Het is een complot natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het word in de doofpot gestopt. Ik zie duidelijk de correlatie tussen vaccinatie en een ernstigere tweede besmetting bij hem.
Daarom is het goed ook wel degelijk een zekere kritische on objectieve kijk te houden, en de discussie erover niet gelijk naar een niveau te trekken van de "kennis met hartkloppingen".quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
True, maar vind "slachtoffers" wel iets te zwaar.. Maar oké er zijn idd ook mensen overleden door bijwerking van het vaccin dus oke oke...
Ah, je verwijst naar het beroemde onderzoek van Dunning en Kruger,quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken. Een gordel is heel iets anders dan een experimenteel goedje in je lichaam.
Klopt maar in dit topic en dit board is het moeilijk om serieus een discussie te hebben..quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Daarom is het goed ook wel degelijk een zekere kritische on objectieve kijk te houden, en de discussie erover niet gelijk naar een niveau te trekken van de "kennis met hartkloppingen".
Vaccins hebben zeker wel, soms heftige bijwerkingen en daarom moet altijd afgewogen worden hoe nodig deze zijn.
Bv de keuze om de doelgroepen van boostercampagnes te beperken tot risicogroepen en ook de afweging of men dit voor zorgpersoneel zou verplichten, is dat natuurlijk een thema en best iets waar mensen veel nuances in hun mening kunnen hebben.
Maar er zijn al wel redelijk wat studies die een verhoogd risico op overlijden vinden 1-12 maanden of langer na een corona-infectie. En daar zijn ook onderbouwde theorien voor, die eerder aangetoond zijn bij andere virussen. Die oversterfte is niet opmerkelijk, die was wel te verwachten, na de Spaanse griep vorige eeuw hield dat ook meer dan een jaar aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met Corona*
Er is een grote oversterfte. Helaas word er niet actief bijgehouden hoeveel vaccinatieschadeslachtoffers er zijn.
Andere strain, wat door de een zwaarder is hoeft dat voor een ander niet te zijn, en andersom, misschien had hij al iets anders onder de leden, misschien aan een veel grotere dosis blootgesteld de tweede keer, misschien was hij flink vermoeid door iets anders de tweede keer. Er kunnen zoveel oorzaken zijn waardoor infecties niet gelijk verlopen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het word in de doofpot gestopt. Ik zie duidelijk de correlatie tussen vaccinatie en een ernstigere tweede besmetting bij hem.
Oei, hoe gaan de wappies dit recht lullen?!quote:Op donderdag 7 september 2023 13:03 schreef Basp1 het volgende:
Uitgebreid artikel uit de nyt. Voor de liefhebbers te lezen.
How Covid Affects the Heart
Ik? kijk eens in de spiegel, dan zie je een complotgekkie die alles en iedereen aanwijst omdat je in een vicieuze cirkel zit met 100.000 anderen, waar er 18 miljoen zijn die niet van die rare denkbeelden hebben. Wie is er dan gek?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
"Ja hoor rot op met je MSM staatspropaganda frauduleuze wetenschappers doe je eigen onderzoek op facebook staat iets heel anders open je ogen stom schaap"quote:Op donderdag 7 september 2023 15:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oei, hoe gaan de wappies dit recht lullen?!
Ik ben gevaccineerd, maar vaccin of geen vaccin, de kans dat mijn hart stopt met kloppen is 100%, en niet afhankelijk van welk vaccin dan ook.quote:
1. Bron?quote:Op donderdag 7 september 2023 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Research has shown that people who are vaccinated are roughly 40 to 60 percent less likely to have a heart attack or stroke following a Covid infection than those who are unvaccinated.
@:Dr8gonOfLife ik heb het je gezegd.
https://www.sciencedirect(...)ii/S073510972207601Xquote:
Als je dat al zo goed weet, waarom vraag je dan nog naar bronnen?quote:2. Ze noemen alleen Covid op en het onderzoek is waarschijnlijk ook niet representatief.
Het lef dat dat jij hebt om andere mensen om een bron te vragen.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
1. Bron?
2. Ze noemen alleen Covid op en het onderzoek is waarschijnlijk ook niet representatief.
Oh God de man die elk onderzoek dat niet in zijn straatje past wegzet als slecht etc..quote:Op donderdag 7 september 2023 16:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben gevaccineerd, maar vaccin of geen vaccin, de kans dat mijn hart stopt met kloppen is 100%, en niet afhankelijk van welk vaccin dan ook.
Maareh, het is nogal een stereotype om alles en iedereen op één hoop te gooien (onterecht) wat in dat onderzoek gebeurt (als het bij die algemene stelling blijft) en daarnaast is de self-selection bias van de testpopulaties altijd problematisch.
Nee, die negeren het zodat het bericht op de achtergrond raakt, en beginnen daarna weer over vaccinatieschade.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oei, hoe gaan de wappies dit recht lullen?!
Gelijk gekregenquote:Op donderdag 7 september 2023 17:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, die negeren het zodat het bericht op de achtergrond raakt, en beginnen daarna weer over vaccinatieschade.
Ik moet onderzoek de komende dagen maar is elke dag lezen, mss dat ik dan wat motivatie krijg om te stoppen met roken en flink wat overtollige kilo's kwijt kan raken...quote:Op donderdag 7 september 2023 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Research has shown that people who are vaccinated are roughly 40 to 60 percent less likely to have a heart attack or stroke following a Covid infection than those who are unvaccinated.
@:Dr8gonOfLife ik heb het je gezegd.
Vooral niet wachten op motivatie en 'gewoon' vandaag beginnen. Zet 'm opquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik moet onderzoek de komende dagen maar is elke dag lezen, mss dat ik dan wat motivatie krijg om te stoppen met roken en flink wat overtollige kilo's kwijt kan raken...
We zijn aan de laatste pakjes begonnen, financieel begint het namelijk ook te gek te worden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vooral niet wachten op motivatie en 'gewoon' vandaag beginnen. Zet 'm op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |