mirthe en wendy hebben dan toch ook nog steeds een stem die ze op Sas of Bern kunnen zetten?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar Sasha zegt net dat ze nooit op Bern gaat stemmen. Dus op het moment dat Isaac en Erik weggewerkt zijn, zijn Wendy en Mirthe aan de beurt. Het lijkt wel of Mirthe en Wendy het niet willen snappen.. zijn ze nu echt zo dom??
Idd!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:10 schreef cinsan het volgende:
bern of die droeftoeter of zak hooi, heeft meer gedaan dan ice of erik , maar ja je moret het willen zien natuurlijk
Maar tegen wie heeft hij dat gezegdquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:08 schreef Judiwi het volgende:
[..]
En gisteren nog zeggen dat hij de finale het liefst tegen Mirthe speelt.
ja tuurlijk, maar als anderen op bern stemmen, maakt ze wel meer kans. dat bedoelde ik alleen maar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nogmaals Sasha zegt net dat ze nooit op Bern gaat stemmen.. dan weet je toch genoeg?
Kan mij haast niet voorstellen, als ze aanstaande vrijdag de finale spelen, dat ze dat dan eenquote:
Dan wordt het gelijk en dan mag Sasha beslissen.. goh waar zal haar stem dan naartoe gaan..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
mirthe en wendy hebben dan toch ook nog steeds een stem die ze op Sas of Bern kunnen zetten?
Wendy zegt het net wel overtuigend,4 dagen. Maar of ze er naast zit?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan mij haast niet voorstellen, als ze aanstaande vrijdag de finale spelen, dat ze dat dan een
weeh stil kunnen houden voor de rest van Nederland .......
Gaat hem echt niet worden denk ik, ze zullen dat risisco niet willen nemen.
als het er echt op aankomt zullen ze op elkaar stemmen , hebben ze besprokenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar als anderen op bern stemmen, maakt ze wel meer kans. dat bedoelde ik alleen maar.
Dat ben ik toch echt niet met je eens..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:10 schreef cinsan het volgende:
bern of die droeftoeter of zak hooi, heeft meer gedaan dan ice of erik , maar ja je moet het willen zien![]()
dat kan en mag , maar ik ben het ook niet eens met uquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ben ik toch echt niet met je eens..
Jeetjequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk.. zo kun je alles goed praten
Als Wendy en Mirthe Sasha volgen dan staan uiteindelijk Sasha en Bern in de finale en zij zitten dan lekker thuis om dat te aanschouwenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar als anderen op bern stemmen, maakt ze wel meer kans. dat bedoelde ik alleen maar.
Dan mogen ze weleens opschieten me elimineren!quote:
Tegen Sasha toen ze uit de hottub stapten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar tegen wie heeft hij dat gezegd
Iedereen die er nu uit is mag toch ook een week niets op SM zeggen.. ze moeten allemaal een geheimhoudingsplicht tekenen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan mij haast niet voorstellen, als ze aanstaande vrijdag de finale spelen, dat ze dat dan een
week stil kunnen houden voor de rest van Nederland .......
is niet zo gezegd , zou wat zijn zegde bern dat degene die nog nooit geelimineerd zijn de finale spelen , hij en myrthe dus , maar cosser heeft anders verteld hierquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar tegen wie heeft hij dat gezegd
Dan heb ik veel gemist, behalve de stand up heb ik bern niets zien doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:10 schreef cinsan het volgende:
bern of die droeftoeter of zak hooi, heeft meer gedaan dan ice of erik , maar ja je moet het willen zien![]()
ga eens naar hans anders danquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan heb ik veel gemist, behalve de stand up heb ik bern niets zien doen.
Ze hoeven dan toch helemaal niet meer te stemmen? Als het ze nu lukt om Erik en Isaac weg te krijgen met de hulp van Wendy en Mirthe? En die twee meiden spelen Sasha en Bern met twee vingers in hun neus weg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
als het er echt op aankomt zullen ze op elkaar stemmen , hebben ze besproken
Hebben ze het zo ook niet tijdens UTO gedaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
week stil kunnen houden voor de rest van Nederland .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |