Het ligt natuurlijk een beetje aan het tijdspunt dat je pakt maar grofweg kan je wel stellen dat ze allerminst blij waren met een goeddeel van het beleid (met op stip het uitzwaaibeleid) en alhoewel ze aangaven relatief veel overlijdens meegemaakt te hebben, waren ze allerminst onder de indruk van covid. Vooral in de ouderenzorg. Dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat ze al gewend zijn aan mindere maar wel degelijke soortgelijke sterftegolven.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:49 schreef dop het volgende:
[..]
want? die riepen massaal om minder maatregelen, geen vaccinaties en geen lockdown?
Ik heb vooral veel gehoord over te weinig bescherming.
En hoe was dat onder ziekenhuis personeel volgens jouw?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk een beetje aan het tijdspunt dat je pakt maar grofweg kan je wel stellen dat ze allerminst blij waren met een goeddeel van het beleid (met op stip het uitzwaaibeleid) en alhoewel ze aangaven relatief veel overlijdens meegemaakt te hebben, waren ze allerminst onder de indruk van covid. Vooral in de ouderenzorg. Dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat ze al gewend zijn aan mindere maar wel degelijke soortgelijke sterftegolven.
Je hebt geen idee... Dat was niets in vergelijking met wat er met Covid-19 gebeurde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Griepseizoen 2018 was ook heftig.
Mijn vrouw werkt in dementerende zorg en jouw hele post is bullshit.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk een beetje aan het tijdspunt dat je pakt maar grofweg kan je wel stellen dat ze allerminst blij waren met een goeddeel van het beleid (met op stip het uitzwaaibeleid) en alhoewel ze aangaven relatief veel overlijdens meegemaakt te hebben, waren ze allerminst onder de indruk van covid. Vooral in de ouderenzorg. Dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat ze al gewend zijn aan mindere maar wel degelijke soortgelijke sterftegolven.
Er lagen duizenden in de ziekenhuizen in 2018. De ziekenhuizen puilden uit van de grieppatiënten. Covid-19 is ongeveer vergelijkbaar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je hebt geen idee... Dat was niets in vergelijking met wat er met Covid-19 gebeurde.
1ehands! Wat mijn 'onderzoek' wat kantelt, is dat 'tegenstanders' misschien wat mondiger zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mijn vrouw werkt in dementerende zorg en jouw hele post is bullshit.
Maar die verpleegkundige op Facebook claimed.. echt..
Roep het vooral nog een paar keer, misschien geloven mensen het dan wel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er lagen duizenden in de ziekenhuizen in 2018. De ziekenhuizen puilden uit van de grieppatiënten. Covid-19 is ongeveer vergelijkbaar.
Maar lagen die ook wekenlang op IC?quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er lagen duizenden in de ziekenhuizen in 2018. De ziekenhuizen puilden uit van de grieppatiënten. Covid-19 is ongeveer vergelijkbaar.
Gek genoeg heb je dat niet aangetoond, maar ik het wel onderuit gehaaldquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Die patiënten lagen er bijvoorbeeld bij Covid veel langer met veel zwaardere ziektebeelden. Daarom ga een volgende keer maar is kijken en praten met mensen uit de zorg..quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En uit welke Telegram groep ken je die mensen en waarom denk je dat hun subjectieve verhaaltjes over zogenaamde nog ernstigere klachten dan een covid besmetting wel waar zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zelf ken 3 mensen die getroffen zijn door vaccinatieschade. Ze zijn gelukkig niet in het ziekenhuis beland, maar hun klachten waren ernstiger dan de meeste covidbesmettingen.
Dus je wilt ontkennen dat verpleegkundigen niet omvielen omdat fucking hele woonkamers in tehuizen dood gingen? Af en toe iemand die overlijd is echt wel iets anders dan je hele groep.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
1ehands! Wat mijn 'onderzoek' wat kantelt, is dat 'tegenstanders' misschien wat mondiger zijn.
Niet in het ziekenhuis beland? Hoe erg is de schade dan geweest? En zijn ze volledig hersteld?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zelf ken 3 mensen die getroffen zijn door vaccinatieschade. Ze zijn gelukkig niet in het ziekenhuis beland, maar hun klachten waren ernstiger dan de meeste covidbesmettingen.
Nu een week verder, en er is 1(!) artikel gepost, en dat rammelde aan alle kanten, en is ook al een rebuttal van gepubliceerd. Mager, erg mager.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wetenschappelijk bewijs voor het niet werken van vaccins, of dat ze zorgen voor oversterfte, of zelfs maar ernstige bijwerkingen op lange termijn.
Ik wacht nog steeds @Jaeger85 @KlapMongeaul @Dr8gonOfLife
Linkjes naar wetenschappelijk gepubliceerde artikelen, geen links naar videos.
Volgens mij heb je mijn post verkeerd gelezen. Ik had het over de schade die covid kan aanrichten, niet de vaccins.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nu een week verder, en er is 1(!) artikel gepost, en dat rammelde aan alle kanten, en is ook al een rebuttal van gepubliceerd. Mager, erg mager.
Bijwerkingen zijn er uiteraard, ook ernstige, die zijn zeldzaam, en kunnen soms permanent schade aanrichten, maar dat was allemaal bekend. Er is voor zover ik weet niks wetenschappelijks gepubliceerd dat er meer ernstige, en langdurige schade optreedt op lange termijn dan er ernstige schade optreedt kort na een vaccinatie. En het lijkt erop dat jullie dat ook niet kunnen vinden.
context jonge daar snap je werkelijk niks van.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Oeps, maar dan zou het des te makkelijker moeten zijn te erkennen dat je geen peer-review papers kunt vinden. Ik zou eigenlijk iedereen wel willen aanmoedigen die hier te posten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn post verkeerd gelezen. Ik had het over de schade die covid kan aanrichten, niet de vaccins.
ik ken mensen die aan wiet gestorven zijnquote:Op maandag 28 augustus 2023 15:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Collega, kennissen. Geen Telegram. Het is ook niet subjectief.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En uit welke Telegram groep ken je die mensen en waarom denk je dat hun subjectieve verhaaltjes over zogenaamde nog ernstigere klachten dan een covid besmetting wel waar zijn?
Ook wel statistisch bijna onwaarschijnlijk dat niemand van de andere discussie partners hier ook maar iemand met vaccinatieschade kent en jij de enige bent die er meteen 3 kent die ook nog eens ergere klachten hadden als de gemiddelde covid besmetting.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 02:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ik ken mensen die aan wiet gestorven zijn
Viel er een baal op hun hoofd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 02:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ik ken mensen die aan wiet gestorven zijn
Dat was in Brazilië, zo lees ik hier: https://www.vice.com/nl/a(...)et-ard-van-der-steurquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Viel er een baal op hun hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |