Dit is ook internetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las het op internet dat het tussen twee deelnemers gaat zijn, maar ik heb nu al zoveel verschillende dingen gelezen dat ik alleen kan afwachten hoe het gaat uitpakken . Ik denk dat ik niet eens naar die finale ga kijken . Zo niet interessant wie er gaat winnen
Veel kijk plezier, voor mij is het klaarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:49 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dit is ook internet
Ik ga de finale wel kijken als het mag van videoland. anders wordt het reclame kijken en af en toe de jvjl finale.
Er is zover ik weet nog geen persbericht binnen gekomen over de finale. Verder ook nog in een geen een krant te lezen voor zover ik weet. En ook op talpa zelf staat nietsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Was alleen maar gebaseerd op uitspraken van sas en anderen die het regelementen boek hadden gelezen, dat er 2 de finale in zouden gaan. Kan kloppen, kan veranderd zijn.
Diezelfde bron, sas, vertelde net ook dat het nu misschien wel 3 worden in de finale.
preciesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is zover ik weet nog geen persbericht binnen gekomen over de finale. Verder ook nog in een geen een krant te lezen voor zover ik weet. En ook op talpa zelf staat niets
ALles wat we weten is van de bewoners ,die het zelf ook niet helemaal weten nog
Nee hoor, maar ik heb die link gisteren ook al gepost , het houdt een keer opquote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb die link gisteren ook al gepost , het houdt een keer op
Wat zullen ze gaan doen? Isaac sporten en de twee dames 4 op een rijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
Één ding is zeker.. we hoeven vanavond niet naar het klaverjassen te kijken
mirthe had het over hot tub en ze willen vragen of de film vanavond kan of zo? Of toch weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zullen ze gaan doen? Isaac sporten en de twee dames 4 op een rij
Zoiets iddquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zullen ze gaan doen? Isaac sporten en de twee dames 4 op een rij
Dat zit er dik in.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:11 schreef xsaskiax het volgende:
Het zal me niets verbazen als de finale gaat met vragen over het afgelopen jaar......
• Voor hoeveel geld aan boodschappen is besteld?
• Hoeveel opdrachten zijn er geweest?
• Zet de oud bewoners op datum van vertrek
• Voor hoeveel geld is er bij Zalando en bol gekocht?
Vragen met gokken en met 'weetjes'
ah fijn. weten we dat ook weerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Als je naar tvgids ga en dan kijk naar nieuws over EJVJL
Dan zie je inderdaad staan dat de finale door drie mensen wordt gespeeld morgen avond
https://www.tvgids.nl/collectie/een-jaar-van-je-leven daar staat deze tussen
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-jaar-van-je-leven
Dat ze vanavond maar een film laten zien met beelden van het afgelopen jaar.. roddels intriges stiekeme dingen zoals het eten in de nacht en de stiekeme lepels pindakaas van Mirthequote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
mirthe had het over hot tub en ze willen vragen of de film vanavond kan of zo? Of toch weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |