ah okequote:Op maandag 21 augustus 2023 10:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, ik erger mij al aan Castore sinds het begin der tijden.
@:Caland kan dit bevestigen.
Qua ontwerpen vond ik ze wel mooie shirts maken vorig seizoen. Verder ben ik niet echt de doelgroep want ik koop ze toch niet of pas jaren later. Aan de budgetbak einde seizoen doen ze volgens mij ook al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Recordtransfer, geld voor versterkingen en een prachtige stap voor Geert.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze daarmee nog een flinke slag kunnen slaan op de transfermarkt vraag ik me af of dit wel zo negatief is eigenlijk.
de gaten zitten in mijn blijdorp shirtquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua ontwerpen vond ik ze wel mooie shirts maken vorig seizoen. Verder ben ik niet echt de doelgroep want ik koop ze toch niet of pas jaren later. Aan de budgetbak einde seizoen doen ze volgens mij ook al een tijdje niet meer.
Met je huidige selectie + een zak met geld kun je Geertruida ook gewoon opvangen en zelfs je gehele selectie de laatste kwaliteitsimpuls geven.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Recordtransfer, geld voor versterkingen en een prachtige stap voor Geert.
Ik zie niks negatiefs.
Tegen Almere City. Zet je toch lekker Lopez daar neer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:29 schreef Divje het volgende:
Enige negatieve wat ik zei is eigenlijk dat je dan alleen Kasanwirjo als rechtsback hebt gezien de schorsing van Nieuwkoop.
pep speelt tegenwoordig gewoon met 4 of 5 centrale verdedigers in de basis, allicht valt daar nog wat mee te schipperenquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:29 schreef Divje het volgende:
Enige negatieve wat ik zei is eigenlijk dat je dan alleen Kasanwirjo als rechtsback hebt gezien de schorsing van Nieuwkoop.
Als je geen brandplekken van een fakkel in je shirt hebt, hoef je nooit meer te komen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de gaten zitten in mijn blijdorp shirt
die kankerdingen hebben mij 2,5 jas gekost toen ik nog op die vakken kwamquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als je geen brandplekken van een fakkel in je shirt hebt, hoef je nooit meer te komen.
Ben een nerd wat sportmarketing betreft dus ik wilde de red flags iig benoemd hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah oke
maar om nou de stap te maken naar: 'Castore zit de groei van Feyenoord in het buitenland in de weg' gaat wel wat ver al
Blijft een van de mooiere shirts, fuck die gaten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de gaten zitten in mijn blijdorp shirt
Ergeren is een groot woord want ik koop die veel te dure lapjes stof toch niet, maar ik vind Castore wel een goedkope uitstraling hebben. Het thuisshirt met die strepen.. dat ziet er wat oldskool uit.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, uitstraling is een andere discussie. Had ook liever gehad dat we in de A-templates van Nike of Adidas rondlopen, maar helaas. Zelfs onder Adidas liepen we in de templates van hun B-catalogus rond.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ergeren is een groot woord want ik koop die veel te dure lapjes stof toch niet, maar ik vind Castore wel een goedkope uitstraling hebben. Het thuisshirt met die strepen.. dat ziet er wat oldskool uit.
Maar ja, smaken verschillen.
Dan ben je mentaal down als je daar al van de leg bent.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:20 schreef Divje het volgende:
[ twitter ]
Als dat contact voor de wedstrijd van gisteren gelegd is snap ik dat hij zo beroerd speelde.
Die Te Kloese heb eigenlijk gewoon legge slapuh.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:58 schreef ZKA het volgende:
Vorige topic aan het doorlezen. Jammer dat jullie pas eind augustus merken dat het scoutingshok is afgebrand door Te Kloese, die heerlijk cooking was deze window.
Velen verklaarden me voor gek, maar mijn inzichten worden natuurlijk gevormd door wat ik hoor. Baal echt enorm van deze window, viel zoiets moois van te maken.
Als jij denkt dat het niks is, in 1 klap financieel onafhankelijk, dan opeens weer niet en nu misschien weer wel, dan begrijp je er verdomd weinig van met je mentaal down.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ben je mentaal down als je daar al van de leg bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |