Heeft Erik dat stuk gemaaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik klust meer uit verveling , heeft haardoger stuk gemaakt
Sportende isaac net, hij zou zich toch niet kapot sporten, als er een eli kan komen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd of er nog een zoemer gaat vandaag, ben bang van niet .....
was gister ook in namidag de zoemerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk het wel anders komen ze in tijdnoodquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Perfecte analyse ....quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
Wat me van Erik zo tegenstaat is zijn hele houding .. eerst met JW de eeuwige 'discussies', het altijd alles beter denken te weten, mensen dood verklaren terwijl ze nog springlevend zijn, de gesprekken met Babette waarin hij verkondigde dat ze boven de anderen verheven waren.... de manier waarop hij heel denigrerend over anderen kan spreken (neem alleen al over Rupert en Moraima).
Erik weet alles het beste, zegt dingen aan te nemen, maar houdt stug vol als het om zijn eigen principes en gewoontes gaat (ik zal het maar niet weer over het eten van ... hebben).
Wanneer het om eten gaat altijd (vanaf dag 1) vooraan staan, eten van de borden van anderen afkijken, een eigen voorraad maken (ja dat hadden ze allemaal kunnen doen), mee-eten van anderen, liefst zoveel mogelijk, maar zelf zo min mogelijk aan anderen geven.. en ALS hij dat doet, dan moet dat uitgebreid gezegd worden.
Enfin, ik heb al vanaf het begin een hekel aan Erik, die zich als klusser altijd veilig waande, zich op de achtergrond hield en zeker de laatste tijd probeert zelf onzichtbaar te blijven en Mirthe het vuile werk op te laten knappen.
zolang er nog niet eens bekend is met hoeveel ze in de finale zullen staan, en wanneer de finale is, kun je nog niet echt zeggen dat ze anders in tijdnood komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Denk het wel anders komen ze in tijdnood
sasha zegde gister nog finale met 2 personenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
zolang er nog niet eens bekend is met hoeveel ze in de finale zullen staan, en wanneer de finale is, kun je nog niet echt zeggen dat ze anders in tijdnood komen
en hoe weet Sasha dat dan zeker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
sasha zegde gister nog finale met 2 personen
Daarom mag hij zeker niet winnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
Wat me van Erik zo tegenstaat is zijn hele houding .. eerst met JW de eeuwige 'discussies', het altijd alles beter denken te weten, mensen dood verklaren terwijl ze nog springlevend zijn, de gesprekken met Babette waarin hij verkondigde dat ze boven de anderen verheven waren.... de manier waarop hij heel denigrerend over anderen kan spreken (neem alleen al over Rupert en Moraima).
Erik weet alles het beste, zegt dingen aan te nemen, maar houdt stug vol als het om zijn eigen principes en gewoontes gaat (ik zal het maar niet weer over het eten van ... hebben).
Wanneer het om eten gaat altijd (vanaf dag 1) vooraan staan, eten van de borden van anderen afkijken, een eigen voorraad maken (ja dat hadden ze allemaal kunnen doen), mee-eten van anderen, liefst zoveel mogelijk, maar zelf zo min mogelijk aan anderen geven.. en ALS hij dat doet, dan moet dat uitgebreid gezegd worden.
Enfin, ik heb al vanaf het begin een hekel aan Erik, die zich als klusser altijd veilig waande, zich op de achtergrond hield en zeker de laatste tijd probeert zelf onzichtbaar te blijven en Mirthe het vuile werk op te laten knappen.
Tuurlijk kan ze nu niet praten met Bern.. Sasha is wel zo slim om nu bij Mirthe en Wendy te blijven tot de zoemer gaat.. ze probeert er voor te zorgen dat die niet meer met Erik of Isaac gaan praten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:00 schreef juul. het volgende:
Sas fluisteren tegen Bern: " goed dat ik het heb gedaan, kan nu niet praten"
Misschien dat er nog 4 dagen streams zijn, daarna zijn er alleen opnames van de finale, laatste bewoners moeten in de loods blijven totdat de uitzending op 25 augustus, met familieleden en de beelden van de gespeelde finale op het grote scherm, een beetje zoals met de Mol. Ik roep ook maar iets hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:55 schreef realkijkers het volgende:
Begrijp het van isaac ook niet echt, zwaar gaan trainen met 4 dagen te gaan (wendy vertelde: 4 dagen)?
En dan isaac naar huisquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Isaac tegen Bern zou de mooiste zijn .....![]()
Rock and Roll .....![]()
Een mens mag hopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weten we nog niet.
Zoveel eten hebben ze niet in de loods.
Volgens mij hadden ze weer voor 160 euro aan boodschappen besteld toch, die hadden ze van de week met dat freeze verdiend.quote:
Iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:10 schreef Verida het volgende:
eliminatie waarbij iedereen iets moet doen en dan de minst presterende naar huis lijkt me ook wel eens leuk
Klopt idd en gisteren zijn er nog boodschappen binnen gekomen. Denk niet dat het veel was gezien dat ze een frikandel bij hun aardappelen en spruiten haddenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze weer voor 160 euro aan boodschappen besteld toch, die hadden ze van de week met dat freeze verdiend.
100%quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iddgewoon niets geen stemming en iedereen de proef laten doen
Gisteren waren de boodschappen geleverd, maar geen vetpot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze weer voor 160 euro aan boodschappen besteld toch, die hadden ze van de week met dat freeze verdiend.
2 mensen hebben niet veel nodigquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd en gisteren zijn er nog boodschappen binnen gekomen. Denk niet dat het veel was gezien dat ze een frikandel bij hun aardappelen en spruiten hadden
Dat was omdat ze maar 40 euro hadden, maar daarna hebben ze nog 160 verdiendquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd en gisteren zijn er nog boodschappen binnen gekomen. Denk niet dat het veel was gezien dat ze een frikandel bij hun aardappelen en spruiten hadden
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze nu niet praten met Bern.. Sasha is wel zo slim om nu bij Mirthe en Wendy te blijven tot de zoemer gaat.. ze probeert er voor te zorgen dat die niet meer met Erik of Isaac gaan praten.
had je dat verwachtquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef IkFok het volgende:
De dames praten al vanaf ze wakker zijn over wie ze gaan kiezen en ze hebben nog steeds niks besloten
Afgaande op de laatste 5 eli's. duurt het nog wel even. En gelukkig zijn er mensen die het openemen en delen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
Alarm. Fuck..ik moet zo weg.
En het bereik is daar vaak slecht.
Laten ze duidelijk zijn over de einddatum, ze gaan ervan uit dat het vrijdag een jaar is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was omdat ze maar 40 euro hadden, maar daarna hebben ze nog 160 verdiend
Stel dat het zo zou zijn dat dit de laatste week voor ze is dan hebben ze ook niet veel meer nodig
Erg duidelijk is het inderdaad niet. Maar we horen de deelnemers wel steeds zeggen dit weekend zijn we thuis.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten ze duidelijk zijn over de einddatum, ze gaan ervan uit dat het vrijdag een jaar is.
Maar de tv-uitzendingen begonnen 2 weken later, hoewel ze zelf zeggen dat de opnames 4 dagen later begonnen.
Dat kan wel zo zijn, maar dat was pas dan weer een week later op tv te zien.
Maar wij weten officieel helemaal niets.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg duidelijk is het inderdaad niet. Maar we horen de deelnemers wel steeds zeggen dit weekend zijn we thuis.
Marciano zei gisteren anders was ik vrijdag naar huis gegaan, maar dan als winnaar
Het enige wat ik me zou kunnen voorstellen dat ze tijdens de vele SL's die we de laatste 2 dagen hebben gezien er daar mededelingen zijn gedaan over het einde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg duidelijk is het inderdaad niet. Maar we horen de deelnemers wel steeds zeggen dit weekend zijn we thuis.
Marciano zei gisteren anders was ik vrijdag naar huis gegaan, maar dan als winnaar
Kan idd voor tv zijn, omdat die van marciano pas volgende week op tv komt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wij weten officieel helemaal niets.
Misschien zeggen ze daarover ook niets omdat die uitzending dan pas op de 24ste is.
Ja, en ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het enige wat ik me zou kunnen voorstellen dat ze tijdens de vele SL's die we de laatste 2 dagen hebben gezien er daar mededelingen zijn gedaan over het einde.
Hoezo is dat dom? Erik gebruikt haar ook om zelf te winnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:31 schreef Judiwi het volgende:
Als Mirthe voor Eric vs Isaac gast. Stemt ze wel haar maatje Eric eruit.
Vraag me af als ze echt zo dom is om dit te doen .
Nee, niemand weet verder iets in heel de media is er niets over te vinden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wij weten officieel helemaal niets.
Misschien zeggen ze daarover ook niets omdat die uitzending dan pas op de 24ste is.
of erik , ice wil de finale spelen tegen bernquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:34 schreef Harry het volgende:
Als het dit keer een individuele opdracht is, en men nomineert (logischerwijs) Isaac, wie kiest hij als hij de opdracht wint? Bern??
Dat vermoeden heb ik welquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:34 schreef Harry het volgende:
Als het dit keer een individuele opdracht is, en men nomineert (logischerwijs) Isaac, wie kiest hij als hij de opdracht wint? Bern??
Zou logisch zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:34 schreef Harry het volgende:
En niet bijster intelligent, dus er zijn mogelijkhedenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat moet je maar afwachten.
je weet nog niet wat de opdracht dan zal zijn, hij is beresterk.
Yep.. maar gelukkig is het een verdienopdracht gewordenquote:
ja sorry had hem in spoiler moeten zetten voor de puzzelaarsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze is het denk ik... en huiver mee
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:47 schreef Giggio het volgende:
Het langste 'officiële' woord in de Nederlandse taal is: aansprakelijkheidswaardevaststellingsveranderingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze is het denk ik
Gegoogled natuurlijk, weet ik veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk dat het voor hun ook allemaal gissen is en er verder nog niets is verteld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze wel die letters hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Het langste 'officiële' woord in de Nederlandse taal is: aansprakelijkheidswaardevaststellingsveranderingen
gGegoogled natuurlijk, weet ik veel
potjandoriequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeten ze wel die letters hebben
zet ik hem in spoilerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest het even checken, het bestaat echt ......![]()
Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.
Er zit maar 1 L inquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:51 schreef Seattle het volgende:
Struisvogelpolitiek kan volgens mij wel
Ja inderdaad: persoonlijkheidstestquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mirthe weer een helder moment ....
Ja grappig. Ze zegt allerlei rare dingen zoals middeleeuws festijn en dan ineens ditquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mirthe weer een helder moment ....
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:44 schreef Giggio het volgende:
Damn, hoe had je die zo snel ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
goegel is joor best vrentquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Damn, hoe had je die zo snel ....
Maar Erik zal nooit op haar stemmen en wil met haar in de finale staan. Of hij dat nu doet voor zijn eigen gewin maakt verder niet uit maar ze heeft zo wel de meeste kans om het tot de finale te redden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom? Erik gebruikt haar ook om zelf te winnen.
Iedereen moet nu zelf gaan nadenken wat voor hun het beste is.
neplachquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:05 schreef Tascha071 het volgende:
ICE kan weer lachen. Dus Eli zoemer kunnen ze klaar zetten
ik ook nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar dan nog! Ik had al die letters nog niet eens gezien
Hij denkt dat hij Lingo aan het spelen isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Isaac met zijn zes letter woorden ....
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
(woord van 35 letters)
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:01 schreef Seattle het volgende:
Haha Mirthe: heel veel mensen hebben dit dus het moet goed zijn
latterale denkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:08 schreef Seattle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat is de beste manier natuurlijk.
Knap van Mirthe trouwens. Van Heerhugowaard (?) naar maatschappelijk werk (?) naar middeleeuws festijn (?) naar persoonlijkheidstest.
De hersenen van Mirthe zijn ondoorgrondelijk
goede voor de slimste mens volgend seizoenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:08 schreef Seattle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat is de beste manier natuurlijk.
Knap van Mirthe trouwens. Van Heerhugowaard (?) naar maatschappelijk werk (?) naar middeleeuws festijn (?) naar persoonlijkheidstest.
De hersenen van Mirthe zijn ondoorgrondelijk
spapaars in JAA / [JAA COS #2043] Zullen Mirthe en Wendy nog beïnvloedbaar zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Welk woord hadden ze nu goed geraden?
En hoeveel hebbe ze verdiend ( sorry net op dat moment ging de telefoon)quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Welk woord hadden ze nu goed geraden?
Ja gewoon hardop associeren en alles opnoemen wat er in je opkomt. Slim is ze zeker!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
goede voor de slimste mens volgend seizoen
60¤quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoeveel hebbe ze verdiend ( sorry net op dat moment ging de telefoon)
Maar dat is met een S moet dat niet met twee ss zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
spapaars in JAA / [JAA COS #2043] Zullen Mirthe en Wendy nog beïnvloedbaar zijn?
Google wat is het langste woord in de dikke van Dalequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar dan nog! Ik had al die letters nog niet eens gezien
Die hebben ze nog toegevoegd nadat met 1 s was afgekeurd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is met een S moet dat niet met twee ss zijn
Persoonlijkheidsstoornis
Alleen niet voor letters te spellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:06 schreef Tascha071 het volgende:
ICE houden ze voorlopig even veilig in beeld. Zodat we geen argwaan kunnen krijgen. Hij zecht er nog even bij. I was ready to shoot
Met rente?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:13 schreef chufi het volgende:
ICE kijkt even de lijst met mailheaders door.... Verder is ie boven om zn onuitputtelijke pot met eigen geld leeg te maken ...
Als zijn familie uiteraard........quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:16 schreef chufi het volgende:
ICE wilt Tjano uitnodigen voor de finale .... op zijn genodigden lijst
Is al raar dat die niet automatisch zijn uitgenodigd (alle oud-bewoners)quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:16 schreef chufi het volgende:
Dan zit Isaac al thuisquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:16 schreef chufi het volgende:
ik kan ze af en toe ook niet meer volgenquote:
Dat vind ik ook zo raar.. velen daarvan hebben wel het programma gedragen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is al raar dat die niet automatisch zijn uitgenodigd (alle oud-bewoners)
Zoveel passen er niet in de loodsquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar.. velen daarvan hebben wel het programma gedragen.
Ik denk eerder andersom..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:24 schreef juul. het volgende:
Wendy begrijpt het spel een stuk beter dan Mirthe, wat een warhoofd
Nee joh ze doet gewoon zo. Net zoals wendy naief deed tegen isaac. Ze hebben dat gedrag van anderen heus wel door, ligt er zo dik boven op.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:24 schreef juul. het volgende:
Wendy begrijpt het spel een stuk beter dan Mirthe, wat een warhoofd
Nou dan zou ik het leuker vinden voor de kijker dat de oud bewoners er bij zijn en dat de finalisten tien mensen mogen uitnodigen pp.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoveel passen er niet in de loods
achter het politie trainings centrumquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:29 schreef Tascha071 het volgende:
Weet iemand de lokatie van de loods? Niet dat ik er heen ga hoor!
Zouden ze soms een finalespel rond oud-bewoners gaan spelen, dat ze er om die reden wel bij zullen zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Net buiten Lelystad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:29 schreef Tascha071 het volgende:
Almere vogelweg?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:29 schreef realkijkers het volgende:
[..]
achter het politie trainings centrum
Het is simpel: zoek op "locatie een jaar lelystad"quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:29 schreef Tascha071 het volgende:
Elke finalist mocht 20 personen uitnodigen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoveel passen er niet in de loods
Ja dat snap ik maar dan nog 40 personen erbij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elke finalist mocht 20 personen uitnodigen.
Even afwachten hoeveel de finale spelen.
Geen idee maar ik zou het echt heel raar vinden als die er niet bij zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zouden ze soms een finalespel rond oud-bewoners gaan spelen, dat ze er om die reden wel bij zullen zijn?
Bijvoorbeeld: op datum van vertrek neerzetten
Thanksquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is simpel: zoek op "locatie een jaar lelystad"
Het kan zijn dat de bezoekers helemaal niet in de loods worden ondergebracht, maar in een tent buiten het terrein.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dan nog 40 personen erbij.
Lelystad en idd daar gingen buien overheenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:29 schreef Tascha071 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oempa loempa?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:57 schreef realkijkers het volgende:
er liep een ander door de loods die antwoorde terug naar Erik
Dat was Isaac die langsliep en toen hij op keek zag hij Sasha boven op het bankje bij het kantoor zitten en daar zei hij iets tegenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:57 schreef realkijkers het volgende:
er liep een ander door de loods die antwoorde terug naar Erik
aha herkende de stem ff nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was Isaac die langsliep en toen hij op keek zag hij Sasha boven op het bankje bij het kantoor zitten en daar zei hij iets tegen
morgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:02 schreef lojanda het volgende:
Iemand die weet wanneer die spruiten challenge is? Als het nog langer duurt dan heeft het geen zin meer.
is verleden tijd tochquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:09 schreef lojanda het volgende:
Gisteren was het vertrek van Jasper te zien in de uitzending en het viel me op dat bij de compilatie van zijn verblijf daar niets te zien was over zijn sex escapades met Wanda en Wendy terwijl dat eerder wel elke keer werd uitgezonden als dat weer gebeurden.
kan vandag ook nog , gister was eli ook in de namiddagquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:12 schreef OmaJacky het volgende:
Ben benieuwd of er nog een zoemer gaat, misschien wel pas morgen. Om de dag een eli en dan in het weekend nog 1 of maandag pas .
Dan spelen ze dinsdag de finale die dan vrijdag wordt uitgezonden.
Dat was de hele compilatie toch.. verleden tijd?quote:
Zou kunnen idd..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:12 schreef OmaJacky het volgende:
Ben benieuwd of er nog een zoemer gaat, misschien wel pas morgen. Om de dag een eli en dan in het weekend nog 1 of maandag pas .
Dan spelen ze dinsdag de finale die dan vrijdag wordt uitgezonden.
Staat in de agenda, weet zo niet meer uit mijn hoofd, dacht zaterdagquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:02 schreef lojanda het volgende:
Iemand die weet wanneer die spruiten challenge is? Als het nog langer duurt dan heeft het geen zin meer.
Morgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat in de agenda, weet zo niet meer uit mijn hoofd, dacht zaterdag
Leuk een x geen Sasha en Bern die bepalen. Ben dat manipulatie van Sasha een keer beu.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Het ging om hoe Erik het wou, Sas en Bern tov elkaar dus, Mirthe wist dat niet meer
Ze laten Sasha ook de kans om te manipuleren. Zij knokt ook voor de eindwinst..En als dat te manipuleren is, zou het dom zijn, als ze dat niet gebruikt..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Leuk een x geen Sasha en Bern die bepalen. Ben dat manipulatie van Sasha een keer beu.
Hij had een podcast aangevraagd om te luisteren tijdens het sporten vertelde die vandaag een keerquote:
Ik denk dat er nogal wat spanning onderling is, van enkele oudkandidaten.. Het is toch fijn, als het een feestje wordt en geen geruziequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou toch erg zijn als dat de reden is. Dat mensen zich niet even een paar uurtjes normaal kunnen gedragenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat er nogal wat spanning onderling is, van enkele oudkandidaten.. Het is toch fijn, als het een feestje wordt en geen geruzie
Ik ga ervan uit dat iedereen zich normaal kan gedragen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat er nogal wat spanning onderling is, van enkele oudkandidaten.. Het is toch fijn, als het een feestje wordt en geen geruzie
En zo niet...wil ik een livestreamquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat iedereen zich normaal kan gedragen..
Ja en vooral niet luisteten naar Sasha.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom? Erik gebruikt haar ook om zelf te winnen.
Iedereen moet nu zelf gaan nadenken wat voor hun het beste is.
of ze heeft gewoon wc schoonmaak dienst?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:10 schreef spapaars het volgende:
En de laatste dagen zie ik Wendy druk bezig met schoonmaken.
Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Beetje off-topic, maar Marciano en Babette lopen nu door de Jumbo in Venray
ja ach ze doen niet meer mee.. lekker laten gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
nou als er 1 ex deelnemer en de moeder van bern komt , dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat iedereen zich normaal kan gedragen..
Maar dat doet ze al een aantal dagen nu.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
of ze heeft gewoon wc schoonmaak dienst?
erik zo te zien ook.
Ik vraag me soms wel eens af waarom ik nog korte veslagen zou maken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:01 schreef cinsan het volgende:
lees op fb dat wendy met sas en myrthe wil verdergaan , iemand daar iets over gehoord
Rare man dan die tiano.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Daar verkopen ze toch geen auto's?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Ik denk zomaar dat Marciano KimW met rust gaat laten, Babette zal hem toch hopelijk wel op de hoogte gebracht hebben van e.e.a.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Absoluutquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat doet ze al een aantal dagen nu.
En er zijn er die zie ik nooit wat doen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar verkopen ze toch geen auto's?
sorry was effe wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af waarom ik nog korte veslagen zou maken.
Meen je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
Sasha heeft ronduit gezegd dat zij de badkamer niet wil doen, zij wil afwassen (het ging volgens mij over herverdelen van taken)quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat doet ze al een aantal dagen nu.
En er zijn er die zie ik nooit wat doen.
Autodropquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien is er weer een actie dat je voor een speelgoedautootje van Max Verstappen kan sparen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
morgenquote:
Zeker een sfeertje daar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy was daarnet wel weer degene die informeerde hoe het met Isaac gaat, heb ik de anderen nog niet horen doen.
Het is momenteel toch 'ieder voor zich en God voor ons allen' aan het worden (misschien logisch in de finale) en aan de andere kant gaan ze heel gemoedelijk met elkaar om.
Ik vind er een rare sfeer hangen, maar dat zal aan mij liggen.
oei erik 2de ice aan het wordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:40 schreef Harry het volgende:
Erik: in dit scenario Bern of Sasha eruit. Isaac, Wendy en jij doen mee. Nou dan is het voor elkaar!
bah bah ik walg nog erger van erik nuquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:41 schreef Harry het volgende:
Erik: Als Bern van Isaac wint dan blijven Sasha en Bern. Dit is echt onze allerlaatste kans! De volgende stap is Wendy tegenover Isaac zetten.
whaha keep on dreaming erik , ice wil met bern in de finale staanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:43 schreef juul. het volgende:
Erik: " Isaac gaat met mij samenwerken, hij wil met mij in de finale staan"
Isaac heeft in principe niemand meer, dus als Erik zich aanbiedt.....quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:43 schreef juul. het volgende:
Erik: " Isaac gaat met mij samenwerken, hij wil met mij in de finale staan"
En met Mirthe zegt Mirthe netquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
whaha keep on dreaming erik , ice wil met bern in de finale staan
het is toch logisch dat Erik ook een plan heeft?quote:
heb het niet over dreigenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:46 schreef Verida het volgende:
[..]
het is toch logisch dat Erik ook een plan heeft?
en een tweede isaac is hij natuurlijk nog lang niet. Hij dreigt nog nergens mee, probeert alleen een groepje bij elkaar te krijgen.
Het mooiste zou zijn dat hij de eerstvolgende is die zijn koffer moet pakkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik denkt dat hij heel wat is , nou ik gun erik zijn vervroegd pensioen niet
en heeft ook zoveel recht om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, Erik heeft net zo veel recht om gewoon een plan te verzinnen.
ja hoor. Het is inmiddels wel duidelijk waar jouw voorkeur ligtquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
en heeft ook zoveel recht om naar huis te gaan
Dat zou toch heel erg triest zijn..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou als er 1 ex deelnemer en de moeder van bern komt , dan heb je de poppen aan het dansen
niks mis mee tochquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor. Het is inmiddels wel duidelijk waar jouw voorkeur ligt
En wat Sasha zegt dat gebeurt..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha heeft ronduit gezegd dat zij de badkamer niet wil doen, zij wil afwassen (het ging volgens mij over herverdelen van taken)
Mirthe is niet dom hoor..Ze kan warrig zijn, dat wel..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:49 schreef Judiwi het volgende:
Erik is gewoon slim. Maar Mirthe is te dom om het te snappen.
ieder zijn voorkeur hoor.quote:
De almachtige komt alleen als Isaac in de Finale staat, heeft hij gezegd. Als Bern ook finalist is, dan moet er nog wel even met de productie gesproken worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou als er 1 ex deelnemer en de moeder van bern komt , dan heb je de poppen aan het dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |