SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze gebrande pecannoten wilquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Mirthe wil verbrande pecannoten ofzoiets. En die heeft ze verdiend!!!
Dat dan. 10 kilo voor Mirthe!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gebrande pecannoten wil
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Mirthe wil verbrande pecannoten ofzoiets. En die heeft ze verdiend!!!
Ik hoop het. Nog een weekje Mirthequote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:20 schreef Was-beer het volgende:
Waarom zou je nog eten bestellen als je er nog maar een dag zit? Er is nog genoeg te eten. Misschien zitten ze er toch nog een week
Pfff moet er niet aan denken nog een week opgesloten te zitten met zijn 3tjes. Niks te doen dan komen de muren echt op je af, denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop het. Nog een weekje Mirthe
Dan waarschijnlijk Zaterdag of maandag finale?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:26 schreef chufi het volgende:
De brief zegt toch dui9delijk dat er vanaf nu geen Verdienopdrachten meer zijn en dus 1 op 1 eten mogen bestellen uit de prijzenpot.. En MORGEN is er geen opdracht...
Ik voorspel verder niets meer ..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk Zaterdag of maandag finale?
waarom niet zondag?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En ze geven aan goed te eten en goed uit te rusten want er komen nog wel opdrachten aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:26 schreef chufi het volgende:
De brief zegt toch dui9delijk dat er vanaf nu geen Verdienopdrachten meer zijn en dus 1 op 1 eten mogen bestellen uit de prijzenpot.. En MORGEN is er geen opdracht...
Ik denk voor de mensen van buiten die erbij mogen zijn makkelijker is om het op zaterdag te doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |