sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat hij dat niet mag
of terug naar de loods gaan om finale te kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:44 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja ik zou wel een hotel boeken in lelystad. ff slapen en klaar, finale meekjken.
Stockholm syndroomquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:44 schreef Alocanda het volgende:
En zo zie je toch wel dat ze ondanks dat ze tegenstanders waren een hechte groep waren. Mooi om te zien.
Same thoughts!!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:44 schreef Alocanda het volgende:
En zo zie je toch wel dat ze ondanks dat ze tegenstanders waren een hechte groep waren. Mooi om te zien.
Ze zijn een jaar samen geweest, dan krijg je wel een band samenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:44 schreef Alocanda het volgende:
Misschien en slaan ze elkaar buiten de hersens in. Je weet het niet.quote:
Het is net het gewone leven he..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien en slaan ze elkaar buiten de hersens in. Je weet het niet.
dat zeg ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
of terug naar de loods gaan om finale te kijken
Waarom, er zijn er toch meer die spullen hebben meegenomen dacht ik..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:47 schreef mootie het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat Wendy de naaimachine mag meenomen.
Waarom ? Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:47 schreef mootie het volgende:
Tiano heeft ook de Tattooset meegenomen dus waarom Wendy niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:47 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |