Maar dat is in een weekje opgelostquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:29 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En al zou het werken, in de meeste kantoorruimte is de luchtbehandeling gewoon slecht.
Belang in objectief wetenschaps nieuws te verwoorden dat ook leken het zouden kunnen snappen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Maarten Keulemans heeft best wel wat belang.
Ik weet dat mijn werkgever (veel kantoren) geïnformeerd had om in iig een aantal kantoren de hele luchtbehandeling zooi te verbeteren. Liep al stuk omdat installatie bureaus al helemaal volgeboekt waren...quote:
Dat inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn werkgever (veel kantoren) geïnformeerd had om in iig een aantal kantoren de hele luchtbehandeling zooi te verbeteren. Liep al stuk omdat installatie bureaus al helemaal volgeboekt waren...
Waar maak je je eigenlijk nog druk om? Corona is achter de rug.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het gaat om een combinatie tussen proportionaliteit en effectiviteit.
voor dit soort gekkies is het een soort van geloof.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk nog druk om? Corona is achter de rug.
Vaccinatieschade is de echte pandemie. Die is er nog steeds.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk nog druk om? Corona is achter de rug.
Misschien wist je het nog niet, maar niemand neemt op dit moment een vaccin tegen Covid...quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is de echte pandemie. Die is er nog steeds.
En zit een kras op je plaatjequote:Op maandag 28 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wie was er bezopen en benoemde jou tot expert? Je doctoraal gehaald bij de universiteit van Facebook? Of ben je afgestudeerd bij Dr Goegel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een lockdown is theoretisch effectief (zoals in China is het hoogst haalbare: semi-effectief), maar in de praktijk is de effectiviteit van een lockdown gering tot matig. Een lockdown is compleet buiten proporties om een virus, vergelijkbaar met influenza, te bestrijden.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dit dus, zo bizar veel mensen willen altijd maar een schuldige hebben.. Zijn heel zwart wit over fouten.. kunnen zich niet indenken dat met de hele pandemie verdomd logisch is dat er fout(jes) gemaakt worden..quote:
Ahhhh je was eerst tegen alle gevaccineerden, maar nu je dat niet meer tot doel kunt hebben. Wil je je opwerpen als hun Messias.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken niemand met Long Covid of iemand die in het ziekenhuis met het virus is beland.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:30 schreef dop het volgende:
[..]
Ahhhh je was eerst tegen alle gevaccineerden, maar nu je dat niet meer tot doel kunt hebben. Wil je je opwerpen als hun Messias.
Ik heb nieuws voor je we zijn geen gelovigen en zodoende ook niet opzoek naar een Messias.
Je voorspelling dat we bij bosjes zouden neervallen klopte toen niet, en nu nog steeds niet.
Voor wie ben je hier, je ongevaccineerde mede gelovigen, hebben geen prikjes gehad.
Het loopt hier bepaald geen storm met gevaccineerden met prik klachten.
Terwijl je er toch zat zou moeten kunnen vinden, als je gelijk hebt.
We proberen ons te verdiepen in de vaccinatieschade gevallen, maar bij de rest van de discussie partners hier zijn deze niet bekend. En juist bij veel van deze discussie partners kent men wel mensen met long covid.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken niemand met Long Covid of iemand die in het ziekenhuis met het virus is beland.
Verdiep jezelf in de stof.
Dat is natuurlijk een overtuigende studie.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken niemand met Long Covid of iemand die in het ziekenhuis met het virus is beland.
Jaja, zoals Feesboek studies en Dr Goegel.quote:Verdiep jezelf in de stof.
Ik vind je best een klootzak eigenlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En hoeveel mensen ken je die met VACCINATIESCHADE!!!! in het ziekenhuis zijn beland?quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Idioten zijn in ieder geval een stuk zichtbaarder (ook voor elkaar)quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik vind je best een klootzak eigenlijk.
Mocht (God verhoede) een pandemie als deze komen zouden ze lui als jou verplicht moeten laten kijken in ziekenhuizen.
Al werkt dat wss niets.. er zijn namelijk nog steeds mensen die na een bezoek aan Auschwitz de Holocaust ontkennen.
Wat een domme samenleving zijn we geworden..
Whehe, de laatste die je de bek wil laten opentrekken over covid en covidmaatregelen zijn zorgmedewerkers.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mocht (God verhoede) een pandemie als deze komen zouden ze lui als jou verplicht moeten laten kijken in ziekenhuizen.
Al werkt dat wss niets.. er zijn namelijk nog steeds mensen die na een bezoek aan Auschwitz de Holocaust ontkennen.
want? die riepen massaal om minder maatregelen, geen vaccinaties en geen lockdown?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Whehe, de laatste die je de bek wil laten opentrekken over covid en covidmaatregelen zijn zorgmedewerkers.
Ik zelf ken 3 mensen die getroffen zijn door vaccinatieschade. Ze zijn gelukkig niet in het ziekenhuis beland, maar hun klachten waren ernstiger dan de meeste covidbesmettingen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoeveel mensen ken je die met VACCINATIESCHADE!!!! in het ziekenhuis zijn beland?
Griepseizoen 2018 was ook heftig.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zelf ken 3 mensen die getroffen zijn door vaccinatieschade. Ze zijn gelukkig niet in het ziekenhuis beland,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |