abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210363949
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Is de kwaliteit van de Castore shirts echt zo slecht ja?

Dan ben ik blij dat ik nog geen thuisshirt heb aangeschaft.
Denk aan Kappa, maar dan nog slechter.
pi_210363968
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Ontzettend sterk in de duels, goed schot, loopvermogen. Hij doet me enorm denken aan Amrabat, zou als ik hem was mikken op Italië. Zie wat dat met zo'n Schouten of De Roon kan doen, vind ik in zekere zin ook maar modale middenvelders.
Goed schot? Vind hem juist uitermate vaak niet op doel schieten maar ver over of naast. Of juist veel te zacht.

Verder beroerde handelingssnelheid, altijd de bal eerst aannemen en dan pas doorspelen, zijn overzicht moet veel beter enz.

Ik vind het vooralsnog maar een modale voetballer, afdoende voor een club als FC Twente of FC Utrecht misschien, maar komt tekort voor de top momenteel. Maar kan zich nog ontwikkelen natuurlijk, al moet dat inmiddels toch wel zichtbaar beginnen te worden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210363976
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Ontzettend sterk in de duels, goed schot, loopvermogen. Hij doet me enorm denken aan Amrabat, zou als ik hem was mikken op Italië. Zie wat dat met zo'n Schouten of De Roon kan doen, vind ik in zekere zin ook maar modale middenvelders.
Goed schot.. mij staat alleen dat slappe balletje tegen bij die 100% kans tegen PSV. Maar je zal wel gelijk hebben.
Nu je het zegt zie ik wel overeenkomsten met Amrabat. Timber heeft dacht ik andere aspiraties, maar misschien zou hij zich moeten richten op de rol van stofzuiger. Dan kan het nog wel wat worden.
pi_210364001
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:49 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat kan écht niet.

Ik hoop dat Castore failliet gaat.
Dit lijkt mij niet goed voor Feyenoord.
pi_210364015
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als je het al koopt kan je het beter meteen inlijsten want deze kwaliteit is niet om te dragen.
Wat een treurnis.
Blij dat ik dit jaar nog geen shirt gekocht heb.
blablablabla
pi_210364017
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit lijkt mij niet goed voor Feyenoord.
Gezien hun slechte bedrijfsvoering bij meerdere clubs is dit sowieso niet gezond en lang houdbaar.

Newcastle gaat al weg bij Castore, Adidas is hun nieuwe sponsor per 1 september. Geen goed signaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 09:58:33 ]
pi_210364025
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:58 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Gezien hun slechte bedrijfsvoering bij meerdere clubs is dit sowieso niet gezond en lang houdbaar.

Newcastle gaat al weg bij Castore, Adidas is hun nieuwe sponsor per 1 september. Geen goed signaal.
Wij zitten er nog 6 jaar aan vast hé....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 21 augustus 2023 @ 09:59:29 #58
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210364030
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
6 jaar?!
pi_210364032
quote:

[..]

Hoe dan je zit toch gewoon aan een contract vast?
blablablabla
pi_210364036
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]
6 jaar?!
Ja toch? Ze betalen 48 miljoen voor de komende 6 jaar toch?
pi_210364039
020 heeft die Kroaat binnen

Ik denk dat onze Kroaat niet gaat komen of ze willen meer geld waarover onderhandeld moet worden

020 heeft meer dan 20 miljoen betaald die hufters en nu moet Feyenoord ook de hoofdprijs gaan betalen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210364048
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Zo'n sjeik koopt dat contract gewoon af met wat wisselgeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210364073
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Eerst maar eens zien of ze die 6 jaar gaan halen.

Naast kwaliteits- en voorraadproblemen bij de fanshops wachten we ook nog steeds op de 2 beloofde alternatieve shirts voor dit seizoen. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 10:03:12 ]
pi_210364074
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Wellicht zitten er ook standaard prestatie-afspraken in zo'n contract wat betreft levering en kwaliteit bijvoorbeeld. Wanneer daar niet aan voldaan wordt of wanneer er teveel klachten komen kan een club in een uiterst geval en na een aantal waarschuwingen en kansen tot verbetering uiteindelijk een contract wel eenzijdig ontbinden denk ik.

Maar dat gebeurd alleen bij uiterste noodzaak natuurlijk.
  maandag 21 augustus 2023 @ 10:02:59 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210364083
quote:

[..]

Ze zijn niet zo groot en groeien een beetje te hard, dan loopt de organisatie wat achter.
pi_210364127
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze zijn niet zo groot en groeien een beetje te hard, dan loopt de organisatie wat achter.
jij weet dat beter, maar klantenservice is bij een bepaalde schaal in die markt sowieso niet goed te doen volgens mij
pi_210364132
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Zo'n sjeik koopt dat contract gewoon af met wat wisselgeld.
Ja is ook zo. Maar wij hebben (nog) geen sjeik of zelfs maar rijke Amerikanen die ons sponsoren.
blablablabla
pi_210364161
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja, typische problemen die je vaak bij start-ups vindt.

Ik vind het nogal riskant dat er blind gestaard werd naar het sponsorbedrag wat Castore beloofd had terwijl ze pas sinds 2020 zijn begonnen voetbalclubs te sponsoren (bedrijf bestaat pas sinds 2015).

Dan had ik liever een ander gerenommeerde kitsponsor gehad die iets minder betaalt, maar wel leveren wat ze beloven en nog steeds meer vrijheid gunnen dan Adidas (dit was de main crux).

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 10:13:56 ]
  maandag 21 augustus 2023 @ 10:14:01 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210364197
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:10 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ja, typische problemen die je vaak bij start-ups vindt.

Ik vind het nogal riskant dat er blind gestaard werd naar het sponsorbedrag wat Castore beloofd had terwijl ze pas sinds 2020 zijn begonnen voetbalclubs sponsoren (bedrijf bestaat pas sinds 2015).

Dan had ik liever een ander gerenommeerd kitsponsor gehad die iets minder betaalt, maar wel leveren wat ze beloven en nog steeds meer vrijheid gunnen dan Adidas (dit was de main crux).
Op zich maakt het toch weinig uit, als ze maar betalen, je hebt zo weer een ander merk voor dat oude bedrag. Misschien dat je wel wat verliest aan de distributiekant omdat dit nog niet zo geweldig is bij hun maar dat staat bij Feyenoord ook nog in de kinderschoenen.
  maandag 21 augustus 2023 @ 10:20:21 #70
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210364258
Bayern lijkt interesse in Geertruida te hebben..

twitter

Als dat contact voor de wedstrijd van gisteren gelegd is snap ik dat hij zo beroerd speelde.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_210364265
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Op zich maakt het toch weinig uit, als ze maar betalen, je hebt zo weer een ander merk voor dat oude bedrag. Misschien dat je wel wat verliest aan de distributiekant omdat dit nog niet zo geweldig is bij hun maar dat staat bij Feyenoord ook nog in de kinderschoenen.
Naja, het is meer dat de keuze voor Castore ook gevallen is omdat zij geen restricties hadden met betrekking tot het design en de verkoop van shirts in het buitenland. Deze had Adidas dus wel.

Maar als een sponsor als Castore jouw merk meetrekt in hun negatieve spiraal, de kwaliteits- en leveringsissues, is dat niet echt bevorderend voor de merchandiseverkoop in de desgewenste markten waar je nu eindelijk toegang tot hebt.

Denk dat Japanners na het zien van zo'n tweet wel 2x nadenken voordat ze Feyenoord-shirts gaan aanschaffen, lijkt mij best wel ongewenst als commercieel directeur. Niet alleen B2C, maar ook B2B als een sportwinkel dit risico niet wil oplopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2023 10:22:26 ]
pi_210364295
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:21 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Naja, het is meer dat de keuze voor Castore ook gevallen is omdat zij geen restricties hadden met betrekking tot het design en de verkoop van shirts in het buitenland. Deze had Adidas dus wel.

Maar als een sponsor als Castore jouw merk meetrekt in hun negatieve spiraal, de kwaliteits- en leveringsissues, is dat niet echt bevorderend voor de merchandiseverkoop in de desgewenste markten waar je nu eindelijk toegang tot hebt.

Denk dat Japanners na het zien van zo'n tweet wel 2x nadenken voordat ze Feyenoord-shirts gaan aanschaffen, lijkt mij best wel ongewenst als commercieel directeur. Niet alleen B2C, maar ook B2B als een sportwinkel dit risico niet wil oplopen.
en dat haal je uit een tweet?

laten we wat cijfertjes afwachten allicht?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2023 10:23:59 ]
pi_210364296
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:20 schreef Divje het volgende:

[ twitter ]

Als dat contact voor de wedstrijd van gisteren gelegd is snap ik dat hij zo beroerd speelde.
De Geert gaat echt een beest worden als hij door Tuchel getrained gaat worden.
pi_210364299
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]
en dat haal je uit een tweet?
Nee, ik erger mij al aan Castore sinds het begin der tijden.

@Caland kan dit bevestigen.
pi_210364303
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:20 schreef Divje het volgende:

[ twitter ]

Als ze daarmee nog een flinke slag kunnen slaan op de transfermarkt vraag ik me af of dit wel zo negatief is eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')