Waar gaat het over?quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ook in Japan zijn ze WOEDEND op castore.
Ook wel mooi, Feyenoord heeft blijkbaar echt alles uit handen gegeven dus verwijzen voor klachten door naar Castore die vervolgens niet reageren. Genot.
Dit + Champions League badgequote:Op maandag 21 augustus 2023 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat die hem bedrukt had gewild, maar niet gedaan is
Ik begrijp ook niet zo goed dat Ten Hag Pavard wil en hij dan naar Bayern kan, ik had dan wel bij Feyenoord aangeklopt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert zat al met zijn hoofd in Duitsland
Heeft Ten Hag al niet teveel miskopen uit eigen kring gehad, waarom dan nog een proberen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zo goed dat Ten Hag Pavard wil en hij dan naar Bayern kan, ik had dan wel bij Feyenoord aangeklopt.
Geertruida een miskoop noemen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heeft Ten Hag al niet teveel miskopen uit eigen kring gehad, waarom dan nog een proberen?
Die kan dat niveau echt nooit aan. We spreken elkaar volgend jaar.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geertruida een miskoop noemen.
Hardop gelachen om deze comedy.
Misschien heeft hij eindelijk een transferbeperking opgelegd gekregen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zo goed dat Ten Hag Pavard wil en hij dan naar Bayern kan, ik had dan wel bij Feyenoord aangeklopt.
Premier League wellicht, maar de Bundesliga kan de Geert echt wel prima aan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die kan dat niveau echt nooit aan. We spreken elkaar volgend jaar.
Welke miskopen dan?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heeft Ten Hag al niet teveel miskopen uit eigen kring gehad, waarom dan nog een proberen?
Kom op zeg, Anthony, Van de Beek. Malacia is ook maar een matig bankspelertje al koste die niks. Maar zoals @Caland al aangaf is het verstandig die man een verbod op te leggen. Wat een middelmaat koopt hij telkens.quote:
Knap hoe je Van de Beek hierin weet te futselen terwijl hij al drie jaar geleden naar United ging, en op de nominatie staat om te vertrekken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kom op zeg, Anthony, Van de Beek. Malacia is ook maar een matig bankspelertje al koste die niks. Maar zoals @:caland al aangaf is het verstandig die man een verbod op te leggen. Wat een middelmaat koopt hij telkens.
Wat een onzin weer, Van de Beek was er toch al en Antony wel duur maar is toch geen miskoop, Malacia was zelfs een koopje. Maar dat was gewoon inherent aan de combinatie nieuwe trainer en situatie waarin ManU zich bevond, dan moet je wel uit eigen kring halen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kom op zeg, Anthony, Van de Beek. Malacia is ook maar een matig bankspelertje al koste die niks. Maar zoals @:caland al aangaf is het verstandig die man een verbod op te leggen. Wat een middelmaat koopt hij telkens.
3 jaar al ja? Excuses. Wat een vergeten loopbaan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Knap hoe je Van de Beek hierin weet te futselen terwijl hij al drie jaar geleden naar United ging, en op de nominatie staat om te vertrekken.
Van de Beek was er al voor Ten Hag Hans.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe is Antony geen miskoop? Voor dat geld haal je topspelers.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, Van de Beek was er toch al en Antony wel duur maar is toch geen miskoop, Malacia was zelfs een koopje. Maar dat was gewoon inherent aan de combinatie nieuwe trainer en situatie waarin ManU zich bevond, dan moet je wel uit eigen kring halen.
Nu ligt het wat anders, maar een Pavard kopen voor 40 met nog 1 jaar te gaan of Geertruida voor 30 die ook nog eens 4 jaar jonger is lijkt mij een no brainer.
Dat kan ik niet ontkennen. Het heeft wel vaak een ons-kent-ons-gehalte.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
3 jaar al ja? Excuses. Wat een vergeten loopbaan.
Alsnog blijf ik bij mijn punt dat Ten Hag geen verstand heeft van aankopen. Bij Ajax haalde hij toch ook voor teveel geld die Klabier en Labbyjat? Hij heeft gewoon goeie bestuurders nodig.
Eens dat je het niet teveel aan trainers over moet laten, dat zien we nu bij Feyenoord.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
3 jaar al ja? Excuses. Wat een vergeten loopbaan.
Alsnog blijf ik bij mijn punt dat Ten Hag geen verstand heeft van aankopen. Bij Ajax haalde hij toch ook voor teveel geld die Klabier en Labbyjat? Hij heeft gewoon goeie bestuurders nodig.
*hepquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die Te Kloese heb eigenlijk gewoon legge slapuh.
Antony was voor Ajax geen miskoop en zeker geen misverkoop hi ha hoquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe is Antony geen miskoop? Voor dat geld haal je topspelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |