ik het wel erg jammer dat dit thema door een ideologische extreme groep misbruikt wordt om een bepaald overdeven en extreem narratief te verspreiden en die er ook alerhande ongeralteerde zaken bijhalen.
bv claims dat oversterfte inde zomer zou komen door vacinatie is totale onzin, aangezien er momenteel helemaal geen grootschalige vacinatie plaatsvind (en het gewoon praktisch onmogelijk is dat een vaccin of ook een virus een duidelijke tijdsframe met oversterfte zou veroorzaken in een 'uitgestelde' manier ... juist de piek in oversterfte bewijst dat een mogelijke oorzaak eerder ligt in oorzaken die en tijdelijke nabijheid hebben en niet ver terug).
Voor nederland lijkt er hooguit eeen specifiek tijdsframe met hogere sterfte die een mogelijk verband zou kunnen hebben met een vaccinatie-campagne, die van oktober 2022 toen er een herhaalbooster-campagne gericht was op ouderen en risico-groepen of extra zwakke mensen...
het kan zeker zijn dat hier de vaccinatie-campagne ook tot meer sterfte onder deze groepen met extra risico geleid heeft... net zoals een griepprik ook het effect heeft dat er altijd en aantal zeer oude en zwakke mensen ook door zou kunnen overlijden (maar dat deels komt omdat die doelgroep ook extra kwetsbaar is)
simpel antwoord ... er zijn een aantal mensen met klachten die zeer mogelijk gerelateerd zijn aan de nawerkingen van een vaccinatie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Zei het daarnet al in een ander topic, maar waarom is dit nog een item?
Wel grappig hoe er in Nederland nog niet eens binnen 10 jaar een rotonde kan worden gerealiseerd, of politiek over de meest triviale zaken overeenstemming bereikt kan worden, maar de overheid klaarblijkelijk wel in staat wordt geacht om in samenwerking met andere landen de grootste complotten te bekokstoven en in het geniep uit te voeren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Zei het daarnet al in een ander topic, maar waarom is dit nog een item? Iedereen die ik ken (inclusief ikzelf) die zich heeft laten vaccineren, zich netjes aan de maatregelen heeft gehouden, het accepteerden dat er dingen niet konden, het snapten dat de overheid het soms ook niet helemaal juist had aangezien we dit nog nooit mee hadden gemaakt etc is nu de hele pandemie alweer vergeten en is weer aan het leven als nooit tevoren.
Wappies zijn daarentegen NOG STEEDS bezig met vaccinatieschade, de lockdowns, andere mensen schapen noemen en noem het allemaal maar op. Zullen wel teleurgesteld zijn dat ze er faliekant hebben naast gezeten met voorspellingen als "de QR-code zal uitgroeien tot sociaal kredietsysteem!!!!111!!!".
Die groep valt in het niet als je de long COVID patiënten er tegenover zet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja. Zoek eens ''post viraal syndroom'' op.
Zoals bij elke vaccinatie ooit dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:33 schreef RM-rf het volgende:
simpel antwoord ... er zijn een aantal mensen met klachten die zeer mogelijk gerelateerd zijn aan de nawerkingen van een vaccinatie.
Dus 1 griepgolf per jaar vs meerdere golven Covid..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er waren meerdere coronagolven. Iedere golf had circa 8.000 doden. Het influenzaseizoen van 2018 had 9.400 doden en die van 2017 8.600 doden.
Vanwege welk vaccin dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dus willekeurige gebeurtenissen verbind jij met vaccinatie...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen met vaccinatieschade. Je bericht is daarmee al incorrect. Kijk daarnaast naar de oversterfte, onafhankelijke onderzoeken, overbelasting van crematoria en het onverwachts neervallen van kerngezonde mensen.
Het lastige is: bewijs maar eens in een individueel geval dat je recht hebt op schadevergoeding als de klachten meer dan een paar weken na vaccinatie optraden. Wie zegt dat de klachten niet veroorzaakt zijn door iets anders wat in de tussenliggende tijd, of zelfs voor de vaccinatie, is gebeurd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
simpel antwoord ... er zijn een aantal mensen met klachten die zeer mogelijk gerelateerd zijn aan de nawerkingen van een vaccinatie.
Deze hebben recht erop schadeclaims in te dienen (in de meeste gevallen hebben overheden de aansprakelijkheid van medicijnfabrikanten overgenomen, dus die schadeclaims moeten zij betalen) en ook hebben deze mensen behandeling nodig.
Voorlopig lijkt het te zijn dat veel symptomen van post vac-syndroom overeenkomen met Long-Covid (lullig vor mensen met long-covid is dat je dan geen mogelijkheid hebt een schadeclaim in te dienen)..
Voor bv de eventuele behandeling is het dus ook erg zinnig daarnaar onderzoek te doen end at gebeurt ook.
Natuurlijk zijn er ook een groep mensen die hiervan een sort van politiek-ideologisch 'spelletje' maken en de discussie gaan verstoren met overdreven of onaantoonbare subjectieve claims (de typische "ik ken een hoop mensen in mn direkte omgeving met vaccinatie-schade" die vreemd genoeg vooral vaak voorkomt bij anti-vaxxers, kennelijk is het voorkomen van vacinatieschade vooral veel vorkomend onder anti-vaxxers).
anderszijds, als de discussie ook gewoon zakelijk en op de feiten gericht kan zijn, neem je juist ook de argumenten weg van die mensen die de discussie willen verstoren en voral onmogelijk maken.
Helaas zijn zakelijke en genuanceerde discussies veel minder interssant en spannend voor de rel-zoekers.
Daarvoor zijn in duitsland in de afgelopen weken al enige voorbeelden geweest... iedere rechtzaak wordt apart afgeogen en meerdere experten-rapportages afgegeven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het lastige is: bewijs maar eens in een individueel geval dat je recht hebt op schadevergoeding als de klachten meer dan een paar weken na vaccinatie optraden. Wie zegt dat de klachten niet veroorzaakt zijn door iets anders wat in de tussenliggende tijd, of zelfs voor de vaccinatie, is gebeurd?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36055877/
In hun analyse, en daar rammelt nog wel wat aan, zie hieronder, vinden ze dus iets meer 'serious adverse events' bij het Pfizer vaccin, maar is er geen bewijs voor meer serious adverse events bij Moderna (confidence interval van -3.2 to 29.6). En ook goed om uit te lichten in de Pfizer studie waren er bij 17.6 mensen per 10.000 serious adverse events in de placebo groep, bij Moderna 42.2. In de gevaccineerde groep waren het er bij Pfizer 28.7 en bij Moderna 57.3. Oftewel, in beide groepen lijkt het dat een groot deel van de waargenomen serious adverse events (17.6/28.7 = 61% bij Pfizer en 42.2/57.3 = 73%) niet veroorzaakt door het vaccin. Trek dat eens door naar wat sommigen nu allemaal bestempelen als vaccinatieschade.quote:The Pfizer trial exhibited a 36 % higher risk of serious adverse events in the vaccine group; risk difference 18.0 per 10,000 vaccinated (95 % CI 1.2 to 34.9); risk ratio 1.36 (95 % CI 1.02 to 1.83). The Moderna trial exhibited a 6 % higher risk of serious adverse events in the vaccine group: risk difference 7.1 per 10,000 (95 % CI -23.2 to 37.4); risk ratio 1.06 (95 % CI 0.84 to 1.33).
Combined, there was a 16 % higher risk of serious adverse events in mRNA vaccine recipients: risk difference 13.2 (95 % CI -3.2 to 29.6); risk ratio 1.16 (95 % CI 0.97 to 1.39). <-- i.e. CI's gaan onder 0 en 1, oftewel er is geen goed statistisch bewijs voor een overall effect!
Discussion: The excess risk of serious adverse events found in our study points to the need for formal harm-benefit analyses, particularly those that are stratified according to risk of serious COVID-19 outcomes. These analyses will require public release of participant level datasets.
Shoot againquote:While this article underwent peer review prior to publication, we feel it is important to point out that, despite this, serious flaws in the analysis and conclusions made by the Fraiman group should have prevented it from being accepted for publication.
...
There are several areas where we have concerns: 1) ascertainment and classification of AEs; 2) analyses of differences between vaccine and placebo groups; 3) the harm-benefit considerations; and 4) post-marketing assessments.
...
In short, it is unfortunate that this manuscript did not receive appropriate methodologic and statistical review that would have likely prevented its publication in its current form. While a thorough and accurate safety assessment of vaccines is a critical component of keeping our preventive health programs safe and acceptable to the public, studies with inappropriate methodology threaten the achievement of that goal by drawing inappropriate conclusions that undermine public confidence. A very much more cautious interpretation of their own findings would lead to a markedly different paper. While the authors do say “We emphasize that our investigation is preliminary, to point to the need for more involved analysis”, they essentially suggest they have convincing evidence of excess risks- this is not a valid interpretation of their data. The observational data in its totality does not shown any excess risks of the mRNA vaccines claimed by these authors.
Voor jouw informatie; hoe lullig het voor die doden ook is, maar dat was niet grootste probleem. Het was vooral de enorme druk op de zorg en het feit dat er in april 2020 meer dan 1400 mensen met corona op de IC lagen. Pas na een extreme lockdown kregen we dat aantal omlaag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er waren meerdere coronagolven. Iedere golf had circa 8.000 doden. Het influenzaseizoen van 2018 had 9.400 doden en die van 2017 8.600 doden.
De ziekenhuizen lagen overvol met duizenden grieppatiënten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor jouw informatie; hoe lullig het voor die doden ook is, maar dat was niet grootste probleem. Het was vooral de enorme druk op de zorg en het feit dat er in april 2020 meer dan 1400 mensen met corona op de IC lagen. Pas na een extreme lockdown kregen we dat aantal omlaag.
Ik ben heel benieuwd of jij een moment in 2018 kunt vinden waarop er op één moment 1400+ mensen op de IC lagen. De druk op de zorg was toen ook hoog, maar veel minder hoog en nooit is de reguliere zorg volledig afgeschaald.
Ik snap ook niet waarom je griep probeert af te doen als iets onschuldigs...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De ziekenhuizen lagen overvol met duizenden grieppatiënten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ppatienten~ab5eb9e0/
Gezien griep ook een (ernstige) longziekte is vind ik dat de coronalockdowns en massavaccinaties onnodig waren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je griep probeert af te doen als iets onschuldigs...
Tja, je gaf zelf toe dat het aantal slachtoffers van een Covid golf mét een lockdown te vergelijken is met een griep golf zónder lockdown.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gezien griep ook een (ernstige) longziekte is vind ik dat de coronalockdowns en massavaccinaties onnodig waren.
De lockdown was niet effectief.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, je gaf zelf toe dat het aantal slachtoffers van een Covid golf mét een lockdown te vergelijken is met een griep golf zónder lockdown.
Dus eigenlijk erken je dat ze nodig waren...
En dan hebben we het geeneens over het feit dat de ziekenhuizen vol bleven liggen met Covid patiënten, ook tijdens de periodes dat er geen golf was, en dat er meerdere golven in 1 jaar waren.
Iets tig keer herhalen zonder onderbouwing maakt het niet magisch de waarheid, knul.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De lockdown was niet effectief.
Dit artikel (MSM nog wel) van voor de lockdown. Lockdown werd onzin genoemd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iets tig keer herhalen zonder onderbouwing maakt het niet magisch de waarheid, knul.
Probeer je nu met een artikel van 17 maart 2020, van vóór de lockdown weet je wel, aan te tonen dat de lockdown niet effectief was?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dit artikel (MSM nog wel) van voor de lockdown. Lockdown werd onzin genoemd.
https://nos.nl/artikel/23(...)kdown-zou-onzin-zijn
je hoeft geen Einstein te zijn om te snappen dat afstand houden, thuiswerken en minder contact met andere mensen, het aantal besmetting zal verlagen. Het is niet voor niets dat virussen zich makkelijker verspreiden op drukke plaatsen en gebieden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een influenza of coronavirus verspreid zich via aerosolen. Afstand houden is amper effectief en ook vrijwel onmogelijk in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:25 schreef dop het volgende:
[..]
je hoeft geen Einstein te zijn om te snappen dat afstand houden, thuiswerken en minder contact met andere mensen, het aantal besmetting zal verlagen. Het is niet voor niets dat virussen zich makkelijker verspreiden op drukke plaatsen en gebieden.
En moeilijker in dun bevolkte gebieden.
Ik neem voor het gemak aan dat je hier niet wil pleiten voor nog strenger lockdowns voor een hogere effectiviteit.
Dus roep je dit nu bij gebrek aan betere argument of ben je nog dommer dan ik al dacht?
Ik dacht dat je heilig in de MSM geloofde toch? Op 17 maart 2020 was er in delen van Italië al een maand een lockdown.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Probeer je nu met een artikel van 17 maart 2020, van vóór de lockdown weet je wel, aan te tonen dat de lockdown niet effectief was?
...
...
Dat werkt misschien in waptopia, maar niet in de grotemensenwereld.
dus tijdens de lockdown van thuis uit de hele kroeg besmetten op afstand?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een influenza of coronavirus verspreid zich via aerosolen. Afstand houden is amper effectief en ook vrijwel onmogelijk in het dagelijks leven.
Mensen zullen er toch uit moeten om boodschappen te doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:36 schreef dop het volgende:
[..]
dus tijdens de lockdown van thuis uit de hele krijg besmetten op afstand?
Ben je een soort Jomanda of zo?
Je kiest toch zelf voor vaccineren met de info dat er bijwerkingen kunnen voorkomen. Dan achteraf gaan janken om een schadevergoedingquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Deze hebben recht erop schadeclaims in te dienen (in de meeste gevallen hebben overheden de aansprakelijkheid van medicijnfabrikanten overgenomen, dus die schadeclaims moeten zij betalen) en ook hebben deze mensen behandeling nodig..
Cijfers wil ik. Jij vergelijkt de situatie met een griepgolf. Bij welke griepgolf lagen er 1400+ mensen op de IC? Ik denk dat je niet eens tot 1000 komt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De ziekenhuizen lagen overvol met duizenden grieppatiënten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ppatienten~ab5eb9e0/
1keer kort kontakt op afstand in een beperkte groep is precies het zelfde als de hele avond met zijn alle kort op elkaar in de kroeg of discotheek met een grote groepen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mensen zullen er toch uit moeten om boodschappen te doen.
Dus dan had je ook geen last van de lockdowns..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee, paar honderd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Cijfers wil ik. Jij vergelijkt de situatie met een griepgolf. Bij welke griepgolf lagen er 1400+ mensen op de IC? Ik denk dat je niet eens tot 1000 komt.
Wel eens gehoord van ‘voortschrijdend inzicht’? De onzin van vandaag is de reddende actie van morgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En dan opeens geloof jij de MSM wel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand die in 2020 is blijven steken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van ‘voortschrijdend inzicht’? De onzin van vandaag is de reddende actie van morgen.
Experts denken daar anders over. Deze week nog een aardig rapport: https://royalsociety.org/-/media/policy/projects/impact-non-pharmaceutical-interventions-on-covid-19-transmission/covid-19-examining-the-effectiveness-of-non-pharmaceutical-interventions-executive-summary.pdfquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
quote:The report draws together the findings of six expert-led evidence reviews, published in a special themed issue of the journal Philosophical Transactions of the Royal Society A.
The reviews looked at thousands of published studies, and identified papers that were suitably robust for inclusion in each review category.
In het artikel staat duizenden. Verdiep jezelf in de stof.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, paar honderd.
En ook geen duizenden in het ziekenhuis, zoals bij Covid...
Er is helaas beperkte informatie over het aantal mensen dat toen op de IC lag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Cijfers wil ik. Jij vergelijkt de situatie met een griepgolf. Bij welke griepgolf lagen er 1400+ mensen op de IC? Ik denk dat je niet eens tot 1000 komt.
Het hele jaar rond?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In het artikel staat duizenden. Verdiep jezelf in de stof.
Met covid lagen er in de zomer van 2020 15 op de IC.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het hele jaar rond?
Nope. Je ziet bij griep een korte periode dat er overbelasting is. Met Covid hadden we meer dan 2 naar overbelasting, ondanks zware maatregelen tegen verspreiding...
Grappig, hoe je het nu opeens over de IC hebt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met covid lagen er in de zomer van 2020 15 op de IC.
Precies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een influenza of coronavirus verspreid zich via aerosolen. Afstand houden is amper effectief en ook vrijwel onmogelijk in het dagelijks leven.
Dus dan blijven lockdowns over..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Aerosolen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies.
Leg nu nog eens uit waarom een lockdown niet effectief zou zijn?
Nee. Veel effectiever zijn o.a veel ventileren, niet testen, groepsimmuniteit door besmetting en kwetsbare mensen de optie geven om thuis te blijven terwijl de rest doorgaat met het leven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan blijven lockdowns over..
Kiek, je weet het wel....
En op welke manier is dat effectiever?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee. Veel effectiever zijn o.a veel ventileren, niet testen, groepsimmuniteit door besmetting en kwetsbare mensen de optie geven om thuis te blijven terwijl de rest doorgaat met het leven.
Dat is mooi. Ik ken mensen met asymptomatische covid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:35 schreef Zoon_John het volgende:
Ik ben gevaccineerd en heb nergens last van.
Dat maakt ze juist effectief.quote:
Die hebben zich niet gehouden aan jouw maatregelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik ken mensen met asymptomatische covid.
En als mensen minder vaak en minder dicht bij elkaar zijn, komen ze dan vaker of juist minder vaak in aanraking met aerosolen?quote:
Ventilatie: SARS-CoV-2 en influenza verspreiden zich vooral door aerosolen. Een goede ventilatie beperkt aerogene transmissie door het verversen van de lucht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
En op welke manier is dat effectiever?
Nogmaals, mensen moeten ook boodschappen doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat maakt ze juist effectief.
Als ik jou opsluit bereiken jouw aerosolen mij niet
Om effect te bereiken met afstand houden moest er een 10-meter samenleving komen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En als mensen minder vaak en minder dicht bij elkaar zijn, komen ze dan vaker of juist minder vaak in aanraking met aerosolen?
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Om effect te bereiken met afstand houden moest er een 10-meter samenleving komen.
Iets wat niet overal mogelijk is, waardoor lockdowns effectiever zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ventilatie: SARS-CoV-2 en influenza verspreiden zich vooral door aerosolen. Een goede ventilatie beperkt aerogene transmissie door het verversen van de lucht.
Die ziekenhuisopnames hadden dezelfde curve als de besmettingen...quote:Minder testen: steeksproefgewijs testen zoals bij influenza werkt beter. In het verleden werden ingrijpende maatregelen vooral genomen gebaseerd op het aantal positieve testen. Net zoals met influenza is er ook een coronaseizoen waarin meer mensen besmet raken. De paniek was onnodig groot door elke dag het aantal positieve testen te vermelden.
Minder ziek ten opzichte van wat?quote:Groepsimmuniteit door besmetting: mensen worden minder ernstig ziek
Je hebt ook vaccins op basis van het virus, zoals valneva...quote:en geen gevolgen door dodelijke mRNA-vaccinaties.
Dus kwestbare mensen hebben geen leven meer.quote:De meerderheid van de bevolking zal niet ernstiger getroffen worden door het virus dan door de reguliere influenza.
Kwetsbare mensen de optie geven om thuis te blijven: de mensen die kwetsbaar zijn voor het virus blijven dan thuis waardoor de zorg minder overbelast raakt.
Lockdowns waren niet propotioneel tegen een virus te vergelijken met een (zware) griep. Het inzetten op het verbeteren van ventilatiesystemen had beter geweest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iets wat niet overal mogelijk is, waardoor lockdowns effectiever zijn.
De paniek was veel minder geweest als er niet zoveel word getest.quote:Die ziekenhuisopnames hadden dezelfde curve als de besmettingen...
Daarom is veel meten veel beter, dan niet. Influenza wordt amper gemeten met pcr tests.
Ten opzichte van de eerste besmetting inderdaad.quote:Minder ziek ten opzichte van wat?
De eerste besmetting?
Dank voor het toegeven dat vaccinaties waardeloos waren.quote:Even los van het feit dat mensen ook zieker werden bij de volgende besmetting.
De ernst van de 3 coronaseizoenen waren te vergelijken met de zware griepseizoenen van 2016-2017 en 2017-2018. Het coronaseizoen van 2022-2023 was miniem vergeleken met alle griepseizoenen door massale besmetting met de Omicron variant.quote:Je hebt ook vaccins op basis van het virus, zoals valneva...
Los van het feit dat je zelf toegeeft dat besmetting voor duizenden ziekenhuis opnames zorgt en per golf op minimaal 8000 doden.
De gehele Nederlandse bevolking had geen leven tijdens de epidemie. En het is vrij duidelijk wie kwetsbaar is. Dat kon je tijdens de epidemie overal vinden op het internet.quote:Dus kwestbare mensen hebben geen leven meer.
En hoe weet je of je kwetsbaar bent?
Welnee: helemaal geen feestje is effectiever dan een 10-meter-feestje. Voila: effectiviteit lockdown aangetoond.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Om effect te bereiken met afstand houden moest er een 10-meter samenleving komen.
Met genoeg ventilatie is er geen afstand en geen lockdown nodig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee: helemaal geen feestje is effectiever dan een 10-meter-feestje. Voila: effectiviteit lockdown aangetoond.
Daarnaast is elke centimeter meer afstand effectief, het volume van een bol is immers 4/3 π r³, en die van een halve bol 2/3 π r³
Oh ja want mensen houden zich altijd netjes aan de regels. Oh wacht...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met genoeg ventilatie is er geen afstand en geen lockdown nodig.
Want dat is binnen een week geregeld?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Lockdowns waren niet propotioneel tegen een virus te vergelijken met een (zware) griep. Het inzetten op het verbeteren van ventilatiesystemen had beter geweest.
[..]
Welke paniek?quote:De paniek was veel minder geweest als er niet zoveel word getest.
[..]
Waarom is dan besmetting met een onbekend virus, dat zich meer dan een week lang kan vermenigvuldigen, waarbij zeer veel cellen kapotgaan, met alle gevolgen van dien, beter dan een vaccin, waarbij een beperkte hoeveelheid materiaal wordt ingebracht, en dus de schade beperkt blijft?quote:Ten opzichte van de eerste besmetting inderdaad.
[..]
Mooie verdraaiing van wat ik zeg. Dit geeft heel mooi aan dat je zelf heel goed weet dat je ernaast zit.quote:Dank voor het toegeven dat vaccinaties waardeloos waren.
[..]
Dus met alle ingrijpende maatregelen in acht genomen is 1,5 jaar Covid even zwaar als meerdere groeiseizoen bij elkaar opgeteld.quote:De ernst van de 3 coronaseizoenen waren te vergelijken met de zware griepseizoenen van 2016-2017 en 2017-2018. Het coronaseizoen van 2022-2023 was miniem vergeleken met alle griepseizoenen door massale besmetting met de Omicron variant.
[..]
Ik had gewoon een leven.quote:De gehele Nederlandse bevolking had geen leven tijdens de epidemie. En het is vrij duidelijk wie kwetsbaar is. Dat kon je tijdens de epidemie overal vinden op het internet.
Dus met goede ventilatie kan ik gewoon in je gezicht lopen hoesten ..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook wel dat een lockdown effectief is, anders zei hij niet dat kwetsbaren thuis moeten blijven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee: helemaal geen feestje is effectiever dan een 10-meter-feestje. Voila: effectiviteit lockdown aangetoond.
Dit gaat ie ook niet leuk vinden:quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook wel dat een lockdown effectief is, anders zei hij niet dat kwetsbaren thuis moeten blijven.
Hij spreekt zichzelf continu tegen.
In een windtunnel kan dat vermoedelijk idd vrij risicoloos.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus met goede ventilatie kan ik gewoon in je gezicht lopen hoesten ..
Bijzonder..
Dat rapport wat ik gister postte laat juist zien dat er weinig goed bewijs was dat ventileren veel helpt. Voor lockdowns wel, mondmaskers wel. Verdiep je er eens in. Vrijwel alle studies die naar ventilatie keken was observational en retrospective, en hadden dus last van confounding factors. Ook konden conclusies daar alleen in de context van de studie getrokken worden. Maar volg vooral je onderbuik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee. Veel effectiever zijn o.a veel ventileren, niet testen, groepsimmuniteit door besmetting en kwetsbare mensen de optie geven om thuis te blijven terwijl de rest doorgaat met het leven.
Dat ventileren kwam vooral van de Hond, die vast een deal gesloten had met een installatie bureau ofzo..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat rapport wat ik gister postte laat juist zien dat er weinig goed bewijs was dat ventileren veel helpt. Voor lockdowns wel, mondmaskers wel. Verdiep je er eens in. Vrijwel alle studies die naar ventilatie keken was observational en retrospective, en hadden dus last van confounding factors. Ook konden conclusies daar alleen in de context van de studie getrokken worden. Maar volg vooral je onderbuik.
Het gaat om een combinatie tussen proportionaliteit en effectiviteit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook wel dat een lockdown effectief is, anders zei hij niet dat kwetsbaren thuis moeten blijven.
Hij spreekt zichzelf continu tegen.
Maarten Keulemans heeft best wel wat belang.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dit gaat ie ook niet leuk vinden:
[ twitter ]
De Hond is wat mij betreft verschillende keren keihard door de mand gevallen, die maakt fouten waarmee je zou zakken voor statistiek 101. Die roept vooral heel veel dingen, en als een ding uitkomt, blijft hij dat herhalen, en zichzelf op de borst kloppen dat hij gelijk had. Ventilatie, icm filteren, helpt natuurlijk wel, maar is zeker niet the holy grail, en ook niet het meest effectieve en het makkelijkst te implementeren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat ventileren kwam vooral van de Hond, die vast een deal gesloten had met een installatie bureau ofzo..
dat zijn 2 woorden waar jij de betekenis niet eens van kent.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het gaat om een combinatie tussen proportionaliteit en effectiviteit.
Dus lockdowns zijn wel degelijk effectief.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In wat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Maarten Keulemans heeft best wel wat belang.
Een lockdown is theoretisch effectief (zoals in China is het hoogst haalbare: semi-effectief), maar in de praktijk is de effectiviteit van een lockdown gering tot matig. Een lockdown is compleet buiten proporties om een virus, vergelijkbaar met influenza, te bestrijden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus lockdowns zijn wel degelijk effectief.
We komen er wel
Een goede lockdown is zeer effectief.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een lockdown is theoretisch effectief (zoals in China is het hoogst haalbare: semi-effectief), maar in de praktijk is de effectiviteit van een lockdown gering tot matig. Een lockdown is compleet buiten proporties om een virus, vergelijkbaar met influenza, te bestrijden.
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En al zou het werken, in de meeste kantoorruimte is de luchtbehandeling gewoon slecht.quote:
Maar dat is in een weekje opgelostquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:29 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En al zou het werken, in de meeste kantoorruimte is de luchtbehandeling gewoon slecht.
Belang in objectief wetenschaps nieuws te verwoorden dat ook leken het zouden kunnen snappen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Maarten Keulemans heeft best wel wat belang.
Ik weet dat mijn werkgever (veel kantoren) geïnformeerd had om in iig een aantal kantoren de hele luchtbehandeling zooi te verbeteren. Liep al stuk omdat installatie bureaus al helemaal volgeboekt waren...quote:
Dat inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn werkgever (veel kantoren) geïnformeerd had om in iig een aantal kantoren de hele luchtbehandeling zooi te verbeteren. Liep al stuk omdat installatie bureaus al helemaal volgeboekt waren...
Waar maak je je eigenlijk nog druk om? Corona is achter de rug.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
voor dit soort gekkies is het een soort van geloof.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk nog druk om? Corona is achter de rug.
Vaccinatieschade is de echte pandemie. Die is er nog steeds.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk nog druk om? Corona is achter de rug.
Misschien wist je het nog niet, maar niemand neemt op dit moment een vaccin tegen Covid...quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is de echte pandemie. Die is er nog steeds.
En zit een kras op je plaatjequote:Op maandag 28 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wie was er bezopen en benoemde jou tot expert? Je doctoraal gehaald bij de universiteit van Facebook? Of ben je afgestudeerd bij Dr Goegel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een lockdown is theoretisch effectief (zoals in China is het hoogst haalbare: semi-effectief), maar in de praktijk is de effectiviteit van een lockdown gering tot matig. Een lockdown is compleet buiten proporties om een virus, vergelijkbaar met influenza, te bestrijden.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dit dus, zo bizar veel mensen willen altijd maar een schuldige hebben.. Zijn heel zwart wit over fouten.. kunnen zich niet indenken dat met de hele pandemie verdomd logisch is dat er fout(jes) gemaakt worden..quote:
Ahhhh je was eerst tegen alle gevaccineerden, maar nu je dat niet meer tot doel kunt hebben. Wil je je opwerpen als hun Messias.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken niemand met Long Covid of iemand die in het ziekenhuis met het virus is beland.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:30 schreef dop het volgende:
[..]
Ahhhh je was eerst tegen alle gevaccineerden, maar nu je dat niet meer tot doel kunt hebben. Wil je je opwerpen als hun Messias.
Ik heb nieuws voor je we zijn geen gelovigen en zodoende ook niet opzoek naar een Messias.
Je voorspelling dat we bij bosjes zouden neervallen klopte toen niet, en nu nog steeds niet.
Voor wie ben je hier, je ongevaccineerde mede gelovigen, hebben geen prikjes gehad.
Het loopt hier bepaald geen storm met gevaccineerden met prik klachten.
Terwijl je er toch zat zou moeten kunnen vinden, als je gelijk hebt.
We proberen ons te verdiepen in de vaccinatieschade gevallen, maar bij de rest van de discussie partners hier zijn deze niet bekend. En juist bij veel van deze discussie partners kent men wel mensen met long covid.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken niemand met Long Covid of iemand die in het ziekenhuis met het virus is beland.
Verdiep jezelf in de stof.
Dat is natuurlijk een overtuigende studie.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken niemand met Long Covid of iemand die in het ziekenhuis met het virus is beland.
Jaja, zoals Feesboek studies en Dr Goegel.quote:Verdiep jezelf in de stof.
Ik vind je best een klootzak eigenlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En hoeveel mensen ken je die met VACCINATIESCHADE!!!! in het ziekenhuis zijn beland?quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Idioten zijn in ieder geval een stuk zichtbaarder (ook voor elkaar)quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik vind je best een klootzak eigenlijk.
Mocht (God verhoede) een pandemie als deze komen zouden ze lui als jou verplicht moeten laten kijken in ziekenhuizen.
Al werkt dat wss niets.. er zijn namelijk nog steeds mensen die na een bezoek aan Auschwitz de Holocaust ontkennen.
Wat een domme samenleving zijn we geworden..
Whehe, de laatste die je de bek wil laten opentrekken over covid en covidmaatregelen zijn zorgmedewerkers.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mocht (God verhoede) een pandemie als deze komen zouden ze lui als jou verplicht moeten laten kijken in ziekenhuizen.
Al werkt dat wss niets.. er zijn namelijk nog steeds mensen die na een bezoek aan Auschwitz de Holocaust ontkennen.
want? die riepen massaal om minder maatregelen, geen vaccinaties en geen lockdown?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Whehe, de laatste die je de bek wil laten opentrekken over covid en covidmaatregelen zijn zorgmedewerkers.
Ik zelf ken 3 mensen die getroffen zijn door vaccinatieschade. Ze zijn gelukkig niet in het ziekenhuis beland, maar hun klachten waren ernstiger dan de meeste covidbesmettingen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoeveel mensen ken je die met VACCINATIESCHADE!!!! in het ziekenhuis zijn beland?
Griepseizoen 2018 was ook heftig.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zelf ken 3 mensen die getroffen zijn door vaccinatieschade. Ze zijn gelukkig niet in het ziekenhuis beland,
Het ligt natuurlijk een beetje aan het tijdspunt dat je pakt maar grofweg kan je wel stellen dat ze allerminst blij waren met een goeddeel van het beleid (met op stip het uitzwaaibeleid) en alhoewel ze aangaven relatief veel overlijdens meegemaakt te hebben, waren ze allerminst onder de indruk van covid. Vooral in de ouderenzorg. Dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat ze al gewend zijn aan mindere maar wel degelijke soortgelijke sterftegolven.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:49 schreef dop het volgende:
[..]
want? die riepen massaal om minder maatregelen, geen vaccinaties en geen lockdown?
Ik heb vooral veel gehoord over te weinig bescherming.
En hoe was dat onder ziekenhuis personeel volgens jouw?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk een beetje aan het tijdspunt dat je pakt maar grofweg kan je wel stellen dat ze allerminst blij waren met een goeddeel van het beleid (met op stip het uitzwaaibeleid) en alhoewel ze aangaven relatief veel overlijdens meegemaakt te hebben, waren ze allerminst onder de indruk van covid. Vooral in de ouderenzorg. Dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat ze al gewend zijn aan mindere maar wel degelijke soortgelijke sterftegolven.
Je hebt geen idee... Dat was niets in vergelijking met wat er met Covid-19 gebeurde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Griepseizoen 2018 was ook heftig.
Mijn vrouw werkt in dementerende zorg en jouw hele post is bullshit.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk een beetje aan het tijdspunt dat je pakt maar grofweg kan je wel stellen dat ze allerminst blij waren met een goeddeel van het beleid (met op stip het uitzwaaibeleid) en alhoewel ze aangaven relatief veel overlijdens meegemaakt te hebben, waren ze allerminst onder de indruk van covid. Vooral in de ouderenzorg. Dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat ze al gewend zijn aan mindere maar wel degelijke soortgelijke sterftegolven.
Er lagen duizenden in de ziekenhuizen in 2018. De ziekenhuizen puilden uit van de grieppatiënten. Covid-19 is ongeveer vergelijkbaar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je hebt geen idee... Dat was niets in vergelijking met wat er met Covid-19 gebeurde.
1ehands! Wat mijn 'onderzoek' wat kantelt, is dat 'tegenstanders' misschien wat mondiger zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mijn vrouw werkt in dementerende zorg en jouw hele post is bullshit.
Maar die verpleegkundige op Facebook claimed.. echt..
Roep het vooral nog een paar keer, misschien geloven mensen het dan wel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er lagen duizenden in de ziekenhuizen in 2018. De ziekenhuizen puilden uit van de grieppatiënten. Covid-19 is ongeveer vergelijkbaar.
Maar lagen die ook wekenlang op IC?quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er lagen duizenden in de ziekenhuizen in 2018. De ziekenhuizen puilden uit van de grieppatiënten. Covid-19 is ongeveer vergelijkbaar.
Gek genoeg heb je dat niet aangetoond, maar ik het wel onderuit gehaaldquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Die patiënten lagen er bijvoorbeeld bij Covid veel langer met veel zwaardere ziektebeelden. Daarom ga een volgende keer maar is kijken en praten met mensen uit de zorg..quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En uit welke Telegram groep ken je die mensen en waarom denk je dat hun subjectieve verhaaltjes over zogenaamde nog ernstigere klachten dan een covid besmetting wel waar zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zelf ken 3 mensen die getroffen zijn door vaccinatieschade. Ze zijn gelukkig niet in het ziekenhuis beland, maar hun klachten waren ernstiger dan de meeste covidbesmettingen.
Dus je wilt ontkennen dat verpleegkundigen niet omvielen omdat fucking hele woonkamers in tehuizen dood gingen? Af en toe iemand die overlijd is echt wel iets anders dan je hele groep.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
1ehands! Wat mijn 'onderzoek' wat kantelt, is dat 'tegenstanders' misschien wat mondiger zijn.
Niet in het ziekenhuis beland? Hoe erg is de schade dan geweest? En zijn ze volledig hersteld?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zelf ken 3 mensen die getroffen zijn door vaccinatieschade. Ze zijn gelukkig niet in het ziekenhuis beland, maar hun klachten waren ernstiger dan de meeste covidbesmettingen.
Nu een week verder, en er is 1(!) artikel gepost, en dat rammelde aan alle kanten, en is ook al een rebuttal van gepubliceerd. Mager, erg mager.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wetenschappelijk bewijs voor het niet werken van vaccins, of dat ze zorgen voor oversterfte, of zelfs maar ernstige bijwerkingen op lange termijn.
Ik wacht nog steeds @Jaeger85 @KlapMongeaul @Dr8gonOfLife
Linkjes naar wetenschappelijk gepubliceerde artikelen, geen links naar videos.
Volgens mij heb je mijn post verkeerd gelezen. Ik had het over de schade die covid kan aanrichten, niet de vaccins.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nu een week verder, en er is 1(!) artikel gepost, en dat rammelde aan alle kanten, en is ook al een rebuttal van gepubliceerd. Mager, erg mager.
Bijwerkingen zijn er uiteraard, ook ernstige, die zijn zeldzaam, en kunnen soms permanent schade aanrichten, maar dat was allemaal bekend. Er is voor zover ik weet niks wetenschappelijks gepubliceerd dat er meer ernstige, en langdurige schade optreedt op lange termijn dan er ernstige schade optreedt kort na een vaccinatie. En het lijkt erop dat jullie dat ook niet kunnen vinden.
context jonge daar snap je werkelijk niks van.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Oeps, maar dan zou het des te makkelijker moeten zijn te erkennen dat je geen peer-review papers kunt vinden. Ik zou eigenlijk iedereen wel willen aanmoedigen die hier te posten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn post verkeerd gelezen. Ik had het over de schade die covid kan aanrichten, niet de vaccins.
ik ken mensen die aan wiet gestorven zijnquote:Op maandag 28 augustus 2023 15:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Collega, kennissen. Geen Telegram. Het is ook niet subjectief.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En uit welke Telegram groep ken je die mensen en waarom denk je dat hun subjectieve verhaaltjes over zogenaamde nog ernstigere klachten dan een covid besmetting wel waar zijn?
Ook wel statistisch bijna onwaarschijnlijk dat niemand van de andere discussie partners hier ook maar iemand met vaccinatieschade kent en jij de enige bent die er meteen 3 kent die ook nog eens ergere klachten hadden als de gemiddelde covid besmetting.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 02:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ik ken mensen die aan wiet gestorven zijn
Viel er een baal op hun hoofd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 02:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ik ken mensen die aan wiet gestorven zijn
Dat was in Brazilië, zo lees ik hier: https://www.vice.com/nl/a(...)et-ard-van-der-steurquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Viel er een baal op hun hoofd?
Maar zoveel schade dat ze niet opgenomen zijn geweest?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Collega, kennissen. Geen Telegram. Het is ook niet subjectief.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Que?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:08 schreef dop het volgende:
en al helemaal geen mensen die van wegen de griep op de IC terecht komen en aan de beademing moeten
quote:Kinder-ic's vol door griep en RS-virus, ziekenhuizen in beraad: ‘We moeten alert zijn’
Het RS-virus en de griepepidemie zorgen voor overvolle kinder-ic's. Er is nog geen sprake van een noodsituatie, maar ziekenhuizen overleggen morgen of maatregelen nodig zijn. Dat zegt Károly Illy van de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde.
En dat was wanneer 2022 het einde van corona. Een periode dat er lang geen griep is geweest en er daar door een veel lagere groepsimmuniteit was.quote:
Klopt, waarschuwde ik in 2020 nog voor. Maar goed, het kwam pre-toen ook voor. Punt was alleen: andere luchtweginfecties kunnen er ook tot leiden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:09 schreef dop het volgende:
[..]
En dat was wanneer 2022 het einde van corona. Een periode dat er lang geen griep is geweest en er daar door een veel lagere groepsimmuniteit was.
Men was waakzaam maar de situatie is nooit urgent geweest. Verder het aantal kinder ic plekken op is ten opzichte van normale plekken weer een stuk lager, en rs is met name een virus waar bij de reactie bij kinderen heftig is.
Maar goed misschien had ik duidelijker moeten zijn.
En moeten zeggen dat griep patiënten nauwelijks op de ic komen.
En hoe staan die collega en kennis er nu in, prikspeit en zij blij met jouw als Messias?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
eens mij bad dat ik daar niet duidelijk genoeg wasquote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Klopt, waarschuwde ik in 2020 nog voor. Maar goed, het kwam pre-toen ook voor. Punt was alleen: andere luchtweginfecties kunnen er ook tot leiden.
'zieker dan een gemiddelde Covid besmetting ' zie ik niet als vaccinatieschade.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar zoveel schade dat ze niet opgenomen zijn geweest?
Hartkloppingen en om de haverklap ziek na nooit ziek zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar zoveel schade dat ze niet opgenomen zijn geweest?
Nope. Sorry dat je niet tegen de waarheid kan.quote:
De collega werd om de haverklap ziek terwijl die voor de vaccinatie nooit ziek is geweest.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:12 schreef dop het volgende:
[..]
En hoe staan die collega en kennis er nu in, prikspeit en zij blij met jouw als Messias?
Wel benieuwd naar de klachten.
Gezien geen ziekenhuis.
Waar hebben ze last van (gehad)
Waterdicht bewijs ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De collega werd om de haverklap ziek terwijl die voor de vaccinatie nooit ziek is geweest.
Kennis #1 kreeg hartkloppingen.
Kennis #2 had een ernstigere covid-19 besmetting dan voor vaccinatie.
Ik heb ze niet gevraagd of ze prikspijt hebben.
en wie trok de conclusie dat dit prikschade is?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De collega werd om de haverklap ziek terwijl die voor de vaccinatie nooit ziek is geweest.
Nee hoor, ook voor corona hebben we moeten leunen op zelfs buitenlandse ziekenhuizen. Wat soms niet makkelijk was omdat onze buurlanden ook druk ermee waren.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Klopt, waarschuwde ik in 2020 nog voor. Maar goed, het kwam pre-toen ook voor. Punt was alleen: andere luchtweginfecties kunnen er ook tot leiden.
Tjah mijn broertje kreeg ook hartklachten naar vaccinatie.. bleek het gewoon een aangeboren afwijking te zijn...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hartkloppingen en om de haverklap ziek na nooit ziek zijn geweest.
Kan je nagaan hoe ze erbij hadden gelopen na een besmetting zonder gevaccineerd te zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
maar stel je nu wel dat dit watervaste 'bewijzen' zijn voor vaccinatieschade ...?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dus die heeft geen Covid gehad?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Maar een dokter vond het niet nodig verder onderzoek te laten doen? En hoe kun je 1 prikje linken aan 'om de haverklap ziek worden'? Misschien zijn ze wel zo gestressed door bangmakerij over vaccinaties dat ze door die stress nu telkens ziek worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Aangezien Covid ook het immuunsysteem aanvalt, in hoeverre kan dat er toe leiden dat iemand minder weerstand heeft?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar een dokter vond het niet nodig verder onderzoek te laten doen? En hoe kun je 1 prikje linken aan 'om de haverklap ziek worden'? Misschien zijn ze wel zo gestressed door bangmakerij over vaccinaties dat ze door die stress nu telkens ziek worden.
En jij, ben jij gevaccineerd?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hij had voor de vaccinatie OG Covid en die was niet ernstiger dan een zware verkoudheid. Herbesmetting na de vaccinatie was iets erger.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ze erbij hadden gelopen na een besmetting zonder gevaccineerd te zijn.
En welk onafhankelijk onderzoek is er toen door welke specialist gedaan waaruit blijkt dat dat onlosmakelijk verbonden is met zijn vaccinatie?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hij had voor de vaccinatie OG Covid en die was niet ernstiger dan een zware verkoudheid. Herbesmetting na de vaccinatie was iets erger.
Ja precies. Kan je nagaan hoe beroerd hij erbij had gelegen wanneer hij ongevaccineerd opnieuw was besmet!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hij had voor de vaccinatie OG Covid en die was niet ernstiger dan een zware verkoudheid. Herbesmetting na de vaccinatie was iets erger.
Volgens de WHO, je weet wel, mensen die er voor doorgeleerd hebben itt jij, zijn er een slordige 8 miljoen mensen gestorven aan de gevolgen van Corona. Hoeveel zijn er overleden aan de vaccinatie?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met Corona*quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Volgens de WHO, je weet wel, mensen die er voor doorgeleerd hebben itt jij, zijn er een slordige 8 miljoen mensen gestorven aan de gevolgen van Corona. Hoeveel zijn er overleden aan de vaccinatie?
Verder zijn er van de gevaccineerden duidelijk minder mensen ernstig ziek geworden, minder ziekenhuis opnames met corona.
Maar goed, jij gaat dit weer ontkennen, wegwuiven, omdat het niet in je straatje past.
Denk je echt dat als je alleen maar bevestiging wilt je ooit tot zekere kennis komt?
Een ergere besmetting na vaccinatie toont aan dat de vaccinatie niet bijzonder effectief was in zijn geval.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja precies. Kan je nagaan hoe beroerd hij erbij had gelegen wanneer hij ongevaccineerd opnieuw was besmet!
Andere variant. Wie weet. Je weet niet hoe de vaccinatie beschermd heeft tegen een nog veel erger ziektebeeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een ergere besmetting na vaccinatie toont aan dat de vaccinatie niet bijzonder effectief was in zijn geval.
Het word in de doofpot gestopt. Ik zie duidelijk de correlatie tussen vaccinatie en een ernstigere tweede besmetting bij hem.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:04 schreef Intint het volgende:
[..]
En welk onafhankelijk onderzoek is er toen door welke specialist gedaan waaruit blijkt dat dat onlosmakelijk verbonden is met zijn vaccinatie?
Wuhanvariant was de zwaarste variant. Hij raakte besmet ergens in de zomer van 2020. Tweede besmetting was eind 2021.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Andere variant. Wie weet. Je weet niet hoe de vaccinatie beschermd heeft tegen een nog veel erger ziektebeeld.
Laat vooral zien dat je er eigenlijk geen verstand van hebt en vooral wat roept.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het word in de doofpot gestopt. Ik zie duidelijk de correlatie tussen vaccinatie en een ernstigere tweede besmetting bij hem.
Toon dan de causaliteit maar aan anders blijft je wederom steken bij niet wetenschappelijke onzin bewering.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het word in de doofpot gestopt. Ik zie duidelijk de correlatie tussen vaccinatie en een ernstigere tweede besmetting bij hem.
Een vaccinatie zou het ziektebeeld milder moeten maken. In dit geval werd het ziektebeeld erger na vaccinatie.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toon dan de causaliteit maar aan anders blijft je wederom steken bij niet wetenschappelijke onzin bewering.
Dat jij een correlatie ziet heeft niets met de realiteit te maken maar puur wat jij graag wil zien. Het feit dat je dit niet doorhebt geeft aan dat je simpelweg te simpel bent om je te wagen aan dit soort onderwerpen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je denkt ik weet niets inhoudelijke te melden waarom er causaliteit zou zijn zeggen dus blaat je maar weer iets.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een vaccinatie zou het ziektebeeld milder moeten maken. In dit geval werd het ziektebeeld erger na vaccinatie.
Je leest het bericht niet eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je denkt ik weet niets inhoudelijke te melden waarom er causaliteit zou zijn zeggen dus blaat je maar weer iets.![]()
In dit geval toon je wederom aan dat je er niet veel van snapt.
Een gordel zou je ook beter moeten beschermen tegen dood of letsel bij een ongeluk. Toch zijn er genoeg gevallen van mensen die helemaal niets hebben overgehouden aan een ongeluk zonder gordel en zijn er genoeg mensen die bij een ongeluk overleden of zwaar gewond zijn geraakt terwijl ze wel een gordel droegen. Zouden die zwaargewonden daarna op een forum zijn gaan klagen over gordelspijt?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een vaccinatie zou het ziektebeeld milder moeten maken. In dit geval werd het ziektebeeld erger na vaccinatie.
Appels met peren vergelijken. Een gordel is heel iets anders dan een experimenteel goedje in je lichaam.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:47 schreef Intint het volgende:
[..]
Een gordel zou je ook beter moeten beschermen tegen dood of letsel bij een ongeluk. Toch zijn er genoeg gevallen van mensen die helemaal niets hebben overgehouden aan een ongeluk zonder gordel en zijn er genoeg mensen die bij een ongeluk overleden of zwaar gewond zijn geraakt terwijl ze wel een gordel droegen. Zouden die zwaargewonden daarna op een forum zijn gaan klagen over gordelspijt?
Jij bent echt niet heel slim he...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken. Een gordel is heel iets anders dan een experimenteel goedje in je lichaam.
Hoe bedoel je experimenteel... jij wist toch zo zeker dat de vaccins schade veroorzaken?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken. Een gordel is heel iets anders dan een experimenteel goedje in je lichaam.
Hint: Die zijn er nietquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met Corona*
Er is een grote oversterfte. Helaas word er niet actief bijgehouden hoeveel vaccinatieschadeslachtoffers er zijn.
Oja?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wuhanvariant was de zwaarste variant.
Je mist het punt: je kan niet concluderen dat zijn tweede besmetting heftiger was OMDAT hij in de tussentijd gevaccineerd is.quote:Hij raakte besmet ergens in de zomer van 2020. Tweede besmetting was eind 2021.
Dat weet je niet, je hebt geen vergelijkingsmateriaal..quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
er zijn steeds meer en meer mensen geprikt, hoe kan het dat er juist steeds minder ernstig ziek zijn geworden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
1) HOE kan je een correlatie vaststellen op basis van een enkele waarneming?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar.. Er bestaan zeker ook mensen die soms redelijk zware bijwerkingen van een vaccin ondervonden.quote:
True, maar vind "slachtoffers" wel iets te zwaar.. Maar oké er zijn idd ook mensen overleden door bijwerking van het vaccin dus oke oke...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar.. Er bestaan zeker ook mensen die soms redelijk zware bijwerkingen van een vaccin ondervonden.
Deze mogelijke bijwerkingen worden overigens ook wel degelijk geregistreerd, nl door LAREB, het landelijk registratiepunt voor Bijwerkingen van alle medicatie.
De aantallen bijwerkingen zijn echter meestal substantieel lager dan de gezondheidseffecten die men ermee bestrijd.
Alhoewel er bv wel ingegrepen is bij een vaccin dat een relatief hoog risico op trombose gaf bij jonge vrouwen (Vaxxeria van AstraZeneca)..
Zulke bijwerkingen zijn ook zeer snel bekend, het is niet zo dat je een jaar na een vaccinatie plots nieuwe symptomen kunt ondervinden als 'bijwerking'
QEDquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met Corona*
Er is een grote oversterfte. Helaas word er niet actief bijgehouden hoeveel vaccinatieschadeslachtoffers er zijn.
Het is een complot natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Daarom is het goed ook wel degelijk een zekere kritische on objectieve kijk te houden, en de discussie erover niet gelijk naar een niveau te trekken van de "kennis met hartkloppingen".quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
True, maar vind "slachtoffers" wel iets te zwaar.. Maar oké er zijn idd ook mensen overleden door bijwerking van het vaccin dus oke oke...
Ah, je verwijst naar het beroemde onderzoek van Dunning en Kruger,quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt maar in dit topic en dit board is het moeilijk om serieus een discussie te hebben..quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Daarom is het goed ook wel degelijk een zekere kritische on objectieve kijk te houden, en de discussie erover niet gelijk naar een niveau te trekken van de "kennis met hartkloppingen".
Vaccins hebben zeker wel, soms heftige bijwerkingen en daarom moet altijd afgewogen worden hoe nodig deze zijn.
Bv de keuze om de doelgroepen van boostercampagnes te beperken tot risicogroepen en ook de afweging of men dit voor zorgpersoneel zou verplichten, is dat natuurlijk een thema en best iets waar mensen veel nuances in hun mening kunnen hebben.
Maar er zijn al wel redelijk wat studies die een verhoogd risico op overlijden vinden 1-12 maanden of langer na een corona-infectie. En daar zijn ook onderbouwde theorien voor, die eerder aangetoond zijn bij andere virussen. Die oversterfte is niet opmerkelijk, die was wel te verwachten, na de Spaanse griep vorige eeuw hield dat ook meer dan een jaar aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met Corona*
Andere strain, wat door de een zwaarder is hoeft dat voor een ander niet te zijn, en andersom, misschien had hij al iets anders onder de leden, misschien aan een veel grotere dosis blootgesteld de tweede keer, misschien was hij flink vermoeid door iets anders de tweede keer. Er kunnen zoveel oorzaken zijn waardoor infecties niet gelijk verlopen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Oei, hoe gaan de wappies dit recht lullen?!quote:Op donderdag 7 september 2023 13:03 schreef Basp1 het volgende:
Uitgebreid artikel uit de nyt. Voor de liefhebbers te lezen.
How Covid Affects the Heart
Ik? kijk eens in de spiegel, dan zie je een complotgekkie die alles en iedereen aanwijst omdat je in een vicieuze cirkel zit met 100.000 anderen, waar er 18 miljoen zijn die niet van die rare denkbeelden hebben. Wie is er dan gek?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
"Ja hoor rot op met je MSM staatspropaganda frauduleuze wetenschappers doe je eigen onderzoek op facebook staat iets heel anders open je ogen stom schaap"quote:Op donderdag 7 september 2023 15:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oei, hoe gaan de wappies dit recht lullen?!
Ik ben gevaccineerd, maar vaccin of geen vaccin, de kans dat mijn hart stopt met kloppen is 100%, en niet afhankelijk van welk vaccin dan ook.quote:
1. Bron?quote:Op donderdag 7 september 2023 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Research has shown that people who are vaccinated are roughly 40 to 60 percent less likely to have a heart attack or stroke following a Covid infection than those who are unvaccinated.
@:Dr8gonOfLife ik heb het je gezegd.
https://www.sciencedirect(...)ii/S073510972207601Xquote:
Als je dat al zo goed weet, waarom vraag je dan nog naar bronnen?quote:2. Ze noemen alleen Covid op en het onderzoek is waarschijnlijk ook niet representatief.
Het lef dat dat jij hebt om andere mensen om een bron te vragen.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
1. Bron?
2. Ze noemen alleen Covid op en het onderzoek is waarschijnlijk ook niet representatief.
Oh God de man die elk onderzoek dat niet in zijn straatje past wegzet als slecht etc..quote:Op donderdag 7 september 2023 16:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben gevaccineerd, maar vaccin of geen vaccin, de kans dat mijn hart stopt met kloppen is 100%, en niet afhankelijk van welk vaccin dan ook.
Maareh, het is nogal een stereotype om alles en iedereen op één hoop te gooien (onterecht) wat in dat onderzoek gebeurt (als het bij die algemene stelling blijft) en daarnaast is de self-selection bias van de testpopulaties altijd problematisch.
Nee, die negeren het zodat het bericht op de achtergrond raakt, en beginnen daarna weer over vaccinatieschade.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oei, hoe gaan de wappies dit recht lullen?!
Gelijk gekregenquote:Op donderdag 7 september 2023 17:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, die negeren het zodat het bericht op de achtergrond raakt, en beginnen daarna weer over vaccinatieschade.
Ik moet onderzoek de komende dagen maar is elke dag lezen, mss dat ik dan wat motivatie krijg om te stoppen met roken en flink wat overtollige kilo's kwijt kan raken...quote:Op donderdag 7 september 2023 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Research has shown that people who are vaccinated are roughly 40 to 60 percent less likely to have a heart attack or stroke following a Covid infection than those who are unvaccinated.
@:Dr8gonOfLife ik heb het je gezegd.
Vooral niet wachten op motivatie en 'gewoon' vandaag beginnen. Zet 'm opquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik moet onderzoek de komende dagen maar is elke dag lezen, mss dat ik dan wat motivatie krijg om te stoppen met roken en flink wat overtollige kilo's kwijt kan raken...
We zijn aan de laatste pakjes begonnen, financieel begint het namelijk ook te gek te worden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vooral niet wachten op motivatie en 'gewoon' vandaag beginnen. Zet 'm op.
Schapenquote:
Dat is natuurlijk onzin.quote:
Dat is een gemene vraag, we weten allemaal dat dat niet gaat. Je kan niet inhoudelijk reageren, wanneer je geen inhoud hebt. Ze hebben heel lang weten te liften op: 'we weten niet wat het vaccin op de lange termijn doet.' Natuurlijk was dit ook zo voor het virus, bij dat laatste wordt nu bevestigd dat er inderdaad verdere schade was/is. Bij het vaccin is het eigenlijk gewoon gebleven bij de bijwerkingen die al reeds bekend waren.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens inhoudelijk reageren?
Bij deze user is dat zoiets als je de dialoog aan willen gaan met je hond nadat hij het tapijt heeft ondergeschiktquote:Op donderdag 21 september 2023 08:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Waarop?quote:Op donderdag 21 september 2023 08:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Beter dan jouw reactie.quote:
Vaccinatieschade is een zeer groot probleem, er zijn talloze onderzoeken naar gedaan. Covid-19 is niet bijzonder erg, de IFR van de Wuhanvariant was 0,15%. Maar neem jij nog even een boostertje.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:57 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat is een gemene vraag, we weten allemaal dat dat niet gaat. Je kan niet inhoudelijk reageren, wanneer je geen inhoud hebt. Ze hebben heel lang weten te liften op: 'we weten niet wat het vaccin op de lange termijn doet.' Natuurlijk was dit ook zo voor het virus, bij dat laatste wordt nu bevestigd dat er inderdaad verdere schade was/is. Bij het vaccin is het eigenlijk gewoon gebleven bij de bijwerkingen die al reeds bekend waren.
En daarmee is alles gezegd, want wat moet een wappie nu nog inhoudelijk zeggen? Het enige dat ze nog kunnen is beide vingers in de oren en lalalalala schreeuwen, zodat ze het allemaal niet meer meekrijgen.
Jij vroeg laatst iemand om een bron, mag ik dat nu ook bij jou doen? Of is jouw waarheid zo onomstotelijk bewezen dat het tot de algemene kennis dient te behoren en ben ik een simpele ziel, die er niks van af weet?quote:Op donderdag 21 september 2023 10:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een zeer groot probleem, er zijn talloze onderzoeken naar gedaan. Covid-19 is niet bijzonder erg, de IFR van de Wuhanvariant was 0,15%. Maar neem jij nog even een boostertje.
Wees er maar trots op dat je indirect vele doden op je geweten hebt. Heel erg goed van je, wappieboiquote:
Wappiebois doen eigen onderzoek want ze hebben alle tijdquote:Op donderdag 21 september 2023 11:05 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je indirect vele doden op je geweten hebt. Heel erg goed van je, wappieboi
Mede dankzij mensen zoals jij werden mensen gedwongen om een dodelijk vaccin te nemen.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:05 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je indirect vele doden op je geweten hebt. Heel erg goed van je, wappieboi
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9021367/quote:Op donderdag 21 september 2023 10:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jij vroeg laatst iemand om een bron, mag ik dat nu ook bij jou doen? Of is jouw waarheid zo onomstotelijk bewezen dat het tot de algemene kennis dient te behoren en ben ik een simpele ziel, die er niks van af weet?
Incorrect.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:03 schreef Intint het volgende:
[..]
Je reageert echt alleen maar op posts waar je geen kritische vragen gesteld worden hè.
Je beseft je dat ze het over bepaalde stofjes in het vaccin hebben, en alternatieve stofjes suggereren omdat het vaccin dan nog veiliger wordt?quote:Op donderdag 21 september 2023 11:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9021367/
Met jouw logica hadden de covidschaapjes een obsessie met het virus in 2020, 2021, en 2022. Ik probeer alleen mensen alerter te maken om niet in de mooie praatjes van de overheid te geloven.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:49 schreef Basp1 het volgende:
Volgens de logica van draakvoorhetleven hoeven we niemand met een DSM-5 stoornis serieus te nemen. Met zijn compulsieve obsessie over vaccinatieschade valt hij ook onder een DSM-5 code.
Je beseft dat het huidige vaccin dus gevaarlijk is?quote:Op donderdag 21 september 2023 11:30 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je beseft je dat ze het over bepaalde stofjes in het vaccin hebben, en alternatieve stofjes suggereren omdat het vaccin dan nog veiliger wordt?
Niet gevaarlijk, bepaalde stofjes geven kans op bijwerkingen. Eentje is subklinisch, dus dat is helemaal niet zo gevaarlijk als het lijkt.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je beseft dat het huidige vaccin dus gevaarlijk is?
Een oversterfte van tienduizenden noem ik best gevaarlijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:32 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk, bepaalde stofjes geven kans op bijwerkingen. Eentje is subklinisch, dus dat is helemaal niet zo gevaarlijk als het lijkt.
Landbouwgif is gevaarlijker, koop jij alleen biologisch eten?
Dat heb ik in dat artikel niet gelezen. Jij wel, waar staat dat?quote:Op donderdag 21 september 2023 11:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een oversterfte van tienduizenden noem ik best gevaarlijk.
Ik kijk op de website van het CBS voor de oversterfte.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:35 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat heb ik in dat artikel niet gelezen. Jij wel, waar staat dat?
Okay, maar oversterfte is gewoonweg oversterfte. De vraag is dan, waar komt dat vandaan? Daar moet dan onderzoek worden gedaan, je kan echter niet kijken naar een statistiek en dan zeggen: 'Vaccinaties.'quote:Op donderdag 21 september 2023 11:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kijk op de website van het CBS voor de oversterfte.
Dat je het al over schaapjes moet hebben geeft alweer genoeg aan.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met jouw logica hadden de covidschaapjes een obsessie met het virus in 2020, 2021, en 2022. Ik probeer alleen mensen alerter te maken om niet in de mooie praatjes van de overheid te geloven.
Zeker via een onderzoek van een of andere obscure joetoeper hahaquote:Op donderdag 21 september 2023 11:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mede dankzij mensen zoals jij werden mensen gedwongen om een dodelijk vaccin te nemen.
Wappies kunnen dat wel. Telkens wanneer er nu iemand komt te overlijden wordt er direct de link gelegd met het vaccin. Dat ze niet eens weten of deze persoon überhaupt wel gevaccineerd is maakt ze niet eens zo gek veel uit. Daar maak je namelijk alleen een punt van als je het vermogen hebt om kritisch te kunnen denken en dat kunnen wappies niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:38 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Okay, maar oversterfte is gewoonweg oversterfte. De vraag is dan, waar komt dat vandaan? Daar moet dan onderzoek worden gedaan, je kan echter niet kijken naar een statistiek en dan zeggen: 'Vaccinaties.'
Kijk wanneer OPEC-landen minder olie produceren, dan weet ik dat de benzine duurder wordt en vind ik dat terug aan de pomp. Wanneer ik echter het nieuws niet volg en aan de pomp kom, kan ik niet klakkeloos aannemen dat de OPEC-landen minder produceren, het is ook mogelijk dat er iets anders is gebeurd. Je kan niet zomaar naar een getal kijken en daar dan je eigen interpretatie aanhangen.
geef eens exacte links?quote:Op donderdag 21 september 2023 11:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kijk op de website van het CBS voor de oversterfte.
Talloze onderzoeken? Kun je een paar links posten naar peer-review gepubliceerde onderzoeken over vaccinatie-schade door de Covid-vaccins?quote:Op donderdag 21 september 2023 10:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een zeer groot probleem, er zijn talloze onderzoeken naar gedaan. Covid-19 is niet bijzonder erg, de IFR van de Wuhanvariant was 0,15%. Maar neem jij nog even een boostertje.
Toch knap dat jij dat dan nog steeds niet aannemelijk hebt weten te maken.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Vaccinatieschade is een zeer groot probleem,
Hint: extreme oversterfte.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat je het al over schaapjes moet hebben geeft alweer genoeg aan.![]()
Mensen waren toen bezig met dingen die in het heden spelen. Met obsessies blijf je hangen met je langspeelplaat in het verleden.![]()
Jij liegt maar wat om je eigen praatjes maar mooi te vinden.
Zeker.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Talloze onderzoeken? Kun je een paar links posten naar peer-review gepubliceerde onderzoeken over vaccinatie-schade door de Covid-vaccins?
Wereldwijd. In de afgelopen 2 jaar.quote:
Lees je die zelf eigenlijk wel?quote:
Tweede:quote:Finally, discovering whether these disorders are accidental or whether the vaccine is the main cause of them requires future studies, ongoing efforts to gather evidence, and long-term monitoring.
Die derde is teruggetrokken.quote:Although the benefit–risk profile remains strongly in favor of COVID-19 vaccination for the elderly and patients with age-related or other underlying diseases
Waar precies?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wereldwijd. In de afgelopen 2 jaar.
Ouderen en kwetsbaren is dus niet massavaccinatie voor kerngezonde mensen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lees je die zelf eigenlijk wel?
Uit de eerste:
[..]
Tweede:
[..]
Die derde is teruggetrokken.
In bijvoorbeeld ons eigen land.quote:
Wat is er mis met kerngezond zijn?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ouderen en kwetsbaren is dus niet massavaccinatie voor kerngezonde mensen.
Nou, hier hebben we ook geen extreme oversterfte.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In bijvoorbeeld ons eigen land.
Kerngezonde mensen vaccineren met mRNA-vergif is een ronduit slecht idee. En ja, er is extreme oversterfte in Nederland.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is er mis met kerngezond zijn?
[..]
Nou, hier hebben we ook geen extreme oversterfte.
Je weet wat oversterfte inhoudt?
Bron?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:59 schreef 2xHenk het volgende:
Hebben onze wapperende medemensen al een verklaring voor het feit dat, in landen waarin weinig gevaccineerd is, de oversterfte zo hoog is? Hoger dan in de landen waarin wel massaal gevaccineerd is?
Gek genoeg krijg ik hier nooit een antwoord zonder wedervraag op.
Typisch wel.
Ik stel alleen maar vragen.
Gelukkig doen we dat niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Kerngezonde mensen vaccineren met mRNA-vergif is een ronduit slecht idee.
Nope, maar jij wilt dat nu eenmaal graag geloven.quote:En ja, er is extreme oversterfte in Nederland.
Je bent de massavaccinaties alweer vergeten? Toen werden miljoenen kerngezonde Nederlanders gevaccineerd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gelukkig doen we dat niet.
[..]
Nope, maar jij wilt dat nu eenmaal graag geloven.
Kun je uitleggen waarom?
Dus mensen moeten jou werk doen om te bewijzen dat je wederom onzin vertelt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent de massavaccinaties alweer vergeten? Toen werden miljoenen kerngezonde Nederlanders gevaccineerd.
Kijk maar even op de website van het CBS voor informatie over de oversterfte.
Het is geen onzin. Stop met het sluiten van je ogen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus mensen moeten jou werk doen om te bewijzen dat je wederom onzin vertelt.
Yup, maar niet met mRNA gif.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent de massavaccinaties alweer vergeten? Toen werden miljoenen kerngezonde Nederlanders gevaccineerd.
Citeer eens de tekst die aangeeft dat er extreme oversterfte is.quote:Kijk maar even op de website van het CBS voor informatie over de oversterfte.
Ja, geweldig niet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus mensen moeten jou werk doen om te bewijzen dat je wederom onzin vertelt.
Je kunt gewoon kijken op de pagina waar de sterfte is weergegeven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, maar niet met mRNA gif.
[..]
Citeer eens de tekst die aangeeft dat er extreme oversterfte is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |