Hij verpest behoorlijk haar overwinning van haar stap dichterbij de finalequote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:26 schreef xsaskiax het volgende:
Bern doet niets anders dan klagen en zuchten terwijl hij zijn naambordje op gaat hangen.
Sasha daarentegen probeert hem de hele tijd op te beuren, echt sneu voor haar dat het zo moet gaan zeg!
Wendy schudde hem net al even door elkaar..Bern het is maar geld! Je vriendin zit er nog in!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij verpest behoorlijk haar overwinning van haar stap dichterbij de finale
Kan het verder nergens anders vinden, we gaan het vast snel horen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-jaar-van-je-leven
Hier staat dat de finale morgen gespeeld wordt. Geen idee of het klopt
Ze zegt zelf net dat ze heel goed weet dat Bern heel blij voor haar is.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij verpest behoorlijk haar overwinning van haar stap dichterbij de finale
Het is 800.000 euro… alsof je dat niet kut mag vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:31 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wendy schudde hem net al even door elkaar..Bern het is maar geld! Je vriendin zit er nog in!
Mirthe is bang voor Isaac......quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy, Isaac en Mirthe zullen elkaar buiten zeker gaan zien
Dat wel. Maar ze houdt zich wel in met haar eigen blijdschapquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zegt zelf net dat ze heel goed weet dat Bern heel blij voor haar is.
ook zo'n ellenlang dramquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik Bern zie lopen denk ik toch: dead man walking!!!
nou...... sorry hoor maar zoals ze hem daarnet om zijn nek vloog toen ze de groene en rode mat weer neergelegd hadden liet wel even iets heel anders zien!!!quote:
Ja, dat zijn beste vrienden. Elkaar door dik en dun gesteund.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy, Isaac en Mirthe zullen elkaar buiten zeker gaan zien
Het is nog niet zo lang geleden dat zij het intimiderende gedrag van Isaac afkeurde en dat bij K5 meldde.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nou...... sorry hoor maar zoals ze hem daarnet om zijn nek vloog toen ze de groene en rode mat weer neergelegd hadden liet wel even iets heel anders zien!!!
ik kan het me goed voorstellen. Bern heeft daar haast een jaar gezeten, zich op allerlei manieren voorbereid op een finale en dan vlieg je eruit op een spelletje "torentje bouwen met je voeten"quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is 800.000 euro… alsof je dat niet kut mag vinden.
grote kans dat isaac daarop is aangesproken door k5.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is nog niet zo lang geleden dat zij het intimiderende gedrag van Isaac afkeurde en dat bij K5 meldde.
aan de andere kant mag hij ook wel laten zien blij te zijn voor Sasquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan het me goed voorstellen. Bern heeft daar haast een jaar gezeten, zich op allerlei manieren voorbereid op een finale en dan vlieg je eruit op een spelletje "torentje bouwen met je voeten"
Dan mag hij wat mij betreft flink balen![]()
en natuurlijk gunt hij Sas nu de winst, dat staat hier helemaal los van.( vind ik)
Tuurlijk kun je balen, maar moet een mens dat zo zuigend laten merken? Doe dat lekker buiten de poort of zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan het me goed voorstellen. Bern heeft daar haast een jaar gezeten, zich op allerlei manieren voorbereid op een finale en dan vlieg je eruit op een spelletje "torentje bouwen met je voeten"
Dan mag hij wat mij betreft flink balen![]()
en natuurlijk gunt hij Sas nu de winst, dat staat hier helemaal los van.( vind ik)
Ik denk als je 1 stap buiten de loods hebt gezet al je oordelen over je medebewoners achter je moet laten. Buiten spelen mensen het spel niet dus kan het best op een hele andere manier klikken.quote:
behalve dan mijn kinderen zijn mijn alles. sorry als jullie boos worden maar dan ga je daar toch geen jaar zittenquote:
Zeker wel, Febo kan het wel als het erop aankomt...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond dit wel een hele leuke opdracht hoor.
precies, onbegrijpelijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:41 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
behalve dan mijn kinderen zijn mijn alles. sorry als jullie boos worden maar dan ga je daar toch geen jaar zitten
sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat hij dat niet mag
of terug naar de loods gaan om finale te kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:44 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja ik zou wel een hotel boeken in lelystad. ff slapen en klaar, finale meekjken.
Stockholm syndroomquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:44 schreef Alocanda het volgende:
En zo zie je toch wel dat ze ondanks dat ze tegenstanders waren een hechte groep waren. Mooi om te zien.
Same thoughts!!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:44 schreef Alocanda het volgende:
En zo zie je toch wel dat ze ondanks dat ze tegenstanders waren een hechte groep waren. Mooi om te zien.
Ze zijn een jaar samen geweest, dan krijg je wel een band samenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:44 schreef Alocanda het volgende:
Misschien en slaan ze elkaar buiten de hersens in. Je weet het niet.quote:
Het is net het gewone leven he..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien en slaan ze elkaar buiten de hersens in. Je weet het niet.
dat zeg ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
of terug naar de loods gaan om finale te kijken
Waarom, er zijn er toch meer die spullen hebben meegenomen dacht ik..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:47 schreef mootie het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat Wendy de naaimachine mag meenomen.
Waarom ? Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:47 schreef mootie het volgende:
Tiano heeft ook de Tattooset meegenomen dus waarom Wendy niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:47 schreef mootie het volgende:
Ik hoop op filmpjesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:47 schreef kater1 het volgende:
Vond het toespraakje van Wendy trouwens ook leuk. lekker sarcastisch.
hoop op een filmpje heb het helaas gemistquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:47 schreef kater1 het volgende:
Vond het toespraakje van Wendy trouwens ook leuk. lekker sarcastisch.
Ja, dat is ook iets met naaldenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tiano heeft ook de Tattooset meegenomen dus waarom Wendy niet?
Dus JW had het biljart ook mee kunnen nemen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom ? Ik zie het probleem niet
Nu welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:48 schreef mootie het volgende:
Er mocht toch nooit iets worden meegenomen?
Daar zitten wat logistieke haken en ogen aanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus JW had het biljart ook mee kunnen nemen?
TOP vergelijkingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie je het voor je, JW met een biljart op zijn rug...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
hij werd opgehaald met een voetbal bus, had makkelijk in de bagageruimte gekundquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar zitten wat logistieke haken en ogen aan
Naaimachine is toch aangeschaft voor de groep net zoals het biljart, dan is dat idd een vergelijkingquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij werd opgehaald met een voetbal bus, had makkelijk in de bagageruimte gekund
Beetje kinderachtig geneuzel ditquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naaimachine is toch aangeschaft voor de groep net zoals het biljart, dan is dat idd een vergelijking
Bij wijze vanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zie je het voor je, JW met een biljart op zijn rug...
Denk dat ze al lang blij zijn dat de loods een beetje opgeruimd wordtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom ? Ik zie het probleem niet
wij blijven tot het bittere eindquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Moeten we hier nu ook vandaag afscheid nemen van de COS??
Kinderachtig? Dat maak jij ervanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig geneuzel dit
Never mind
Dat lijkt mij ook maar dat misgunnen vind ik ook wel grappig om te zienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat ze al lang blij zijn dat de loods een beetje opgeruimd wordt
Volgens mij is er niets bekend over of de streams door gaan. En ik neem aan dat er hier genoeg mensen zitten die zulk nieuws met argus ogen volgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Die liep de laatste tijd al op haar tenen. Die is blij dat ze naar haar kinderen kanquote:
Zonder streams na vanavond vermoed ik toch...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wij blijven tot het bittere eind
Ik zat net ook te bedenken dat het best zou kunnen zijn dat na vanavond de streams eraf gaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Dan ga je voor 10k niet weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat er nog nooit een bedrag beschikbaar is gesteld wat dan iemand krijgt als die per direct zou vertrekken.
Misschien morgen nog net voor de finale?
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat net ook te bedenken dat het best zou kunnen zijn dat na vanavond de streams eraf gaan
Waarom vreemd? Het is geen BB.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat er nog nooit een bedrag beschikbaar is gesteld wat dan iemand krijgt als die per direct zou vertrekken.
Misschien morgen nog net voor de finale?
yepquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat net ook te bedenken dat het best zou kunnen zijn dat na vanavond de streams eraf gaan
Zou je niet erg vindenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt hè wat een vent, blehquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik Bern zie lopen denk ik toch: dead man walking!!!
Kim D en Jeffquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef kater1 het volgende:
Wie had dat van die bordjes ook weer bedacht?
Werd er niet gezegd bij de uitleg van het spel van daarstraks dat de 3 overgeblevenen in de finale staan?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:53 schreef Adat231 het volgende:
misschien is er mogen nog een eli en dan daarna 2 de finale in
Kamer 5quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef kater1 het volgende:
Wie had dat van die bordjes ook weer bedacht?
Ik had dat wel een keer verwacht..quote:
Ik denk dat ze daar nu een beetje laat mee zouden zijn, met 8 ton in het vooruitzicht zou ik er vol voor gaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had dat wel een keer verwacht..
Inderdaad, dat heb ik ook niet gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
Ze vergeten helemaal om naar binnen te gaan om te zien of de foto's van Wendy en Bern op het scherm vertoond worden
Wendy is blij dat ze van die klote camera's af isquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:57 schreef Adat231 het volgende:
zou zo graag willen dat er een stream zou blijven op wendy. mee naar huis
Wendy is blijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:57 schreef Adat231 het volgende:
zou zo graag willen dat er een stream zou blijven op wendy. mee naar huis
i knowquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy is blij dat ze van die klote camera's af is
Ik kan leven met deze drie finalisten, maar hoop dat één van de vrouwen met de overwinning er vandoor gaatquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:56 schreef Donna1000 het volgende:
Jammer dat Wendy het niet heeft gehaald, had het haar zo gegund.
Ik ook hoor maar je weet het niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar nu een beetje laat mee zouden zijn, met 8 ton in het vooruitzicht zou ik er vol voor gaan
Ik gun het Ice ook het minst van deze 3quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan leven met deze drie finalisten, maar hoop dat één van de vrouwen met de overwinning er vandoor gaat
Ze houden het spannend tot het laatst.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar je weet het niet.
en wie het meest?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik gun het Ice ook het minst van deze 3
+1quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef tonja het volgende:
[..]
De tv programma's gaan door tot de 25ste. Wanneer de streams stoppen is volgens mij niet bekend.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Maar het programma stopt een week eerder dan gepland? Ik hoorde elke keer 25 augustus of zo en nu is morgen de finale dus?
25 augustus op tv, maar ze lopen een week achter ongeveerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Maar het programma stopt een week eerder dan gepland? Ik hoorde elke keer 25 augustus of zo en nu is morgen de finale dus?
Ik ook, eigenlijk maakt het me niet heel veeluit of Mirthe of Sasha winnen, maar ik heb ook een lichte voorkeur voor Sasha, omdat zij zich de laatste dagen tactisch wel heel goed heeft laten zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een lichte voorkeur voor Sasha.
Feest vieren!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Waar is @:engine nu Mirthe in de finale staat...
Ok, vreemdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
25 augustus op tv, maar ze lopen een week achter ongeveer
Ja en het is een enorme bikkel. Met haar long Covid,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, eigenlijk maakt het me niet heel veeluit of Mirthe of Sasha winnen, maar ik heb ook een lichte voorkeur voor Sasha, omdat zij zich de laatste dagen tactisch wel heel goed heeft laten zien.
Nou precies, er is gen touw vast te knopen aan Mirthe.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en het is een enorme bikkel. Met haar long Covid,
En Mirthe, op zich een prima meid hoor, maar tering wat is ze vermoeiend en waar zit de uit knop
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:10 schreef Harry het volgende:
Zo zo.... Isaac gooit een paar oud-deelnemers voor de bus!
Zit er niet opquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:03 schreef tonja het volgende:
[..]
En Mirthe, op zich een prima meid hoor, maar tering wat is ze vermoeiend en waar zit de uit knop
Gisteren zeiden ze dat als ze iets mee wilden nemen wat daar gekocht is betaald moest worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naaimachine is toch aangeschaft voor de groep net zoals het biljart, dan is dat idd een vergelijking
Bijvoorbeeld, dat hij maanden Moraima de hand boven haar hoofd heeft gehouden.....quote:
Dat zegt ook wel wat over Isaac zelf.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, dat hij maanden Moraima de hand boven haar hoofd heeft gehouden.....
Ik ook, hoor die grootmuil eens ratelen nuquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef tonja het volgende:
[..]
O jazeker !quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan leven met deze drie finalisten, maar hoop dat één van de vrouwen met de overwinning er vandoor gaat
Rustig? Hij heeft het hoogste woordquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:13 schreef Alocanda het volgende:
Wat is Ice nu anders. Veel rustiger, veel beter om om je heen te hebben.
Had janet de naaimachine niet gekocht van haar eigen geld?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat als ze iets mee wilden nemen wat daar gekocht is betaald moest worden.
Erik wilde daarom ook het scheerapparaat niet meenemen naar huis.
Maar zonder dreigen en imponeren. Hij praat hard maar wel gezellig.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig? Hij heeft het hoogste woord
Aangezien ik vorig jaar zelf getroffen ben door long covid en weet wat het met je doet en wat je beperkingen kunnen zijn, heb ik ontzettend veel respect voor de prestatie van Sasha. Een hele diepe buiging voor haarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze vergeten dat alles terug gekeken kan wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:16 schreef Harry het volgende:
Isaac verklaard Wendy met voorbeelden nagenoeg zwakbegaafd. Sasha lachen........
O dit heb ik gemistquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:16 schreef Harry het volgende:
Isaac verklaard Wendy met voorbeelden nagenoeg zwakbegaafd. Sasha lachen........
Mensen hier ook toch, alsof wendy zo naief was, niks door had enz enzquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:16 schreef Harry het volgende:
ja, op naar een mooie finalequote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:17 schreef Seattle het volgende:
De sfeer is heel goed nu ze elkaar niet meer hoeven te nomineren
Wendy was ook naïef in het spel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mensen hier ook toch, alsof wendy zo naief was, niks door had enz enz
Nee is voor gestemdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:14 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Had janet de naaimachine niet gekocht van haar eigen geld?
Ze denken alle 3 de finale te spelen, dus geen nominatiespelletjes meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Alle plannen komen nu op tafel. Ze zijn heel vrij in hun bewoording nu.
Die indruk krijg ik idd ook niet. Misschien komt het ook door het feit, dat ze elkaar morgen weer gaan zien waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:22 schreef Harry het volgende:
Ik heb totaal niet het idee dat Sasha door de exit van Bern aangeslagen is.
wtfquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:16 schreef Harry het volgende:
Ze zit nog in de flow van de overwinning, bovendien ziet ze Bern weer snel..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:22 schreef Harry het volgende:
Kan die stem van hem niet meer horen en die kop niet meer zienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar zonder dreigen en imponeren. Hij praat hard maar wel gezellig.
Over een paar dagen zien ze elkaar weer. Zou er meer van opkijken als ze de rouwende weduwe ging spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:22 schreef Harry het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze de finale gaan organiseren. Eerst komen alle genodigden nog van de drie overgebleven bewoners. de finale zal niet morgen zijn denk ik. Zaterdagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze denken alle 3 de finale te spelen, dus geen nominatiespelletjes meer.
Hoop zoooooo dat ie niet wintquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die stem van hem niet meer horen en die kop niet meer zien
Daar kom je denk ik nu niet meer omheen met 3 bewoners.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die stem van hem niet meer horen en die kop niet meer zien
Ze mag nu eindelijk genieten dat ze door is. Bern, de treurwilg en slechte verliezer, heeft haar net tegengehouden haar blijdschap te tonen en natuurlijk baalt ze dat hij weg is, maar zij zit er nogquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Over een paar dagen zien ze elkaar weer. Zou er meer van opkijken als ze de rouwende weduwe ging spelen.
Waarom?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:27 schreef pingu66 het volgende:
Al met al is Erik het hardste genaaid door Mirthe.
Misschien morgen nog 1 weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze de finale gaan organiseren. Eerst komen alle genodigden nog van de drie overgebleven bewoners. de finale zal niet morgen zijn denk ik. Zaterdag
Hoop ik ook niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoop zoooooo dat ie niet wint
Het is een fakking spel wat ze heeft gespeeld , en dat heeft ze goed gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:27 schreef pingu66 het volgende:
Al met al is Erik het hardste genaaid door Mirthe.
Laat hem maar lekker gaan sportenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daar kom je denk ik nu niet meer omheen met 3 bewoners.
Ze heeft gisteren op Isaac gestemd, dus zie ik niet hoe ze hem genaaid heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een fakking spel wat ze heeft gespeeld , en dat heeft ze goed gedaan
Dat bedoel ik : het is een spelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren op Isaac gestemd, dus zie ik niet hoe ze hem genaaid heeft.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:16 schreef Harry het volgende:
Snap dat de druk eraf is ja, maar leuk is het niet als Ice zo over Wendy sprak en dat Sas hierom moest lachen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:16 schreef Puzzie het volgende:
De druk is er voor nu ff vanaf ...
Leuk om te zien
Ik heb het anders gehoordquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
[..]
Snap dat de druk eraf is ja, maar leuk is het niet als Ice zo over Wendy sprak en dat Sas hierom moest lachen.![]()
Heb het overigens zelf niet gezien, maar dit maak ik op uit wat Harry schrijft...
Ik helemaal niet, heb de streams niet aanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet zo op die manier gehoord
Dat zeg ik toch niet dat ze het niet mag.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een fakking spel wat ze heeft gespeeld , en dat heeft ze goed gedaan
Sinds dat jij je hier weer meldt is de sfeer behoorlijk anders....... Da gesar!! BAH.quote:
Nou dan zijn we er toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet dat ze het niet mag.
Als ze volgens het plan van Erik had gestemd, dan had ze op Bern gestemd. Erik wilde Bern en Sasha uit elkaar spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren op Isaac gestemd, dus zie ik niet hoe ze hem genaaid heeft.
Sas en Mirthe ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
TEring wat heeft die Isaak 'n praatjes
Dan had ze Bern genaaid maar met zo weinig mensen kan je er niet omheen om iemand uit je eigen groep te naaien. Het loopt zoals het loopt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:34 schreef Verida het volgende:
Als ze
[..]
Als ze volgens het plan van Erik had gestemd, dan had ze op Bern gestemd. Erik wilde Bern en Sasha uit elkaar spelen.
En dan had Bern gisteren moeten spelen tegen Isaac en niet Erik.
Zoals ik het las gaat het tussen twee deelnemers zijnquote:
Was alleen maar gebaseerd op uitspraken van sas en anderen die het regelementen boek hadden gelezen, dat er 2 de finale in zouden gaan. Kan kloppen, kan veranderd zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoals ik het las gaat het tussen twee deelnemers zijn
De film morgenavond..kosten 13 euro ppquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kreeg ik even niet mee. Waarvoor?
Ik las het op internet dat het tussen twee deelnemers gaat zijn, maar ik heb nu al zoveel verschillende dingen gelezen dat ik alleen kan afwachten hoe het gaat uitpakken . Ik denk dat ik niet eens naar die finale ga kijken . Zo niet interessant wie er gaat winnenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Was alleen maar gebaseerd op uitspraken van sas en anderen die het regelementen boek hadden gelezen, dat er 2 de finale in zouden gaan. Kan kloppen, kan veranderd zijn.
Diezelfde bron, sas, vertelde net ook dat het nu misschien wel 3 worden in de finale.
Maar dat is toch niet zo gek? Hij zag haar echt als een maatje en dan doe je dat. Iedereen die goed met Moraima was heeft dat gedaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, dat hij maanden Moraima de hand boven haar hoofd heeft gehouden.....
Sasha heeft weken geleden al gezegd dat de finale door 2 personen gespeeld gaat worden. Staat in het regelementen boek.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou idd ook nog mogelijk zijn.
Dit is ook internetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las het op internet dat het tussen twee deelnemers gaat zijn, maar ik heb nu al zoveel verschillende dingen gelezen dat ik alleen kan afwachten hoe het gaat uitpakken . Ik denk dat ik niet eens naar die finale ga kijken . Zo niet interessant wie er gaat winnen
Veel kijk plezier, voor mij is het klaarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:49 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dit is ook internet
Ik ga de finale wel kijken als het mag van videoland. anders wordt het reclame kijken en af en toe de jvjl finale.
Er is zover ik weet nog geen persbericht binnen gekomen over de finale. Verder ook nog in een geen een krant te lezen voor zover ik weet. En ook op talpa zelf staat nietsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Was alleen maar gebaseerd op uitspraken van sas en anderen die het regelementen boek hadden gelezen, dat er 2 de finale in zouden gaan. Kan kloppen, kan veranderd zijn.
Diezelfde bron, sas, vertelde net ook dat het nu misschien wel 3 worden in de finale.
preciesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is zover ik weet nog geen persbericht binnen gekomen over de finale. Verder ook nog in een geen een krant te lezen voor zover ik weet. En ook op talpa zelf staat niets
ALles wat we weten is van de bewoners ,die het zelf ook niet helemaal weten nog
Nee hoor, maar ik heb die link gisteren ook al gepost , het houdt een keer opquote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb die link gisteren ook al gepost , het houdt een keer op
Wat zullen ze gaan doen? Isaac sporten en de twee dames 4 op een rijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
Één ding is zeker.. we hoeven vanavond niet naar het klaverjassen te kijken
mirthe had het over hot tub en ze willen vragen of de film vanavond kan of zo? Of toch weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zullen ze gaan doen? Isaac sporten en de twee dames 4 op een rij
Zoiets iddquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zullen ze gaan doen? Isaac sporten en de twee dames 4 op een rij
Dat zit er dik in.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:11 schreef xsaskiax het volgende:
Het zal me niets verbazen als de finale gaat met vragen over het afgelopen jaar......
• Voor hoeveel geld aan boodschappen is besteld?
• Hoeveel opdrachten zijn er geweest?
• Zet de oud bewoners op datum van vertrek
• Voor hoeveel geld is er bij Zalando en bol gekocht?
Vragen met gokken en met 'weetjes'
ah fijn. weten we dat ook weerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Als je naar tvgids ga en dan kijk naar nieuws over EJVJL
Dan zie je inderdaad staan dat de finale door drie mensen wordt gespeeld morgen avond
https://www.tvgids.nl/collectie/een-jaar-van-je-leven daar staat deze tussen
Dat ze vanavond maar een film laten zien met beelden van het afgelopen jaar.. roddels intriges stiekeme dingen zoals het eten in de nacht en de stiekeme lepels pindakaas van Mirthequote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
mirthe had het over hot tub en ze willen vragen of de film vanavond kan of zo? Of toch weer niet.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze gebrande pecannoten wilquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Mirthe wil verbrande pecannoten ofzoiets. En die heeft ze verdiend!!!
Dat dan. 10 kilo voor Mirthe!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gebrande pecannoten wil
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Mirthe wil verbrande pecannoten ofzoiets. En die heeft ze verdiend!!!
Ik hoop het. Nog een weekje Mirthequote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:20 schreef Was-beer het volgende:
Waarom zou je nog eten bestellen als je er nog maar een dag zit? Er is nog genoeg te eten. Misschien zitten ze er toch nog een week
Pfff moet er niet aan denken nog een week opgesloten te zitten met zijn 3tjes. Niks te doen dan komen de muren echt op je af, denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop het. Nog een weekje Mirthe
Dan waarschijnlijk Zaterdag of maandag finale?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:26 schreef chufi het volgende:
De brief zegt toch dui9delijk dat er vanaf nu geen Verdienopdrachten meer zijn en dus 1 op 1 eten mogen bestellen uit de prijzenpot.. En MORGEN is er geen opdracht...
Ik voorspel verder niets meer ..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk Zaterdag of maandag finale?
waarom niet zondag?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En ze geven aan goed te eten en goed uit te rusten want er komen nog wel opdrachten aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:26 schreef chufi het volgende:
De brief zegt toch dui9delijk dat er vanaf nu geen Verdienopdrachten meer zijn en dus 1 op 1 eten mogen bestellen uit de prijzenpot.. En MORGEN is er geen opdracht...
Ik denk voor de mensen van buiten die erbij mogen zijn makkelijker is om het op zaterdag te doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk voor de mensen van buiten die erbij mogen zijn makkelijker is om het op zaterdag te doen.
1 kilo broccoli de man zag ik liggen om gekookt te wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
En ze geven aan goed te eten en goed uit te rusten want er komen nog wel opdrachten aan.
Ik heb geen idee of het nog een week duurt, kan net zo goed morgen klaar zijn toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop het. Nog een weekje Mirthe
Aan de andere kant, zijn opdrachten bijna altijd door de weeks geweest. Op zondag geloof ik nog nooit een zoemer gegaan. Maar gewoon blijven gokken allemaal, uiteindelijk heeft iemand het goedquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, nog niet aan gedacht
En ook flink wat zalm zie ik nu.. nou dat is iig wel een gezonde maaltijdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
1 kilo broccoli de man zag ik liggen om gekookt te worden
Heb het nu voor de 2e keer gelezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Als je naar tvgids ga en dan kijk naar nieuws over EJVJL
Dan zie je inderdaad staan dat de finale door drie mensen wordt gespeeld morgen avond
https://www.tvgids.nl/collectie/een-jaar-van-je-leven daar staat deze tussen
Een week met 3 is wel lang hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het nog een week duurt, kan net zo goed morgen klaar zijn toch?
Kan. Kan ook niet. Zondag kan ook. Maandag misschien? Dinsdag kan zeker en woensdag lijkt mij zelfs heel geschikt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het nog een week duurt, kan net zo goed morgen klaar zijn toch?
Zit je toch een beetje in ene feeststemming moet je broccoli etenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En ook flink wat zalm zie ik nu.. nou dat is iig wel een gezonde maaltijd
Lijkt mij ook, ik vind het nu al heel raar om te zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Een week met 3 is wel lang hoor
Nee engine ik zei het omdat het op zaterdag voor de mensen die ze uitgenodigd hebben waarschijnlijk makkelijker zal zijn om naar de loods te komenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zijn opdrachten bijna altijd door de weeks geweest. Op zondag geloof ik nog nooit een zoemer gegaan. Maar gewoon blijven gokken allemaal, uiteindelijk heeft iemand het goed
haha, zat ik ook net te denkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je toch een beetje in ene feeststemming moet je broccoli eten
Ze hebben ook nog sushiquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je toch een beetje in ene feeststemming moet je broccoli eten
Als dat nog een beetje lekker is zou ik dat eten, er was zoveel gisteren.quote:
Er kan ingezet worden!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:37 schreef lojanda het volgende:
Toch verwacht ik dat de finale dan zaterdag is. Kan me niet voorstellen dat ze dit nog een week aan laten kabbelen..
Ik gok op maandag!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Er kan ingezet worden!![]()
[poll=6024]
Zal best nog smaken..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dat nog een beetje lekker is zou ik dat eten, er was zoveel gisteren.
Zaterdag gestemdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Er kan ingezet worden!![]()
[poll=6024]
Ik ook twee zegt Mirthequote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:41 schreef juul. het volgende:
Isaac heeft bewust verdienopdrachten verkloot om niet in de picture te staan, men men Isaac verzint het waar je bij staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |