Gaan ze hem dan op 10 proberen? Kroaat, Idrissi en Sauer lijkt me weer een beetje druk daar.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:31 schreef ZKA het volgende:
[..]
Bijna. Deal is nog nooit in gevaar geweest.
Dat bijna hoor ik nu al lang genoeg.....quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:31 schreef ZKA het volgende:
[..]
Paixao, Stengs, Ali, Walemark, Dilrosun staan daar allemaal nog voor op die loonlijstquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze hem dan op 10 proberen? Kroaat, Idrissi en Sauer lijkt me weer een beetje druk daar.
Ik wil een rechtsbuiten godverdomme.
Ik hoop dat Walemark, Dilrosun en Ali nog weggaan eigenlijk. Paixao vind ik ook beter op links en Stengs is alleen leuk op die plek als je er een ren je rot back bij hebt, maar zolang Geert nog niet is verkocht gaat hij gewoon rechtsback komen te staan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Paixao, Stengs, Ali, Walemark, Dilrosun staan daar allemaal nog voor op die loonlijst
Walemark en Dilrosun weg doen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Paixao, Stengs, Ali, Walemark, Dilrosun staan daar allemaal nog voor op die loonlijst
Genotquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:31 schreef ZKA het volgende:
[..]
Denk dat als Dilrosun, Walemark of Ali vertrekt dit pas in de laatste 2/3 dagen van de transferperiode is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Walemark, Dilrosun en Ali nog weggaan eigenlijk. Paixao vind ik ook beter op links en Stengs is alleen leuk op die plek als je er een ren je rot back bij hebt, maar zolang Geert nog niet is verkocht gaat hij gewoon rechtsback komen te staan.
Ja, maar dan moeten ze dus eerst een paar van die gasten lozen. Als je Dilrosun en Ali nog van de hand kan doen voor een nieuwe rechtsbuiten zou dat puur genot zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Walemark, Dilrosun en Ali nog weggaan eigenlijk. Paixao vind ik ook beter op links en Stengs is alleen leuk op die plek als je er een ren je rot back bij hebt, maar zolang Geert nog niet is verkocht gaat hij gewoon rechtsback komen te staan.
Misschien ééntje huren tegen die tijd. Wat ze toen probeerden met Nelson en Diallo, die markt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze dus eerst een paar van die gasten lozen. Als je Dilrosun en Ali nog van de hand kan doen voor een nieuwe rechtsbuiten zou dat puur genot zijn
Linksbuiten en/of 10 past er nu ook nog wel bij met de huidige selectie
Rotterdamse dames zijn wat mondiger en brutaler, als Greenwood die 1x mept leert hij gelijk zijn lesje.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
Greenwood halen, al zal hij met zijn geschiedenis beter in het Amsterdamse passen.
In principe is Minteh dat alquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien ééntje huren tegen die tijd. Wat ze toen probeerden met Nelson en Diallo, die markt.
Vind Minteh maar als een onervaren jeugdspelertje ogen vergeleken met Nelson en Danilo die al wat langer wat vlieguren hebben opgedaan.quote:
Dat is wel positief, er is zeker een stijgende lijn bij hem te vinden.quote:
Jong Feyenoord eindelijk kampioen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ivanusec, Idrissi, Jahanbakhsh, Paixao, Walemark, Dilrosun, Sauer, Stengs en Minteh.
Binnenkort hebben we een heel elftal aan buitenspelers die eigenlijk net niet goed genoeg zijn.
Ja dat, blijft een wat gekke huur al zal hij met de huidige samenstelling ongetwijfeld genoeg minuten gaan maken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vind Minteh maar als een onervaren jeugdspelertje ogen vergeleken met Nelson en Danilo die al wat langer wat vlieguren hebben opgedaan.
Slot gooit in dergelijke periodes ook wel altijd een aanvaller of 7 in het veld, makkelijk voetballen dan. Blijft toch gek dat zo weinig clubs dat afstraffen. Eredivisiegenot.quote:
Gisteren speelden op een gegeven moment Dilrosun, Sauer, Gimenez, Ueda, Minteh en Paixao samen inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat, blijft een wat gekke huur al zal hij met de huidige samenstelling ongetwijfeld genoeg minuten gaan maken.
[..]
Slot gooit in dergelijke periodes ook wel altijd een aanvaller of 7 in het veld, makkelijk voetballen dan. Blijft toch gek dat zo weinig clubs dat afstraffen. Eredivisiegenot.
Dickie had waarschijnlijk Wieffer eruit gehaald en Van den Belt erin.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gisteren speelden op een gegeven moment Dilrosun, Sauer, Gimenez, Ueda, Minteh en Paixao samen inderdaad
Dat viel mij ook wel wat tegen van Sparta, al hadden ze het alsnog af kunnen maken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat, blijft een wat gekke huur al zal hij met de huidige samenstelling ongetwijfeld genoeg minuten gaan maken.
[..]
Slot gooit in dergelijke periodes ook wel altijd een aanvaller of 7 in het veld, makkelijk voetballen dan. Blijft toch gek dat zo weinig clubs dat afstraffen. Eredivisiegenot.
Dat zeg je nu al 2 maanden maatquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:31 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zeg maar gerust moeten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat viel mij ook wel wat tegen van Sparta, al hadden ze het alsnog af kunnen maken.
Voordeel aan veel snelheid op het veld hebben waardoor je zo hoog kunt blijven spelen. Alhoewel Sparta gisteren gewoon slecht wisselde door bij 2-0 al volledig over te gaan op verdedigen. Als je je zo gewillig opsluit in de 16 gaat het vanzelf fout.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:59 schreef Caland het volgende:
Sow hey, Sini zou een enorm aangename verrassing zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:11 schreef Caland het volgende:
Ook wel aardig stil sinds de IT'S HAPPENING omtrent Idrissi van afgelopen vrijdag @:zka
Mag ik nog hopen op Sini?
Zou het middenveld dan opeens gaan functioneren?quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sow hey, Sini zou een enorm aangename verrassing zijn.
Met Idrissi wel dan?quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou het middenveld dan opeens gaan functioneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |