Je gaat immers geen nieuw dak kopen als je huidige dak nog prima is, dan kan je beter investeren in Bitcoin!quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is andersom
geert vertrekt eerst en dan komen dat soort spelers in beeld lijkt me
Dan komt de nieuwe verdediger van de Seleçao ook weer in beeldquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet als den Geert vertrekt.
als je net winst hebt gemaakt met bitcoin maar je dak is kapot, moet je misschien eerst je dak repareren in plaats van het weer in een andere crypto investeren.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat immers geen nieuw dak kopen als je huidige dak nog prima is, dan kan je beter investeren in Bitcoin!
Dat vraag ik me af als je in de Eredivisie al wegduikt voor een bal.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Premier League wellicht, maar de Bundesliga kan de Geert echt wel prima aan.
Ja want zo'n moment is inderdaad echt tekenend voor zijn algehele ontwikkeling en prestaties de afgelopen jarenquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:25 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af als je in de Eredivisie al wegduikt voor een bal.
Ja hehe.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is andersom
geert vertrekt eerst en dan komen dat soort spelers in beeld lijkt me
quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zitten we straks alsnog met Brenet opgescheept
@hhh38 wil graag een pinchhitter van in de 30 dus die is het roerend met je eens!quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Kunnen we Kramer niet terughalen als pinchhitter?
Heerlijke humor die man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ik draag dan @De_Kraam voor om het grote Michiel Kramer topic een nieuw leven in te blazen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Kunnen we Kramer niet terughalen als pinchhitter?
Heerlijke humor die man
Nog maar anderhalve week!quote:
Gooi het eruitquote:
Was gewoon weer een intikkertje.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 en ik missen hier een talentvolle spits.
Bedankt voor het verneuken van weer een talent.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:19 schreef Caland het volgende:
VBL / Leo Sauer #1: er is maar één echte Leo
Niet mij de schuld geven als het niks wordt
Ik zat er met Vilhenna toch best dichtbij, wie volhoudt wint!quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt voor het verneuken van weer een talent.
Wel godverdomme.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:19 schreef Caland het volgende:
VBL / Leo Sauer #1: er is maar één echte Leo
Niet mij de schuld geven als het niks wordt
Ik ga Sauer gelijk verkopen op FM.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt voor het verneuken van weer een talent.
Ben er niet zeker op, maar volgens mij nog slechts vier scouts over:quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoeveel scouts hebben we nog over dan ?
In theorie zou je de transferseizoen nog kunnen redden( door drie spelers te halen) maar dan moet je echt snel handelen
We hebben nog maar 10 dagen te gaan
Bijna. Deal is nog nooit in gevaar geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:18 schreef zoekeenleven het volgende:
@:zka, is die Kroaat al binnen of wat
ik heb Bullaude in 2027/2028 naar Oriental Dragon gehaaldquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga Sauer gelijk verkopen op FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |