Daar heb je wel een punt, nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk voor de mensen van buiten die erbij mogen zijn makkelijker is om het op zaterdag te doen.
1 kilo broccoli de man zag ik liggen om gekookt te wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
En ze geven aan goed te eten en goed uit te rusten want er komen nog wel opdrachten aan.
Ik heb geen idee of het nog een week duurt, kan net zo goed morgen klaar zijn toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop het. Nog een weekje Mirthe
Aan de andere kant, zijn opdrachten bijna altijd door de weeks geweest. Op zondag geloof ik nog nooit een zoemer gegaan. Maar gewoon blijven gokken allemaal, uiteindelijk heeft iemand het goedquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, nog niet aan gedacht
En ook flink wat zalm zie ik nu.. nou dat is iig wel een gezonde maaltijdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
1 kilo broccoli de man zag ik liggen om gekookt te worden
Heb het nu voor de 2e keer gelezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Als je naar tvgids ga en dan kijk naar nieuws over EJVJL
Dan zie je inderdaad staan dat de finale door drie mensen wordt gespeeld morgen avond
https://www.tvgids.nl/collectie/een-jaar-van-je-leven daar staat deze tussen
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-jaar-van-je-leven
Een week met 3 is wel lang hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het nog een week duurt, kan net zo goed morgen klaar zijn toch?
Kan. Kan ook niet. Zondag kan ook. Maandag misschien? Dinsdag kan zeker en woensdag lijkt mij zelfs heel geschikt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het nog een week duurt, kan net zo goed morgen klaar zijn toch?
Zit je toch een beetje in ene feeststemming moet je broccoli etenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En ook flink wat zalm zie ik nu.. nou dat is iig wel een gezonde maaltijd
Lijkt mij ook, ik vind het nu al heel raar om te zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Een week met 3 is wel lang hoor
Nee engine ik zei het omdat het op zaterdag voor de mensen die ze uitgenodigd hebben waarschijnlijk makkelijker zal zijn om naar de loods te komenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zijn opdrachten bijna altijd door de weeks geweest. Op zondag geloof ik nog nooit een zoemer gegaan. Maar gewoon blijven gokken allemaal, uiteindelijk heeft iemand het goed
haha, zat ik ook net te denkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je toch een beetje in ene feeststemming moet je broccoli eten
Ze hebben ook nog sushiquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je toch een beetje in ene feeststemming moet je broccoli eten
Als dat nog een beetje lekker is zou ik dat eten, er was zoveel gisteren.quote:
Er kan ingezet worden!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:37 schreef lojanda het volgende:
Toch verwacht ik dat de finale dan zaterdag is. Kan me niet voorstellen dat ze dit nog een week aan laten kabbelen..
Ik gok op maandag!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Er kan ingezet worden!![]()
[poll=6024]
Zal best nog smaken..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dat nog een beetje lekker is zou ik dat eten, er was zoveel gisteren.
Zaterdag gestemdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Er kan ingezet worden!![]()
[poll=6024]
Ik ook twee zegt Mirthequote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:41 schreef juul. het volgende:
Isaac heeft bewust verdienopdrachten verkloot om niet in de picture te staan, men men Isaac verzint het waar je bij staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |