Ik denk dat ze daar nu een beetje laat mee zouden zijn, met 8 ton in het vooruitzicht zou ik er vol voor gaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had dat wel een keer verwacht..
Inderdaad, dat heb ik ook niet gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
Ze vergeten helemaal om naar binnen te gaan om te zien of de foto's van Wendy en Bern op het scherm vertoond worden
Wendy is blij dat ze van die klote camera's af isquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:57 schreef Adat231 het volgende:
zou zo graag willen dat er een stream zou blijven op wendy. mee naar huis
Wendy is blijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:57 schreef Adat231 het volgende:
zou zo graag willen dat er een stream zou blijven op wendy. mee naar huis
i knowquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy is blij dat ze van die klote camera's af is
Ik kan leven met deze drie finalisten, maar hoop dat één van de vrouwen met de overwinning er vandoor gaatquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:56 schreef Donna1000 het volgende:
Jammer dat Wendy het niet heeft gehaald, had het haar zo gegund.
Ik ook hoor maar je weet het niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar nu een beetje laat mee zouden zijn, met 8 ton in het vooruitzicht zou ik er vol voor gaan
Ik gun het Ice ook het minst van deze 3quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan leven met deze drie finalisten, maar hoop dat één van de vrouwen met de overwinning er vandoor gaat
Ze houden het spannend tot het laatst.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar je weet het niet.
en wie het meest?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik gun het Ice ook het minst van deze 3
+1quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik gun het Ice ook het minst van deze 3
De tv programma's gaan door tot de 25ste. Wanneer de streams stoppen is volgens mij niet bekend.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Maar het programma stopt een week eerder dan gepland? Ik hoorde elke keer 25 augustus of zo en nu is morgen de finale dus?
25 augustus op tv, maar ze lopen een week achter ongeveerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Maar het programma stopt een week eerder dan gepland? Ik hoorde elke keer 25 augustus of zo en nu is morgen de finale dus?
Ik ook, eigenlijk maakt het me niet heel veeluit of Mirthe of Sasha winnen, maar ik heb ook een lichte voorkeur voor Sasha, omdat zij zich de laatste dagen tactisch wel heel goed heeft laten zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een lichte voorkeur voor Sasha.
Feest vieren!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Waar is @:engine nu Mirthe in de finale staat...
Ok, vreemdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
25 augustus op tv, maar ze lopen een week achter ongeveer
Ja en het is een enorme bikkel. Met haar long Covid,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, eigenlijk maakt het me niet heel veeluit of Mirthe of Sasha winnen, maar ik heb ook een lichte voorkeur voor Sasha, omdat zij zich de laatste dagen tactisch wel heel goed heeft laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |