SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ja daarom moet jij het topic openen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem
De praktijk bewijst dat ik meestal gelijk krijg 😀
quote:
Hoe kun je in godsvredesnaam tevreden zijn met (praktisch) dezelfde voorhoede als vorig jaar, die dan ook nog beduidend slechter wordt bediend vanuit het middenveld.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:37 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben het wel met Caland eens. Met Idrissi erbij heb je links voorin voldoende opties. Waarom dan een Kroaat halen die ook linksbuiten is, maar ook op 10 kan. Dan had ik voor een pure (technische onderlegde) middenvelder gegaan.
Omdat Gimenez en Paixao vorig seizoen pas in de 2e seizoenshelft echt op niveau kwamen. Als je nu moet kiezen tussen investeren in de voorhoede of in het middenveld kies ik ook het middenveldquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsvredesnaam tevreden zijn met (praktisch) dezelfde voorhoede als vorig jaar, die dan ook nog beduidend slechter wordt bediend vanuit het middenveld.
Heb het puur over linksbuiten, zou zelf eerder een rechtsbuiten erbij willen nu. Daar heb je praktisch alleen maar brandhout.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsvredesnaam tevreden zijn met (praktisch) dezelfde voorhoede als vorig jaar, die dan ook nog beduidend slechter wordt bediend vanuit het middenveld.
Zouden ze nou echt de inschatting gemaakt hebben dat Stengs dat in kon vullen? Zulke rare beslissingen deze zomer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het puur over linksbuiten, zou zelf eerder een rechtsbuiten erbij willen nu. Daar heb je praktisch alleen maar brandhout.
Met alleen Paixao en Gimenez (ok, en Ueda maar dat is in principe nog geen basisspeler) ga je het niet redden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat Gimenez en Paixao vorig seizoen pas in de 2e seizoenshelft echt op niveau kwamen. Als je nu moet kiezen tussen investeren in de voorhoede of in het middenveld kies ik ook het middenveld
Idrissi is ook prima. Jammer dat je die niet zou upgraden, maar hij is goed genoeg voor de basisquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met alleen Paixao en Gimenez (ok, en Ueda maar dat is in principe nog geen basisspeler) ga je het niet redden.
Al snap klopt het wel dat het middenveld ook flink wat mist, selectie is simpelweg niet gebalanceerd.
Ja ok daar kan ik me nog enigszins in vinden. Maar idrissi blijft wmb een zwaktebod. Vind het ook onvoorstelbaar dat je nu nog steeds rondloopt met Ali, dildo en walemark.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het puur over linksbuiten, zou zelf eerder een rechtsbuiten erbij willen nu. Daar heb je praktisch alleen maar brandhout.
Met een type Nieuwkoop had dat nog best gekund, zag je ook wel terug tegen Fortuna maar denk dat Geert daar gewoon komt te staan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden ze nou echt de inschatting gemaakt hebben dat Stengs dat in kon vullen? Zulke rare beslissingen deze zomer.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Idrissi is ook prima. Jammer dat je die niet zou upgraden, maar hij is goed genoeg voor de basis
Stengs is volgens mij vooral gehaald omdat hij plots beschikbaar bleek, zonder dat er echt een specifieke rol voor hem in gedachte was.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden ze nou echt de inschatting gemaakt hebben dat Stengs dat in kon vullen? Zulke rare beslissingen deze zomer.
Volgens jouw site komt Ivanusec sowieso, en ik verwacht zelf Idrissi nog. Dat zou deze transferzomer nog een kleine voldoende kunnen opleveren als dat de nodige creativiteit oplevert. Maar wel eens dat er qua aankopen op ons middenveld vreemde keuzes zijn gemaakt, en ik had ook verwacht dat er meer in de vleugelaanvallers zou worden geïnvesteerd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:58 schreef ZKA het volgende:
Velen verklaarden me voor gek, maar mijn inzichten worden natuurlijk gevormd door wat ik hoor. Baal echt enorm van deze window, viel zoiets moois van te maken.
Geen enkele aanleiding dat Ivanusec-deal mis gaat. Laat die NL media maar lullen. Vanaf vanavond kan het wel eens leuk gaan worden ⏳quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens jouw site komt Ivanusec sowieso, en ik verwacht zelf Idrissi nog. Dat zou deze transferzomer nog een kleine voldoende kunnen opleveren als dat de nodige creativiteit oplevert. Maar wel eens dat er qua aankopen op ons middenveld vreemde keuzes zijn gemaakt, en ik had ook verwacht dat er meer in de vleugelaanvallers zou worden geïnvesteerd.
Aan de andere kant biedt dit wel mooi kansen voor Sauer.
Als je 2 buitenspelers haalt zou ik Dilro proberen te slijten en Walemark verhuren. Verder hoef je niks meer te laten gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:49 schreef Maastoren het volgende:
Zou mooi zijn als we nog wat kunnen lozen. Een Dilrosun, Kasanwirjo en/of Alireza bijvoorbeeld.
Ik hoop echt dat Sauer een basisplaats verovertquote:Op maandag 21 augustus 2023 07:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens jouw site komt Ivanusec sowieso, en ik verwacht zelf Idrissi nog. Dat zou deze transferzomer nog een kleine voldoende kunnen opleveren als dat de nodige creativiteit oplevert. Maar wel eens dat er qua aankopen op ons middenveld vreemde keuzes zijn gemaakt, en ik had ook verwacht dat er meer in de vleugelaanvallers zou worden geïnvesteerd.
er is ook een school van verdedigen die zegt dat je vooral in de weg moet lopen en niet te veel moet blokken, klutsballen zorgen regelmatig voor meer gevaar dan het schot zelf e.d.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:
SCHANDALIG, ome Geert die zijn bukt bij die 2-0 van Sparta.
Zerrouki zie ik best nog wel slagen in Rotterdam, denk dat Timber de Amrabatroute maar moet gaan volgen. Echt een goede speler maar komt denk ik meer tot zijn recht op een ander middenveld.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik was vorig seizoen tevreden dat Twente Zerrouki niet wilde laten gaan. Veel te duur voor een speler die je niet echt nodig hebt. Spijtig genoeg is hij alsnog gehaald. Vooralsnog valt hij wat mij betreft in de categorie Timber: dure spelers maar ik zie niet wat ze nu precies toevoegen.
Al met al een vreemde transferperiode. Leuk dat er veel geld binnenkomt, maar als je het verkeerd besteedt dan heb je er weinig aan.
Gr. Hans
zou ik logischer vinden dan weer een speler in de (leeftijd)categorie van Zerrouki, Wieffer, Timberquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:56 schreef H.FR het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe de Wijnaldum situatie zich ontwikkeld. Ik sluit niet uit dat hij nog binnen komt, met een vervolgdeal dat hij de jeugd kan gaan trainen ofzo.
Dat was van hem ook onnodig, ongeduldig en onverantwoord.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:59 schreef yvette1982 het volgende:
Eigenlijk loopt de start precies zoals iedereen had kunnen voorspellen. Slecht spel zonder enig creativiteit. De balans van het middenveld is helemaal zoek.
Je ziet de verdedigers naar de rand van de 16 dribbelen omdat de middenvelders blijkbaar niet aanspeelbaar zijn of er is geen vertrouwen in ze. Hancko ook, hoe vaak die niet naar de 16 is gedribbeld en het kost ook nog een goal omdat hij daar de bal heeft verloren.
Stengs krijgt een kans in de 1e helft die de Pool moeiteloos erin had geschoten, Stengs is mr. 0 rendement en dat bleek ook wel weer uit deze kans. Voetballend en verdedigend bracht hij overigens ook niets.
Met dit middenveld ga je maximaal 3e worden. Ik zie nog liever 2 goede middenvelders (en dan creatief zoals type Kokcu dan types zoals Timber, Wief en Zerrouki) komen dan nog meer vleugelspelers.
Ze hebben de afgelopen jaren al zoveel in vleugelspelers geïnvesteerd. Ik begrijp ze ook nog wel dat je eerst wat moet dumpen voordat je straks 8 spelers hebt voor die 2 posities.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar 6 van de 8 zijn in feite brandhout, of op z'n minst onvoldoende voor Feyenoord.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:01 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen jaren al zoveel in vleugelspelers geïnvesteerd. Ik begrijp ze ook nog wel dat je eerst wat moet dumpen voordat je straks 8 spelers hebt voor die 2 posities.
Dat vind ik ook overdreven. Stengs heeft net 2 wedstrijden gespeeld, laat hem eerst wennen. Jahanbaksh vind ik inderdaad zijn niveau niet halen wat hij bij AZ had, dan is hij misschien net niet goed genoeg meer voor Feyenoord. Paixao is prima en Sauer is nog jong. Dilrosun is wel een gevalletje gegokt en verloren, al betwijfel ik of hij echt een eerlijke kans heeft gehad. Walemark is uiteindelijk vooral geblesseerd, wat inderdaad wel een last is, maar kan me best voorstellen dat hij zonder blessures meer zou spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar 6 van de 8 zijn in feite brandhout, of op z'n minst onvoldoende voor Feyenoord.
Begin jij de boel nu te nuanceren? Bah.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook overdreven. Stengs heeft net 2 wedstrijden gespeeld, laat hem eerst wennen. Jahanbaksh vind ik inderdaad zijn niveau niet halen wat hij bij AZ had, dan is hij misschien net niet goed genoeg meer voor Feyenoord. Paixao is prima en Sauer is nog jong. Dilrosun is wel een gevalletje gegokt en verloren, al betwijfel ik of hij echt een eerlijke kans heeft gehad. Walemark is uiteindelijk vooral geblesseerd, wat inderdaad wel een last is, maar kan me best voorstellen dat hij zonder blessures meer zou spelen.
Minteh, tsja. Heeft ook precies 3 invalbeurten gehad en is pas 19.
Probleem is eerder het middenveld dat de juiste balans niet heeft met Wieffer, Timber, Zerrouki.
Dit dusquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar 6 van de 8 zijn in feite brandhout, of op z'n minst onvoldoende voor Feyenoord.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als TS van het grote Liam Kelly topic houd ik me ook maar even gedeisd.
Dat seizoen begonnen we ook met drie gelijke spelenquote:
Timber is fysiek sterk, maar waar blinkt hij verder in uit dan? (serieuze vraag). Creatief is hij niet, scorend vermogen heeft hij niet en een balafpakker (zoals El Ahmadi of Vilhena) is hij volgens mij ook niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zerrouki zie ik best nog wel slagen in Rotterdam, denk dat Timber de Amrabatroute maar moet gaan volgen. Echt een goede speler maar komt denk ik meer tot zijn recht op een ander middenveld.
Eens, maar als je gezond wil blijven dan zal je eerst het brandhout kwijt moeten raken. Feyenoord zal niet meer de risico's nemen die PSV wel neemt, en dat kan ik Feyenoord ook niet kwalijk nemen. Laat ze maar wat meer moeite doen om die prutsers te lozen en dan wat goeds aantrekken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ontzettend sterk in de duels, goed schot, loopvermogen. Hij doet me enorm denken aan Amrabat, zou als ik hem was mikken op Italië. Zie wat dat met zo'n Schouten of De Roon kan doen, vind ik in zekere zin ook maar modale middenvelders.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Timber is fysiek sterk, maar waar blinkt hij verder in uit dan? (serieuze vraag). Creatief is hij niet, scorend vermogen heeft hij niet en een balafpakker (zoals El Ahmadi of Vilhena) is hij volgens mij ook niet.
Eigenlijk dus net als de start van afgelopen seizoen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:59 schreef yvette1982 het volgende:
Eigenlijk loopt de start precies zoals iedereen had kunnen voorspellen. Slecht spel zonder enig creativiteit. De balans van het middenveld is helemaal zoek.
Je ziet de verdedigers naar de rand van de 16 dribbelen omdat de middenvelders blijkbaar niet aanspeelbaar zijn of er is geen vertrouwen in ze. Hancko ook, hoe vaak die niet naar de 16 is gedribbeld en het kost ook nog een goal omdat hij daar de bal heeft verloren.
Stengs krijgt een kans in de 1e helft die de Pool moeiteloos erin had geschoten, Stengs is mr. 0 rendement en dat bleek ook wel weer uit deze kans. Voetballend en verdedigend bracht hij overigens ook niets.
Met dit middenveld ga je maximaal 3e worden. Ik zie nog liever 2 goede middenvelders (en dan creatief zoals type Kokcu dan types zoals Timber, Wief en Zerrouki) komen dan nog meer vleugelspelers.
Hij heeft eigenlijk alles van een moderne voetballer. Daarnaast is het een bewezen Nederlandse speler die al sinds zijn jonge jaren op topniveau presteert. Wieffer en Zerrouki zijn daarin toch meer gokjes.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Timber is fysiek sterk, maar waar blinkt hij verder in uit dan? (serieuze vraag). Creatief is hij niet, scorend vermogen heeft hij niet en een balafpakker (zoals El Ahmadi of Vilhena) is hij volgens mij ook niet.
Als je het al koopt kan je het beter meteen inlijsten want deze kwaliteit is niet om te dragen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ook in Japan zijn ze WOEDEND op castore.
Ook wel mooi, Feyenoord heeft blijkbaar echt alles uit handen gegeven dus verwijzen voor klachten door naar Castore die vervolgens niet reageren. Genot.
Hij is een allrounder, maar nergens écht heel goed in. Hij doet mij meer denken aan Vilhena. Geen verrassing dat aTypisch zo'n fan van hem is dusquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend sterk in de duels, goed schot, loopvermogen. Hij doet me enorm denken aan Amrabat, zou als ik hem was mikken op Italië. Zie wat dat met zo'n Schouten of De Roon kan doen, vind ik in zekere zin ook maar modale middenvelders.
Dat kan écht niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ook in Japan zijn ze WOEDEND op castore.
Ook wel mooi, Feyenoord heeft blijkbaar echt alles uit handen gegeven dus verwijzen voor klachten door naar Castore die vervolgens niet reageren. Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |