Maar Soucek is ook geen aanvallende middenvelder.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar Sadilek is toch geen aanvallende middenvelder
Misschien bedoelt ie Soucek
Fast, agile, light-footed player, with good body coordination and fine ball control. Decent finisher, patient and ready to score.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:37 schreef hhh38 het volgende:
GERUCHTENALARM
[..]
Welke positie speelt ie nou?
FR12-users serieus nemenquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Soucek is ook geen aanvallende middenvelder.
Ik denk zo maar dat user VVHKB van FR12 het mis heeft.
Kokcu was ook geen harde werker totdat ie Slot tegenkwamquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Fast, agile, light-footed player, with good body coordination and fine ball control. Decent finisher, patient and ready to score.
🔻Has been 'ghosting' sometimes, not always a hard worker.
Can play as a winger, no 10 and a no 9. However Eredivisie will be a challenge for him.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:16 schreef fetX het volgende:
En dat terwijl FR12 bekend staat vanwege de inhoudelijke users.
Dat was de grap een beetje.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:16 schreef fetX het volgende:
En dat terwijl FR12 bekend staat vanwege de inhoudelijke users.
Weer een speler die op zowat elke positie voorin kan spelen, Arne vindt dit leuk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kokcu was ook geen harde werker totdat ie Slot tegenkwam
Maar kan die ook een pienaltie nemen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:37 schreef hhh38 het volgende:
GERUCHTENALARM
[..]
Welke positie speelt ie nou?
De positie naast Wieffer is minstens en zo niet belangrijker. Zerrouki en Stengs voldoen vooralsnog niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Als Ivanusec én een goeie nummer 10 komt ben ik dik tevreden.
Het zal me niks verbazen als Feyenoord heeft afgezien van Stojkovic als vorm van solidariteit richting Dinamo(had ZKA het daar niet over als een van de laatste struikelblokken voor die transfer) en dat we in ruil daarvoor definitief Ivanusec krijgen. De komende dagen krijgen we gewoon de definitieve #announce en filmpjes van de mediateamgoden voor beide spelers.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Als Ivanusec én een goeie nummer 10 komt ben ik dik tevreden.
Stengs wil ik nog niet afschrijven. En Zerrouki ook niet in wedstrijden waar je wat meer zekerheid wil inbouwen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
De positie naast Wieffer is minstens en zo niet belangrijker. Zerrouki en Stengs voldoen vooralsnog niet.
Waar Kokcu vorig seizoen de man was die alle ballen opeiste, daar zijn het dit seizoen vooral de centrale verdedigers die (te) veel de bal hebben.
Hopelijk komt hij niet de hele tijd in de bal, zoals al onze andere middenvelders.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
Ondřej Lingr, die bij #Feyenoord wordt gezien als de vervanger van Ezequiel Bullaude, is al héél dichbij zijn transfer ⏳
Mooi, weer eens een snelle afronding. Ondanks dagenlang berichten over Stojkovic
Als ik het een beetje bekijk heb ik liever Idrissi dan Lingr. Word ik nu digitaal gestenigd?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:03 schreef Caland het volgende:
Feyenoord is verder nog wel bezig met Luka Ivanusec, de buitenspeler van Dinamo Kiev voor wie de club een flink transferbedrag moet betalen. Oussama Idrissi is een goedkoper alternatief. Zijn komst staat in de steigers, maar door de ontwikkelingen rond Lingr, zal de club vermoedelijk kiezen: of Ivanusec óf Idrissi.
Krabby met een klein foutje
Dat is de keuze niet echtquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als ik het een beetje bekijk heb ik liever Idrissi dan Lingr. Word ik nu digitaal gestenigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |