Klopt maar ze heeft al die tijd iedereen verweten voor wat ze nu zelf doet.. maar goed, dat zal bij haar dan wel weer geoorloofd zijn.quote:
Nu dan ineensquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze speelt het op een faire manier.
Ik gun op dit moment Mirthe en een Wendy de pot en dan is het niet handig om nu eerst Isaac of Erik weg te spelen. De sterksten zijn Sasha en Bern. Zij hebben kennis en kracht en alle anderen hebben misschien één van beiden. Als Isaac en Erik weg zijn hebben Mirthe en Wendy helemaal geen kans meer om in de finale te komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:48 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik zie het wel als een mooie optie. Als isaac er maar uit gaat in deze ronde of de volgende. En de rest maakt me niet zo veel uit
Maar nu komt het er echt op aan, en ik kan me van alle bewoners nu wel voorstellen dat ze vieze spelletjes gaan spelen. Het gaat om 8 ton! Er wordt om minder gemoordquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar ze heeft al die tijd iedereen verweten voor wat ze nu zelf doet.. maar goed, dat zal bij haar dan wel weer geoorloofd zijn.
Inderdaad voor de dames wel goed. Erik Bern en Isaac zijn voor hun alle drie wel een bedreiging,.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:52 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha weet altijd alles goed te verwoorden en onderbouwen.
Mirthe is in de war, want die ziet de logica er wel van in, maar ja... Eric heeft urenlang op haar in zitten praten met zijn 'plan' he,
Mirthe voelt zich er niet lekker bij dat ze niets mag zeggen, doen of hij er niets mee te maken heeft, dat zij geen bondje vormen samen, zeker nu Sasha zo open aan het praten is.
Wendy is Wendy, die luistert, weegt af, kijkt welke mogelijkheid voor haar de meest logische is.
Intussen doet Sasha haar stinkende best om Mirthe en Wendy te wijzen op de 'verkeerde' manier van denken en doen van Erik (en Isaac), want die moeten er volgens haar eerst uit.
Hoe kom je er bij dat ze dat geloven?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
Sasha wil eerst Isaac en Erik eruit want die zijn enigszins nog gevaarlijk voor haar en Bern. Daar wil ze heel graag Wendy en Mirthe voor gebruiken. Als zij eruit zijn is het voor Sasha en Bern echt nog een schot voor open doel want zij spelen dan Mirthe en Wendy met ogen dicht weg.
Zo dom van ze dat ze al,es geloven nu wat Sasha zegt.
Hoop dat daar meer wind isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:55 schreef Harry het volgende:
De dames mogen het niet over het dreigende gedrag van Isaac hebben.....
SL (en ik ga Skūtsjesilen kijken bij Omrop Frylān)
kloptquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van de overgebleven deelnemers, hebben alleen Mirthe en Bern nog nooit in een eliminatie gestaan denk ik ?
Voor mij mag Bern zo snel mogelijk vertrekken. Wat heeft hij nou gedaan het afgelopen jaar? Ja hij heeft idd af en toe wat spelletjes georganiseerd en wat evenementen maar als het er op aankomt verschuilt hij zich achter Sasha. Nooit komt hij voor iets uit en altijd afwachtend en laat het Sasha opknappen als het gaat om meningen of wat dan ook. Het is gewoon al bijna twaalf maanden een zak hooi. En het ergste vind ik dat zo iemand in de finale komt en dan kans maakt om er met die pot aan de haal te gaan. Sorry maar ik gun het hem totaal niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:48 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik zie het wel als een mooie optie. Als isaac er maar uit gaat in deze ronde of de volgende. En de rest maakt me niet zo veel uit
Tuurlijk.. zo kun je alles goed pratenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar nu komt het er echt op aan, en ik kan me van alle bewoners nu wel voorstellen dat ze vieze spelletjes gaan spelen. Het gaat om 8 ton! Er wordt om minder gemoord
En gisteren nog zeggen dat hij de finale het liefst tegen Mirthe speelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij mag Bern zo snel mogelijk vertrekken. Wat heeft hij nou gedaan het afgelopen jaar? Ja hij heeft idd af en toe wat spelletjes georganiseerd en wat evenementen maar als het er op aankomt verschuilt hij zich achter Sasha. Nooit komt hij voor iets uit en altijd afwachtend en laat het Sasha opknappen als het gaat om meningen of wat dan ook. Het is gewoon al bijna twaalf maanden een zak hooi. En het ergste vind ik dat zo iemand in de finale komt en dan kans maakt om er met die pot aan de haal te gaan. Sorry maar ik gun het hem totaal niet.
Maar Sasha zegt net dat ze nooit op Bern gaat stemmen. Dus op het moment dat Isaac en Erik weggewerkt zijn, zijn Wendy en Mirthe aan de beurt. Het lijkt wel of Mirthe en Wendy het niet willen snappen.. zijn ze nu echt zo dom??quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Inderdaad voor de dames wel goed. Erik Bern en Isaac zijn voor hun alle drie wel een bedreiging,.
Al "vergeet" Sahsa Bern te noemen
Nogmaals Sasha zegt net dat ze nooit op Bern gaat stemmen.. dan weet je toch genoeg?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:00 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze dat geloven?
Anderzijds, ook bern is voor sasha een bedreiging.
Ze kan hem niet direct noemen, maar als ze de dames zo ver krijgt, en het ook nog lukt, om alle mannen weg te spelen hebben ze wel meer kans op 800.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |