abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210360912

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210360937
Goede tt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210360944
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Wat is jouw probleem

De praktijk bewijst dat ik meestal gelijk krijg 😀
Ja daarom moet jij het topic openen.

quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:25 schreef Zipportal het volgende:
Klaas kan oprotten. Klere jood.
pi_210361067
Ik ben het wel met Caland eens. Met Idrissi erbij heb je links voorin voldoende opties. Waarom dan een Kroaat halen die ook linksbuiten is, maar ook op 10 kan. Dan had ik voor een pure (technische onderlegde) middenvelder gegaan.
#12 is not for sale!
pi_210361218
Als je de kwaliteiten van Zerrouki en Stengs samen zou voegen zou je wel een vergelijkbaar type met Orrie krijgen, maar die 2 losstaand hebben dan wel hun gebreken, denk dat dit het grootste probleem momenteel is, buiten dat Szymanski ook gewoon nog niet vervangen is. Zit 'm denk ik vooral in een 10 die diepgaat, iets wat Til 2 jaar terug goed deed (niet dat ik die nu wil hoor)
pi_210361522
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:37 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben het wel met Caland eens. Met Idrissi erbij heb je links voorin voldoende opties. Waarom dan een Kroaat halen die ook linksbuiten is, maar ook op 10 kan. Dan had ik voor een pure (technische onderlegde) middenvelder gegaan.
Hoe kun je in godsvredesnaam tevreden zijn met (praktisch) dezelfde voorhoede als vorig jaar, die dan ook nog beduidend slechter wordt bediend vanuit het middenveld.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:18:54 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210361544
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Hoe kun je in godsvredesnaam tevreden zijn met (praktisch) dezelfde voorhoede als vorig jaar, die dan ook nog beduidend slechter wordt bediend vanuit het middenveld.
Omdat Gimenez en Paixao vorig seizoen pas in de 2e seizoenshelft echt op niveau kwamen. Als je nu moet kiezen tussen investeren in de voorhoede of in het middenveld kies ik ook het middenveld
pi_210361558
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Heb het puur over linksbuiten, zou zelf eerder een rechtsbuiten erbij willen nu. Daar heb je praktisch alleen maar brandhout.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:30:33 #9
262211 hhh38
pi_210361638
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Heb het puur over linksbuiten, zou zelf eerder een rechtsbuiten erbij willen nu. Daar heb je praktisch alleen maar brandhout.
Zouden ze nou echt de inschatting gemaakt hebben dat Stengs dat in kon vullen? Zulke rare beslissingen deze zomer.
pi_210361662
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Omdat Gimenez en Paixao vorig seizoen pas in de 2e seizoenshelft echt op niveau kwamen. Als je nu moet kiezen tussen investeren in de voorhoede of in het middenveld kies ik ook het middenveld
Met alleen Paixao en Gimenez (ok, en Ueda maar dat is in principe nog geen basisspeler) ga je het niet redden.

Al snap klopt het wel dat het middenveld ook flink wat mist, selectie is simpelweg niet gebalanceerd.
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:36:37 #11
262211 hhh38
pi_210361685
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Met alleen Paixao en Gimenez (ok, en Ueda maar dat is in principe nog geen basisspeler) ga je het niet redden.

Al snap klopt het wel dat het middenveld ook flink wat mist, selectie is simpelweg niet gebalanceerd.
Idrissi is ook prima. Jammer dat je die niet zou upgraden, maar hij is goed genoeg voor de basis
pi_210361686
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja ok daar kan ik me nog enigszins in vinden. Maar idrissi blijft wmb een zwaktebod. Vind het ook onvoorstelbaar dat je nu nog steeds rondloopt met Ali, dildo en walemark.

Walemark moet gewoon ergens minuten gaan maken, Excelsior ofzo. Van Ali/Dildo moet er minstens 1 weg.
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:36:47 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210361688
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zouden ze nou echt de inschatting gemaakt hebben dat Stengs dat in kon vullen? Zulke rare beslissingen deze zomer.
Met een type Nieuwkoop had dat nog best gekund, zag je ook wel terug tegen Fortuna maar denk dat Geert daar gewoon komt te staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210361691
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Idrissi is ook prima. Jammer dat je die niet zou upgraden, maar hij is goed genoeg voor de basis
-O-
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:48:43 #15
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210361763
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Stengs is volgens mij vooral gehaald omdat hij plots beschikbaar bleek, zonder dat er echt een specifieke rol voor hem in gedachte was.
Makkelijk eerste
pi_210361827
Vorige topic aan het doorlezen. Jammer dat jullie pas eind augustus merken dat het scoutingshok is afgebrand door Te Kloese, die heerlijk cooking was deze window.

Velen verklaarden me voor gek, maar mijn inzichten worden natuurlijk gevormd door wat ik hoor. Baal echt enorm van deze window, viel zoiets moois van te maken.
pi_210362739
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:58 schreef ZKA het volgende:

Velen verklaarden me voor gek, maar mijn inzichten worden natuurlijk gevormd door wat ik hoor. Baal echt enorm van deze window, viel zoiets moois van te maken.
Volgens jouw site komt Ivanusec sowieso, en ik verwacht zelf Idrissi nog. Dat zou deze transferzomer nog een kleine voldoende kunnen opleveren als dat de nodige creativiteit oplevert. Maar wel eens dat er qua aankopen op ons middenveld vreemde keuzes zijn gemaakt, en ik had ook verwacht dat er meer in de vleugelaanvallers zou worden geïnvesteerd.

Aan de andere kant biedt dit wel mooi kansen voor Sauer. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210362849
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 07:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Volgens jouw site komt Ivanusec sowieso, en ik verwacht zelf Idrissi nog. Dat zou deze transferzomer nog een kleine voldoende kunnen opleveren als dat de nodige creativiteit oplevert. Maar wel eens dat er qua aankopen op ons middenveld vreemde keuzes zijn gemaakt, en ik had ook verwacht dat er meer in de vleugelaanvallers zou worden geïnvesteerd.

Geen enkele aanleiding dat Ivanusec-deal mis gaat. Laat die NL media maar lullen. Vanaf vanavond kan het wel eens leuk gaan worden ⏳
pi_210362938
Zou mooi zijn als we nog wat kunnen lozen. Een Dilrosun, Kasanwirjo en/of Alireza bijvoorbeeld.
pi_210363081
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 07:49 schreef Maastoren het volgende:
Zou mooi zijn als we nog wat kunnen lozen. Een Dilrosun, Kasanwirjo en/of Alireza bijvoorbeeld.
Als je 2 buitenspelers haalt zou ik Dilro proberen te slijten en Walemark verhuren. Verder hoef je niks meer te laten gaan.

Ik zou nog wel graag een ander type middenvelder zien, tenzij Ivanusec dat kan invullen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 21 augustus 2023 @ 08:50:08 #21
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_210363320
SCHANDALIG, ome Geert die zijn bukt bij die 2-0 van Sparta.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 08:54:02 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210363354
quote:

[..]

Ik hoop echt dat Sauer een basisplaats verovert _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210363355
Misschien dat hij dacht dat de bal naast zou gaan of dat hij via zijn hoofd in zijn doel zou belanden

er kunnen allerlei redenen zijn

of hij bukte omdat hij die bal niet op zijn hoofd wilde hebben...het kan allemaal.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_210363367
Het ziet er wat knullig uit, maar zo'n reflex kan je niet altijd iets aan doen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_210363372
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:
SCHANDALIG, ome Geert die zijn bukt bij die 2-0 van Sparta.
er is ook een school van verdedigen die zegt dat je vooral in de weg moet lopen en niet te veel moet blokken, klutsballen zorgen regelmatig voor meer gevaar dan het schot zelf e.d.

daar is Liverpool toen kampioen/groot mee geworden :+ alleen zie je bij een Van Dijk ook dat het er soms heel laks uitziet

en je hebt ook nog zoiets als reflexen he, als mens

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2023 08:56:43 ]
pi_210363380
Ben ook wel benieuwd hoe de Wijnaldum situatie zich ontwikkeld. Ik sluit niet uit dat hij nog binnen komt, met een vervolgdeal dat hij de jeugd kan gaan trainen ofzo.
pi_210363385
Ik was vorig seizoen tevreden dat Twente Zerrouki niet wilde laten gaan. Veel te duur voor een speler die je niet echt nodig hebt. Spijtig genoeg is hij alsnog gehaald. Vooralsnog valt hij wat mij betreft in de categorie Timber: dure spelers maar ik zie niet wat ze nu precies toevoegen.
Al met al een vreemde transferperiode. Leuk dat er veel geld binnenkomt, maar als je het verkeerd besteedt dan heb je er weinig aan.
Gr. Hans
pi_210363393
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik was vorig seizoen tevreden dat Twente Zerrouki niet wilde laten gaan. Veel te duur voor een speler die je niet echt nodig hebt. Spijtig genoeg is hij alsnog gehaald. Vooralsnog valt hij wat mij betreft in de categorie Timber: dure spelers maar ik zie niet wat ze nu precies toevoegen.
Al met al een vreemde transferperiode. Leuk dat er veel geld binnenkomt, maar als je het verkeerd besteedt dan heb je er weinig aan.
Gr. Hans
Zerrouki zie ik best nog wel slagen in Rotterdam, denk dat Timber de Amrabatroute maar moet gaan volgen. Echt een goede speler maar komt denk ik meer tot zijn recht op een ander middenveld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210363400
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:56 schreef H.FR het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe de Wijnaldum situatie zich ontwikkeld. Ik sluit niet uit dat hij nog binnen komt, met een vervolgdeal dat hij de jeugd kan gaan trainen ofzo.
zou ik logischer vinden dan weer een speler in de (leeftijd)categorie van Zerrouki, Wieffer, Timber

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2023 09:04:16 ]
  maandag 21 augustus 2023 @ 08:59:13 #30
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_210363401
Eigenlijk loopt de start precies zoals iedereen had kunnen voorspellen. Slecht spel zonder enig creativiteit. De balans van het middenveld is helemaal zoek.

Je ziet de verdedigers naar de rand van de 16 dribbelen omdat de middenvelders blijkbaar niet aanspeelbaar zijn of er is geen vertrouwen in ze. Hancko ook, hoe vaak die niet naar de 16 is gedribbeld en het kost ook nog een goal omdat hij daar de bal heeft verloren.

Stengs krijgt een kans in de 1e helft die de Pool moeiteloos erin had geschoten, Stengs is mr. 0 rendement en dat bleek ook wel weer uit deze kans. Voetballend en verdedigend bracht hij overigens ook niets.

Met dit middenveld ga je maximaal 3e worden. Ik zie nog liever 2 goede middenvelders (en dan creatief zoals type Kokcu dan types zoals Timber, Wief en Zerrouki) komen dan nog meer vleugelspelers.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_210363409
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:59 schreef yvette1982 het volgende:
Eigenlijk loopt de start precies zoals iedereen had kunnen voorspellen. Slecht spel zonder enig creativiteit. De balans van het middenveld is helemaal zoek.

Je ziet de verdedigers naar de rand van de 16 dribbelen omdat de middenvelders blijkbaar niet aanspeelbaar zijn of er is geen vertrouwen in ze. Hancko ook, hoe vaak die niet naar de 16 is gedribbeld en het kost ook nog een goal omdat hij daar de bal heeft verloren.

Stengs krijgt een kans in de 1e helft die de Pool moeiteloos erin had geschoten, Stengs is mr. 0 rendement en dat bleek ook wel weer uit deze kans. Voetballend en verdedigend bracht hij overigens ook niets.

Met dit middenveld ga je maximaal 3e worden. Ik zie nog liever 2 goede middenvelders (en dan creatief zoals type Kokcu dan types zoals Timber, Wief en Zerrouki) komen dan nog meer vleugelspelers.
Dat was van hem ook onnodig, ongeduldig en onverantwoord. :+ Was al druk zat daar waar hij naar toe dribbelde
  maandag 21 augustus 2023 @ 09:01:34 #32
83103 yvette1982
pi_210363420
quote:

[..]

Ze hebben de afgelopen jaren al zoveel in vleugelspelers geïnvesteerd. Ik begrijp ze ook nog wel dat je eerst wat moet dumpen voordat je straks 8 spelers hebt voor die 2 posities.
pi_210363445
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:01 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Ze hebben de afgelopen jaren al zoveel in vleugelspelers geïnvesteerd. Ik begrijp ze ook nog wel dat je eerst wat moet dumpen voordat je straks 8 spelers hebt voor die 2 posities.
Dat snap ik ook wel, maar 6 van de 8 zijn in feite brandhout, of op z'n minst onvoldoende voor Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Redactie Sport maandag 21 augustus 2023 @ 09:09:11 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210363484
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat snap ik ook wel, maar 6 van de 8 zijn in feite brandhout, of op z'n minst onvoldoende voor Feyenoord.
Dat vind ik ook overdreven. Stengs heeft net 2 wedstrijden gespeeld, laat hem eerst wennen. Jahanbaksh vind ik inderdaad zijn niveau niet halen wat hij bij AZ had, dan is hij misschien net niet goed genoeg meer voor Feyenoord. Paixao is prima en Sauer is nog jong. Dilrosun is wel een gevalletje gegokt en verloren, al betwijfel ik of hij echt een eerlijke kans heeft gehad. Walemark is uiteindelijk vooral geblesseerd, wat inderdaad wel een last is, maar kan me best voorstellen dat hij zonder blessures meer zou spelen.

Minteh, tsja. Heeft ook precies 3 invalbeurten gehad en is pas 19.

Probleem is eerder het middenveld dat de juiste balans niet heeft met Wieffer, Timber, Zerrouki.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210363486
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat vind ik ook overdreven. Stengs heeft net 2 wedstrijden gespeeld, laat hem eerst wennen. Jahanbaksh vind ik inderdaad zijn niveau niet halen wat hij bij AZ had, dan is hij misschien net niet goed genoeg meer voor Feyenoord. Paixao is prima en Sauer is nog jong. Dilrosun is wel een gevalletje gegokt en verloren, al betwijfel ik of hij echt een eerlijke kans heeft gehad. Walemark is uiteindelijk vooral geblesseerd, wat inderdaad wel een last is, maar kan me best voorstellen dat hij zonder blessures meer zou spelen.

Minteh, tsja. Heeft ook precies 3 invalbeurten gehad en is pas 19.

Probleem is eerder het middenveld dat de juiste balans niet heeft met Wieffer, Timber, Zerrouki.
Begin jij de boel nu te nuanceren? Bah.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 09:19:24 #36
139407 jorienvdherik
pi_210363585
quote:

[..]
Dit dus
pi_210363624
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:05 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Als TS van het grote Liam Kelly topic houd ik me ook maar even gedeisd.
pi_210363796
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:24 schreef Erasmus het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
deze was ik vergeten :D
  maandag 21 augustus 2023 @ 09:38:36 #39
474254 GurneyIsBestOke
pi_210363827
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:24 schreef Erasmus het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat seizoen begonnen we ook met drie gelijke spelen

Slot kijkt naar teringjaap :+
Makkelijk eerste
pi_210363830

Verschilletje wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210363848
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Zerrouki zie ik best nog wel slagen in Rotterdam, denk dat Timber de Amrabatroute maar moet gaan volgen. Echt een goede speler maar komt denk ik meer tot zijn recht op een ander middenveld.
Timber is fysiek sterk, maar waar blinkt hij verder in uit dan? (serieuze vraag). Creatief is hij niet, scorend vermogen heeft hij niet en een balafpakker (zoals El Ahmadi of Vilhena) is hij volgens mij ook niet.
  maandag 21 augustus 2023 @ 09:41:34 #42
83103 yvette1982
pi_210363861
quote:

[..]
Eens, maar als je gezond wil blijven dan zal je eerst het brandhout kwijt moeten raken. Feyenoord zal niet meer de risico's nemen die PSV wel neemt, en dat kan ik Feyenoord ook niet kwalijk nemen. Laat ze maar wat meer moeite doen om die prutsers te lozen en dan wat goeds aantrekken.
pi_210363864
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Timber is fysiek sterk, maar waar blinkt hij verder in uit dan? (serieuze vraag). Creatief is hij niet, scorend vermogen heeft hij niet en een balafpakker (zoals El Ahmadi of Vilhena) is hij volgens mij ook niet.
Ontzettend sterk in de duels, goed schot, loopvermogen. Hij doet me enorm denken aan Amrabat, zou als ik hem was mikken op Italië. Zie wat dat met zo'n Schouten of De Roon kan doen, vind ik in zekere zin ook maar modale middenvelders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210363881
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:59 schreef yvette1982 het volgende:

Eigenlijk dus net als de start van afgelopen seizoen.
En laten we inderdaad direct spelers afschrijven na 2 wedstrijden. Man man man.
pi_210363914
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hij heeft eigenlijk alles van een moderne voetballer. Daarnaast is het een bewezen Nederlandse speler die al sinds zijn jonge jaren op topniveau presteert. Wieffer en Zerrouki zijn daarin toch meer gokjes.

Was ook gewoon goed gisteren

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2023 09:47:01 ]
pi_210363921
twitter

Ook in Japan zijn ze WOEDEND op castore.

Ook wel mooi, Feyenoord heeft blijkbaar echt alles uit handen gegeven dus verwijzen voor klachten door naar Castore die vervolgens niet reageren. Genot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 09:48:27 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210363938
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Ook wel mooi, Feyenoord heeft blijkbaar echt alles uit handen gegeven dus verwijzen voor klachten door naar Castore die vervolgens niet reageren. Genot.
Als je het al koopt kan je het beter meteen inlijsten want deze kwaliteit is niet om te dragen.
pi_210363943
Is de kwaliteit van de Castore shirts echt zo slecht ja?

Dan ben ik blij dat ik nog geen thuisshirt heb aangeschaft.
  maandag 21 augustus 2023 @ 09:49:29 #49
262211 hhh38
pi_210363946
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Ontzettend sterk in de duels, goed schot, loopvermogen. Hij doet me enorm denken aan Amrabat, zou als ik hem was mikken op Italië. Zie wat dat met zo'n Schouten of De Roon kan doen, vind ik in zekere zin ook maar modale middenvelders.
Hij is een allrounder, maar nergens écht heel goed in. Hij doet mij meer denken aan Vilhena. Geen verrassing dat aTypisch zo'n fan van hem is dus
pi_210363948
quote:
[ twitter ]

Dat kan écht niet.

Ik hoop dat Castore failliet gaat.
pi_210363949
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Is de kwaliteit van de Castore shirts echt zo slecht ja?

Dan ben ik blij dat ik nog geen thuisshirt heb aangeschaft.
Denk aan Kappa, maar dan nog slechter.
pi_210363968
quote:

[..]
Goed schot? Vind hem juist uitermate vaak niet op doel schieten maar ver over of naast. Of juist veel te zacht.

Verder beroerde handelingssnelheid, altijd de bal eerst aannemen en dan pas doorspelen, zijn overzicht moet veel beter enz.

Ik vind het vooralsnog maar een modale voetballer, afdoende voor een club als FC Twente of FC Utrecht misschien, maar komt tekort voor de top momenteel. Maar kan zich nog ontwikkelen natuurlijk, al moet dat inmiddels toch wel zichtbaar beginnen te worden.
pi_210363976
quote:

[..]
Goed schot.. mij staat alleen dat slappe balletje tegen bij die 100% kans tegen PSV. Maar je zal wel gelijk hebben.
Nu je het zegt zie ik wel overeenkomsten met Amrabat. Timber heeft dacht ik andere aspiraties, maar misschien zou hij zich moeten richten op de rol van stofzuiger. Dan kan het nog wel wat worden.
pi_210364001
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:49 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat kan écht niet.

Ik hoop dat Castore failliet gaat.
Dit lijkt mij niet goed voor Feyenoord.
pi_210364015
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als je het al koopt kan je het beter meteen inlijsten want deze kwaliteit is niet om te dragen.
Wat een treurnis.
Blij dat ik dit jaar nog geen shirt gekocht heb.
blablablabla
pi_210364017
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit lijkt mij niet goed voor Feyenoord.
Gezien hun slechte bedrijfsvoering bij meerdere clubs is dit sowieso niet gezond en lang houdbaar.

Newcastle gaat al weg bij Castore, Adidas is hun nieuwe sponsor per 1 september. Geen goed signaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 09:58:33 ]
pi_210364025
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:58 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Gezien hun slechte bedrijfsvoering bij meerdere clubs is dit sowieso niet gezond en lang houdbaar.

Newcastle gaat al weg bij Castore, Adidas is hun nieuwe sponsor per 1 september. Geen goed signaal.
Wij zitten er nog 6 jaar aan vast hé....
  maandag 21 augustus 2023 @ 09:59:29 #58
262211 hhh38
pi_210364030
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
6 jaar?!
pi_210364032
quote:

[..]

Hoe dan je zit toch gewoon aan een contract vast?
blablablabla
pi_210364036
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]
6 jaar?!
Ja toch? Ze betalen 48 miljoen voor de komende 6 jaar toch?
pi_210364039
020 heeft die Kroaat binnen

Ik denk dat onze Kroaat niet gaat komen of ze willen meer geld waarover onderhandeld moet worden

020 heeft meer dan 20 miljoen betaald die hufters en nu moet Feyenoord ook de hoofdprijs gaan betalen
pi_210364048
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Zo'n sjeik koopt dat contract gewoon af met wat wisselgeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210364073
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Eerst maar eens zien of ze die 6 jaar gaan halen.

Naast kwaliteits- en voorraadproblemen bij de fanshops wachten we ook nog steeds op de 2 beloofde alternatieve shirts voor dit seizoen. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 10:03:12 ]
pi_210364074
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Wellicht zitten er ook standaard prestatie-afspraken in zo'n contract wat betreft levering en kwaliteit bijvoorbeeld. Wanneer daar niet aan voldaan wordt of wanneer er teveel klachten komen kan een club in een uiterst geval en na een aantal waarschuwingen en kansen tot verbetering uiteindelijk een contract wel eenzijdig ontbinden denk ik.

Maar dat gebeurd alleen bij uiterste noodzaak natuurlijk.
  maandag 21 augustus 2023 @ 10:02:59 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210364083
quote:

[..]

Ze zijn niet zo groot en groeien een beetje te hard, dan loopt de organisatie wat achter.
pi_210364127
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze zijn niet zo groot en groeien een beetje te hard, dan loopt de organisatie wat achter.
jij weet dat beter, maar klantenservice is bij een bepaalde schaal in die markt sowieso niet goed te doen volgens mij
pi_210364132
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Zo'n sjeik koopt dat contract gewoon af met wat wisselgeld.
Ja is ook zo. Maar wij hebben (nog) geen sjeik of zelfs maar rijke Amerikanen die ons sponsoren.
blablablabla
pi_210364161
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja, typische problemen die je vaak bij start-ups vindt.

Ik vind het nogal riskant dat er blind gestaard werd naar het sponsorbedrag wat Castore beloofd had terwijl ze pas sinds 2020 zijn begonnen voetbalclubs te sponsoren (bedrijf bestaat pas sinds 2015).

Dan had ik liever een ander gerenommeerde kitsponsor gehad die iets minder betaalt, maar wel leveren wat ze beloven en nog steeds meer vrijheid gunnen dan Adidas (dit was de main crux).

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 10:13:56 ]
  maandag 21 augustus 2023 @ 10:14:01 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210364197
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:10 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ja, typische problemen die je vaak bij start-ups vindt.

Ik vind het nogal riskant dat er blind gestaard werd naar het sponsorbedrag wat Castore beloofd had terwijl ze pas sinds 2020 zijn begonnen voetbalclubs sponsoren (bedrijf bestaat pas sinds 2015).

Dan had ik liever een ander gerenommeerd kitsponsor gehad die iets minder betaalt, maar wel leveren wat ze beloven en nog steeds meer vrijheid gunnen dan Adidas (dit was de main crux).
Op zich maakt het toch weinig uit, als ze maar betalen, je hebt zo weer een ander merk voor dat oude bedrag. Misschien dat je wel wat verliest aan de distributiekant omdat dit nog niet zo geweldig is bij hun maar dat staat bij Feyenoord ook nog in de kinderschoenen.
  maandag 21 augustus 2023 @ 10:20:21 #70
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210364258
Bayern lijkt interesse in Geertruida te hebben..

twitter

Als dat contact voor de wedstrijd van gisteren gelegd is snap ik dat hij zo beroerd speelde.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_210364265
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Op zich maakt het toch weinig uit, als ze maar betalen, je hebt zo weer een ander merk voor dat oude bedrag. Misschien dat je wel wat verliest aan de distributiekant omdat dit nog niet zo geweldig is bij hun maar dat staat bij Feyenoord ook nog in de kinderschoenen.
Naja, het is meer dat de keuze voor Castore ook gevallen is omdat zij geen restricties hadden met betrekking tot het design en de verkoop van shirts in het buitenland. Deze had Adidas dus wel.

Maar als een sponsor als Castore jouw merk meetrekt in hun negatieve spiraal, de kwaliteits- en leveringsissues, is dat niet echt bevorderend voor de merchandiseverkoop in de desgewenste markten waar je nu eindelijk toegang tot hebt.

Denk dat Japanners na het zien van zo'n tweet wel 2x nadenken voordat ze Feyenoord-shirts gaan aanschaffen, lijkt mij best wel ongewenst als commercieel directeur. Niet alleen B2C, maar ook B2B als een sportwinkel dit risico niet wil oplopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 10:22:26 ]
pi_210364295
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:21 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Naja, het is meer dat de keuze voor Castore ook gevallen is omdat zij geen restricties hadden met betrekking tot het design en de verkoop van shirts in het buitenland. Deze had Adidas dus wel.

Maar als een sponsor als Castore jouw merk meetrekt in hun negatieve spiraal, de kwaliteits- en leveringsissues, is dat niet echt bevorderend voor de merchandiseverkoop in de desgewenste markten waar je nu eindelijk toegang tot hebt.

Denk dat Japanners na het zien van zo'n tweet wel 2x nadenken voordat ze Feyenoord-shirts gaan aanschaffen, lijkt mij best wel ongewenst als commercieel directeur. Niet alleen B2C, maar ook B2B als een sportwinkel dit risico niet wil oplopen.
en dat haal je uit een tweet?

laten we wat cijfertjes afwachten allicht?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2023 10:23:59 ]
pi_210364296
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:20 schreef Divje het volgende:

[ twitter ]

Als dat contact voor de wedstrijd van gisteren gelegd is snap ik dat hij zo beroerd speelde.
De Geert gaat echt een beest worden als hij door Tuchel getrained gaat worden.
pi_210364299
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]
en dat haal je uit een tweet?
Nee, ik erger mij al aan Castore sinds het begin der tijden.

@Caland kan dit bevestigen.
pi_210364303
quote:

[ twitter ]

Als ze daarmee nog een flinke slag kunnen slaan op de transfermarkt vraag ik me af of dit wel zo negatief is eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210364324
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:24 schreef Erasmus het volgende:

[..]

@:Caland kan dit bevestigen.
ah oke

maar om nou de stap te maken naar: 'Castore zit de groei van Feyenoord in het buitenland in de weg' gaat wel wat ver al
pi_210364328
quote:

[..]

Qua ontwerpen vond ik ze wel mooie shirts maken vorig seizoen. Verder ben ik niet echt de doelgroep want ik koop ze toch niet of pas jaren later. Aan de budgetbak einde seizoen doen ze volgens mij ook al een tijdje niet meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210364333
Als Ueda er een paar in schiet kopen ze onderbroeken en sokjes met zijn gezicht erop joh
  maandag 21 augustus 2023 @ 10:27:11 #79
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210364340
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Als ze daarmee nog een flinke slag kunnen slaan op de transfermarkt vraag ik me af of dit wel zo negatief is eigenlijk.
Recordtransfer, geld voor versterkingen en een prachtige stap voor Geert.

Ik zie niks negatiefs.
pi_210364343
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Qua ontwerpen vond ik ze wel mooie shirts maken vorig seizoen. Verder ben ik niet echt de doelgroep want ik koop ze toch niet of pas jaren later. Aan de budgetbak einde seizoen doen ze volgens mij ook al een tijdje niet meer.
de gaten zitten in mijn blijdorp shirt
pi_210364351
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:27 schreef Divje het volgende:

[..]
Recordtransfer, geld voor versterkingen en een prachtige stap voor Geert.

Ik zie niks negatiefs.
Met je huidige selectie + een zak met geld kun je Geertruida ook gewoon opvangen en zelfs je gehele selectie de laatste kwaliteitsimpuls geven.
pi_210364359
Nieuwe back, extra cv (?), een creatieve middenvelder en een buitenspeler. Oh en nu nog een keeper

Moet lukken met Geertruida monnies en de overgebleven potjes
  maandag 21 augustus 2023 @ 10:29:13 #83
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210364361
Enige negatieve wat ik zie als hij deze week vertrekt is eigenlijk dat je dan alleen Kasanwirjo als rechtsback hebt gezien de schorsing van Nieuwkoop.
pi_210364364
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:29 schreef Divje het volgende:
Enige negatieve wat ik zei is eigenlijk dat je dan alleen Kasanwirjo als rechtsback hebt gezien de schorsing van Nieuwkoop.
Tegen Almere City. Zet je toch lekker Lopez daar neer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210364366
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:29 schreef Divje het volgende:
Enige negatieve wat ik zei is eigenlijk dat je dan alleen Kasanwirjo als rechtsback hebt gezien de schorsing van Nieuwkoop.
pep speelt tegenwoordig gewoon met 4 of 5 centrale verdedigers in de basis, allicht valt daar nog wat mee te schipperen
pi_210364388
quote:
9s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Als je geen brandplekken van een fakkel in je shirt hebt, hoef je nooit meer te komen.
* Verwijderd *
pi_210364397
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:33 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Als je geen brandplekken van een fakkel in je shirt hebt, hoef je nooit meer te komen.
die kankerdingen hebben mij 2,5 jas gekost toen ik nog op die vakken kwam :')
wel al mijn ogen nog
pi_210364411
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:26 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ah oke

maar om nou de stap te maken naar: 'Castore zit de groei van Feyenoord in het buitenland in de weg' gaat wel wat ver al
Ben een nerd wat sportmarketing betreft dus ik wilde de red flags iig benoemd hebben. :P

In het belang van Feyenoord hoop ik dat ik fout zit.
pi_210364420
quote:
9s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Blijft een van de mooiere shirts, fuck die gaten.
pi_210364426
quote:

[..]

Ergeren is een groot woord want ik koop die veel te dure lapjes stof toch niet, maar ik vind Castore wel een goedkope uitstraling hebben. Het thuisshirt met die strepen.. dat ziet er wat oldskool uit.
Maar ja, smaken verschillen.
pi_210364471
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ergeren is een groot woord want ik koop die veel te dure lapjes stof toch niet, maar ik vind Castore wel een goedkope uitstraling hebben. Het thuisshirt met die strepen.. dat ziet er wat oldskool uit.
Maar ja, smaken verschillen.
Ja, uitstraling is een andere discussie. Had ook liever gehad dat we in de A-templates van Nike of Adidas rondlopen, maar helaas. Zelfs onder Adidas liepen we in de templates van hun B-catalogus rond.

Heb zelfs een lelijk C-merk als Hummel hoger zitten dan Castore, en dat vind ik pas een ontzettende amateuruitstraling hebben. Maar ze leveren wel kwaliteit.

Misschien dat we een positieve ontwikkeling van Castore nog gaan meemaken in de komende jaren. Ze willen hier in D hun portfolio ook nog uitbreiden met o.a. HSV en Schalke, qua supportersschare de 3de en 4de grootste club van D, dus ben benieuwd hoe het met de kwaliteit, levering en klantenservice dan zal zijn..

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 10:47:13 ]
pi_210364501
quote:
[ twitter ]

Dan ben je mentaal down als je daar al van de leg bent.
  maandag 21 augustus 2023 @ 10:47:33 #93
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210364504
Het viel inderdaad niet mee gisteren, dat ben ik met iedereen eens. Maar ik snap niet helemaal waarom nieuwe spelers niet even wat langer de tijd krijgen, net als vorige twee seizoenen moet alles op gang komen, geef het wat tijd. Afgelopen seizoenen piekten we pas na de winterstop, dat zie ik nu ook wel gebeuren.

Opgevallen:
- Stengs, ja die viel mij ook erg tegen, vooral in werkethiek, maar ik sluit niet uit dat Slot hem alsnog superfit krijgt en een manier vindt waarop hij past in het team. Maar eerlijk is eerlijk, slechter dan gisteren kan het niet worden met hem. Misschien moet ie zijn haar eens eraf scheren.
- Paixao speelde zijn slechtste wedstrijd
- Eerste goal stond Beelen niet dicht genoeg op de spits en greep niet in. Daarnaast zag je na de wissel met Trauner dat hij opbouwend nog niet durft, ik ga er vanuit dat het een kwestie van tijd is.
- Jan Baks....
- Timber speelde voor het eerst 'wel aardig', maar het is nog niet genoeg.
- Wellenreuter mijn man van de wedstrijd.

Ik zou zelf jeugdspelers op 10 de kans geven of anders een echte 10 halen. Verder heb ik alle vertrouwen in de technische staf om hier ook uiteindelijk weer een goed draaiend team van te maken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210364826

VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 11:29:00 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210364838
Like gegeven vanwege de medaille :)
4045
onlogisch
pi_210364969
Ook geliked voor de medaille, maar eigenlijk had je volgens de ZKA legenda natuurlijk deze moeten gebruiken :{w

[ Bericht 1% gewijzigd door zoekeenleven op 21-08-2023 11:48:47 ]
* Verwijderd *
pi_210365027
Het woord held(in) is wel een beetje aan inflatie onderhevig.
pi_210365163
quote:
Vorige topic aan het doorlezen. Jammer dat jullie pas eind augustus merken dat het scoutingshok is afgebrand door Te Kloese, die heerlijk cooking was deze window.

Die Te Kloese heb eigenlijk gewoon legge slapuh.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:02:10 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210365220
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dan ben je mentaal down als je daar al van de leg bent.
Als jij denkt dat het niks is, in 1 klap financieel onafhankelijk, dan opeens weer niet en nu misschien weer wel, dan begrijp je er verdomd weinig van met je mentaal down.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 21 augustus 2023 @ 12:03:45 #100
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210365241
Geertruida naar Bayern? Zou voor hem een fantastische transfer zijn. Voor ons een aderlating. Maar ik zou het hem zeker gunnen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_210365243
quote:
[ twitter ]

Waar gaat het over?
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:05:38 #102
139407 jorienvdherik
pi_210365262
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:03 schreef exile79 het volgende:

[..]
Waar gaat het over?
Dat die hem bedrukt had gewild, maar niet gedaan is
pi_210365389
Geert zat al met zijn hoofd in Duitsland
pi_210365390
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Dat die hem bedrukt had gewild, maar niet gedaan is
Dit + Champions League badge
pi_210365400
Mocht die transfer naar Bayern München er uiteindelijk van komen dan zal Geertruida blij zijn dat die transfer van Leipzig uiteindelijk is afgeketst.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:19:27 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210365422
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert zat al met zijn hoofd in Duitsland
Ik begrijp ook niet zo goed dat Ten Hag Pavard wil en hij dan naar Bayern kan, ik had dan wel bij Feyenoord aangeklopt.
pi_210365461
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet zo goed dat Ten Hag Pavard wil en hij dan naar Bayern kan, ik had dan wel bij Feyenoord aangeklopt.
Heeft Ten Hag al niet teveel miskopen uit eigen kring gehad, waarom dan nog een proberen?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_210365476
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:22 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Heeft Ten Hag al niet teveel miskopen uit eigen kring gehad, waarom dan nog een proberen?
Geertruida een miskoop noemen.

Hardop gelachen om deze comedy.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 12:23:34 ]
pi_210365491
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:23 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Geertruida een miskoop noemen.

Hardop gelachen om deze comedy.
Die kan dat niveau echt nooit aan. We spreken elkaar volgend jaar.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:24:34 #110
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210365501
Leuke club voor hem.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:24:58 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210365507
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Misschien heeft hij eindelijk een transferbeperking opgelegd gekregen.

Hadden ze na Shanice eigenlijk al moeten doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210365508
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:24 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Die kan dat niveau echt nooit aan. We spreken elkaar volgend jaar.
Premier League wellicht, maar de Bundesliga kan de Geert echt wel prima aan.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:25:17 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210365511
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:22 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Welke miskopen dan?
pi_210365540
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
Welke miskopen dan?
Kom op zeg, Anthony, Van de Beek. Malacia is ook maar een matig bankspelertje al koste die niks. Maar zoals @Caland al aangaf is het verstandig die man een verbod op te leggen. Wat een middelmaat koopt hij telkens.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:29:25 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210365563
twitter

Jammer dat dit soort banter er in Nederland te weinig is
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210365596
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Kom op zeg, Anthony, Van de Beek. Malacia is ook maar een matig bankspelertje al koste die niks. Maar zoals @:caland al aangaf is het verstandig die man een verbod op te leggen. Wat een middelmaat koopt hij telkens.
Knap hoe je Van de Beek hierin weet te futselen terwijl hij al drie jaar geleden naar United ging, en op de nominatie staat om te vertrekken.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:32:43 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210365602
quote:

[..]
Kom op zeg, Anthony, Van de Beek. Malacia is ook maar een matig bankspelertje al koste die niks. Maar zoals @:caland al aangaf is het verstandig die man een verbod op te leggen. Wat een middelmaat koopt hij telkens.
Wat een onzin weer, Van de Beek was er toch al en Antony wel duur maar is toch geen miskoop, Malacia was zelfs een koopje. Maar dat was gewoon inherent aan de combinatie nieuwe trainer en situatie waarin ManU zich bevond, dan moet je wel uit eigen kring halen.
Nu ligt het wat anders, maar een Pavard kopen voor 40 met nog 1 jaar te gaan of Geertruida voor 30 die ook nog eens 4 jaar jonger is lijkt mij een no brainer.
pi_210365619
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Knap hoe je Van de Beek hierin weet te futselen terwijl hij al drie jaar geleden naar United ging, en op de nominatie staat om te vertrekken.
3 jaar al ja? Excuses. Wat een vergeten loopbaan.
Alsnog blijf ik bij mijn punt dat Ten Hag geen verstand heeft van aankopen. Bij Ajax haalde hij toch ook voor teveel geld die Klabier en Labbyjat? Hij heeft gewoon goeie bestuurders nodig.
pi_210365632
quote:

[..]
Van de Beek was er al voor Ten Hag Hans.

Verder past Geert beter in Duitsland. Überhaupt naar de vulkaan Man United gaan..
pi_210365634
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat een onzin weer, Van de Beek was er toch al en Antony wel duur maar is toch geen miskoop, Malacia was zelfs een koopje. Maar dat was gewoon inherent aan de combinatie nieuwe trainer en situatie waarin ManU zich bevond, dan moet je wel uit eigen kring halen.
Nu ligt het wat anders, maar een Pavard kopen voor 40 met nog 1 jaar te gaan of Geertruida voor 30 die ook nog eens 4 jaar jonger is lijkt mij een no brainer.
Hoe is Antony geen miskoop? Voor dat geld haal je topspelers.
pi_210365642
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:34 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Alsnog blijf ik bij mijn punt dat Ten Hag geen verstand heeft van aankopen. Bij Ajax haalde hij toch ook voor teveel geld die Klabier en Labbyjat? Hij heeft gewoon goeie bestuurders nodig.
Dat kan ik niet ontkennen. Het heeft wel vaak een ons-kent-ons-gehalte.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:37:03 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210365647
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:34 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Eens dat je het niet teveel aan trainers over moet laten, dat zien we nu bij Feyenoord.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 12:43:50 #123
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210365716
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:56 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Die Te Kloese heb eigenlijk gewoon legge slapuh.
*hep
4045
onlogisch
pi_210365732
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:35 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Hoe is Antony geen miskoop? Voor dat geld haal je topspelers.
Antony was voor Ajax geen miskoop en zeker geen misverkoop hi ha ho
pi_210365810
Lutsjarel weg zou voor beide partijen wel het beste zijn. Die had er gisteren ook weinig zin in
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:51:37 #126
474254 GurneyIsBestOke
pi_210365819
quote:
Ik las iets over een hockeytransfer online bij Feyenoord en ik dacht direct dat vdBelt doorverhuurd werd.

Jammer.
Makkelijk eerste
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:52:53 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210365841
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik las iets over een hockeytransfer online bij Feyenoord en ik dacht direct dat vdBelt doorverhuurd werd.

Jammer.
Over foute keuzes gesproken als je dan leest dat Milambo verhuurd wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210365846
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Jammer.
Nu al afgeschreven.

Jammer
pi_210365885
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Antony was voor Ajax geen miskoop en zeker geen misverkoop hi ha ho
Dit is ook iets wat alle Nederlandse clubs moeten nastreven. Handelshuis Eredivisie ™

Heb daarom best wel wat respect hoe AZ het managed qua jeugd en transfers, al mag Eenhoorn blijven dromen dat ze ook maar in de buurt komen van de top 3 qua naam en faam.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:59:15 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210365942
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:55 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dit is ook iets wat alle Nederlandse clubs moeten nastreven. Handelshuis Eredivisie ™

Heb daarom best wel wat respect hoe AZ het managed qua jeugd en transfers, al mag Eenhoorn blijven dromen dat ze ook maar in de buurt komen van de top 3 qua naam en faam.
Ik weet niet hoe ze het nu doen maar altijd weinig jeugdspelers in het eerste, prima beleid voor een subtopper maar die gaan echt niet meedoen om de prijzen, misschien de beker.
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:00:04 #131
474254 GurneyIsBestOke
pi_210365955
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Over foute keuzes gesproken als je dan leest dat Milambo verhuurd wordt.
Dat lijkt mij qua kwaliteiten nog de beste opvolger van Kökcü in de huidige selectie, en met Wieffer naast je speel je wel met zijwieltjes. Maar ja het is wel weer eng om iemand zonder ervaring op zo’n belangrijke positie te zetten.
Makkelijk eerste
pi_210365964
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe ze het nu doen maar altijd weinig jeugdspelers in het eerste, prima beleid voor een subtopper maar die gaan echt niet meedoen om de prijzen, misschien de beker.
Ik had gewild dat Eenhoorn er ook zo over dacht als jij, m.n. het dikgedrukte.

Die vinden zichzelf net zo goed top als de top 3 (lol)

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 13:02:23 ]
pi_210365985
Qua jeugd doet AZ het ontzettend goed hoor. Misschien dat de doorstroom nog komt daar.
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:02:43 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210365988
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik had gewild dat Eenhoorn er ook zo over dacht als jij, m.n. het dikgedrukte.

Die vinden ze zichzelf net zo goed top als de top 3 (lol)
Dat wij horen bij de top 4 is wel lachwekkend als je begroting op minimaal 1/3 van die andere 3 ligt.
pi_210366072
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Mocht die transfer naar Bayern München er uiteindelijk van komen dan zal Geertruida blij zijn dat die transfer van Leipzig uiteindelijk is afgeketst.
Ik heb alle vertrouwen dat Te Kloese ook die transfer weet te verneuken :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210366098
quote:

Hoeveel scouts hebben we nog over dan ?

In theorie zou je de transferseizoen nog kunnen redden( door drie spelers te halen) maar dan moet je echt snel handelen

We hebben nog maar 10 dagen te gaan :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210366165
@ZKA, is die Kroaat al binnen of wat
* Verwijderd *
pi_210366247
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik heb alle vertrouwen dat Te Kloese ook die transfer weet te verneuken :Y
:')
pi_210366293
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:18 schreef zoekeenleven het volgende:
@:zka, is die Kroaat al binnen of wat
Heb helaas nog geen supporter gezien die een Flightradar-linkje met het vermoedelijke vliegtuig van die Kroaat heeft gedeeld.
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:30:07 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210366296
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:29 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Heb helaas nog geen supporter gezien die een Flightradar-linkje met het vermoedelijke vliegtuig van die Kroaat heeft gedeeld.
Schijnt dat hij in de MH370 zit allen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:30:12 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210366298
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:29 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Hij zit achterop de fiets bij Sutalo, vanaf Amsterdam een ubertje.
pi_210366323
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij zit achterop de fiets bij Sutalo, vanaf Amsterdam een ubertje.
In de Uber helicopter onderweg van Schiphol naar Zestienhoven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:34:36 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210366344
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:32 schreef Erasmus het volgende:

[..]
In de Uber helicopter onderweg van Schiphol naar Zestienhoven.
SPOILER
Is dat met piloot of zonder?
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:36:35 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210366359
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is dat met piloot of zonder?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210366522
https://www.nu.nl/voetbal(...)n-naar-sassuolo.html

quote:
Hockeyclub Den Bosch maakt per ongeluk transfer Pedersen bekend
Voor wie nog twijfelde aan een transfer van Marcus Pedersen naar Sassuolo: hockeyclub Den Bosch heeft de overgang van de Feyenoord-back verklapt. Dat doet de club door op Instagram afscheid te nemen van speelster Noor Omrani - de vriendin van Pedersen - en haar veel geluk in Italië te wensen. Den Bosch heeft de post inmiddels verwijderd. Eerder kwam al naar buiten dat Pedersen de overstap van Feyenoord naar Sassuolo zou gaan maken. Met de transfer is volgens verschillende media zo'n 8 miljoen euro gemoeid.
pi_210366542
Zitten we straks alsnog met Brenet opgescheept
pi_210366558
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
lijkt mij een prima optie om budget ergens anders te gebruiken
pi_210366671
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]
lijkt mij een prima optie om budget ergens anders te gebruiken
Niet als den Geert vertrekt.
  maandag 21 augustus 2023 @ 14:08:20 #149
139407 jorienvdherik
pi_210366738
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
het is andersom
geert vertrekt eerst en dan komen dat soort spelers in beeld lijkt me
  Forum Admin maandag 21 augustus 2023 @ 14:11:21 #151
35723 crew  GGMM
pi_210366766
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:09 schreef aTypisch het volgende:

[..]
het is andersom
Je gaat immers geen nieuw dak kopen als je huidige dak nog prima is, dan kan je beter investeren in Bitcoin!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 21 augustus 2023 @ 14:11:44 #152
262211 hhh38
pi_210366770
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan komt de nieuwe verdediger van de Seleçao ook weer in beeld _O_
pi_210366792
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:11 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je gaat immers geen nieuw dak kopen als je huidige dak nog prima is, dan kan je beter investeren in Bitcoin!
als je net winst hebt gemaakt met bitcoin maar je dak is kapot, moet je misschien eerst je dak repareren in plaats van het weer in een andere crypto investeren.

snap je het zo
pi_210366926
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:25 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Premier League wellicht, maar de Bundesliga kan de Geert echt wel prima aan.
Dat vraag ik me af als je in de Eredivisie al wegduikt voor een bal.
pi_210366942
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:25 schreef Boussaadia het volgende:

[..]
Dat vraag ik me af als je in de Eredivisie al wegduikt voor een bal.
Ja want zo'n moment is inderdaad echt tekenend voor zijn algehele ontwikkeling en prestaties de afgelopen jaren

Kom aub met goede trolls ipv dit
pi_210366967
Geertruida was gisteren inderdaad wel schrikbarend slecht.

Laten we het er maar op houden dat de transferperikelen hem dwarszitten.
pi_210367045
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:09 schreef aTypisch het volgende:

[..]
het is andersom
Ja hehe.
  maandag 21 augustus 2023 @ 14:41:54 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210367205
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
:{

Ik was vergeten dat die nog in Duitsland zit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 14:50:53 #159
139407 jorienvdherik
pi_210367386
Kunnen we Kramer niet terughalen als pinchhitter?
Heerlijke humor die man
  maandag 21 augustus 2023 @ 14:56:59 #160
474254 GurneyIsBestOke
pi_210367492
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijke humor die man
@hhh38 wil graag een pinchhitter van in de 30 dus die is het roerend met je eens!

SPOILER
Makkelijk eerste
pi_210367678
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijke humor die man
Ik draag dan @De_Kraam voor om het grote Michiel Kramer topic een nieuw leven in te blazen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 15:08:47 ]
pi_210367700
Jongons, ik maak me zorgen. :{
pi_210367776
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 15:10 schreef bbuddybb het volgende:
Nog maar anderhalve week!
  maandag 21 augustus 2023 @ 15:17:38 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210367802
quote:
Stichting korrelatie is er voor iedereen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 15:20:40 #165
268260 Dr.Mikey
pi_210367838
Zitten we straks met Kwandoriojojo op rechtsback _O-
R.I.P DTS.
pi_210367897
quote:
pi_210367915
quote:
Gooi het eruit
  maandag 21 augustus 2023 @ 15:35:49 #168
474254 GurneyIsBestOke
pi_210368073
Stiekem geniet @Caland er van als het slecht gaat omdat hij hoopt dat we weer conference league gaan spelen
Makkelijk eerste
  maandag 21 augustus 2023 @ 15:41:23 #169
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210368149
pi_210368161
quote:
Het Feyenoord-topic op het FOK! forum groet Bratislava.
  maandag 21 augustus 2023 @ 15:49:09 #171
474254 GurneyIsBestOke
pi_210368275
quote:
@DombohetOlifantje1 en ik missen hier een talentvolle spits.
Makkelijk eerste
pi_210368290
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
@:dombohetolifantje1 en ik missen hier een talentvolle spits.
Was gewoon weer een intikkertje.

Wel een leuke jongen, die Bozenik.
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:19:45 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210368760
VBL / Leo Sauer #1: er is maar één echte Leo

Niet mij de schuld geven als het niks wordt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:27:20 #174
474254 GurneyIsBestOke
pi_210368887
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:19 schreef Caland het volgende:

Bedankt voor het verneuken van weer een talent.
Makkelijk eerste
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:28:07 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210368895
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zat er met Vilhenna toch best dichtbij, wie volhoudt wint!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:28:53 #176
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210368902
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:19 schreef Caland het volgende:

Wel godverdomme.
pi_210368904
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ga Sauer gelijk verkopen op FM.
pi_210368936
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hoeveel scouts hebben we nog over dan ?

In theorie zou je de transferseizoen nog kunnen redden( door drie spelers te halen) maar dan moet je echt snel handelen

We hebben nog maar 10 dagen te gaan :X
Ben er niet zeker op, maar volgens mij nog slechts vier scouts over:

- Koen Gerla
- Christos Akkas
- Bjarne Hansen
- Micha Jansen
pi_210368943
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:18 schreef zoekeenleven het volgende:
@:zka, is die Kroaat al binnen of wat
Bijna. Deal is nog nooit in gevaar geweest.
pi_210368951
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:29 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik ga Sauer gelijk verkopen op FM.
ik heb Bullaude in 2027/2028 naar Oriental Dragon gehaald

@Pistolero vindt dit leuk
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:35:14 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210368977
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:31 schreef ZKA het volgende:

[..]
Gaan ze hem dan op 10 proberen? Kroaat, Idrissi en Sauer lijkt me weer een beetje druk daar.

Ik wil een rechtsbuiten godverdomme.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 21 augustus 2023 @ 16:36:26 #182
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210368992
quote:

[..]
Dat bijna hoor ik nu al lang genoeg.....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_210369000
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Gaan ze hem dan op 10 proberen? Kroaat, Idrissi en Sauer lijkt me weer een beetje druk daar.

Ik wil een rechtsbuiten godverdomme.
Paixao, Stengs, Ali, Walemark, Dilrosun staan daar allemaal nog voor op die loonlijst
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:37:44 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210369013
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Paixao, Stengs, Ali, Walemark, Dilrosun staan daar allemaal nog voor op die loonlijst
Ik hoop dat Walemark, Dilrosun en Ali nog weggaan eigenlijk. Paixao vind ik ook beter op links en Stengs is alleen leuk op die plek als je er een ren je rot back bij hebt, maar zolang Geert nog niet is verkocht gaat hij gewoon rechtsback komen te staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:38:42 #185
268260 Dr.Mikey
pi_210369018
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Walemark en Dilrosun weg doen.
R.I.P DTS.
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:38:44 #186
268491 fetX
pi_210369019
quote:

[..]
Genot
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:39:46 #187
268491 fetX
pi_210369026
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik hoop dat Walemark, Dilrosun en Ali nog weggaan eigenlijk. Paixao vind ik ook beter op links en Stengs is alleen leuk op die plek als je er een ren je rot back bij hebt, maar zolang Geert nog niet is verkocht gaat hij gewoon rechtsback komen te staan.
Denk dat als Dilrosun, Walemark of Ali vertrekt dit pas in de laatste 2/3 dagen van de transferperiode is.
pi_210369030
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, maar dan moeten ze dus eerst een paar van die gasten lozen. Als je Dilrosun en Ali nog van de hand kan doen voor een nieuwe rechtsbuiten zou dat puur genot zijn

Linksbuiten en/of 10 past er nu ook nog wel bij met de huidige selectie
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:42:16 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210369052
Greenwood halen, al zal hij met zijn geschiedenis beter in het Amsterdamse passen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:43:10 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210369059
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ja, maar dan moeten ze dus eerst een paar van die gasten lozen. Als je Dilrosun en Ali nog van de hand kan doen voor een nieuwe rechtsbuiten zou dat puur genot zijn

Linksbuiten en/of 10 past er nu ook nog wel bij met de huidige selectie
Misschien ééntje huren tegen die tijd. Wat ze toen probeerden met Nelson en Diallo, die markt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210369081
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
Greenwood halen, al zal hij met zijn geschiedenis beter in het Amsterdamse passen.
Rotterdamse dames zijn wat mondiger en brutaler, als Greenwood die 1x mept leert hij gelijk zijn lesje.

Maar we kunnen ons geen absentie vanwege een hechtenis veroorloven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 16:45:39 ]
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:51:20 #192
262211 hhh38
pi_210369120
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Misschien ééntje huren tegen die tijd. Wat ze toen probeerden met Nelson en Diallo, die markt.
In principe is Minteh dat al
pi_210369138
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Vind Minteh maar als een onervaren jeugdspelertje ogen vergeleken met Nelson en Danilo die al wat langer wat vlieguren hebben opgedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 16:53:31 ]
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:53:36 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210369146
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die vond ik gisteren niet slecht.
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:54:07 #195
474254 GurneyIsBestOke
pi_210369149
Ivanusec, Idrissi, Jahanbakhsh, Paixao, Walemark, Dilrosun, Sauer, Stengs en Minteh.

Binnenkort hebben we een heel elftal aan buitenspelers die eigenlijk net niet goed genoeg zijn.
Makkelijk eerste
pi_210369158
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is wel positief, er is zeker een stijgende lijn bij hem te vinden.

Vond hem gister veel beter spelen dan de (oefen-)potjes ervoor. Oogt nog wel chaotisch en twijfelachtig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 16:55:06 ]
pi_210369166
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ivanusec, Idrissi, Jahanbakhsh, Paixao, Walemark, Dilrosun, Sauer, Stengs en Minteh.

Binnenkort hebben we een heel elftal aan buitenspelers die eigenlijk net niet goed genoeg zijn.
Jong Feyenoord eindelijk kampioen.
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:59:24 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210369194
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:52 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Vind Minteh maar als een onervaren jeugdspelertje ogen vergeleken met Nelson en Danilo die al wat langer wat vlieguren hebben opgedaan.
Ja dat, blijft een wat gekke huur al zal hij met de huidige samenstelling ongetwijfeld genoeg minuten gaan maken.

quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Slot gooit in dergelijke periodes ook wel altijd een aanvaller of 7 in het veld, makkelijk voetballen dan. Blijft toch gek dat zo weinig clubs dat afstraffen. Eredivisiegenot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:03:46 #199
262211 hhh38
pi_210369228
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja dat, blijft een wat gekke huur al zal hij met de huidige samenstelling ongetwijfeld genoeg minuten gaan maken.
[..]
Slot gooit in dergelijke periodes ook wel altijd een aanvaller of 7 in het veld, makkelijk voetballen dan. Blijft toch gek dat zo weinig clubs dat afstraffen. Eredivisiegenot.
Gisteren speelden op een gegeven moment Dilrosun, Sauer, Gimenez, Ueda, Minteh en Paixao samen inderdaad _O-

Het enige wat ik Dilrosun heb zien doen is afvallende ballen oppikken en veilig aan een medespeler geven overigens (lol)
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:04:31 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210369234
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Gisteren speelden op een gegeven moment Dilrosun, Sauer, Gimenez, Ueda, Minteh en Paixao samen inderdaad _O-
Dickie had waarschijnlijk Wieffer eruit gehaald en Van den Belt erin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:07:47 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210369259
quote:

[..]
[..]
Dat viel mij ook wel wat tegen van Sparta, al hadden ze het alsnog af kunnen maken.
pi_210369265
TimonGod
pi_210369269
quote:

[..]
Dat zeg je nu al 2 maanden maat :')
* Verwijderd *
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:09:21 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210369273
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat viel mij ook wel wat tegen van Sparta, al hadden ze het alsnog af kunnen maken.
Zeg maar gerust moeten.

Deed Wellenreuther wel goed, maar dat was wat koddig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:11:43 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210369290
Ook wel aardig stil sinds de IT'S HAPPENING omtrent Idrissi van afgelopen vrijdag @ZKA

Mag ik nog hopen op Sini? :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:12:27 #206
474254 GurneyIsBestOke
pi_210369298
quote:
Voordeel aan veel snelheid op het veld hebben waardoor je zo hoog kunt blijven spelen. Alhoewel Sparta gisteren gewoon slecht wisselde door bij 2-0 al volledig over te gaan op verdedigen. Als je je zo gewillig opsluit in de 16 gaat het vanzelf fout.

Uiteindelijk heeft Slot ook gewoon gelijk, vorig seizoen zag je zelfs bij een kleine voorsprong in de slotfase dat Feyenoord de tegenstander volledig vastzette op hun eigen helft. De enige keer dat dat fout ging was tegen AS Roma eigenlijk.
Makkelijk eerste
pi_210369300
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:11 schreef Caland het volgende:
Ook wel aardig stil sinds de IT'S HAPPENING omtrent Idrissi van afgelopen vrijdag @:zka

Sow hey, Sini zou een enorm aangename verrassing zijn.
  Forum Admin maandag 21 augustus 2023 @ 17:13:29 #208
35723 crew  GGMM
pi_210369303
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Sow hey, Sini zou een enorm aangename verrassing zijn.
Zou het middenveld dan opeens gaan functioneren?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210369307
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:13 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zou het middenveld dan opeens gaan functioneren?
Met Idrissi wel dan?
  Forum Admin maandag 21 augustus 2023 @ 17:16:49 #210
35723 crew  GGMM
pi_210369333
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:13 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Met Idrissi wel dan?
Nee dan moet je echt opzoek naar een middenvelder denk ik.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210369345
Sini-Gimenez-Paixao
Kroaat op 10

Bohhhh. Maar helaas is dit alleen realistisch op FIFA.
pi_210369352
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee dan moet je echt opzoek naar een middenvelder denk ik.
Ik heb Dennis een appje gestuurd dat forum admin GGMM van het FOK! forum hem dringend adviseert een middenvelder te vinden!
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:24:11 #213
262211 hhh38
pi_210369413
https://www.vi.nl/pro/leo(...)n-dan-naar-feyenoord

quote:
'Ik kwam niet van die Mark Ruijl af, kijkt Julius Sauer terug. 'Na dat toernooi in Nederland was er veel aandacht voor Leo, maar Freiburg had inderdaad de beste papieren. Toch wist Ruijl me ervan te overtuigen mee naar Feyenoord te gaan, om daar de academie te zien en het trainingscomplex van het eerste team. "Ja, maar ik vlieg morgen terug naar Slowakije", zei ik. Mark praatte op me in en ik liet het gebeuren. Ik heb toen mijn vlucht omgeboekt en moest thuis ook nog een en ander verantwoorden. Ik zei: "Ik ga alleen mee als ik ook even Robin van Persie kan zien". Was geen probleem en even later stond ik oog in oog met een van de beste spelers die ik ooit heb gezien. Diep in mijn hart wist ik wel dat Nederland voor de ontwikkeling van Leo de beste optie zou zijn. Hij past bij het avontuurlijke en aanvallende voetbal dat jullie als land voorstaan.'
PersGod _O_
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:25:38 #214
262211 hhh38
pi_210369425
Oh dit was natuurlijk al lang te lezen in het enige echte Leo Sauer topic, excuses
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:33:19 #215
474254 GurneyIsBestOke
pi_210369481
quote:
“Mark Ruijl functie elders”

@ZKA
Makkelijk eerste
pi_210369532
Zullen we dit anders het 'Het Grote ZKA-topic' noemen?

Zal voor vele hier een hele rustige gemoedstoestand opleveren. :)
pi_210369554
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:52:56 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210369677
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zullen we dit anders het 'Het Grote ZKA-topic' noemen?

Zal voor vele hier een hele rustige gemoedstoestand opleveren. :)

Stukje FR12 voor je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210369720
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:52 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Stukje FR12 voor je.
FR12 comments _O_
pi_210369758
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:52 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Stukje FR12 voor je.
Nou nou nou
pi_210369850
twitter
pi_210369892
quote:
Het Feyenoord-topic van het FOK!forum bedankt X-user StanSpoel voor zijn bijdrage.
  maandag 21 augustus 2023 @ 18:09:41 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210369895
quote:
Met nog een speler of drie erbij wordt het vast opgelost!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210369978
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:11 schreef Caland het volgende:
Ook wel aardig stil sinds de IT'S HAPPENING omtrent Idrissi van afgelopen vrijdag @:zka

Heb Krabby ook al op 3 of 4 verschillende dagen horen zeggen 'hij zal vanavond wel gepresenteerd worden'

Nu ga ik er niet van uit dat die deal niet door gaat.
pi_210370043
Leoklok overtreden. @Coco
  maandag 21 augustus 2023 @ 18:21:30 #226
262211 hhh38
pi_210370051
quote:
Is dit het 2e account van Te Kloese?
pi_210370214
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Is dit het 2e account van Te Kloese?
X-user StanSpoel heeft net zoals ik nog alle vertrouwen in Stengs. :)
twitter
pi_210370232
Morgen moet de grijze container bij de weg. Hopelijk vergeet Feyenoord niet om Dilrosun bij de straat te zetten.
  maandag 21 augustus 2023 @ 18:35:10 #229
498282 Scrummie
pi_210370250
Nijhuis zondag.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 18:37:22 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210370279
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Nijhuis zondag.
Floot goed bij PSV.
What can change the nature of a man?
pi_210370284
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Floot goed bij PSV.
Nijhuis goed hé.
pi_210370286
@Coco is online. *O* *O* *O*
pi_210370337
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:33 schreef Zipportal het volgende:
Morgen moet de grijze container bij de weg. Hopelijk vergeet Feyenoord niet om Dilrosun bij de straat te zetten.
Nou, misschien dat er nog wel iemand in trapt.
  maandag 21 augustus 2023 @ 18:43:33 #234
498282 Scrummie
pi_210370356
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Floot goed bij PSV.
Ik vind het meestal wel een aardige scheidsrechter. Maar daar zijn de meesten het vaak niet mee eens.
pi_210370368
Hebben we al wat extra keepers binnen?
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 18:45:19 #236
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210370376
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:38 schreef Zipportal het volgende:
@:coco is online. *O* *O* *O*
Op1?
pi_210370435
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:45 schreef Coco het volgende:

[..]
Op1?
Al besproken gisteren.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 18:52:39 #238
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210370483
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:49 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Al besproken gisteren.
Te vroeg.

Afgekeurd.
pi_210370601
Graan ontopic moderator @Coco
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 19:03:18 #240
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210370632
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Graan ontopic moderator @:Coco
@Zipportal weigert in de SC te posten.
pi_210370735
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:03 schreef Coco het volgende:

[..]
@:Zipportal weigert in de SC te posten.
je fluit met je eigen regeltjes

stukje nijhuis :{
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:10:46 #242
474254 GurneyIsBestOke
pi_210370753
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:31 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[ twitter ]
twitter
Makkelijk eerste
pi_210370846
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:31 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[ twitter ]
Bij X-user moet ik altijd aan een vage pornosite denken
pi_210370868
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
[ twitter ]
Volgens mij was Chaka Simbeye niet zo'n fan van Gio.
twitter
pi_210370927
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:16 schreef alopio het volgende:

[..]
Bij X-user moet ik altijd aan een vage pornosite denken
pi_210370963
Voorlopig neig ik er meer naar om het eens te zijn met X-user StanSpoel en user @Pistolero dan dat ik Stengs al afschrijf.
Ik zeg het al de hele tijd, als er wat agressie op het middenveld komt Stengs veel meer tot zijn recht. Nu worden zijn tekortkomen totaal niet gecompenseerd door de andere middenvelders. Als hij weet dat dat wél gebeurt, zal hij een stuk vrijer zijn in zijn hoofd en veel meer zijn creativiteit die hij ontegenzeggelijk bezit eruit durven laten komen.
pi_210370979
Til > Stengs

In Slotball althans
pi_210370989
quote:
99s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:25 schreef Kerftminister het volgende:
Til > Stengs

In Slotball althans
:')
ga weg
pi_210371010
quote:
Til > Stengs

In Slotball althans
Dat zijn twee totaal verschillende spelers.
pi_210371082
quote:
Til > Stengs

In Slotball althans
Stengs heeft meer techniek en creativiteit in zijn linkerteen dan Til in zijn hele lichaam.
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:37:58 #251
262211 hhh38
pi_210371147
GERUCHTENALARM

quote:
Feyenoord is momenteel volop bezig met de komst van Ondřej Lingr, zo meldt Sport-cz maandagavond. De Rotterdammers hebben zelfs al een bod neergelegd bij Slavia Praag om de 24-jarige aanvallende middenvelder los te weken. Beide partijen zouden volgens het medium dichtbij een akkoord zijn.

Lingr heeft bij Slavia Praag een contract dat loopt tot medio 2024 en een marktwaarde die momenteel wordt geschat op een bedrag van vier miljoen euro. De Tsjechische club heeft aangegeven dat de rechtsback zijn contract moet verlengen of deze zomer een transfer moet maken. Slavia Praag ziet een transfervrij vertrek van Lingr volgend jaar namelijk niet zitten.
Welke positie speelt ie nou?
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:38:09 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210371149
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Voorlopig neig ik er meer naar om het eens te zijn met X-user StanSpoel en user @:Pistolero dan dat ik Stengs al afschrijf.
Ik zeg het al de hele tijd, als er wat agressie op het middenveld komt Stengs veel meer tot zijn recht. Nu worden zijn tekortkomen totaal niet gecompenseerd door de andere middenvelders. Als hij weet dat dat wél gebeurt, zal hij een stuk vrijer zijn in zijn hoofd en veel meer zijn creativiteit die hij ontegenzeggelijk bezit eruit durven laten komen.
Wel benieuwd waar hij uiteindelijk gaat komen te staan. Zondag was geen heel groot succes, maar er waren er ook iets teveel niet op niveau
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210371194
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:37 schreef hhh38 het volgende:
GERUCHTENALARM
[..]
Ik zou het wel echt leuk vinden als er de komende anderhalve week opeens allemaal spelers gaan komen wiens naam nooit genoemd is.

Ging dat met Aursnes toendertijd ook niet zo?
pi_210371197
quote:
GERUCHTENALARM
[..]
Multifunctioneel…Arne loopt al te kwijlen
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:43:59 #255
268491 fetX
pi_210371201
quote:
GERUCHTENALARM
[..]
Spits lijkt me.
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:45:00 #256
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210371215
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:43 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik zou het wel echt leuk vinden als er de komende anderhalve week opeens allemaal spelers geen komen wiens naam nooit genoemd is.

Maar dan wel van gerucht naar aankondiging in minder dan een uur :Y
pi_210371217
quote:
GERUCHTENALARM
[..]
Keeper.
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:45:28 #258
268491 fetX
pi_210371219
Hij mag weg van Slavia Praag vanwege aflopend contract of omdat hij niet goed genoeg is?

(of allebei)

SPOILER
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:48:56 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210371261
Zal wel de vervanger van Bullaude zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210371265
Vorig jaar 16 goals en 5 assists in 42 wedstrijden. Dat zijn betere cijfers dan een zekere Pool. Tevens zijn spelers van uit Praag altijd genot, zo is wel gebleken.

Op basis van deze kortstondige analyse kom ik tot de conclusie dat dit een unaniem belachelijk groot succes gaat worden.
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:50:23 #261
268491 fetX
pi_210371282
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:49 schreef Pistolero het volgende:
Vorig jaar 16 goals en 5 assists in 42 wedstrijden. Dat zijn betere cijfers dan een zekere Pool. Tevens zijn spelers van Sparta Praag altijd genot, zo is wel gebleken.

Op basis van deze kortstondige analyse kom ik tot de conclusie dat dit een unaniem belachelijk groot succes gaat worden.
Slavia. Maar alsnog.

N=1 genot
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:51:01 #262
268491 fetX
pi_210371296
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
Zal wel de vervanger van Bullaude zijn.
Ja dus die komt wellicht in plaats van Stojkovic.

Nu Ivanusec nog. Wat troep lozen en dan staat er wel een prima selectie.
pi_210371300
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:50 schreef fetX het volgende:

[..]
Slavia. Maar alsnog.

N=1 genot
Oef, hier ga ik nat.
Maar alsnog, Praag is een prima stad, niks mis mee.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 19:51:31 #264
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210371310
Volgens VVHKB van FR12 staat Sadilek van Twente hoger in de pick orde dan Lingra.
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:52:57 #265
268491 fetX
pi_210371333
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:51 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Oef, hier ga ik nat.
Maar alsnog, Praag is een prima stad, niks mis mee.
Praag genot _O_

Ga er in september weer een lang weekend heen.

Eem zuup’n @Zipportal
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:53:45 #266
268491 fetX
pi_210371349
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:51 schreef Slobeend het volgende:
Volgens VVHKB van FR12 staat Sadilek van Twente hoger in de pick orde dan Lingra.
En we nemen VVHKB hier allemaal erg serieus.
  maandag 21 augustus 2023 @ 19:56:13 #267
474254 GurneyIsBestOke
pi_210371380
We hebben wel genoeg ‘insiders’ vind ik.
Makkelijk eerste
pi_210371381
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:27 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat zijn twee totaal verschillende spelers.
Klopt, maar spelen op dezelfde positie momenteel.

quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:32 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Stengs heeft meer techniek en creativiteit in zijn linkerteen dan Til in zijn hele lichaam.
Klopt, maar dat is niet altijd even belangrijk in voetbal.
pi_210371390
Landenbingo _O_
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 19:57:47 #270
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_210371407
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:43 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik zou het wel echt leuk vinden als er de komende anderhalve week opeens allemaal spelers gaan komen wiens naam nooit genoemd is.

Aursnes zou toen naar Werder Bremen gaan geloof ik, totdat Feyenoord op het laatste moment de boel kaapte.

Betere kaap dan Stengs afsnoepen van Antwerp. :{
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_210371436
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben wel genoeg ‘insiders’ vind ik.
Al die insiders praten elkaar maar wat na en hebben een gruwelijk gebrek aan creativiteit
Tijd voor wat outsiders met een goede individuele actie en bakken aan creativiteit dus :)
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:00:27 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210371458
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:59 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Al die insiders praten elkaar maar wat na en hebben een gruwelijk gebrek aan creativiteit
Tijd voor wat outsiders met een goede individuele actie en bakken aan creativiteit dus :)
Hij is me tegen Slavia niet opgevallen toen, al had ik toen een pul of 20 op vooraf naast die lelijke klok op dat plein.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:03:51 #273
474254 GurneyIsBestOke
pi_210371504
Hij is een stomdronken Caland niet opgevallen, nou.

Dit is wat @Alaphilippe_ dus bedoelt met van die pseudoscouts.
Makkelijk eerste
pi_210371509
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:52 schreef fetX het volgende:

[..]
Praag genot _O_

Ga er in september weer een lang weekend heen.

Eem zuup’n @:zipportal
@R-woud93
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:13:12 #275
262211 hhh38
pi_210371640
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:51 schreef Slobeend het volgende:
Maar Sadilek is toch geen aanvallende middenvelder :?

Misschien bedoelt ie Soucek
pi_210371660
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Maar Sadilek is toch geen aanvallende middenvelder :?

Misschien bedoelt ie Soucek
Maar Soucek is ook geen aanvallende middenvelder.
Ik denk zo maar dat user VVHKB van FR12 het mis heeft.
pi_210371676
quote:
GERUCHTENALARM
[..]
Fast, agile, light-footed player, with good body coordination and fine ball control. Decent finisher, patient and ready to score.
🔻Has been 'ghosting' sometimes, not always a hard worker.

Can play as a winger, no 10 and a no 9. However Eredivisie will be a challenge for him.
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:16:59 #278
268491 fetX
pi_210371681
En dat terwijl FR12 bekend staat vanwege de inhoudelijke users.
pi_210371689
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:15 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Maar Soucek is ook geen aanvallende middenvelder.
Ik denk zo maar dat user VVHKB van FR12 het mis heeft.
FR12-users serieus nemen :')x450
pi_210371696
Dus geen kroaat?
* Verwijderd *
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:18:18 #281
262211 hhh38
pi_210371704
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:16 schreef Maastoren het volgende:

[..]
Fast, agile, light-footed player, with good body coordination and fine ball control. Decent finisher, patient and ready to score.
🔻Has been 'ghosting' sometimes, not always a hard worker.

Can play as a winger, no 10 and a no 9. However Eredivisie will be a challenge for him.
Kokcu was ook geen harde werker totdat ie Slot tegenkwam :)
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:19:32 #282
474254 GurneyIsBestOke
pi_210371720
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:16 schreef fetX het volgende:
Makkelijk eerste
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 20:19:53 #283
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210371723
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:16 schreef fetX het volgende:
Dat was de grap een beetje.
pi_210371742
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Kokcu was ook geen harde werker totdat ie Slot tegenkwam :)
Weer een speler die op zowat elke positie voorin kan spelen, Arne vindt dit leuk.
Volledig Pep worden, _O_
pi_210371952
''Dat is echt nog niet opgegeven'', vertelt journalist Marcel van der Kraan in de podcast van De Telegraaf. ''Ik begrijp de afgelopen uren dat er nog alles aan wordt gedaan om Ivanu¨ec te halen. Het is natuurlijk wel een soap geworden met die speler, maar dat ligt vooral aan de eigenwijze voorzitter van zijn club: Dinamo Zagreb. Feyenoord wil hem nog steeds, de speler wil nog steeds, en ze doen er alles aan om een hele goede buitenspeler te halen.''

Van der Kraan krijgt de vraag waarom Feyenoord de deal niet sneller rondmaakt door extra miljoenen op tafel te leggen. ''Feyenoord heeft al weken geleden min of meer een prijs overeengekomen met Dinamo Zagreb, dan ga je niet in de weken daarna vijf miljoen meer betalen. Feyenoord weet wat ze willen uitgeven en hij zit in een categorie die haalbaar zou zijn. De komende uren wordt er door Feyenoord heel veel aan gedaan om het in orde te maken.'
pi_210371972
quote:
GERUCHTENALARM
[..]
Maar kan die ook een pienaltie nemen?
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:34:03 #287
262211 hhh38
pi_210371976
Als Ivanusec én een goeie nummer 10 komt ben ik dik tevreden.
pi_210372044
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:34 schreef hhh38 het volgende:
De positie naast Wieffer is minstens en zo niet belangrijker. Zerrouki en Stengs voldoen vooralsnog niet.

Waar Kokcu vorig seizoen de man was die alle ballen opeiste, daar zijn het dit seizoen vooral de centrale verdedigers die (te) veel de bal hebben. :{
pi_210372049
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Het zal me niks verbazen als Feyenoord heeft afgezien van Stojkovic als vorm van solidariteit richting Dinamo(had ZKA het daar niet over als een van de laatste struikelblokken voor die transfer) en dat we in ruil daarvoor definitief Ivanusec krijgen. De komende dagen krijgen we gewoon de definitieve #announce en filmpjes van de mediateamgoden voor beide spelers.

Te Kloese masterclass.
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:38:59 #290
262211 hhh38
pi_210372107
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:36 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
De positie naast Wieffer is minstens en zo niet belangrijker. Zerrouki en Stengs voldoen vooralsnog niet.

Waar Kokcu vorig seizoen de man was die alle ballen opeiste, daar zijn het dit seizoen vooral de centrale verdedigers die (te) veel de bal hebben. :{
Stengs wil ik nog niet afschrijven. En Zerrouki ook niet in wedstrijden waar je wat meer zekerheid wil inbouwen.
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:50:34 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210372346
Ondřej Lingr, die bij #Feyenoord wordt gezien als de vervanger van Ezequiel Bullaude, is al héél dichbij zijn transfer ⏳

Mooi, weer eens een snelle afronding. Ondanks dagenlang berichten over Stojkovic
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210372443
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
Ondřej Lingr, die bij #Feyenoord wordt gezien als de vervanger van Ezequiel Bullaude, is al héél dichbij zijn transfer ⏳

Mooi, weer eens een snelle afronding. Ondanks dagenlang berichten over Stojkovic
Hopelijk komt hij niet de hele tijd in de bal, zoals al onze andere middenvelders.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 20:58:17 #293
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_210372552
Concluderend kunnen we stellen dat Feyenoord interesse in Stojkovic heeft geveinsd om Dinamo Zagreb zo ver te krijgen dat ze Ivanusec voor een fooi laten gaan.

En ondertussen halen we het echte doel binnen, een gozer van bijna 25 die niet eens altijd in de basis staat bij Slavia Praag. 4D chess.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:00:54 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210372627
Volgens Krabby is het rond, 4 miljoen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210372633
Het lijstje namen groeit ineens wel exponentiële hè?
pi_210372640
Hij is nu trouwens geblesseerd en heeft dit seizoen verder als linksbuiten gespeeld. Aldus transfermarkt. Volgens mij wordt dit gewoon de transfer in plaats van Ivanusec.
pi_210372647
Ik zag de term type Szymanski/Til al ergens vallen.

Ik ben bijna fan
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:03:06 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210372696
Feyenoord is verder nog wel bezig met Luka Ivanusec, de buitenspeler van Dinamo Kiev voor wie de club een flink transferbedrag moet betalen. Oussama Idrissi is een goedkoper alternatief. Zijn komst staat in de steigers, maar door de ontwikkelingen rond Lingr, zal de club vermoedelijk kiezen: of Ivanusec óf Idrissi.

Krabby met een klein foutje
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210372736
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:03 schreef Caland het volgende:
Feyenoord is verder nog wel bezig met Luka Ivanusec, de buitenspeler van Dinamo Kiev voor wie de club een flink transferbedrag moet betalen. Oussama Idrissi is een goedkoper alternatief. Zijn komst staat in de steigers, maar door de ontwikkelingen rond Lingr, zal de club vermoedelijk kiezen: of Ivanusec óf Idrissi.

Krabby met een klein foutje
Als ik het een beetje bekijk heb ik liever Idrissi dan Lingr. Word ik nu digitaal gestenigd?
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:07:12 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210372807
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:04 schreef H.FR het volgende:

[..]
Als ik het een beetje bekijk heb ik liever Idrissi dan Lingr. Word ik nu digitaal gestenigd?
Dat is de keuze niet echt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:07:28 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210372814
Vol
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties