wij blijven tot het bittere eindquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Moeten we hier nu ook vandaag afscheid nemen van de COS??
Kinderachtig? Dat maak jij ervanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig geneuzel dit
Never mind
Dat lijkt mij ook maar dat misgunnen vind ik ook wel grappig om te zienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat ze al lang blij zijn dat de loods een beetje opgeruimd wordt
Volgens mij is er niets bekend over of de streams door gaan. En ik neem aan dat er hier genoeg mensen zitten die zulk nieuws met argus ogen volgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Die liep de laatste tijd al op haar tenen. Die is blij dat ze naar haar kinderen kanquote:
Zonder streams na vanavond vermoed ik toch...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wij blijven tot het bittere eind
Ik zat net ook te bedenken dat het best zou kunnen zijn dat na vanavond de streams eraf gaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Dan ga je voor 10k niet weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat er nog nooit een bedrag beschikbaar is gesteld wat dan iemand krijgt als die per direct zou vertrekken.
Misschien morgen nog net voor de finale?
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat net ook te bedenken dat het best zou kunnen zijn dat na vanavond de streams eraf gaan
Waarom vreemd? Het is geen BB.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat er nog nooit een bedrag beschikbaar is gesteld wat dan iemand krijgt als die per direct zou vertrekken.
Misschien morgen nog net voor de finale?
yepquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat net ook te bedenken dat het best zou kunnen zijn dat na vanavond de streams eraf gaan
Zou je niet erg vindenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt hè wat een vent, blehquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik Bern zie lopen denk ik toch: dead man walking!!!
Kim D en Jeffquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef kater1 het volgende:
Wie had dat van die bordjes ook weer bedacht?
Werd er niet gezegd bij de uitleg van het spel van daarstraks dat de 3 overgeblevenen in de finale staan?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:53 schreef Adat231 het volgende:
misschien is er mogen nog een eli en dan daarna 2 de finale in
Kamer 5quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef kater1 het volgende:
Wie had dat van die bordjes ook weer bedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |