Ja waarom zou het dan nu wel mogen maar degene die het spel eerder zijn gaan spelen niet? Dat was zo vals en slecht allemaal.quote:
ja streams op zwart en hun gingen naar hotel tot finale op tv kwamquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze het zo ook niet tijdens UTO gedaan?
Dat zeiden ze ook toen familie en vrienden uitgenodigd werden, dat ze geheimhoudingsplicht zouden hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen die er nu uit is mag toch ook een week niets op SM zeggen.. ze moeten allemaal een geheimhoudingsplicht tekenen..
Zeker, maar met 5 x 20 vrienden / familieleden wordt dat een stuk lastiger ....quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:15 schreef lojanda het volgende:
Iedereen die er nu uit is mag toch ook een week niets op SM zeggen.. ze moeten allemaal een geheimhoudingsplicht tekenen..
Maar dat ging niet over de finale.. hij zou het liefst tegen Mirthe spelen ipv tegen Erik of Isaac.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Tegen Sasha toen ze uit de hottub stapten.
tijdje judoles gegeven , op zijn verjaardag spel inelkaar gezet en gespeeld , 1ste roast ,quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan dan? Ik kijk het ook niet de hele dag, en pas sinds mei ongeveer.
Iemand van hier noemde Bern een zak hooi en dat is de juiste typering van Bernquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij mag Bern zo snel mogelijk vertrekken. Wat heeft hij nou gedaan het afgelopen jaar? Ja hij heeft idd af en toe wat spelletjes georganiseerd en wat evenementen maar als het er op aankomt verschuilt hij zich achter Sasha. Nooit komt hij voor iets uit en altijd afwachtend en laat het Sasha opknappen als het gaat om meningen of wat dan ook. Het is gewoon al bijna twaalf maanden een zak hooi. En het ergste vind ik dat zo iemand in de finale komt en dan kans maakt om er met die pot aan de haal te gaan. Sorry maar ik gun het hem totaal niet.
Op een bepaald moment moeten ze tegen elkaar gaan spelen, want er kan er maar één de winnaar zijn en dat zal dan niet altijd even lief en eerlijk zijn, dat lijkt me er wel bijhoren voor 8 ton.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja waarom zou het dan nu wel mogen maar degene die het spel eerder zijn gaan spelen niet? Dat was zo vals en slecht allemaal.
Daarom weet bij WIDM maar 1 persoon de uitslag. ( of zelfs deelname) en staa op op als de uitslag al verteld wordt er een grote boete)quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zeker, maar met 5 x 20 vrienden / familieleden wordt dat een stuk lastiger ....
Al die bezoekers kunnen iig niets op sm delen totdat de finale is geweest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb veel gekeken dit jaar. Maar isaak heeft ook niet veel gedaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Iemand van hier noemde Bern een zak hooi en dat is de juiste typering van Bern
dat zal heus wel steviger dichtgetimmerd zijn dan alleen een kleine boeteclausule.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien een boete clausule van 10K of zo, juice kanalen hebben dat er misschien best voor over.
Maar verder niets wat er echt toedoet. Kleur bekennen of een mening ergens over geven..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
tijdje judoles gegeven , op zijn verjaardag spel inelkaar gezet en gespeeld , 1ste roast ,
En vooral vrienden van die vrienden, mensen merken nog wel eens watquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De waarheid vertellen is geen misdrijf, maar ik heb geen idee wat de verdere mogelijkheden zijn behalvequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:23 schreef Verida het volgende:
dat zal heus wel steviger dichtgetimmerd zijn dan alleen een kleine boeteclausule.
Dat was ik, zo noem ik hem al van dag éénquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Iemand van hier noemde Bern een zak hooi en dat is de juiste typering van Bern
O dat zei iemand. Dat hij tegen Mirthe wilde. Allebei nog nooit geelimineerd. Maar goed ik heb het zelf niet gehootd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat ging niet over de finale.. hij zou het liefst tegen Mirthe spelen ipv tegen Erik of Isaac.
ik weet nu al wel , nogmaals niet mijn mening , fijne dag nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar verder niets wat er echt toedoet. Kleur bekennen of een mening ergens over geven..
Alleen als hij in bed achter Sasha lag dan durfde hij iets te zeggen maar zelfs dan durfde hij haar niet eens tegen te spreken.
Terwijl Erik iedere dag aan het klussen is. Dan zou een ander meer doen? Alleen Wendy en Janet deden meer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:25 schreef OmaJacky het volgende:
Ik snap dat er veel hier Bern een beetje een sukkel vinden die bijna niks heeft gedaan in de loods.
Maar Mirthe dan? Die heeft ook niks gedaan, weinig georganiseerd, alleen maar verschuilt achter anderen.
Veel commentaar op anderen gehad zonder het zelf tegen de persoon te zeggen.
Bern deed het in ieder geval nog in een roast.
Springt altijd van de hak op de tak in een gesprek.
Zegt dat ze weet dat ice ineens aardig tegen haar doet vanwege het spel maar vind het wel heel leuk hoor die mannenaandacht.
Maar dat is ook niet wat ik zeg..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een bepaald moment moeten ze tegen elkaar gaan spelen, want er kan er maar één de winnaar zijn en dat zal dan niet altijd even lief en eerlijk zijn, dat lijkt me er wel bijhoren voor 8 ton.
Groetjes van Hennie en Bulletje
erik klust meer uit verveling , heeft haardoger stuk gemaaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Terwijl Erik iedere dag aan het klussen is. Dan zou een ander meer doen? niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |