aan de andere kant mag hij ook wel laten zien blij te zijn voor Sasquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan het me goed voorstellen. Bern heeft daar haast een jaar gezeten, zich op allerlei manieren voorbereid op een finale en dan vlieg je eruit op een spelletje "torentje bouwen met je voeten"
Dan mag hij wat mij betreft flink balen![]()
en natuurlijk gunt hij Sas nu de winst, dat staat hier helemaal los van.( vind ik)
Tuurlijk kun je balen, maar moet een mens dat zo zuigend laten merken? Doe dat lekker buiten de poort of zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan het me goed voorstellen. Bern heeft daar haast een jaar gezeten, zich op allerlei manieren voorbereid op een finale en dan vlieg je eruit op een spelletje "torentje bouwen met je voeten"
Dan mag hij wat mij betreft flink balen![]()
en natuurlijk gunt hij Sas nu de winst, dat staat hier helemaal los van.( vind ik)
Ik denk als je 1 stap buiten de loods hebt gezet al je oordelen over je medebewoners achter je moet laten. Buiten spelen mensen het spel niet dus kan het best op een hele andere manier klikken.quote:
behalve dan mijn kinderen zijn mijn alles. sorry als jullie boos worden maar dan ga je daar toch geen jaar zittenquote:
Zeker wel, Febo kan het wel als het erop aankomt...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond dit wel een hele leuke opdracht hoor.
precies, onbegrijpelijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:41 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
behalve dan mijn kinderen zijn mijn alles. sorry als jullie boos worden maar dan ga je daar toch geen jaar zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |